switch Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 (editat) De regula pe curbe noaptea, merg cu faza scurta. Oricum nu merg tare ca e noapte, is si curbe, dar cu faza scurta lumina bate mai aproape Cu faza scurta chiar nu vezi nimic. Cand esti inclinat, lumina bate foarte in jos (pardon, in jos si spre exterior) si nu mai vezi nimic in interiorul curbei, in special la inclinare mare (+10-15 grade) spre stanga. La cat de usor se inclina vaca asta, nici nu ma mira. Cu faza lunga castigi 2-3m, dar tot nu e destul. Ar trebui niste proiectoare care sa bata in mod normal dupa stele, ca sa vezi ceva. Ar merge niste lupe chioare fixate direct pe crashbar si trase putin mai dupa ciori inainte de curbe. Desigur, ai orbi pe toata lumea, dar macar tu te dai jmecher pe viraje. Editat Octombrie 26, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Sau... adaptive headlight Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Sau... adaptive headlight Evit cu indarjire sa mentionez termenul respectiv pentru simplul fapt ca a fost intai montat pe un crucisator de care nu voi conduce in viata mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Adaptive headlight ar mai putea fi considerate toate acele faruri care sunt fixate de jug, nu de cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Eu zic ca gresesti, adaptive e ala care ia curba inaintea ta; ce zici tu acolo... tot in fata bate lumina, nu dupa curba, doar ca unghiu fascicolului cu solu are alta valoare, da tot in fata bate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Am venit intr-o noapte de la Cheile Bicazului si m-a apucat noaptea pe Transfagarasan. Chiar nu se vedea nimic in curbele alea ac de par. Am si derapat de 2 ori pe praful de pe interior. M-am gandit de atunci la doua proiectoare pe ghidon sau chiar pe furca. Eventual si o frontala puternica. In iarna asta o sa incerc ceva cu leduri si daca iese cum m-astept, poate fac si serie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Am facut si eu calculu la costuri ca sa imi pun leduri. Fara manopera la prelucrari metalice am iesit la 750 RON ca sa am cat de cat lumina, 2400 lumeni/proiector, piesele de la zextar. Si nici nu stii daca iese si cum iese treaba. Asa ca de banii aia mai degraba niste proiectoare cu xenon in ele. 4300K. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 (editat) R1...GS, Tenere, Supertenere, Dominator, AT, etc, au farurile fixate de cadru. Asa numitul gat de lup. Daca se poate spune ca, in curba, adaptive headlight lumineaza in interiorul curbei, cele cu far prins de jug (XR, XT, etc) lumineaza in fata, atunci cele gat de lup lumineaza in exteriorul curbei. Oricum, cel mai bine este sa vezi in fata. Nu in ineriorul si nici in exteriorul curbei. PS Niste gaturi de lup cu adaptive headlights nu cred ca ating performantele celor cu far fixat de juguri. In domeniul luminatului in curbe, bineinteles. Probabil lumineaza tot spe exterior, nicidecum spre interior. Editat Octombrie 26, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Man, in curba nu sucesti de ghidon catre interior, ci catre exterior mai degraba, countersteering. Cum poa' sa se duca lumina catre interiorul curbei? Ca doar nu mergi cu 15 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Ooops! Countersteering noaptea pe serpentine! Recunosc ca asa ceva nu am facut. Eu nu am 15km/h. Dar nici mai mult de 25km/h. Pt gonete recunosc, trebuie adaptive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Am facut si eu calculu la costuri ca sa imi pun leduri. Fara manopera la prelucrari metalice am iesit la 750 RON ca sa am cat de cat lumina, 2400 lumeni/proiector, piesele de la zextar. Si nici nu stii daca iese si cum iese treaba. Asa ca de banii aia mai degraba niste proiectoare cu xenon in ele. 4300K. Pai la ce ma gandesc eu, e folosibil in 100 de metri. Ca sa umple de lumina in imediata apropiere, acolo unde e nevoie pe curbe sau in off-road. Pentru batiaie medie si lunga, eu zic c-ar fi de ajuns sa-mi pun doua proiectoare cu lupa si xenon in faruri. O sa fie de testat, o sa aloc in jur de 1000 de lei pt treaba asta. Sper sa iasa ceva. Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red_rocket Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 (editat) Parerea mea, puteti pune si 100 leduri si tot nu fac cit un kit xenon! La modelele voastre de motoare aveti posibilitatea sa puteti atasa proiectoare de crash bar-uri. Un mare avantaj este ca lumina se raspandeste la "rasul solului" si le puteti orienta inspre exterior, fara riscul de a orbi colegii de trafic. Luati-va o pereche de proiectoare in care sa incapa bec xenon si rezolvati treaba ultraelegant cu max.600 lei. Ce atata coiala cu leduri.. Editat Octombrie 26, 2010 de red_rocket Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grave Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Parerea mea, puteti pune si 100 leduri si tot nu fac cit un kit xenon! Mai bine si-ar schimba mobrele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Ooops! Countersteering noaptea pe serpentine! Recunosc ca asa ceva nu am facut. Eu nu am 15km/h. Dar nici mai mult de 25km/h. Pt gonete recunosc, trebuie adaptive. Parca am zis ca la 60 la ora nu vad pe unde merg. La 30 la ora am destul timp sa focalizez privirea si din reflexiile induse de lumina farului principal sa disting drumul in noapte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Parerea mea, puteti pune si 100 leduri si tot nu fac cit un kit xenon!Un mare avantaj este ca lumina se raspandeste la "rasul solului" si le puteti orienta inspre exterior, fara riscul de a orbi colegii de trafic. Luati-va o pereche de proiectoare in care sa incapa bec xenon si rezolvati treaba ultraelegant cu max.600 lei. Uita-te la orice far sau proiector cu xenon omologat si o sa vezi ca toate au lupa! Da, poti pune xenon in aproape orice far si proiector, dar daca nu are lupa, o sa arunce lumina peste tot si o sa deranjeze pe toata lumea. Proiectoarele numai la "rasul solului" n-o sa bata... Daca le reglezi sa nu deranjeze, deja nu-ti mai ajuta la nimic. Si eu am o mare problema cu virajele stranse si acele de par pe timp de noapte. ! Cea mai buna solutie mi se par proiectoarele Hella FF50 fog lights, nu driving lights pe care sa le orientezi sa bata stangul spre dreapta si dreptul spre stanga. Fog lights, pt. ca au un spectru mai larg fata de driving care lumineaza "ca un ac" si mult mai departe. Plus ca au cut-off (cred ca asa se zice) si nu bat aiurea pe sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 27, 2010 Admin Share Postat Octombrie 27, 2010 (editat) Toro, teoretic asa este, dar..viata bate filmul. Calitatea luminii dispersate este data de calitatea constructiva a farului. Este adevarat ca un far cu lupa disperseaza foarte bine lumina, dar sunt foarte multe motoare(si BMW-urile exceleaza, chiar si modelul tau) care au faruri simple, dar bine proiectate si disperseaza lumina curat, fara umbre sau imprastiata. Si aici nu ai cum sa ma contrazici pentru ca am montat la sute si cu lupa si fara. Referitor la proiectoare..cind i-am recomandat asta am facut-o iarasi in cunostinta de cauza, am avut pe motor asa ceva: http://www.louis.de/_30801cb697e64c00d62d3...tnr_gr=10033967 care este un proiector gen fog lights. Vad ca tu ai folosit termenul si ar fi trebuit sa stii ca proiectoarele fog lights "imprastie" lumina numai lateral si la"rasul solului" Daca ai fost atent ..eu le-am recomandat sa le puna undeva jos, pe crash baruri..in asa fel incit lumina nu are cum sa orbeasca, ci va fi difuzata in lateral, adica acolo unde estre nevoie sa acoperi pata lipsa, in curbe. Mesaj completat PS;Ceva pagini mai in spate aceeasi discutie.. Editat Octombrie 27, 2010 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Salutare ! Ma bate gandul sa trec de la japoneze la BMW boxer. Avind in vedere criza economica