Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Multumesc pt sfat. :) Cred ca o sa mai caut pe net .

Timp o sa am destul iarna asta.

bre MCN, tu nu mai dai motoru? uite ca ai cumparator. mie-mi place f mult motoru tau. din pacate l-ai scos un pic cam tarziu la vanzare, altfel probabil era la mine acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare !

Ma bate gandul sa trec de la japoneze la BMW boxer.

Avind in vedere criza economica in care ne aflam , i-mi poate da cineva un sfat in legatura cu pretul unui 1150 ?

Am gasit ceva pe la 50000km, care avea gumele uzate , fara accesorii, iar in mers in linie derapta, am observat ca jugul nu era chiar perpendicular cu linia motocicletei. La capetele ghidonului si al scaritelor se cunosteau mici julituri , iar pivotul de la paralever sau telelever fusese inlocuit. La furca fata vreau sa spun.

Instalatia electrica sub rezervor se cunostea ca a fost umblata , fiind intr-un loc dezizolata. Lipsea trusa de scule de sub sa. Are ABS dar nu l-am probat. An fabricatie 2002.

Cam atit la o prima vedere. :)

Pivotu ala se duce si daca lovesti ceva frontal, cum am facut eu la GS :P Dar daca a fost inlocuit, nu vad care ar fi problema.

 

Zici ca te-ai dat cu motoru, incearca sa mergi fara maini si sa vezi daca te trage intr-o parte. Daca da, nu e musai cadru stramb, dar se poate vedea ~ usor daca te uiti din fata si mobra e pe cricu central. Poa' sa traga intr-o parte din cauza rulmentilor de la roata fata sau de la jocu grupuilui fata de cardan. Daca are joc la jointu de la telelelver iar trage intr-o parte. Eu am schimbat si jointu ala si am pus bucsi si era alt motor... Era... "precis"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre MCN, tu nu mai dai motoru? uite ca ai cumparator. mie-mi place f mult motoru tau. din pacate l-ai scos un pic cam tarziu la vanzare, altfel probabil era la mine acum.

 

Bre,

Motorul meu are o problema, DE MATEMATICA! :)

Valoarea de piata a unui GS 1100 este de cam 4.000 euro. Al meu motor are accesorii de inca vre-o 4.000, pun mai jos lista.

Din accesorii lipseste cofee maker si toaster-ul. Cine vrea sa si le monteze singur ! :P

 

A fost pus la vanzare si aici si apoi scos, ... mai este si acum pe bikeshop la 5500, dar m-am saturat de cate variante de schimburi am primit. In practica la 5.000 ma gandec ca l-as putea da, ptr ca l-am scos numai de 2-3 ori la plimbare anul asta(am o activitate care nu ma lasa sa mai plec cu zilele, iar toata joaca mea de-a motoretele se limiteaza la hardenduro cu un Suzuki, cate 2-3 ore pe saptamana), restul porniri de garaj sa nu moara bateria.

 

Ideea este ca nu-mi sta in cap, iar ca sa-l vand pe mai nimic cum am primit ofertele, sa-mi bat joc de pasiunea si banii investiti in el, nu prea mi-a venit.

 

Acum sunt in dubiu daca sa-l dau sau nu, ca de facut de la capat o motoreta ca asta , nu mai fac.

 

si lista ....

 

BMW 1100 GS

august 1999

cca 90cai si 95 Nm.

Ptr cine nu stie ce vede, motocicleta are pe ea urmatoarele:

-''fairing'' Touratech(faruri, parbriz si carena fata)-cca 1200eur

-aripa superioara Touratech

-aripa inferioara Touratech

-prelungire aripa Touratech

-protectii cilindrii Touratech

-protectie evacuare Touratech

-evacuare full REMUS de la Touratech

-coarne incalzite IN 2 TREPTE

-alarma Scorpio

-sidebags

-top box

-gratar suplimentar top box

-scut cric

-proiectoare Hella

-bari protectie Wunderlich

-protectii cadru (HARD PARTS) Touratech.

