switch Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 am desfacut ieri toata partea din spate si am inteles cam cum sta treaba acolo. acum, ramane sa ma hotarasc la un topcase, si sa vad cum adaptez suportul pe motocicleta. balanta inclina spre maxia e55. Maxia E55 e absolut megaimensa. Zici ca livrezi pizza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 ... balanta inclina spre maxia e55. Sau Hepco&Becker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Maxia E55 e absolut megaimensa. Zici ca livrezi pizza fuly agree o urateste. te inteleg. nu poti pune o casca in cutia laterala? si eu am la fel. faptul ca pot folosi aceeasi cheie la tot e un avantaj pentru mine, apoi... sistemul este testat de bemve asa cum e. stiu ce munca e in inginerie la o modificare minora in design... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 fuly agree o urateste. te inteleg. nu poti pune o casca in cutia laterala? si eu am la fel. faptul ca pot folosi aceeasi cheie la tot e un avantaj pentru mine, apoi... sistemul este testat de bemve asa cum e. stiu ce munca e in inginerie la o modificare minora in design... poate la avioane o fi diferenta, da io nu zbor asa de jos ) la motoru asta nu se poate vorbi de aerodinamica, ca nu are deloc si oricum, se schimba totu cand pleci in concediu si incepi sa prinzi tot felul de chestii pe capacele cutiilor. in topcase port tot timpu echipamentu de ploaie si 1l de ulei si s-a umplut deja. in gentile laterale mai cari una alta, dupa caz, cand mergi intr-o excursie si de regula, ma plimb cu castile dupa mine cand vizitez ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 (editat) poate la avioane o fi diferenta, da io nu zbor asa de jos ) la motoru asta nu se poate vorbi de aerodinamica, ca nu are deloc si oricum, se schimba totu cand pleci in concediu si incepi sa prinzi tot felul de chestii pe capacele cutiilor. in topcase port tot timpu echipamentu de ploaie si 1l de ulei si s-a umplut deja. in gentile laterale mai cari una alta, dupa caz, cand mergi intr-o excursie si de regula, ma plimb cu castile dupa mine cand vizitez ceva. 1. Nu trebuie sa ai 1L de ulei dupa tine; la orice benzinarie (de doamne ajuta) gasesti ulei la litru. Si acel ulei e mai mult decat suficient pentru un R11xx. 2. Costumul de ploaie incape cam oriunde 3. Eu am rezolvat mai simplu: In cutiuta respectiva aveam costum de ploaie, spray de pana, patent si leviere de roata (daca scoteam sculele ar fi incaput un bidonas mai "suplu"). Litrul de ulei, dupa cum spuneam, e irelevant cand cel putin odata la 1000km gasesti o benzinarie normala. Iar daca nu, cel mai probabil ai deja 4L de ulei la tine Editat Iulie 11, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 un cablu de bicicleta legat de manerele pasagerului, trecut prin fiecare casca si ai rezolvat problema. nu tre sa cari nimic dupa tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 un cablu de bicicleta legat de manerele pasagerului, trecut prin fiecare casca si ai rezolvat problema. nu tre sa cari nimic dupa tine. Un sfic si ai ramas fara casti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Poate un cablu de legat bicicleta de gard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Topcase mai bine. Eu am unu ieftin de "38L", in care bag fix doua casti integrale marimea M. In vechiul 42L facut bucati acum ani de zile intr-un accident, intrau o integrala S si o enduro (cozoroc included) marimea M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Topcase mai bine. Eu am unu ieftin de "38L", in care bag fix doua casti integrale marimea M. In vechiul 42L facut bucati acum ani de zile intr-un accident, intrau o integrala S si o enduro (cozoroc included) marimea M. Cand esti plecat haihui nu mai ai loc de casti in topcase, cablu de bicicleta cu care legi bicla de gard, asta e o solutie pt locurile aglomerate, eu imi tineam casca agatata de gaica de sub sa si nu a disparut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Cand esti plecat haihui nu mai ai loc de casti in topcase, cablu de bicicleta cu care legi bicla de gard, asta e o solutie pt locurile aglomerate, eu imi tineam casca agatata de gaica de sub sa si nu a disparut... mi-ai luat vorba din gura... adica sa car o cutie goala dupa mine