Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Mah, experienta la 1150 nu am, insa din ce am vazut pe ici pe colo, conteaza mult de tot ce cutii ai.

 

Referitor la sistemul de prindere, topcaseurile normale vin cu o placa de prindere care se fixeaza pe codita argintie a motocicletei, dinspate de manerul pasagerului. Practic topcase-ul sta la cam 2-3 cm mai sus de nivelul respectivei "platforme". Conteaza mult ce suporti laterali ai, ce cutii ai, ce distanta ai intre ele, cum vin (la ce nivel) pe motocicleta etc.

 

O poza?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mah, experienta la 1150 nu am, insa din ce am vazut pe ici pe colo, conteaza mult de tot ce cutii ai.

 

Referitor la sistemul de prindere, topcaseurile normale vin cu o placa de prindere care se fixeaza pe codita argintie a motocicletei, dinspate de manerul pasagerului. Practic topcase-ul sta la cam 2-3 cm mai sus de nivelul respectivei "platforme". Conteaza mult ce suporti laterali ai, ce cutii ai, ce distanta ai intre ele, cum vin (la ce nivel) pe motocicleta etc.

 

O poza?

 

1150gsa, sistemul de cutii stock, de aluminiu.

R1150GSA_April2007.jpg

 

stiu cum e la topcaseurile normale. eram curios cum sta situatia la 1150gsa. ce modificari trebe facute.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1150gsa, sistemul de cutii stock, de aluminiu.

R1150GSA_April2007.jpg

 

stiu cum e la topcaseurile normale. eram curios cum sta situatia la 1150gsa. ce modificari trebe facute.

acuma tu poti demonta agatatoarea aia din plastic si o poti monta cu o intaritura pe noua cutie.

pentru mine sunt arhi-suficiente cutiile, eventual mai prind ceva pe capac.

 

constructorul da ca si capacitate 5kg pe top si 10kg pe side cases

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma tu poti demonta agatatoarea aia din plastic si o poti monta cu o intaritura pe noua cutie.

pentru mine sunt arhi-suficiente cutiile, eventual mai prind ceva pe capac.

constructorul da ca si capacitate 5kg pe top si 10kg pe side cases

stiu, dar 30l la topcase e mult prea putin. si e vorba de volum, nu de greutate.

n-are sens sa-mi car castile dupa mine cand ies la plimbare atata timp cat le pot pune in topcase.

am desfacut ieri toata partea din spate si am inteles cam cum sta treaba acolo. acum, ramane sa ma hotarasc la un topcase, si sa vad cum adaptez suportul pe motocicleta. balanta inclina spre maxia e55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut ieri toata partea din spate si am inteles cam cum sta treaba acolo. acum, ramane sa ma hotarasc la un topcase, si sa vad cum adaptez suportul pe motocicleta. balanta inclina spre maxia e55.

Maxia E55 e absolut megaimensa. Zici ca livrezi pizza :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maxia E55 e absolut megaimensa. Zici ca livrezi pizza :rolleyes:

 

fuly agree

 

o urateste.

te inteleg. nu poti pune o casca in cutia laterala?

si eu am la fel. faptul ca pot folosi aceeasi cheie la tot e un avantaj pentru mine, apoi... sistemul este testat de bemve asa cum e. stiu ce munca e in inginerie la o modificare minora in design...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fuly agree

o urateste.

te inteleg. nu poti pune o casca in cutia laterala?

si eu am la fel. faptul ca pot folosi aceeasi cheie la tot e un avantaj pentru mine, apoi... sistemul este testat de bemve asa cum e. stiu ce munca e in inginerie la o modificare minora in design...

poate la avioane o fi diferenta, da io nu zbor asa de jos :)) la motoru asta nu se poate vorbi de aerodinamica, ca nu are deloc si oricum, se schimba totu cand pleci in concediu si incepi sa prinzi tot felul de chestii pe capacele cutiilor.

in topcase port tot timpu echipamentu de ploaie si 1l de ulei si s-a umplut deja. in gentile laterale mai cari una alta, dupa caz, cand mergi intr-o excursie si de regula, ma plimb cu castile dupa mine cand vizitez ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate la avioane o fi diferenta, da io nu zbor asa de jos :)) la motoru asta nu se poate vorbi de aerodinamica, ca nu are deloc si oricum, se schimba totu cand pleci in concediu si incepi sa prinzi tot felul de chestii pe capacele cutiilor.

in topcase port tot timpu echipamentu de ploaie si 1l de ulei si s-a umplut deja. in gentile laterale mai cari una alta, dupa caz, cand mergi intr-o excursie si de regula, ma plimb cu castile dupa mine cand vizitez ceva.

