Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si servo franele de pe ABS sunt un plus, e drept ca trebuie intretinute, dar de aici pana la a spune ca nu sunt un plus, mi se pare copilaresc. pe aceleasi considerente, nici ABS-ul nu e un plus. sa fim seriosi.

 

Da-mi voie sa te contrazic... nu stiu exact cum lucreaza frana comparativ (cu/fara) la 1150; dar cu siguranta la 1200GS cele cu servo sunt evitate; incepand cu sept. 2006 au renuntat la sistem din cauza ca era considerat prea brutal si cerea obisnuinta. De aceea modelele 2007 sunt mult mai cautate.

 

Asta nu inseamna totusi ca 1100 ar trebui preferat fata de 1150.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De abs nu povestim, ala e super fain sa il ai.

 

Servofrana e si ea faina, numa ca necesita mai multa sarguinta cand o servisezi. De folosit e iar faina, e brusca, si asta simti mai ales la viteze mici, dar e doar chestie de obisnuinta. Servofrana fara abs te pune jos instant daca nu esti obisnuit.

 

Si intr-adevar multi renunta la servofrana si pastreaza sistemul clasic, insa daca o ai, te obisnuiesti cu ea si doamne-ajuta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai banii, se merita 1150. si nu, nu am unul de vanzare, dar am fost in aceeasi postura ca si tine, acu ceva vreme.

si servo franele de pe ABS sunt un plus, e drept ca trebuie intretinute, dar de aici pana la a spune ca nu sunt un plus, mi se pare copilaresc. pe aceleasi considerente, nici ABS-ul nu e un plus. sa fim seriosi.

si 1150 nu are in plus fata de 1100 doar un cioc din plastic. sunt mult mai multe, dar n-are rost sa le scpecific aici.

Cred ca ai citit cam pe sarite ce am spus.

 

O spun din nou: intre 1100 si 1150, diferentele clare sunt confortul psihic si aspectul. Daca intretinerea e la fel de buna/proasta la ambele, asta e si nimic mai mult. Motorul se simte la fel. Cutia e mai fina, dar asta e chestie de obisnuinta. Consumul e insesizabil mai mic. Capacitatea de incarcare e cam tot aia. Semnalizarile tot alea. Bordul e identic. E doar aceeasi Marie cu o palarie mai noua.

 

Servofrana... ai incercat pe motor? Sa vezi cum clantane ABSul? E cretina rau senzatia, mai ales cand ai de gand sa dozezi tu frana, nu sa bagi ABSu la incercare. In fine, sa ii zicem obisnuinta. Oricum la 1150 are prostul obicei sa se f*te ceva pe la servomotor. BMW parca a si renuntat la servouri pe ultimele R1150uri. un servo dus te lasa cam fara frane; un ABS dus te lasa cu frane normale dar fara ...ABS, evident. Care e mai periculos?

 

Diferente majore sunt intre 11xx si 1200. Acolo da, poti vorbi de doua modele diferite. Altfel 1100, 1150...tot cam pe acolo. Daca nu eram ferm convins de asta imi aduceam de la nemti un 1150.

 

Merita 1150 fara de 1100, daca te dau banii afara din casa (dar nu ii intorci cu furca, totusi - in cazul asta fuga la Auto Bavaria si comanda modelul 1200DOHC sau pre-order la ala pe apa!). Daca ajungi sa iti pui problema costului, nu prea ai ce avantaje sa vezi la un 1150.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revenind la intrebarea mea.

 

am mers pe sfaturile voastre si am cautat si alte modele. orice fac ajung pe la 2500 de euro, cu una buna.

am facut ceva comparatii si cam toate de pe la 600 in sus au cam aceasi greutate, in limita a 30 de kg:200-210, 1100 228 kg.

la sa , doar adventure face diferenta e pe la 890-910 cm, restu sunt toate pe la 800-820-840, si japonezele si cele nemtesti.

