Dan Cata Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Daca mergi cu dimensiunile la orice magazin de rulmenti o sa te ajute aia de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Speram sa-mi dai un cod concret, ca am cautat la ei pe site, dar nu sint sigur ca am codul bun.Mersi. www.badi.ro vb cu baietii astia. le dai dimensiunile si te rezolva. le ceri capsulati sau nu... dupa caz. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Ok, am sunat si la BADI si la ceilalti distribuitori de rulmenti SKF (am gasit unul in Suceava langa mine). Situatia sta in felul urmator: Primul rulment 20x47x14 l-am gasit usor. are cod 6204 2RSH - 5.32 E. Cu al doilea e problema, ca are cotele 25x52x20.6 si nu il gasesti decat original (de fapt e chinezarie) la un dealer BMW si costa cam 200 lei Asa ca o sa iau tot SKF dar 25x52x18 si o sa pun o bucsa din duraluminiu facuta la strung. Codul lui, in caz ca va avea cineva nevoie este: 62205 2RS1 - 12.46 E. Bucsile de la Dan sint pe drum, maine dau o fuga la SV si-mi iau si rulmentii si uite-asa mai schimbam cate ceva la vaca. A, cica si amortizorul spate e pe duca. Dupa 30.000 de km. Ce-i drept, am cam bagat-o si la offroad, dar nu ma asteptam sa cedeze asa repede. Asta e... Urmeaza sa pun si pe GS tot de la Wilbers. Doar ca nu o sa iau varianta cu j'demii de reglaje, ca oricum mi-l fac ei custom. Si mai costa si 650E in loc de 450 cat e varianta de baza. Intra bani in motorul asta precum apa in nisip (sau berea pe gat in august) ! Dar cand te urci pe el si-i dai cheie, uiti de toate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Uite ceva interesant pe Bikeshop: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=290255 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Daca nu e o manareala de genul "trimite un avans sa o tin" si e pe bune, e pont ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 (editat) Pentru cei care se pricep: motorul, cutia si paraleveru sunt de 1150? Eu nu imi dau seama... ...nu de alta dar imi miroase a motor de 1100 pe sasiu (adica plastice si bord) de 1150. Stiu ca era la vanzare o combinatie din asta si nu avea ABS; motorul avea vreo 50k si pe bord vreo 89k (parca avea si ceva avizare la km motorului in sine, nu mai stiu). Apropo, exista 1150 fara ABS? Editat Mai 6, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Pentru cei care se pricep: motorul, cutia si paraleveru sunt de 1150? Eu nu imi dau seama... ...nu de alta dar imi miroase a motor de 1100 pe sasiu (adica plastice si bord) de 1150. Stiu ca era la vanzare o combinatie din asta si nu avea ABS; motorul avea vreo 50k si pe bord vreo 89k (parca avea si ceva avizare la km motorului in sine, nu mai stiu). Apropo, exista 1150 fara ABS? Ala e 1150 curat, GS nu GSA. Iti dai seama imediat dupa forma cardanului catre grup, la 1150 e mai rotund, in vreme ce la 1100 e drept cap coada. Exista o oarecare diferenta la cardan intre 1100 intre anii 93, 94 95, 96 97 si 98, 99, dar tot drept e. Este si 1150 fara ABS. Da daca are ABS, il poti dezactiva, daca nu are, nu ai ce dezactiva Mesaj completat http://members.cox.net/slartidbartfast/bmw...l/shock-oil.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 (editat) http://members.cox.net/slartidbartfast/bmw...l/shock-oil.htm Corect , o problema similara am si eu cu amortizorul. PROBLEMA ESTE , daca pun ulei peste ala sau sa-l schimb pe tot (aici as putea crea o problema mai mare). M-am gandit la asta dar n-am pus intrebarea. CE ULEI SA PUN DECI ?! Asta(de pe cox.net) se uita ca strutul in teava, cica unde a plecat uleiul... IN CONCEDIU neamtz tampit! ... Ramane micronic pe telescop si-l spala simeringul cu tot cu praf! ... Mesaj completat Pentru cei care se pricep: motorul, cutia si paraleveru sunt de 1150? Eu nu imi dau seama... ...nu de alta dar imi miroase a motor de 1100 pe sasiu (adica plastice si bord) de 1150. Stiu ca era la vanzare o combinatie din asta si nu avea ABS; motorul avea vreo 50k si pe bord vreo 89k (parca avea si ceva avizare la km motorului in sine, nu mai stiu). Apropo, exista 1150 fara ABS? 1150 toata ziua. Este drept ca seamana multe elemente dar este un fapt, au multe piese comune (sau putine, depinde la ce te uiti). Si pretul e bun! Daca te tine, salta-l si-o sati placa! PAROL! ...daca nu, uita si nu incerca modelul ca o sa plangi! Editat Mai 7, 2010 de MCN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 (editat) Zice ala in articol ca poti sa pui ulei hidraulic, dela care e si in cric, sau in instalatia unei vole. Nu cred ca face spuma Editat Mai 8, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Io am completat cu ulei de transmisie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Care mai face poligonu pe namol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 salut! schema asta cu uleiul la amortizorul din spate am facuto si eu azi. dar am pus o data ulei ,am montat furtunul dupa care am strans robinetul la maxim .si pe urma am repetat procedura (adica am pus de 2 ori ulei incilindru) pare ok la prima vedere . dar cat ulei trebuie sa punem de fapt?? ca eu nu am gasit decat urme de ulei cand am desfacut prima data. va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Cred ca pana se umple ala. Io nu am facut niciodata, numa am gasit informatia si am impartasit-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 