1. Nu trebuie sa ai 1L de ulei dupa tine; la orice benzinarie (de doamne ajuta) gasesti ulei la litru. Si acel ulei e mai mult decat suficient pentru un R11xx.

2. Costumul de ploaie incape cam oriunde :)

3. Eu am rezolvat mai simplu:

IMG_3468.JPG

 

In cutiuta respectiva aveam costum de ploaie, spray de pana, patent si leviere de roata (daca scoteam sculele ar fi incaput un bidonas mai "suplu"). Litrul de ulei, dupa cum spuneam, e irelevant cand cel putin odata la 1000km gasesti o benzinarie normala. Iar daca nu, cel mai probabil ai deja 4L de ulei la tine :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topcase mai bine. Eu am unu ieftin de "38L", in care bag fix doua casti integrale marimea M. In vechiul 42L facut bucati acum ani de zile intr-un accident, intrau o integrala S si o enduro (cozoroc included) marimea M.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topcase mai bine. Eu am unu ieftin de "38L", in care bag fix doua casti integrale marimea M. In vechiul 42L facut bucati acum ani de zile intr-un accident, intrau o integrala S si o enduro (cozoroc included) marimea M.

 

Cand esti plecat haihui nu mai ai loc de casti in topcase, cablu de bicicleta cu care legi bicla de gard, asta e o solutie pt locurile aglomerate, eu imi tineam casca agatata de gaica de sub sa si nu a disparut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand esti plecat haihui nu mai ai loc de casti in topcase, cablu de bicicleta cu care legi bicla de gard, asta e o solutie pt locurile aglomerate, eu imi tineam casca agatata de gaica de sub sa si nu a disparut...

 

mi-ai luat vorba din gura...

adica sa car o cutie goala dupa mine numai sa-mi pun casca daca opresc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In topcase, daca merg cu intentia de a opri sa vizitez una alta, am un rucsacel cu aparat foto, acte, apa, ceva de rontait si probabil costumele de ploaie. La oprire, luam rucsacul cu mine si lasam castile. Daca eram singur aveam loc de geaca + casca + manusi, deci perfect. Asta la domi, unde n-aveam genti laterale deloc. Ce-i drept, in rucsac pe unde mergeam caram degeaba haina de ploaie si spray-ul de lant, dar macar stiam ca echipamentul e bine-mersi sub cheie.

 

Mai putin probabil sa ti se fure ceva ce nu e la vedere ci sta intr-o cutie incuiata.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In topcase, daca merg cu intentia de a opri sa vizitez una alta, am un rucsacel cu aparat foto, acte, apa, ceva de rontait si probabil costumele de ploaie. La oprire, luam rucsacul cu mine si lasam castile. Daca eram singur aveam loc de geaca + casca + manusi, deci perfect. Asta la domi, unde n-aveam genti laterale deloc. Ce-i drept, in rucsac pe unde mergeam caram degeaba haina de ploaie si spray-ul de lant, dar macar stiam ca echipamentul e bine-mersi sub cheie.

 

Mai putin probabil sa ti se fure ceva ce nu e la vedere ci sta intr-o cutie incuiata.

 

cand esti plecat cateva zile mai ales cu pasager n-ai loc in topcase sa arunci un ac. oricum eu in configuratia actuala nu imi intra decat o casca si cate ceva pe langa..

 

asa ca prefer sa folosesc ceva de genu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand esti plecat cateva zile mai ales cu pasager n-ai loc in topcase sa arunci un ac. oricum eu in configuratia actuala nu imi intra decat o casca si cate ceva pe langa..

 

asa ca prefer sa folosesc ceva de genu

Reorganizeaza-ti bagajele :P

 

Cutia stanga: cort, saltele, saci. Voi pleca de la prezumtia ca nu sunt super-scumpe deci s-a umplut.

Cutia dreapta: toale pentru amandoi. Mancare uscata/plicuri si arzator.

Topcase: rucsac cu mancare, apa, haine ploaie. Plus spray lant.