numai sa-mi pun casca daca opresc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 (editat) In topcase, daca merg cu intentia de a opri sa vizitez una alta, am un rucsacel cu aparat foto, acte, apa, ceva de rontait si probabil costumele de ploaie. La oprire, luam rucsacul cu mine si lasam castile. Daca eram singur aveam loc de geaca + casca + manusi, deci perfect. Asta la domi, unde n-aveam genti laterale deloc. Ce-i drept, in rucsac pe unde mergeam caram degeaba haina de ploaie si spray-ul de lant, dar macar stiam ca echipamentul e bine-mersi sub cheie. Mai putin probabil sa ti se fure ceva ce nu e la vedere ci sta intr-o cutie incuiata. Editat Iulie 12, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 In topcase, daca merg cu intentia de a opri sa vizitez una alta, am un rucsacel cu aparat foto, acte, apa, ceva de rontait si probabil costumele de ploaie. La oprire, luam rucsacul cu mine si lasam castile. Daca eram singur aveam loc de geaca + casca + manusi, deci perfect. Asta la domi, unde n-aveam genti laterale deloc. Ce-i drept, in rucsac pe unde mergeam caram degeaba haina de ploaie si spray-ul de lant, dar macar stiam ca echipamentul e bine-mersi sub cheie. Mai putin probabil sa ti se fure ceva ce nu e la vedere ci sta intr-o cutie incuiata. cand esti plecat cateva zile mai ales cu pasager n-ai loc in topcase sa arunci un ac. oricum eu in configuratia actuala nu imi intra decat o casca si cate ceva pe langa.. asa ca prefer sa folosesc ceva de genu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 (editat) cand esti plecat cateva zile mai ales cu pasager n-ai loc in topcase sa arunci un ac. oricum eu in configuratia actuala nu imi intra decat o casca si cate ceva pe langa.. asa ca prefer sa folosesc ceva de genu Reorganizeaza-ti bagajele Cutia stanga: cort, saltele, saci. Voi pleca de la prezumtia ca nu sunt super-scumpe deci s-a umplut. Cutia dreapta: toale pentru amandoi. Mancare uscata/plicuri si arzator. Topcase: rucsac cu mancare, apa, haine ploaie. Plus spray lant. La plecare, se ridica rucsacul, castile vin cu gaurile una la cealalta, spray-ul invelit in prosop bagat in ambele casti la mijloc. Manusile "pe acolo". Asta in cutie de 38L. Editat Iulie 12, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 te anunt daca iese asa cum zici tu desi slabe sanse ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 (editat) te anunt daca iese asa cum zici tu desi slabe sanse ) Daca pasagera comenteaza ca n-are loc, mai iei un rucsac pe post de tank-bag si i-l dai sa-l care cand plecati de langa mobra A mea a tacut si a redus bagaju Editat Iulie 12, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 12, 2012 Admin Share Postat Iulie 12, 2012 (editat) Daca pasagera comenteaza ca n-are loc, mai iei un rucsac pe post de tank-bag si i-l dai sa-l care cand plecati de langa mobra A mea a tacut si a redus bagaju ..La fel o sa taca si in fata ofiterului starii civile.. In cazul-firav ca procent-in care se ajunge pina acolo.. Editat Iulie 12, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 ..La fel o sa taca si in fata ofiterului starii civile.. In cazul-firav ca procent-in care se ajunge pina acolo.. :laugh: Epic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 ..La fel o sa taca si in fata ofiterului starii civile.. In cazul-firav ca procent-in care se ajunge pina acolo.. :cheers: Win. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 1. Nu trebuie sa ai 1L de ulei dupa tine; la orice benzinarie (de doamne ajuta) gasesti ulei la litru. Si acel ulei e mai mult decat suficient pentru un R11xx. 2. Costumul de ploaie incape cam oriunde 3. Eu am rezolvat mai simplu: In cutiuta respectiva aveam costum de ploaie, spray de pana, patent si leviere de roata (daca scoteam sculele ar fi incaput un bidonas mai "suplu"). Litrul de ulei, dupa cum spuneam, e irelevant cand cel putin odata la 1000km gasesti o benzinarie normala. Iar daca nu, cel mai probabil ai deja 4L de ulei la tine nu trebuie sa car 1l dupa mine, asa e, dar bidonul e de un litru. completez in garaj daca e nevoie si il pun in topcase. mai completez pe drum daca e nevoie. pot cumpara si de la benzinarii, dar tot 1l iau, completez cat e nevoie - clar ca nu intra 1l - si restul il pun in topcase; doar