in care ne aflam , i-mi poate da cineva un sfat in legatura cu pretul unui 1150 ? Am gasit ceva pe la 50000km, care avea gumele uzate , fara accesorii, iar in mers in linie derapta, am observat ca jugul nu era chiar perpendicular cu linia motocicletei. La capetele ghidonului si al scaritelor se cunosteau mici julituri , iar pivotul de la paralever sau telelever fusese inlocuit. La furca fata vreau sa spun. Instalatia electrica sub rezervor se cunostea ca a fost umblata , fiind intr-un loc dezizolata. Lipsea trusa de scule de sub sa. Are ABS dar nu l-am probat. An fabricatie 2002. Cam atit la o prima vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Salutare ! Ma bate gandul sa trec de la japoneze la BMW boxer. Avind in vedere criza economica in care ne aflam , i-mi poate da cineva un sfat in legatura cu pretul unui 1150 ? Am gasit ceva pe la 50000km, care avea gumele uzate , fara accesorii, iar in mers in linie derapta, am observat ca jugul nu era chiar perpendicular cu linia motocicletei. La capetele ghidonului si al scaritelor se cunosteau mici julituri , iar pivotul de la paralever sau telelever fusese inlocuit. La furca fata vreau sa spun. Instalatia electrica sub rezervor se cunostea ca a fost umblata , fiind intr-un loc dezizolata. Lipsea trusa de scule de sub sa. Are ABS dar nu l-am probat. An fabricatie 2002. Cam atit la o prima vedere. Pare FOARTE COMPLICAT CE SPUI TU... eu zic sa ceri opinii si de la altii, dar cred ca este de preferat un 1100 bun decat un 1150 varza... Vezi ce zice si restul lumii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Bine , dar nu cred ca o sa gasesc vreo moto sh perfecta. Oricine intra cu moto pe carari de munte risca sa o scape . Prefer totusi 1150, datorita celei de-a 6-a trepte. Dar la un pret convenabil ma tenteaza si 1100, ca apoi sa-mi ramana bani pt accesorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 3, 2010 Admin Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) Salut; Singura problema apare la furca aia fata care este stramba, ceea ce denota ca si-a luat o tranta. Nu stiu in ce masura se pot indrepta furcile, pe a mea am vandut-o accidentata la cineva care a incercat sa faca acest lucru, insa una a cedat. Ai grija ca sh sunt foarte scumpe, pe ebay pleaca de pe la 500 euro/perechea in sus! Pivotul poate a fost schimbat din cauza uzurii, insa se poate sa fi facut asta si datorita loviturii luate. ABS-ul se verifica usor. Trebuie inspectat bine cadrul, restul sunt maruntisuri. Editat Noiembrie 3, 2010 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Multumesc pt sfat. Cred ca o sa mai caut pe net . Timp o sa am destul iarna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Multumesc pt sfat. Cred ca o sa mai caut pe net . Timp o sa am destul iarna asta. bre MCN, tu nu mai dai motoru? uite ca ai cumparator. mie-mi place f mult motoru tau. din pacate l-ai scos un pic cam tarziu la vanzare, altfel probabil era la mine acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Salutare ! Ma bate gandul sa trec de la japoneze la BMW boxer. Avind in vedere criza economica in care ne aflam , i-mi poate da cineva un sfat in legatura cu pretul unui 1150 ? Am gasit ceva pe la 50000km, care avea gumele uzate , fara accesorii, iar in mers in linie derapta, am observat ca jugul nu era chiar perpendicular cu linia motocicletei. La capetele ghidonului si al scaritelor se cunosteau mici julituri , iar pivotul de la paralever sau telelever fusese inlocuit. La furca fata vreau sa spun. Instalatia electrica sub rezervor se cunostea ca a fost umblata , fiind intr-un loc dezizolata. Lipsea trusa de scule de sub sa. Are ABS dar nu l-am probat. An fabricatie 2002. Cam atit la o prima vedere. Pivotu ala se duce si daca lovesti ceva frontal, cum am facut eu la GS Dar daca a fost inlocuit, nu vad care ar fi problema. Zici ca te-ai dat cu motoru, incearca sa mergi fara maini si sa vezi daca te trage intr-o