 

La plecare, se ridica rucsacul, castile vin cu gaurile una la cealalta, spray-ul invelit in prosop bagat in ambele casti la mijloc. Manusile "pe acolo". Asta in cutie de 38L.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te anunt daca iese asa cum zici tu desi slabe sanse :))

Daca pasagera comenteaza ca n-are loc, mai iei un rucsac pe post de tank-bag si i-l dai sa-l care cand plecati de langa mobra :P A mea a tacut si a redus bagaju :D

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daca pasagera comenteaza ca n-are loc, mai iei un rucsac pe post de tank-bag si i-l dai sa-l care cand plecati de langa mobra :P A mea a tacut si a redus bagaju :D

..La fel o sa taca si in fata ofiterului starii civile..

In cazul-firav ca procent-in care se ajunge pina acolo..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu trebuie sa ai 1L de ulei dupa tine; la orice benzinarie (de doamne ajuta) gasesti ulei la litru. Si acel ulei e mai mult decat suficient pentru un R11xx.

2. Costumul de ploaie incape cam oriunde :)

3. Eu am rezolvat mai simplu:

In cutiuta respectiva aveam costum de ploaie, spray de pana, patent si leviere de roata (daca scoteam sculele ar fi incaput un bidonas mai "suplu"). Litrul de ulei, dupa cum spuneam, e irelevant cand cel putin odata la 1000km gasesti o benzinarie normala. Iar daca nu, cel mai probabil ai deja 4L de ulei la tine :)

nu trebuie sa car 1l dupa mine, asa e, dar bidonul e de un litru. completez in garaj daca e nevoie si il pun in topcase. mai completez pe drum daca e nevoie. pot cumpara si de la benzinarii, dar tot 1l iau, completez cat e nevoie - clar ca nu intra 1l - si restul il pun in topcase; doar n-o sa-l arunc, nu?

am doua costume de ploaie mari al meu e cred 5xl - 197 si 120 kg, iar al sotiei e 3xl, chiar daca are 64 kg si 1,76. mai am un set de manusi de protectie si husele pentru bocanci. pune-le tu astea oriunde sa vedem cum incap.

trusa de scule, cu tot ce trebuie, inclusiv spray de pana e sub sea, la locul ei, iar cutiuta aia nu incape sub topcaseul meu (am cutiile de aluminiu standard cu care vine adventure).

 

un cablu de bicicleta legat de manerele pasagerului, trecut prin fiecare casca si ai rezolvat problema. nu tre sa cari nimic dupa tine.

am legat castile de motor in viena si le-am gasit cazute pe laterala. prinse de motor ce-i drept, dar cazute pe laterala. noi le-am pus bine, e clar ca a umblat cineva. atunci aveam un uvex mai obosit si nu-mi parea rau de el, dar acum am luat shoei si diferenta la bani e cam mare, asa ca nu m-ar lasa sufletu s-o las legata de motor.

 

adica sa car o cutie goala dupa mine numai sa-mi pun casca daca opresc...

nu stiu tu ce faci cu motoru tau, dar al meu are 3 cutii din fabrica. cu care umblu tot timpu (marea majoritate a timpului, cutiile sunt goale), dar nu ma ajuta cu nimic daca le dau jos, pentru ca oricum motoru e lat si nu ma pot strecura printre masini. plus ca daca vreau sa cumpar ceva, am tot timpu loc.

mai gandeste-te ca pleci in concediu, ajungi la hotel, scoti geanta interioara din topcase cu bagajele, pui echipamentul, incui si te duci la hotel linistit, fara sa cari tot echipamentul dupa tine. chestie de gusturi acum, fiecare cum ii place.

 

Reorganizeaza-ti bagajele :P

Cutia stanga: cort, saltele, saci. Voi pleca de la prezumtia ca nu sunt super-scumpe deci s-a umplut.

Cutia dreapta: toale pentru amandoi. Mancare uscata/plicuri si arzator.

Topcase: rucsac cu mancare, apa, haine ploaie. Plus spray lant.

deja e gresit. la mine, cortul saltelele si sacii de dormit sunt prinse pe cutii, deci inca n-am ocupat deloc cutiile. cu toare astea, reusesc sa umplu de fiecare data toate cele trei cutii.

la poanta cu rucsacul, nu stiu ce sa zic. merg in concediu cu sotia si vrem sa ne simtim bine amandoi. ea are nevoie de mai multe lucruri, dar nu cred ca e o problema, de asta am luat motoru asta. este loc berechet. si va fi loc mai mult dupa ce schimb topcaseul.

 

... am pus intrebarea cu topcaseul in speranta ca imi da cineva vreun sfat (referitor la topcase sau eventual la sistemul de prindere). intre timp, am desfacut jumatate de motor si m-am lamurit cum e cu sistemul de prindere. acum tre sa gasesc timp liber si rezolv si cu topcaseul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...