deci... mi s-a frecat final drivu. aici poze facute cu telefonul. , Am schimbat uleiul acum 2000 de km. Nu era deloc pilitura pe magnetul de la dop. Azi observ ca imi curge ulei de la semering, zic" treaba usoara , scimb semeringul" asa.. Dau semeringul jos si surpriza...dupa de demontez capacul si dau jos rulmentul cu roata dintata din carcasa observ ca una din cele 2 saibe(una groasa si una subtire) e facuta evantai si e rupta. Acum.. intrebare ? de ce dreacu sa intamplat asta? mentionez ca rulmentul la prima vedere arata impecabil - fara joc, fara zgomot la rulare etc. Pararea mea - la montajul initial sau in urma schimbarii rulmentului de unul din posesorii anteriori, ansamblul rulment carcasa a fost montat cu saibele care trebuie sa stranga rulmetul de capac cu joc. alte idei? La ce m-am gandit eu... masor maine saiba rupta si comand una cu 0.05 mm mai mare, sau mai e solutia de a masura exact distanta dintre rulment si capac. Inca o intrebare? cum dracu masor distanta asta? Si inca o intrebare? De unde comand rapid saibe? Adica rapid ma refer maxim o saptamana. multam de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Cred ca pana se umple ala. Io nu am facut niciodata, numa am gasit informatia si am impartasit-o Dispozitivul este de fapt un minicric hidraulic din care reglezi pretensionarea arcului, respectiv garda la sol, si uleiul trebuie sa umple tot cilindrul, furtunul si pistonul de actionare, deci trebuie umplut la max, dar fara bule de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 ok am anteles partea cu uleiul la amortizor,dar reglajul celalalt care este la baza amortizorului si se face cu surubelnita ce rol mai are atunci??? . va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 deci...mi s-a frecat final drivu. aici poze facute cu telefonul. , Am schimbat uleiul acum 2000 de km. Nu era deloc pilitura pe magnetul de la dop. Azi observ ca imi curge ulei de la semering, zic" treaba usoara , scimb semeringul" asa.. Dau semeringul jos si surpriza...dupa de demontez capacul si dau jos rulmentul cu roata dintata din carcasa observ ca una din cele 2 saibe(una groasa si una subtire) e facuta evantai si e rupta. Acum.. intrebare ? de ce dreacu sa intamplat asta? mentionez ca rulmentul la prima vedere arata impecabil - fara joc, fara zgomot la rulare etc. Pararea mea - la montajul initial sau in urma schimbarii rulmentului de unul din posesorii anteriori, ansamblul rulment carcasa a fost montat cu saibele care trebuie sa stranga rulmetul de capac cu joc. alte idei? La ce m-am gandit eu... masor maine saiba rupta si comand una cu 0.05 mm mai mare, sau mai e solutia de a masura exact distanta dintre rulment si capac. Inca o intrebare? cum dracu masor distanta asta? Si inca o intrebare? De unde comand rapid saibe? Adica rapid ma refer maxim o saptamana. multam de raspunsuri. Vezi filmuletul asta si o sa te lamuresti ce si cum http://www.bmwlt.com/uploads/lt_final_drive_rebuild.wmv click dreapta, save target as Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Vezi ca saibele desi sunt ... saibe nu sunt deloc ieftine. Parca doar BMW le facea. Costa cam 7 dolari bucata. Masoara cum zice in filmulet si pretensioneaza rulmentul exact in limitele date de BMW (0.05-0.1 mm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Sau daca ai acces la un strung, fa una dintr-o bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 update final drive. nu am gasit ceas comparataor sa fac ca nenea ala din film. asa ca am cumparat un set de lere de sacrificiu , le-am indoit si am masurat spatiul dintre rulment si capac. am fost la strungar si a facut o saiba, am pus totul la loc si de acum sa vad cat tine. oricum am dat comanda de rulment skf. multam de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Cat ti-a dat jocul intre rulment si capac? Ce grosime ai facut saiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 lera de 0,9 mm intra cu frecare pe toata circumferinta rulmentului. am facut saiba de 1 mm. orcum o sa fiu atent la ce se intampla pe acolo, nu e scump sa schimb semeringul peste vreo 1000 de km ca sa arunc o privire inauntru. am gasit semering cu 15 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Comparatoare gasesti la 15 ron, SH Chiar is curios sa vad cat o sa tina reparatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 lera de 0,9 mm intra cu frecare pe toata circumferinta rulmentului. am facut saiba de 1 mm. orcum o sa fiu atent la ce se intampla pe acolo, nu e scump sa schimb semeringul peste vreo 1000 de km ca sa arunc o privire inauntru. am gasit semering cu 15 lei. Pai esti OK,chiar daca esti in limita superioara cu saiba de 1 mm. Si oricum,o singura saiba e mult mai buna decat 2-3 puse una peste alta. Io zic ca o sa tina mult si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 ok am anteles partea cu uleiul la amortizor,dar reglajul celalalt care este la baza amortizorului si se face cu surubelnita ce rol mai are atunci??? . va multumesc ! ala e surubul de rebound. adica din el reglezi cat de usor/greu se plimba uleiul prin amortizor. in traducere - cat de mult se opune amortizorul miscarilor dictate de arc/imperfectiunile drumului. cand reboundul e moale apare efectul de barca. cand e tare - rinichii protesteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.