 

asa ca orice fac tot la bmw ajung in capul meu. nu ramane decat sa mai astept sa pot merge cu cateva sa le si simt, vorba unui coleg pe aici.

 

din cate am inteles de la voi, la 1150 diferenta mare o face ABS si treapta a 6-a. intentioneaz sa o folosesc in tara mult si 1-2 drumuri afara pe an. pentru atata se merita a 6-a? nu am o poroblema in a mai pune 1500 de euro dif. dintre ele, dar merita in mare parte ABS-ul acesti bani?

 

tot cautam am vazut ca la 1200 sunt mult mai ieftine modele RS, LT, GT. as vrea sa stiu diferentele intre GS si GT, pe celelalte le exclud.

am gasit ceva gs 1200 pe la 6000 de euro in germania. sunt diferente mari intre 1150 de exemplu si 1200. merita banii astia?

 

am plecat de la 3000 un 1100, la 4500 1150 si acum la 6000 un 1200. nu conteaza foarte mult cat dau initial pe el. important ii sa ma simt bine , ca oricum de el nu mai vreau sa scap. de asta experienta voastra ma ajuta, ca cifrele nu imi spun mari lucruri, iar sa ma dau pe toate nu cred ca pot, iar pentru fineturile dintre ele trebuie timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW parca a si renuntat la servouri pe ultimele R1150uri. un servo dus te lasa cam fara frane; un ABS dus te lasa cu frane normale dar fara ...ABS, evident. Care e mai periculos?

 

 

Parca.

 

Esti sigur ca te lasa fara franadaca se strica servo? Cat de sigur? :)

 

revenind la intrebarea mea.

 

am mers pe sfaturile voastre si am cautat si alte modele. orice fac ajung pe la 2500 de euro, cu una buna.

am facut ceva comparatii si cam toate de pe la 600 in sus au cam aceasi greutate, in limita a 30 de kg:200-210, 1100 228 kg.

la sa , doar adventure face diferenta e pe la 890-910 cm, restu sunt toate pe la 800-820-840, si japonezele si cele nemtesti.

 

asa ca orice fac tot la bmw ajung in capul meu. nu ramane decat sa mai astept sa pot merge cu cateva sa le si simt, vorba unui coleg pe aici.

 

din cate am inteles de la voi, la 1150 diferenta mare o face ABS si treapta a 6-a. intentioneaz sa o folosesc in tara mult si 1-2 drumuri afara pe an. pentru atata se merita a 6-a? nu am o poroblema in a mai pune 1500 de euro dif. dintre ele, dar merita in mare parte ABS-ul acesti bani?

 

tot cautam am vazut ca la 1200 sunt mult mai ieftine modele RS, LT, GT. as vrea sa stiu diferentele intre GS si GT, pe celelalte le exclud.

am gasit ceva gs 1200 pe la 6000 de euro in germania. sunt diferente mari intre 1150 de exemplu si 1200. merita banii astia?

 

am plecat de la 3000 un 1100, la 4500 1150 si acum la 6000 un 1200. nu conteaza foarte mult cat dau initial pe el. important ii sa ma simt bine , ca oricum de el nu mai vreau sa scap. de asta experienta voastra ma ajuta, ca cifrele nu imi spun mari lucruri, iar sa ma dau pe toate nu cred ca pot, iar pentru fineturile dintre ele trebuie timp.

 

A 6-a la 1150 e ca si a 5-a la un 1100. Daca ai 4500, ia un 1150, daca ai numa 3000, ia un 1100 si o sa fie la fel de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servofrana... ai incercat pe motor? Sa vezi cum clantane ABSul? E cretina rau senzatia, mai ales cand ai de gand sa dozezi tu frana, nu sa bagi ABSu la incercare. In fine, sa ii zicem obisnuinta. Oricum la 1150 are prostul obicei sa se f*te ceva pe la servomotor. BMW parca a si renuntat la servouri pe ultimele R1150uri. un servo dus te lasa cam fara frane; un ABS dus te lasa cu frane normale dar fara ...ABS, evident. Care e mai periculos?