-VENTILATOARE SUPLIMENTARE.

-protectie far Touratech.

-suport de paravanturi genunchi Wunderlich.

-presuri picioare Wunderlich

-protectii telescoape furca (textil)

++++FLUIERICI DE CATEI !

Total accesorii cca 4000EUR. NU MA ASTEPT SA-I RECUPEREZ.

 

Consumabile schimbate si simeringuri furca de CCA 300km (consumabilele se schimba din nou la 10.000km)

Cauciucuri fata 90% si spate 80% (Heidenau si Continental TKC 80)+ un set de Metzeler de strada, cca 70%

 

Merge ceas. INGRIJITA LA MODUL MASOCHIST! Are cam TOT ce se poate pune pe acest model.

 

REZOLVAT RECENT SENZOR HALL.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banii pe accesorii nu-i recuperezi niciodata (in afara coburi,topcase si probabil alte chestii marunte). In plus, unii vor dori piesele originale. Daca ai piesele originale,pune-le la loc si vinde calul cu ele la pret mai mic decat 5000 EUR iar accesoriile vinde-le separat.Poate chiar scoti ceva bani. Daca nu tenteaza niciuna din ideile astea, calareste calul pana crapa,mai fa-i upgrades pentru sufletul tau.Oricum iesi mai ieftin decat daca ai cumpara o mobra noua.

Io nu am scos un leu in plus pe accesorii cand mi-am vandut mobra.Si am mai dat si piesele originale ca sa mai lase la pret din mobra ce mi-am luat-o. E greu de estimat. Daca nu-ti convine pretul, nu o vinde,mai ales ca zici tu ca nu cere de mancare in garaj. Daca vrei s-o vinzi la 5000,lasa 5500 negociabil,parerea mea.

Pentru cel ce a pus intrebarea,daca 1150 nu ti se pare OK, treci la 1100. Eu unul nu m-as da inapoi sa cumpar un 1100 GS.Ba chiar mi se pare mai muncitoresc decat un 1150. Sanatos adica.

Mesaj completat

Apropos,pana nu vii cu rezultatele testului pe dyno, 90 de cai banuiesc ca vrei sa spui celor care habar n-au cu ce se mananca un 1100GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cel ce a pus intrebarea,daca 1150 nu ti se pare OK, treci la 1100. Eu unul nu m-as da inapoi sa cumpar un 1100 GS.Ba chiar mi se pare mai muncitoresc decat un 1150. Sanatos adica.

Cele 15 minute in care puteai da edit au trecut, postul asta o sa ramana in timp atata vreme cat hamsterii lucra sa produca energie electrica la server :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele 15 minute in care puteai da edit au trecut, postul asta o sa ramana in timp atata vreme cat hamsterii lucra sa produca energie electrica la server :)

Nici nu trag inapoi,in Ro mi-as lua fara sa clipesc un 1100 bine/ok intretinut.1150 e si mai rar de gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fugi mah de aici...4000 de euro :)

Da, 4000 de euro. Am rugat un prieten sa caute pe la niste nemti care vindeau cu 3000-3500 niste R1100GSuri. De la 2 baieti au fugit direct, unu din ele trancanea din incheieturi, altu nu avea ulei. Al treilea (3599eur) era tipla, insa era chel. Nu avea decat echipamentul stock si ABS. Nu avea cutii, nu avea topcase sau suport, nu avea parbriz serios, nu avea nici macar crash-bar sau maner de prindere pt pasager!

 

PS: Eu daca scot 4500 pe al meu, il vand. Nu conteaza ca pe mine m-a costat in total vreo 4700 -- nu ma astept sa recuperez toti banii, insa oricum 7 luni de acuma iar nu ma dau cu mobra. Nu l-am pus la vanzare de lene si sictir, apropo de samsarii care vor sa ia eventual gratis si mai sunt si tupeisti in sensu asta.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fugi mah de aici...4000 de euro :)

depinde f mult de starea motorului si cat de bine a fost ingrijit. am cautat un 1150 gs adventure o buna bucata de vreme si stiu ce zic. (trantite o groaza, fara optionale, etc). nu mai zic cat am dat pe al meu, sa nu zica lumea ca am fost nebun.

