Budd Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 (editat) Alea de la furca.Barele. Editat Aprilie 21, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Stanchions is si picioarele alea lucioase care te dirijeaza in banci sau institutii unde sa stai la coada Zice-se ca jegul care se aduna in uleiu de furca e cromu ce se mananca dupa ce lucreaza simeringu. Cu timpu, normal ca se subtiaza. Limita makima admisa de BMW e 0,5 mm pe toata lungimea stanchion-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Stiti care e cea mai mare groapa din Suceava? Ei, eu am aflat duminica pe la ora 22.00 cand am luat-o din plin. Am vazut-o in ultima clipa si n-am mai avut ce face. Rezultat: janta fata stramba. Nu in forma de 8, dar se vede cu ochiul liber ca a iesit din linie. Am dus-o la mecanic, a dat jos 4 spite din zona cu pricina, o sa incalzeasca zona la flacara, apoi o rolluieste. Sa vedem ce-o iesi. Cert e ca o sa ramana o urma pe aluminiul eloxat acolo unde o sa o incalzeasca, dar oricum e mai tot timpul cu noroi pe ea, asa ca asta o sa fie ultima mea grija. Ce ma ingrijoreaza este cum o sa reuseasca sa "acordeze" inapoi spitele, ca e un fapt cunoscut ca la jantele de BMW e chinul dracului... Daca tot e dezbracata pe stand, am zis sa-i fac si o revizie generala (curatat injectoare, schimbat curea transmisie, verificat bujii, strans suruburi, reglat tacheti, etc) Am luat si ulei Motorex AC Snitzer Am sa vad cum se comporta si cat o sa pape la 1000 de km. Cert e ca e cam scump (180 lei/4L), dar am luat ca nu mai aveau Castrol Actevo de care pun de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Nasol. Nu stiu cat ar costa o roata noua insa am vazut second hand cu approx. 1050 EUR (avea si cauciuc insa nu stiu in ce stare). De care curea de transmisie zici? Aia de la alternator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Sper sa iti faca janta, insa is foarte slabe sansele... BMW nu recomanda sa faci overhaul la jenti decat daca is 2 mm abatere parca pe verticala si/sau orizontala. Ce e peste, se inlocuieste. Vaneaza pe ebay, sigur gasesti ceva la un pret decent. Si daca se ajunge la inlocuire, sa nu uiti ca prezoanele care tin discurile de frana au loctite pe ele, si trebuie incalzite in prealabil, inainte de a le desface. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Stiti care e cea mai mare groapa din Suceava? Ei, eu am aflat duminica pe la ora 22.00 cand am luat-o din plin. Am vazut-o in ultima clipa si n-am mai avut ce face. Rezultat: janta fata stramba. Nu in forma de 8, dar se vede cu ochiul liber ca a iesit din linie. Am dus-o la mecanic, a dat jos 4 spite din zona cu pricina, o sa incalzeasca zona la flacara, apoi o rolluieste. Sa vedem ce-o iesi. Cert e ca o sa ramana o urma pe aluminiul eloxat acolo unde o sa o incalzeasca, dar oricum e mai tot timpul cu noroi pe ea, asa ca asta o sa fie ultima mea grija. Ce ma ingrijoreaza este cum o sa reuseasca sa "acordeze" inapoi spitele, ca e un fapt cunoscut ca la jantele de BMW e chinul dracului... Daca tot e dezbracata pe stand, am zis sa-i fac si o revizie generala (curatat injectoare, schimbat curea transmisie, verificat bujii, strans suruburi, reglat tacheti, etc) Am luat si ulei Motorex AC Snitzer Am sa vad cum se comporta si cat o sa pape la 1000 de km. Cert e ca e cam scump (180 lei/4L), dar am luat ca nu mai aveau Castrol Actevo de care pun de obicei. Eu am umblat un an de zile fara 2 spite la roata spate si am reusit sa fac ceva opturi nasoale,simteam f. tare la mers f. incet si la curbe.De 2 zile am pus spitele si am dus la centrat la un mester in Timisoara ,vreau sa zic ca sunt multumit,a reusit sa o centreze bine,se simte o diferenta enorma.Nu stiu daca e perfect dar cu primul drum la Szeget am sa imi fac centrare la reprezentanta la ei. Pt acordat eu zic sa iti cauti un spitar cu experienta si cred ca o sa faca treaba buna. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Subscriu! AM si eu un nene batran la mine acasa care face minuni cu spitele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 De care curea de transmisie zici? Aia de la alternator? Da. Sper sa iti faca janta, insa is foarte slabe sansele... Si eu sper. Cica ar fi sanse foarte mari. Vedem... Oricum, nu dau peste 1000 de E pe o janta. Eventual mai vanez si pe la bmwboneyard. Care ar fi dezavantajele in cazul in care o sa merg in continuare cu janta stramba? Vibratii ciudate n-am simtit, dar si drumul era plin de hopuri, plus ca e incaltata si cu gume Heidenau K60 M+S... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Vibratii in ghidon de o animita amplitudine care se modifica o data cu cresterea vitezei. Se simte instabila pe curbe. Gandeste-te ca acelasi lucru am simtit la GS, pe spate, din cauza rulmentilor dintre grup si cardan. Am pus bucsile si era cu totul alt motor! Mesaj completat http://advrider.com/forums/showthread.php?t=541052 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) Stiti care e cea mai mare groapa din Suceava? Ei, eu am aflat duminica pe la ora 22.00 cand am luat-o din plin. Am vazut-o in ultima clipa si n-am mai avut ce face. Rezultat: janta fata stramba. Nu in forma de 8, dar se vede cu ochiul liber ca a iesit din linie. Am dus-o la mecanic, a dat jos 4 spite din zona cu pricina, o sa incalzeasca zona la flacara, apoi o rolluieste. Sa vedem ce-o iesi. Cert e ca o sa ramana o urma pe aluminiul eloxat acolo unde o sa o incalzeasca, dar oricum e mai tot timpul cu noroi pe ea, asa ca asta o sa fie ultima mea grija. Ce ma ingrijoreaza este cum o sa reuseasca sa "acordeze" inapoi spitele, ca e un fapt cunoscut ca la jantele de BMW e chinul dracului... pe unde e groapa cu pricina? sa nu zici ca e aia de pe banda intai, de dinainte de pod. circul de vreo luna deja prin oras, dar merg incet ca e spart rau. n-am avut ghinionu tau. Editat Aprilie 22, 2010 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Aia e man ! Ca am muscat-o si apoi am oprit la OMV, am pus-o pe cricul central si am invartit roata fata sa vad daca nu e patrata! Dracu s-o ia, ca era noaptea, aveam viziera plina de ganganii, mai eau si farurile din sensul celalalt... Asta e... A, plus ca eram si cu sotia in spate si daca incercam s-o evit si ma prindea aplecat, sigur ne imprastiam. Asa ca am ales s-oi au in plin. Oricum, am vazut-o in ultima clipa Vesti bune ! m-a sunat mecanicul sa-mi spuna ca a iesit bine lucrarea ! Maine merg sa fac o poza. Imi pare rau ca nu am facut si una inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Aia e man !Ca am muscat-o si apoi am oprit la OMV, am pus-o pe cricul central si am invartit roata fata sa vad daca nu e patrata! Dracu s-o ia, ca era noaptea, aveam viziera plina de ganganii, mai eau si farurile din sensul celalalt... Asta e... A, plus ca eram si cu sotia in spate si daca incercam s-o evit si ma prindea aplecat, sigur ne imprastiam. Asa ca am ales s-oi au in plin. Oricum, am vazut-o in ultima clipa Vesti bune ! m-a sunat mecanicul sa-mi spuna ca a iesit bine lucrarea ! Maine merg sa fac o poza. Imi pare rau ca nu am facut si una inainte. mda. era nasoala rau. si pozitionata ca dracu ca n-aveai cum s-o vezi. si intuneric si ditamai groapa. ghinionu dracului. oricum, e asfaltata de 2-3 zile deja. de cate ori am trecut pe acolo, am zis ca trebuie facut un semn din ala cu gropila, dar pacat ca nu m-am mobilizat. acu chiar imi pare rau. atentie mare in oras oricum, se lucreaza la asfaltare si au taiat drumul pe portiuni mari. si bineinteles ca-l lasa asa gaurit 2-3 zile pana asfalteaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Aia e man !Ca am muscat-o si apoi am oprit la OMV, am pus-o pe cricul central si am invartit roata fata sa vad daca nu e patrata! Dracu s-o ia, ca era noaptea, aveam viziera plina de ganganii, mai eau si farurile din sensul celalalt... Asta e... A, plus ca eram si cu sotia in spate si daca incercam s-o evit si ma prindea aplecat, sigur ne imprastiam. Asa ca am ales s-oi au in plin. Oricum, am vazut-o in ultima clipa Vesti bune ! m-a sunat mecanicul sa-mi spuna ca a iesit bine lucrarea ! Maine merg sa fac o poza. Imi pare rau ca nu am facut si una inainte. ...ai avut mare noroc cu motorul pe care il ai!!...daca era altceva, alt fel de motor alt fabricant...era mult mai rau! ...i-ti spun din experienta proprie, am dat si eu intr-o gramada de gropi de diferite dimensiuni si in afara unui usor disconfort cauzat de scuturatura nu am simtit nimic, in schimb motoare de fitze si de bani grei din spatele meu ajunse in aceeasi situatie au ajuns sifonate rau!.. ...am dat in gropi la viteza mica, am dat in gropi la viteze mari(140-180), am dat in gropi inclinat pe viraje si vreau sa-ti spun ca avem mare noroc cu motoarele pe care le avem!..sa le dea D-zeu sanatate la cei ce le-au facut ca merita din plin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 am dat in gropi la viteza mica, am dat in gropi la viteze mari(140-180), am dat in gropi inclinat pe viraje si vreau sa-ti spun ca avem mare noroc cu motoarele pe care le avem!..sa le dea D-zeu sanatate la cei ce le-au facut ca merita din plin! Drept zici. Am dat si eu ieri intr-o groapa pe Transfagarasan de am zis ca acolo raman. Un monstru de-a dreptul. Presupun ca am dat de capatul suspensiei pentru ca am auzit un clong foarte puternic, dar in ghidon nu s-a transmis mare lucru. In timp ce mergeam am verificat ochiometric roata (m-ati speriat voi ), dar n-am vazut nimic iesit din normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 s-a dat drumul pe Trans? adica ai trecut din Arges in Sibiu??