;))) n-am incercat-o. eu folosesc numai frana de motor.

 

revenind la intrebarea mea.

 

din cate am inteles de la voi, la 1150 diferenta mare o face ABS si treapta a 6-a. intentioneaz sa o folosesc in tara mult si 1-2 drumuri afara pe an. pentru atata se merita a 6-a? nu am o poroblema in a mai pune 1500 de euro dif. dintre ele, dar merita in mare parte ABS-ul acesti bani?

 

tot cautam am vazut ca la 1200 sunt mult mai ieftine modele RS, LT, GT. as vrea sa stiu diferentele intre GS si GT, pe celelalte le exclud.

am gasit ceva gs 1200 pe la 6000 de euro in germania. sunt diferente mari intre 1150 de exemplu si 1200. merita banii astia?

 

am plecat de la 3000 un 1100, la 4500 1150 si acum la 6000 un 1200. nu conteaza foarte mult cat dau initial pe el. important ii sa ma simt bine , ca oricum de el nu mai vreau sa scap. de asta experienta voastra ma ajuta, ca cifrele nu imi spun mari lucruri, iar sa ma dau pe toate nu cred ca pot, iar pentru fineturile dintre ele trebuie timp.

n-o sa-ti spuna nimeni ce sa-ti iei, daca tu asta astepti. sfaturi despre motoare, caracteristici si tot ce vrei sa stii gasesti pe net la greu. trebuie sa pui mana si sa citesti si sa te hotarasti singurel, daca e ce-ti trebuie tie sau nu.

pune mana si citeste topicul posesorilor de bmw (mult succes in sensu asta, ca o sa ai pagini intregi de offtopic de la toti frustratii, multa mu, pardon, sanatate lor, pe aceasta cale).

sa nu te superi pe mine, dar comparatii intre 1100 gs, 1150 gs/a si 1200 gasesti peste tot pe net. nu astepta sa-ti dea cineva mura in gura (oricum sunt discutii interminabile si aici pe forum). si ca tot intrebi de gs vs gt, le-ai vazut cum arata? ce diferente crezi tu ca sunt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Folosesti o plaje cam larga de clase pt.alegerea mobrei!

Intrebi de GS, apoi sari spre GT/RS/LT, legatura dintre ele este ca toate au cite doua roti, fiecare in parte!

Daca vrei doar asfalt si confort absolut te orientezi catre RS/GT/LT.

Ca veni vorba de clasa asta, nu stiu de ce nu iei in calcul 1150RT, o mobra superba!

Vrei asfalt si din cand in cand drumuri proaste, vreun drum forestier, sa faci un gratar in poienita, atunci te orientezi catre GS!

-Daca nu ai probleme cu banii, alege clar 1150 in defavoarea 1100 la GS, este vorba de servofrana, a sasea, look-ul si anul de fabricatie.

Daca te duce ia-ti 1200, mult mai usoara, puternica, etc.

-Diferenta intre RS si GT este de confort, GT-ul este mai "evazat" pe laterale, are deflectoare, parbriz mai touring, poate avea sa si manere incalzite, tempomat, in rest aceeasi putere.

Este unul de vanzare chiar acum, pe forum.

Ia in calcul in clasa asta si RT1150, superba si mult mai confortabuila decit RS/GT.

Ideea este sa te hotarasti ce vrei exact, dupa aia restrangi cautarea. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ca orice fac tot la bmw ajung in capul meu. nu ramane decat sa mai astept sa pot merge cu cateva sa le si simt, vorba unui coleg pe aici.

 

din cate am inteles de la voi, la 1150 diferenta mare o face ABS si treapta a 6-a. intentioneaz sa o folosesc in tara mult si 1-2 drumuri afara pe an. pentru atata se merita a 6-a? nu am o poroblema in a mai pune 1500 de euro dif. dintre ele, dar merita in mare parte ABS-ul acesti bani?