MCN, nu da motoru ca nu ai prea mers cu el anu asta. eu am facut 1.000 de km de cand il am. asta e. poate la anu o sa ai mai mult timp. oricum, daca nu esti stramtorat, n-are rost sa vinzi. 5.000 eu nu-s bani multi la ce vinzi tu acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra valoreaza exact banii pe care-i iei cand o vinzi. Period. Am dat pe 1150GSA al meu 8500 si l-am vandut cu 7000. Imi pare rau? Deloc! Am mai pus 4k si mi-am luat ce am acum. L-am dat cu tot cu originale ca sa tai 500 din pretul cerut pe K. Puteam sa scot mai mult de 500? Probabil,insa nu intr-o zi.

Scoti o chestie la vanzare atunci cand vrei s-o vinzi. Si ideea este sa scoti cati mai mult bani posibil. Insa daca nu negociezi,nu cazi de acord la una-alta cu un eventual cumparator inseamna ca nu vrei de fapt s-o vinzi. In perioada asta cica cel mai bine merge schimbul la dealeri. Cel putin aici. Asa am facut si eu si am iesit bine. Nu cred ca as fi luat 7000 nicaieri pe mobra mea la particular. Sau poate,cine stie. Insa cum am zis, nu o vindeam intr-o zi la pretul asta :) De bani nu aveam nevoie,vroiam o mobra :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am eu treaba cu cine cat cere pe mobra sa, la fel cum nu ma intereseaza de cei care au treaba cu mine ca eu cer 10.000 euro pe XT de 13 ani, doar ca unii au tendinta sa se autoflageleze si sa-si supra aprecieze bunul din dotare.

 

Plus de asta, stimabile MCN , eu zic sa te moderezi nitel cand vrei sa vinzi castraveti gradinarului..nu de alta, dar s-ar putea ca gradinarul sa fi vazut mobra si sa fi tiganit nitel la pret, cu muuult inainte ca matale sa stii de prezenta ei in tara...Oradea mai exact :P

Asa ca scuteste-ma cu cheltuielile tale extra pe GS-ul din dotare, nu de alta, dar nu as vrea sa-mi insulti inteligenta.

Si ca idee, valoarea de piata a unui bun eu zic ca e deta de cat se primeste pe ea...nu de valoarea sentimentala sau alte bullshit-uri.

-----------------------

In 2009: am escortat un neamt pe un 1150 ADV, full acesorizat, care printre altele mi-a spus ca motorul a fost 5000 euro. Nu de pe mobile.de sau moto.it sau subito.it, ci de pe piata locala, la fel cum e la noi piata de la a-z. De ce imi aduc aminte de pret..pt ca in perioada respectiva , un amic din Cluj si-a luat 1100-le la aceiasi bani..si chiar discutam cu Dan Cata ca a dat destul de mult, in comparatie cu ce avea neamtul

Tot in 2009 in Borsa m-am intalnit tot cu un neamt, tot 1150, care venise pe platforma pana la Oradea (motivand ca ''nu e fun pe autobanda'' ), idem accesorizat, care daduse pe el 5500euro...la fel, luat din piata locala.

In incheiere...un motor bun nu il gasesti de pe o zi pe alta sau mergand ceva prieten la doua moto si cu asta basta...ci cum au facut cei de la Spinners din Cluj, care pot sa confirme...mi-au cautat BMW-ul din dotare 2 luni de zile pana mi-au gasit ceva asa cum imi doream.

 

 

Si ca sa fiu on topic: bune motoare aveti...cu consum de dragrace, grele ca buldozerele, defecte clasice cat chinezii la un loc, far de IMS, roti pe 17

enduro-touring :) , sincer nu le vad menirea.

