dezamagitoru Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 saua... e dumnezeiasca... asa l-am luat, nici nu stiu cat costa. Am facut un ironbutt pe ea si nu am fost ok. A doua zi am mai bagat vreo 300 de km de cooldown. Cateodata e enervant ca-i asa de comoda, ca vrei sa iesi asa, 2-3 ore sa te racoresti, si mai rau te intarati. Si mai stai 3-4 ore. Si scandaluri, discutii, plange copilul la telefon sa vin acasa, etc. Coboratoare de scarite de pilot si inaltatoare de ghidon. Ai sa vezi ca dupa ce iti cobori scaritele ai sa dai cu ele pe curbe. Sa nu te sperii ca nu-i mare lucru. In combinatie, cele 2 iti dau o pozitie foarte buna in picioare. La mine cum am 1,7 metri incaltat si cu fes cu motz, zici ca am apehanger Crashbar cred ca tot wunderlich este si cred ca si aparatorile de maini.Pe mine de frig m-ar incanta niste aparatori de-alea de picioare, eventual si unele de genunchi, ca eu bag si iarna si au cam inceput sa scartaie genunchele. Dar cum sunt un zgarcit notoriu, cred ca o sa-mi confectionez din niste reciclabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Coboratoare de scarite de pilot si inaltatoare de ghidon confirm si eu ca merita cheltuiala. Pentru inaltatoare eu am optat pentru Rox (2ïnch/5 cm)care au o flexibilitate mai buna la gasirea pozitiei ideale. La 1200 merg fara vre-o modificare de cabluri - eu doar pentru estetic am trecut cablul de acceleratie pe sub ghidon in vechea pozitie. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 (editat) saua... e dumnezeiasca... asa l-am luat, nici nu stiu cat costa. Am facut un ironbutt pe ea si nu am fost ok. A doua zi am mai bagat vreo 300 de km de cooldown. Cateodata e enervant ca-i asa de comoda, ca vrei sa iesi asa, 2-3 ore sa te racoresti, si mai rau te intarati. Si mai stai 3-4 ore. Si scandaluri, discutii, plange copilul la telefon sa vin acasa, etc. Coboratoare de scarite de pilot si inaltatoare de ghidon. Ai sa vezi ca dupa ce iti cobori scaritele ai sa dai cu ele pe curbe. Sa nu te sperii ca nu-i mare lucru. In combinatie, cele 2 iti dau o pozitie foarte buna in picioare. La mine cum am 1,7 metri incaltat si cu fes cu motz, zici ca am apehanger Crashbar cred ca tot wunderlich este si cred ca si aparatorile de maini. Pe mine de frig m-ar incanta niste aparatori de-alea de picioare, eventual si unele de genunchi, ca eu bag si iarna si au cam inceput sa scartaie genunchele. Dar cum sunt un zgarcit notoriu, cred ca o sa-mi confectionez din niste reciclabile. saua am facut-o la dan in timisoara. cum am 1.96 n-a fost problema de inaltime, asa ca am mai adaugat material si a iesit super. plus ca am si incalzire pe ea (pe care insa n-am legat-o inca, doar in prima zi de proba, in garaj, dar n-am dus instalatia electrica la capat). cu coboratoarele alea de scarite pt pilot m-am oprit. pentru pasager s-au montat usor, dar in fata inca nu-s lamurit si am zis ca mai studiez. trebuie reglata frana si ieri eram in criza de timp. inaltatoarele sunt de 3.5 cm, dar totusi senzatia e ciudata deocamdata. mi se par cam sus coarnele. n-am apucat sa ies pe drum inca, dar ma gandesc ca o sa ma obisnuiesc repede. pentru ca tot traiesc pe picior mare ma gandeam la asa ceva https://shop.touratech.de/adjustable-gear-lever-bmw-r-1150-gs-adventure.html. are careva? nu stiu daca merita. ma intereseaza sa duc schimbatoru putin mai in fata. domnii de la touratech sunt cam zgarciti cu informatiile. » Post actualizat in 12 May 2016 12:52 am gasit si poza asta intre timp... » Post actualizat in 12 May 2016 18:41 Editat Mai 12, 2016 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 m-am cam saturat sa ma umplu de mizerie pe picioare la fiecare ploaie asa ca mi-am luat chestiile astea http://www.wunderlich.de/shop/en/splash-guard-3.html Am si eu asa ceva dar nu-mi place cum arata pe mobra. Asa ca le dau cu 50 euro. » Post actualizat in 15 May 2016 15:13 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Happy day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Am si eu asa ceva dar nu-mi place cum arata pe mobra. Asa ca le dau cu 50 euro. » Post actualizat in 15 May 2016 15:13 ... daca ziceai mai repede te scapam de ele... da ai trecut la gs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 da ai trecut la gs? La GS am fost de mult. Mai nou am trecut la R ..........eram la grupa "mica", F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 am surubait ieri si am montat si kitul de coborare scarite. ca si plus, pozitia e super. impreuna cu inaltatoarele de ghidon fac echipa f buna si pe strada si in off. stau mult mai comod in picioare si o pot controla mai usor. ca si minus... 40 mm lower and 10 mm further forwards, asta inseamna ca schimbatorul e foarte aproape de scarite si mi-e foarte incomod sa cobor cricu lateral. si dupa montarea adaptoarelor, scaritele sunt iesite mai in exterior deci e si mai greu de franat sau de schimbat vitezele. si clar o sa le polizezi mai usor in curbe... » Post actualizat in 15 May 2016 19:14La GS am fost de mult. Mai nou am trecut la R ..........eram la grupa "mica", F asa e, my bad. sper sa ne vedem la bmw camp. abia astept. numai sa nu se nimereasca iarasi cand sunt prin concediu ca in anii anteriori... pune si niste poze sa vedem minunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Legat de mentenanta, am de gand sa-i schimb lichidul frana/ambreiaj, uleiul cutie/cardan si ulei/simeringuri furca (plange cu un "ochi"). La motor uleiul/filtrul sunt schimbate. Ce alte schimburi/verificari ma mai sfatuiti sa fac la inceput de sezon sau, mai exact, ce altceva trebuie schimbat/verificat periodic? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 (editat) Legat de mentenanta, am de gand sa-i schimb lichidul frana/ambreiaj, uleiul cutie/cardan si ulei/simeringuri furca (plange cu un "ochi"). La motor uleiul/filtrul sunt schimbate. Ce alte schimburi/verificari ma mai sfatuiti sa fac la inceput de sezon sau, mai exact, ce altceva trebuie schimbat/verificat periodic? Multumesc! nu stiu cati km are nici ce model e, ca ai fost zgarcit cu informatiile, dar eu as schimba filtru de benzina (se schimba la 40k). verifica si eventual schimba cureaua la alternator sa stii ca e totul ok si acolo (se schimba la 60k). sa verifici jocu la roata spate. si manualu zice la fiecare 10.000 km, valvele si sincronizare. in rest, chestiile obisnuite, poti arunca un ochi la bujii si la filtru de aer. Editat Mai 16, 2016 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Sa-l stapanesti sanatos Zigule! Ai fost hotarat pe R si te-ai miscat rapid!Poate ne vedem pe la arc sau la vreo plimbare si mai povestim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Multumesc pentru sfaturi si urari! Sa ne vedem cu bine! » Post actualizat in 16 May 2016 12:12 /index.php?/topic/737967-bmw-camp-7/?p=4177855 » Post actualizat in 17 May 2016 13:30 Baieti, la ce foloseste asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 iti mai lipseste ceva. ai un maner negru de plastic si inca o surubelnita (doar tija) cruce/dreapta care-ti intra in aia. practic ai surubelnita cruce/dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Gabyshor nu vreau sa te contrazic ,dar am si eu scula din poza,manerul negru de care zici nu-l am si fierul nu are terminatie de surubelnita.Eu folosesc scula aia dagand-o prin cheia de bujie sa le desfac. Posibil sa fie si pt altceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Gabyshor nu vreau sa te contrazic ,dar am si eu scula din poza,manerul negru de care zici nu-l am si fierul nu are terminatie de surubelnita.Eu folosesc scula aia dagand-o prin cheia de bujie sa le desfac. Posibil sa fie si pt altceva.... » Post actualizat in 17 May 2016 16:36 cam asa arata. am zic negru da e gri de fapt... » Post actualizat in 17 May 2016 16:37 cam asa arata. am zic negru da e gri de fapt... si eu il folosesc la cheia de bujii sau ca prelungitor la surubelnita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Ai dreptate!mie imi lipseste manerul si surubelnita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 » Post actualizat in 17 May 2016 16:36 cam asa arata. am zic negru da e gri de fapt... » Post actualizat in 17 May 2016 16:37 cam asa arata. am zic negru da e gri de fapt... si eu il folosesc la cheia de bujii sau ca prelungitor la surubelnita. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 n-ai pentru ce. asa se mai anima si topicu asta, cand mai apare un posesor nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Salutari Sunt curios si eu care-i faza cu choke ?? Daca-i pe injectie nu ar trebui sa stea singura la rpm-ul corect??? (prima jivina pe injectie deci nu ma stiu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Cablul ala de soc (choke) in esenta iti trage de cablul de acceleratie, nimic mai mult. Daca cumva nu-ti merge cablul de soc, poti trage putin de gaz cand pornesti. Teoretic il poti folosi pe post de cruise-control (practic nu) Doar la modelele fara cablu de acceleratie, sau la cele cu motorase pas-cu-pas pentru relanti (R1200xx) nu ai nevoie de soc. Si il tragi cand e frig. Daca nu ti-e frig in tricou cu maneca lunga, nu e absolut necesar sa tragi socul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Întreb și eu, ca prostul: nu e ca la mașinile cu carburator - adică șocul îmbogățește amestecul, închizând parțial (mai mult sau mai puțin) aerul, în plus față de ridicarea nivelului relanti-ului?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 si eu stiam ca doar ti-o accelereaza putin. deci nu se imbogateste amestecu, doar e mai turata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Păi și dacă e rece-rece afară, aerul e mai dens și se modifică amestecurile pe acolo, nu mai arde amestecul combustibil cum trebuie - în consecință se ajustează conținutul de benzină, scăzând cantitatea de aer... NU? » Post actualizat in 19 May 2016 11:31Așa am învățat din cartea tehnică de la Dacia, privind reglarea carburețului, de ce și cum se face. Până la urmă, nu e tot motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Asa am citit si eu ca mareste rpm si chiar asta face .dar nu ar fi normal sa o faca asta computerul si injectia ??? Cel putin la masina asa face .cheie ..start .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Socul ala -- este de fapt o actionare asupra clapetelor de acceleratie. Nu face nimic altceva. Daca tragi putin de gaz e fix aia. Soc in purul sens al cuvantului nu are, pentru ca nu e nevoie -- fiind injectie, ECU ul de injectie face ajustari continue asupra timpilor si cantitatii de injectie, bazand asta pe informatii de la senzorii HALL -- pozitie motor, senzor temperatura de aer (cel din airbox,) samd E un sistem in bucla inchisa care face tot felul de compensari si are si un potential de adaptare la adaptare la perturbatii. BOSCH Motoronic 2.x parca e pe 1100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.