 

tot cautam am vazut ca la 1200 sunt mult mai ieftine modele RS, LT, GT. as vrea sa stiu diferentele intre GS si GT, pe celelalte le exclud.

am gasit ceva gs 1200 pe la 6000 de euro in germania. sunt diferente mari intre 1150 de exemplu si 1200. merita banii astia?

 

pe rand:

- cel mai bine cauta un 1100 sau 1150 GS, muta-i saua pe pozitia low (parca si la astea e reglabila) si vezi cum stai pe el, daca poti atinge cu talpa pamantul; doar varfurile nu e suficient pt. ca exista acele situatii cand nu mai poti atinge deloc si poate fi nasol.

- faci o confuzie cred: ABS poate avea sau NU oricare, fie ca e vorba de 1100, 1150 sau 1200, a fost la toate optional. ABS-ul merita sa-l ai in orice conditii, pt siguranta ta, indiferent cat sau pe unde mergi. Basca, nu stiu cine ti-o mai cumpara in viitor fara.

- GS si GT sunt total diferite conceptual; parerea mea ca pt drumurile din Ro, GS este de departe cel mai indicat.

- 1200GS la 6000€ ar trebui sa fie o cazatura... un 1150 bun (ex. 2003 si km mai putini) inca se da la banii astia

 

Esti sigur ca te lasa fara franadaca se strica servo? Cat de sigur? :)

 

La fel stiu si eu... sau daca te lasa ABS-ul nu mai ai frana deloc? Nu am analizat tehnic/logic dar stiu ca la 12GS sigur asta era un argument contra servo.

 

Vad ca toata lumea vorbeste la 1150GS de servo... dar dupa parerea mea mai important este ca ABS-ul a existat in varianta partial-integral (adica la apasarea manetei pt. frana fata, actioneaza si spatele); eu unul vad asta ca un mare plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS'ul daca cedeaza, ramai doar fara el, NU si fara frana :rolleyes:

 

Exceptie fiind conditiile in care difera sistemul de franare total fata de cel de la masini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS'ul daca cedeaza, ramai doar fara el, NU si fara frana :rolleyes:

Exceptie fiind conditiile in care difera sistemul de franare total fata de cel de la masini.

yzule, asta-i clar, cineva zicea ca daca se freaca ceva la servo ramai fara frane. io as zice ca ai frane in continuare, doar ca fara servo. cam logic, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca AICI multi vorbesc doar ''din citite'', nu din experienta proprie.

De aia si se spune sa nu crezi tot ce citesti pe forumuri.Din pacate se confunda site'urile de specialitate cu forumurile :disappointed:

Atata timp cat nu este un defect mecanic in pompa de servo sau orice alt defect care ar duce la pierderea lichidului de frana, de exemplu, nu vad de ce motorul ar ramane fara frana. Dar, daca ma insel, va rog sa ma scuzati, eu vorbesc doar din experienta proprie.

Poate totusi un forumist ''mai citi'' ne lumineaza sipe noi cu alte exemple :rolleyes:

Intrebare de 10 pct: daca mergi cu motorul si apesi Kill switch, dupa care pui frana brutal : mai lucra ABS'ul ? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de 10 pct: daca mergi cu motorul si apesi Kill switch, dupa care pui frana brutal : mai lucra ABS'ul ? :scratch:

Kill Switch (OMG VRETI SA MA OMORATI!?!? COME ON GUYS!) = flipper-u ala din dreapta sus de pe ghidon care taie circuitul de alimentare pt pompa, aprindere, RID.

 

Raspuns: daca motoru e mort, nu merge ABSu.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

Uite, doar pt ca te cunosc...e butonul ala mare si rosu ce il au cam toate motoarele, cu care ii tai maiu' la motor in caz de ''primejdie''.