 

P.S Nu-mi puneti poze sau filmulete cu ce poate un 1100 GS, pt ca aia sunt aia, iar voi sunteti voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sa fiu on topic: bune motoare aveti...cu consum de dragrace, grele ca buldozerele, defecte clasice cat chinezii la un loc, far de IMS, roti pe 17

enduro-touring :) , sincer nu le vad menirea.

 

P.S Nu-mi puneti poze sau filmulete cu ce poate un 1100 GS, pt ca aia sunt aia, iar voi sunteti voi.

Yzule, tata, stiu ca poti lua rable de peste tot, stiu ca gasesti oameni disperati sa-si vanda ragala pe orice nimic doar sa aiba cu ce plati doua rate la casa. Asta nu inseamna ca motocicletele respective nu au o valoare. Din pacate o motocicleta cum ar fi domi-ul, cu totul NOU pe ea, valoreaza cam 3500-4000 euro. O ia lumea la banii astia? Nu prea. Dar daca vrei un motor care in 100k si 10 ani sa nu iti faca NICI o problema, 3500-4000 euro sunt un CHILIPIR. Si mai e o chestie: cu 1000 e in plus iei un 1100gs care NU iti va face probleme mai bine de 10 ani. Incepi sa vezi unde bat? Daca tu iei un motor sa-l tii 2-3 ani, nu vei da mai mult de 2000. Daca il iei de un sezon, 1200 e mult.

 

Si enduro usor faci cu vaca asta. Se tine in teren mult mai bine decat multe motociclete de strada. Si pana la acel 'teren' mergi lux a-ntaia. Poti face cararui de munte, drumuri forestiere marcate si cam atat. Mai mult nici nu poti cere si multi dintre noi chiar nu avem nevoie. Da, daca era Husaberg ma duceam colo in varf de deal d'amboulea. Dar la fel de bine ajung colo pe dealu alalalt mergand pe drumu asta de caruta c

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Vezi ca rezervorl a fost revopsit.

Trebuia sa aiba stickerele pe el.

Poate a fost zgariat doar si omul a tinut sa fie impecabil, dar daca a fost asa tipicar trebuia sa-i puna si stickerele, nu?

Treaba cu furcile nealiniate si rezervorul revopsit naste niste intrebari...fii atent..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sa fiu on topic: bune motoare aveti...cu consum de dragrace, grele ca buldozerele, defecte clasice cat chinezii la un loc, far de IMS, roti pe 17

enduro-touring :) , sincer nu le vad menirea.

 

P.S Nu-mi puneti poze sau filmulete cu ce poate un 1100 GS, pt ca aia sunt aia, iar voi sunteti voi.

..parerea mea este ca habar nu ai despre ce vorbesti!..

...ma simt indreptatit sa te corectez ca sa nu traiesti cu idei false si preconcepute despre vacile noastre:

1. consumul este mai mic decit i-ti imaginezi, eu am 2 mari si late si cu incarcatura de 300kg+ greutatea proprie are un consum de 5,5/100km

2. nu pot fi usoare daca luam in considerare materialele din care sunt facute, au nevoie de greutate pt stabilitatea de invidiat de care dau dovada de 25 de ani incoace..

3. daca vrei sa vorbim despre defecte te invit la o cafea ca sa-ti enumar cele 4 defecte pe care le-am avut la un motor cu 130.000km la bord din care 100.000 facuti de mine!..dar mai bine ti le scriu aici ca poate mai uit din ele pina ne intilnim: 1senzor abs la roata fata, cablul de acceleratie(90.000km), cablul kilometraj(101.212km), rulmentul roata spate(80.000km). Ti se pare mult, ti se pare putin?..indiferent cum ti se pare abia acum motorul meu a inceput sa mearga asa cum era proiectat!...apropo, ambreiajul este acelasi cu care motocicleta asta a iesit din fabrica acum 15 ani!..as vrea sa-ti mai spun si alte avantaje dar mi-e teama ca nu le poti crede...

comparativ cu restul de 90% din marcile de motorete ce polueaza planeta, este net superior!..