n-o sa-l arunc, nu? am doua costume de ploaie mari al meu e cred 5xl - 197 si 120 kg, iar al sotiei e 3xl, chiar daca are 64 kg si 1,76. mai am un set de manusi de protectie si husele pentru bocanci. pune-le tu astea oriunde sa vedem cum incap. trusa de scule, cu tot ce trebuie, inclusiv spray de pana e sub sea, la locul ei, iar cutiuta aia nu incape sub topcaseul meu (am cutiile de aluminiu standard cu care vine adventure). un cablu de bicicleta legat de manerele pasagerului, trecut prin fiecare casca si ai rezolvat problema. nu tre sa cari nimic dupa tine. am legat castile de motor in viena si le-am gasit cazute pe laterala. prinse de motor ce-i drept, dar cazute pe laterala. noi le-am pus bine, e clar ca a umblat cineva. atunci aveam un uvex mai obosit si nu-mi parea rau de el, dar acum am luat shoei si diferenta la bani e cam mare, asa ca nu m-ar lasa sufletu s-o las legata de motor. adica sa car o cutie goala dupa mine numai sa-mi pun casca daca opresc... nu stiu tu ce faci cu motoru tau, dar al meu are 3 cutii din fabrica. cu care umblu tot timpu (marea majoritate a timpului, cutiile sunt goale), dar nu ma ajuta cu nimic daca le dau jos, pentru ca oricum motoru e lat si nu ma pot strecura printre masini. plus ca daca vreau sa cumpar ceva, am tot timpu loc. mai gandeste-te ca pleci in concediu, ajungi la hotel, scoti geanta interioara din topcase cu bagajele, pui echipamentul, incui si te duci la hotel linistit, fara sa cari tot echipamentul dupa tine. chestie de gusturi acum, fiecare cum ii place. Reorganizeaza-ti bagajele Cutia stanga: cort, saltele, saci. Voi pleca de la prezumtia ca nu sunt super-scumpe deci s-a umplut. Cutia dreapta: toale pentru amandoi. Mancare uscata/plicuri si arzator. Topcase: rucsac cu mancare, apa, haine ploaie. Plus spray lant. deja e gresit. la mine, cortul saltelele si sacii de dormit sunt prinse pe cutii, deci inca n-am ocupat deloc cutiile. cu toare astea, reusesc sa umplu de fiecare data toate cele trei cutii. la poanta cu rucsacul, nu stiu ce sa zic. merg in concediu cu sotia si vrem sa ne simtim bine amandoi. ea are nevoie de mai multe lucruri, dar nu cred ca e o problema, de asta am luat motoru asta. este loc berechet. si va fi loc mai mult dupa ce schimb topcaseul. ... am pus intrebarea cu topcaseul in speranta ca imi da cineva vreun sfat (referitor la topcase sau eventual la sistemul de prindere). intre timp, am desfacut jumatate de motor si m-am lamurit cum e cu sistemul de prindere. acum tre sa gasesc timp liber si rezolv si cu topcaseul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 deja e gresit. la mine, cortul saltelele si sacii de dormit sunt prinse pe cutii, deci inca n-am ocupat deloc cutiile. cu toare astea, reusesc sa umplu de fiecare data toate cele trei cutii. la poanta cu rucsacul, nu stiu ce sa zic. merg in concediu cu sotia si vrem sa ne simtim bine amandoi. ea are nevoie de mai multe lucruri, dar nu cred ca e o problema, de asta am luat motoru asta. este loc berechet. si va fi loc mai mult dupa ce schimb topcaseul. Daca sunt prinse alea pe exterior, poti lasa si castile prinse alandala. Tot aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 mai gandeste-te ca pleci in concediu, ajungi la hotel, scoti geanta interioara din topcase cu bagajele, pui echipamentul, incui si te duci la hotel linistit, fara sa cari tot echipamentul dupa tine. chestie de gusturi acum, fiecare cum ii place. desul de fair nu stiu tu ce faci cu motoru tau, dar al meu are 3 cutii din fabrica. cu care umblu tot timpu (marea majoritate a timpului, cutiile sunt goale), dar nu ma ajuta cu nimic daca le dau jos, pentru ca oricum motoru e lat si nu ma pot strecura printre masini. plus ca daca vreau sa cumpar ceva, am tot timpu loc. al meu e exact ca al tau, seamana ca 2 picaturi. dar cand nu am bagaj, las cutiile acasa, eventual imi tin doar top-ul "on" oricum, succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Pentru un prieten caut un cioc si o oglinda dreapta, de 1100GS, dar banui ca se potrivesc si de 1150... Daca stiti ceva in sensul asta, dati va rog un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Cioc de care? Ala de R1150GS trebuie "adaptat" la R1100GS. Eu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.