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 s-a dat drumul pe Trans? adica ai trecut din Arges in Sibiu??? Nope. De la cabana Capra (1550m alt) in sus nu se mai poate merge, e zapada de 1 metru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Sincronizare injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red_rocket Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Ce frumos povestesti acolo. Foarte aerisit si cu lux de amanunte descris. Poate faci un tutorial si despre reglajul supapelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 (editat) Budd, absolut excelent tutorialul. Nota 14! Nu-i foarte precis la capitolul reglare (la ce turatii reglezi, CUM reglezi (ca doar sunt 2 suruburi), dar compenseaza prin exactitatea povestirii (saracu vecin) si prin prezentarea utilajului v0.818 Vin si eu insa cu o observatie si o intrebare: nivelul lichidului, in pozele din timpul reglarii, nu se vede aproape deloc; cred ca ar fi utila o sageata in paint ca sa fie mai usor de inteles pozele. Intrebarea ar fi... ce furtun ai folosit (ca diametru interior)? Editat Aprilie 25, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Asteptam noul release Fain dar de a povesti mai ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Critica insusita deci iata CUM se face reglajul si alti parametrii: -turatia de reglare este aproximativ 1150 rpm (relanti). Daca nu e asta turatia trebuie vazut din ce cauza nu sta acolo.Pentru conformitate,as zice ca 1200-1250 rpm inca is relativ OK. -diametrul furtunului folosit de mine este de 4 mm,transparent. Se gaseste cam peste tot.Nu trebuie sa fie neaparat alb -se poate colora lichidul,in cazul meu am sa-l pun in soare pentru ca uleiul se va colora singur stand in soare. -acestia sunt pasii facuti de mine in reglare : 1.scos suruburi,curatat 2.insurubat la loc pana nu se mai invart (nu fortam) 3.deschidem ambele suruburi la o rotatie jumatate. 4.incalzim motorul la 5 linii (temperatura de functionare) apoi il opresti un pic 5.se infig capetele furtunului in stutzuri si eventual se strang cu un zip tie micut pentru a scuipa cat mai putin aer pe langa. 6.se porneste motorul.Acum sigur coloanele nu sunt egale 7.incep din dreapta (poti sa incepi din stanga) sa strang surubul. Daca observi ca coloanele nu se apropie ca inaltime intre ele treci la surubul celalalt si il strangi. 8.coloanele pulseaza (ochiul nu distinge atat de rapid ca ele pulseaza alternativ de fapt) cam 5 mm. Oricare din referinte poate fi folosita ca baza de masurare : amplitudinea maxima sau cea minima a pulsatiei insa aceeasi referinta sa fie pentru ambele. 9.scopul este ca sa avem o pulsatie cat mai mica si aceeasi inaltime a coloanelor.Insa 90% conteaza cea de-a doua pentru ca dupa calculele mele,amplitudinea pulsatiei depinde si de lungimea furtunului, ori eu nu am chef sa-l tai 10.odata coloanele egalizate sincronizarea s-a terminat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Cineva sa ma convinga iar sa nu ma pervertesc la RT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Pai sa vedem... consum mai mic... protectie mai buna... parbriz reglabil din mers... centru de greutate mai jos... Oricum faci cea mai mare parte a drumului pe asfalt, care RT are roata mai mica pe fata ca si GS, care e un plus pe curbe, dar un mare minus la trecerile la nivel cu calea ferata Asadar tregem linie si deliberam: RT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Pai sa vedem,no more offroad. Carene. Consum? What? Depinde de mobra.N-am vazut doua mobre la fel sa consume la fel. Protectie la vant? Cate autostrazi sunt in Ro ca sa dai 180? Sau 140? Serpentine? You kidding me? You really, really fucking kidding me? 1200RT care este leaps and bounds peste 1100 si 1150 este o vaca in comparatie cu 1200GS pe serpentine. Absolut surprinzator de manevrabil insa totusi sub 1200GS/GSA . A mai zis carene? Da? Mai zic o data : carene! Daca vrei ceva sa rupa locul iei un K1200GT FE pentru ca SE e inca scump. Nicidecum RT. Auzi la el, RT! Bleah! Sa-mi aduci aminte ce ai zis cand ne vedem ca sa te iau la alergat cu paru-n mana. De fapt am alta idee, incearca mai bine un 660XT Tenere. Iti piere cheful de RT (sau GT) instant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Cand ai un ciocan in mana, tot ce vezi in jur is cuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.