4. farul ala de "ims" are o durata de viata infinit mai lunga decit orice alt far, da o lumina mai buna decit multe altele si daca-l mai echipezi si cu un xenon, e criminal!

5. are doar o roata pe 17!...fata e de 19!....ca si fapt divers, nu e singura marca si model cu configuratia asta!...intereseaza-te si ai sa vezi ca este cea mai buna configuratie pt un confort si manevrabilitate in offroad, toate astea in conditii de lux!

6. da, enduro tourer asta e definitia cea mai corecta, este si enduro si tourer, aici ma refer la gs!..daca nu as avea si nu l-as folosi intens la ambele poate ca nu as fi comentat dar ma deranjeaza rau astia care in cel mai fericit caz se dau o tura in jurul blocului si le face impresia ca au dat turul lumii...

am sa-ti etalez poze si filmulete cu ce am facut EU si nu altii dar abia dupa ce vei merge pe unde am fost eu si vei face kilometrii pe care i-am facut eu cu un asemenea motor vei avea voie sa blamezi un asemenea model de motocicleta!...atentie, nu am spus ca nu ai voie sa-ti dai cu parerea, nu ai voie sa blamezi!..

...in incheiere am sa-ti spun ca sunt trist pentru tine, daca nu reusesti sa le vezi menirea!... :P

...

...

...te salut cu farul de IMS din muntii offroad ai cretei...

post-7057-1288873659_thumb.jpg

post-7057-1288873693_thumb.jpg

post-7057-1288873806_thumb.jpg

Editat de GIV 32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1100GS is butt ugly. Insa cine vrea sa se dea nu se uita cum arata,hehehehe. Still,butt ugly.

Era sa orbesc cand am vazut poza fara aparatoarea fata. Nu cred sa existe ceva mai urat pe doua roti.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1100GS is butt ugly. Insa cine vrea sa se dea nu se uita cum arata,hehehehe. Still,butt ugly.

Era sa orbesc cand am vazut poza fara aparatoarea fata. Nu cred sa existe ceva mai urat pe doua roti.

..nici eu nu-l consider un motor frumos, dar nici nu ma intereseaza aspectul lui!...chiar nu-mi ajuta la nimic faptul ca ar fi cel mai chipes motor de pe planeta dar sta in garaj ca mi-e frica sa ma dau cu el de rau ce merge sau sa nu am curajul sa plec de acasa fara scule la mine ca motorizarea lasa de dorit!...nu multumesc!...il prefer pe asta urit de acum incolo cel putin 30 de ani!...dupa aia nu mai conteaza deloc! :)

..aparatoarea aia din fata este rupta si asa va ramine!...ma incurca rau de tot cind ma bag prin padure cu ea!..unde mai pui ca este prinsa in doar 2 surubele firave!...las-o asa ca-i buna asa!

Editat de GIV 32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta e important,sa-ti placa tie. Eu,de exemplu,decat sa-mi iau un 1100GS mai bine dau banii pe un XT 660 X. Offroadesc mai bine :) Si sincer,in Romania pe mobra m-as da doar pentru off cu scurte reprize de asfalt. Nu zic ca 1100GS nu e ok pentru asta,insa prefer ceva mai usor. Gusturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta e important,sa-ti placa tie. Eu,de exemplu,decat sa-mi iau un 1100GS mai bine dau banii pe un XT 660 X. Offroadesc mai bine :) Si sincer,in Romania pe mobra m-as da doar pentru off cu scurte reprize de asfalt. Nu zic ca 1100GS nu e ok pentru asta,insa prefer ceva mai usor. Gusturi.

..eu am achizitionat motorul asta doar pt asfatul din romania care este cam ca si macadamul din romania dar in timp am descoperit ca e mai cool si ma simt mult mai in siguranta pe drumuri offroad de prin judetul arad...ulterior, dupa ce i-am testat veleitatile de offroad si am ramas surprins de ceea ce poate sa faca am hotarit sa-i testez si veleitatile de tourer si am constatat ca ma reprezinta mult mai mult decit rt-ul cel am, asta inseamna ca si-a facut datoria atit enduro cit si tourer.