parte. Daca da, nu e musai cadru stramb, dar se poate vedea ~ usor daca te uiti din fata si mobra e pe cricu central. Poa' sa traga intr-o parte din cauza rulmentilor de la roata fata sau de la jocu grupuilui fata de cardan. Daca are joc la jointu de la telelelver iar trage intr-o parte. Eu am schimbat si jointu ala si am pus bucsi si era alt motor... Era... "precis"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 bre MCN, tu nu mai dai motoru? uite ca ai cumparator. mie-mi place f mult motoru tau. din pacate l-ai scos un pic cam tarziu la vanzare, altfel probabil era la mine acum. Bre, Motorul meu are o problema, DE MATEMATICA! Valoarea de piata a unui GS 1100 este de cam 4.000 euro. Al meu motor are accesorii de inca vre-o 4.000, pun mai jos lista. Din accesorii lipseste cofee maker si toaster-ul. Cine vrea sa si le monteze singur ! A fost pus la vanzare si aici si apoi scos, ... mai este si acum pe bikeshop la 5500, dar m-am saturat de cate variante de schimburi am primit. In practica la 5.000 ma gandec ca l-as putea da, ptr ca l-am scos numai de 2-3 ori la plimbare anul asta(am o activitate care nu ma lasa sa mai plec cu zilele, iar toata joaca mea de-a motoretele se limiteaza la hardenduro cu un Suzuki, cate 2-3 ore pe saptamana), restul porniri de garaj sa nu moara bateria. Ideea este ca nu-mi sta in cap, iar ca sa-l vand pe mai nimic cum am primit ofertele, sa-mi bat joc de pasiunea si banii investiti in el, nu prea mi-a venit. Acum sunt in dubiu daca sa-l dau sau nu, ca de facut de la capat o motoreta ca asta , nu mai fac. si lista .... BMW 1100 GS august 1999 cca 90cai si 95 Nm. Ptr cine nu stie ce vede, motocicleta are pe ea urmatoarele: -''fairing'' Touratech(faruri, parbriz si carena fata)-cca 1200eur -aripa superioara Touratech -aripa inferioara Touratech -prelungire aripa Touratech -protectii cilindrii Touratech -protectie evacuare Touratech -evacuare full REMUS de la Touratech -coarne incalzite IN 2 TREPTE -alarma Scorpio -sidebags -top box -gratar suplimentar top box -scut cric -proiectoare Hella -bari protectie Wunderlich -protectii cadru (HARD PARTS) Touratech. -VENTILATOARE SUPLIMENTARE. -protectie far Touratech. -suport de paravanturi genunchi Wunderlich. -presuri picioare Wunderlich -protectii telescoape furca (textil) ++++FLUIERICI DE CATEI ! Total accesorii cca 4000EUR. NU MA ASTEPT SA-I RECUPEREZ. Consumabile schimbate si simeringuri furca de CCA 300km (consumabilele se schimba din nou la 10.000km) Cauciucuri fata 90% si spate 80% (Heidenau si Continental TKC 80)+ un set de Metzeler de strada, cca 70% Merge ceas. INGRIJITA LA MODUL MASOCHIST! Are cam TOT ce se poate pune pe acest model. REZOLVAT RECENT SENZOR HALL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Banii pe accesorii nu-i recuperezi niciodata (in afara coburi,topcase si probabil alte chestii marunte). In plus, unii vor dori piesele originale. Daca ai piesele originale,pune-le la loc si vinde calul cu ele la pret mai mic decat 5000 EUR iar accesoriile vinde-le separat.Poate chiar scoti ceva bani. Daca nu tenteaza niciuna din ideile astea, calareste calul pana crapa,mai fa-i upgrades pentru sufletul tau.Oricum iesi mai ieftin decat daca ai cumpara o mobra noua. Io nu am scos un leu in plus pe accesorii cand mi-am vandut mobra.Si am mai dat si piesele originale ca sa mai lase la pret din mobra ce mi-am luat-o. E greu de estimat. Daca nu-ti convine pretul, nu o vinde,mai ales ca zici tu ca nu cere de mancare in garaj. Daca vrei s-o vinzi la 5000,lasa 5500 negociabil,parerea mea. Pentru cel ce a pus intrebarea,daca 1150 nu ti se pare OK, treci la 1100. Eu unul nu m-as da inapoi sa cumpar un 1100 GS.Ba chiar mi se pare mai muncitoresc decat un 1150. Sanatos adica. Mesaj completat Apropos,pana nu vii cu rezultatele testului pe dyno, 90 de cai banuiesc ca vrei sa spui celor care habar n-au cu ce se mananca un 1100GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.