Da, stiu, am inversat cuvintele.

P.S Nu are legatura cu tinerelul ce se tot chinuie sa scape de ''primejdia'' numita GS1100 R BMW :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Atata timp cat nu este un defect mecanic in pompa de servo sau orice alt defect care ar duce la pierderea lichidului de frana, de exemplu, nu vad de ce motorul ar ramane fara frana. Dar, daca ma insel, va rog sa ma scuzati, eu vorbesc doar din experienta proprie.

 

Daca nu ma insel, parca tot tu mai sus ai pomenit de masini; ai incercat sa franezi cu o masina (dotata cu servofrana) avand motorul oprit, deci servofrana nefunctionand? Dupa prima pedala, forta de apasare necesara este enorma, fiind aproape imposibil sa poti frana... la moto n-o fi la fel? :scratch:

 

Uite, doar pt ca te cunosc...e butonul ala mare si rosu ce il au cam toate motoarele, cu care ii tai maiu' la motor in caz de ''primejdie''.

 

Eu am vazut la mai multe persoane ca de la acel buton opresc in mod uzual motorul... :blink: (mi se pare la fel de inteligent ca si stinsul/aprinsul farului de fiecare data cand opresti/pornesti motorul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit nu o data sa imi moara motorul si sa trebuiasca chiar atunci sa opresc. Asa este, prima pedala e ok, dupa care nu mai ai SERVO. Nu stiu de ABS, de aia am intrebat. Una'i servo, altai abeesu'.

Motiv pt care am intrebat: daca opresti motorul, la PRIMA pedala, cand inca te mai ajuta servo...ai ABS, au ba ?

Cat despre kill switch...am o lacuna: daca oricum nu opresti fortat de o primejdie, de ce sa faci doua operatuni? Economisesti 0.0001 L de benizna, oprind mai repede motorul de la buton si nu din cheie?

Eu avand farul tot timpul aprins, clar tre' sa opresc si de la cheie, ca altfel stau cu becurile aprinse. In concluzie, cred ca se economiseste benzina, asta e singurea mea explicatie...exceptand si varianta ca e mai comod sa-l opresti de la buton, ca mai apoi oricum sa sucesti cheia.

 

 

Motiv pt care am intrebat: daca opresti motorul, la PRIMA pedala, cand inca te mai ajuta servo...ai ABS, au ba ?

 

Se pare ca mai marii guru n-au prea gasit informatia asta pe alte forumuri... :disappointed:

 

VW T4 din 2000, 2.5 TDI, daca opresti motorul si pui frana, nu vrea sa iti ofere si ABS. Sa nu mai zic ca a doua pedala abia am apasat'o. Aaaa... era si zapada + gheatza pe carosabil

P.S M-aati enervat si m-ati facut sa ies la o tura in jurul blocului. Nu motorina a fost problema , cu curatatul de zapada :disappointed:

 

Izule nu vrei un domi sau un BMW :crack:

 

Ca si tu vad ca inca n-ai scapat de CS sau XR :)

Nu vreau, desi acum cativa ani mi-ar fi placut sa am unu' ( incercam sa'l combin pe Dan Cata, dar n'a pus botu' )

P.S Ca stiu ca aici nu citeste sotia...XR'ul e de vanzare doar de gura ei...de unde si pretul piperat, sa nu il cumpere nime' :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e slab acumulatorul abs-ul nici nu se activeaza la GS 1100, dar frana exista, abs nu functioneaza nici cu motorul oprit.

Daca nu ii faci upgrade la instalatie... recomand ABS mod ;)

 

 

Rezolva problemele de activare ale ABSului cu baterie... non-gel. Pentru ca numa cu d'alea scumpe pe gel nu face figuri la rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa iei de pe motorworks.co.uk, plata cu cardul ;) sau poate ca te ajut eu cu ceva aici local :)

 

A mai fost? :D

 

952517935_3BP6q-XL.jpg

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...