..pe bune, m-a impresionat la modul cel mai serios!...eu am vazut multe la viata mea si nu credeam ca mai sunt multe chestii care sa ma uimeasca dar gs-ul asta prin toate detaliile pozitive si negative m-a impresionat!...daca anul trecut mi-ai fi spus ca eu voi merge cu 120-140km/h pe un drum ca si cele din poze, te-as fi scuipat in fata si-ti mai trageam si un picior in boase!...acum dupa ce am mers kilometrii intregi in ipostaza aia si nici macar nu aveam gume cramponate(aveam metzeler tourance si heienau k76) pot spune ca ori eu nu sunt normal ori ceva nu-i in regula cu motorul asta!...il simt ca si cum ar fi prelungirea mea!..

Mesaj completat

Sau faci ca mine: ii pui cioc de R1150GS :)

 

Sure, n-am faru ala sexy de zici ca se uita stramb, dar asta de Dacia 1300 bate foarte bine pe faza scurta.

nu-i pun cioc!..deloc!...nici de ciuda! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta e important,sa-ti placa tie. Eu,de exemplu,decat sa-mi iau un 1100GS mai bine dau banii pe un XT 660 X. Offroadesc mai bine :) Si sincer,in Romania pe mobra m-as da doar pentru off cu scurte reprize de asfalt. Nu zic ca 1100GS nu e ok pentru asta,insa prefer ceva mai usor. Gusturi.

Eu unu incerc sa vand vaca si domi-ul ca sa-mi iau un F800 sau un Tiger800. Caii tot acolo sunt, insa e cu vreo 30kg mai usoara (15%). Iar consumul suspectez ca e mai mic.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,la F800GS nu m-am gandit. Insa cand ma uit ca un F800GS sh e pe la 7000 si un sh XT660X e pe la 2500-3000 ... Plus ca e mai usor. Insa e o mare diferenta intre ce vrei tu si ce vreau eu. Eu in Ro ma dau maxim 1 luna/an. Si alea vara. Asa ca XT fills the bill perfectly in cazul meu. Cred ca m-as multumi si cu un scuter :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW 1100 GS

cca 90cai si 95 Nm.

 

Are cam TOT ce se poate pune pe acest model.

 

Ca si Budd, si eu ma intreb, cum de are 90 cp?

 

Si vezi ca totusi ii lipseste ceva pt. care in general cumparatorul normal de BMW nici nu se uita la ea: ABS-ul. Normal, s-ar putea gasi si unu' care sa faca un compromis... dar mai greu. In toate revistele germane pe care le citesc, la BMW-uri sh se recomanda sa nu se cumpere BMW fara ABS pt. ca revanzarea va fi foarte dificila.

Mesaj completat

Bine , dar nu cred ca o sa gasesc vreo moto sh perfecta.

 

Normal ca nici una nu e perfecta; dar cand stii din start ca (poate) are probleme la sistemul de rulare, cadru sau alte chestii seriose, nu prea te mai uiti la ea; cel putin eu unul asa as proceda.

Mesaj completat

Da, 4000 de euro. Am rugat un prieten sa caute pe la niste nemti care vindeau cu 3000-3500 niste R1100GSuri.

 

Switch, sunt de acord cu tine.

 

M-am uitat si eu acum de curiozitate pe mobile.de , am pus doar 3 criterii de cautare (ABS, fab. min. '97 si max 60.000km ca sa nu vorbim de orice cataraga) si era unul la 3900 restul sar de 4000.

 

A lua ca reper de pret piata din Ro, chiar cand traiesti in Ro, nu mi se pare foarte realist. Este clar ca multe se vand la disperare sau sunt subapreciate. Pe de alta parte, modul cum sunt intretinute de multi dintre posesori si drumurile pe care s-a mers cu ele in Ro justifica pretul mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...