mariusMZ Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 salut..! careva din colegii din Bucuresti care au beneficiat de serviciile baietilor de la ; anvelopemoto.eu/ - ma refer la montat si echilibrat cauciucuri - sa ne spuna daca au fost multumiti sau cateva impresii. -pretul fiind 50 ron -per roata. multumesc ..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Ce zice omul care o venit cu ideea asta: cand treci un rau mai mare, la care apa trece de aerisitorul de la grup, cum grupul e cald/fierbinte si tu il racesti brusc, bagand-ul in apa, din cauza modificarii bruste de temperatura, tinde sa traga apa inauntru pe acolo, asa ca o pus furtunul asta si celalalt capat l-o pus in cutia cu sigurante. Tare, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 18, 2013 Admin Share Postat Februarie 18, 2013 Care aerisitor fratele meu? Acolo nu este busonul de umplere al grupului? Nu vad ce mare temperatura este acolo incat vorbim de dilatare, oricat de mult ai merge poti tine mana pe grup. Pe de alta parte, chiar daca ar fi asa, nu inteleg ce a imbunatatit el acolo cu piesa aia(bronz?)+furtunul ala? Care-i spilul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 salut..! careva din colegii din Bucuresti care au beneficiat de serviciile baietilor de la ; anvelopemoto.eu/ - ma refer la montat si echilibrat cauciucuri - sa ne spuna daca au fost multumiti sau cateva impresii. -pretul fiind 50 ron -per roata. multumesc ..! de trei ani montam cauciuri la ei mai multi prieteni, fara nicio o problema. treaba buna si rapida: demontat, schimbat cauciucul, echilibrat, montat corect cu tot cu uns de ax . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cool man Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Stiti cumva o varianta pentru achizitionarea unei perechi de lanturi, mai ieftina decat cele de pe wunderlich? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 de trei ani montam cauciuri la ei mai multi prieteni, fara nicio o problema. treaba buna si rapida: demontat, schimbat cauciucul, echilibrat, montat corect cu tot cu uns de ax . ok.......multumesc..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperHypo Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Care aerisitor fratele meu? Acolo nu este busonul de umplere al grupului? Nu vad ce mare temperatura este acolo incat vorbim de dilatare, oricat de mult ai merge poti tine mana pe grup. Pe de alta parte, chiar daca ar fi asa, nu inteleg ce a imbunatatit el acolo cu piesa aia(bronz?)+furtunul ala? Care-i spilul? e chiar aerisitor. "busonul" de umplere e mai jos, pe la mijloc, iar "busonul" de golire e jos de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 de trei ani montam cauciuri la ei mai multi prieteni, fara nicio o problema. treaba buna si rapida: demontat, schimbat cauciucul, echilibrat, montat corect cu tot cu uns de ax . fac pariu ca n-au flansa pentru 1150 spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 fac pariu ca n-au flansa pentru 1150 spate La mine (r1100 gs) pt roata spate a folosit doua conuri de marimi diferite (cel mare) pe interiorul rotii....acolo fiind si diametrul gaurii mult mai mare decat pe exterior. Cred ca 1100 &1150 merg facute ..dar 1200 este mult mai mare trebuie flansa . Deci... cu rotile demontate -scos cauciucuri vechi -montat noi -echilibrat =60 ron ....+ o valva de aluminiu 27ron...total....cam asta a fost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Mersi, nu ma bag la conuri. N-am incredere si stiu ceva geometrie. Prefer s-o las asa goala decat sa mi-o strice. Flansa e sfanta. Bavaria se lauda ca vor face rost si de echilibrari... Tourance-ele m-au dezamagit mult. Acum am anakee si n-am plumbi pe spate. canta frumos. tourance-le incepea sa bata de la 65-70km/h, dupa 80 nu mai auzeam (din cauza vantului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 inca nu am gasit vulcanizarea unde sa pot echilibra roata spate... nici nu am cautat foarte mult , ce-i drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 tibi mi-a zis la sf. anului trecut ca or sa faca ei la bavaria. n-am mai verificat. cel mai bine ar fi sa-ti faci tu o flansa de prindere si atunci o poti echilibra oriunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Kituri de reparatie pentru ambreiaje hidraulice la BMW - /index.php?/topic/693493-kituri-de-reparatie-pentru-ambreiaje-hidraulice-bmw/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 (editat) Unde se colectaza uleiul, unde ramane? exista vreun termostat in instalatie? am pornit-o la rece de cateva ori si nivelul era mai mic. am scos-o din garaj am tinut-o de s-a incalzit si dupa ce s-a racit, nivelul a revenit la semnul initial Mersi Editat Aprilie 18, 2013 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 19, 2013 Admin Share Postat Aprilie 19, 2013 Ne face o deosebita placere sa va confirmam participarea, la prima editie a M.A.N. Romania, a importatorului marcii BMW in Romania, cu un stand de prezentare motociclete si sesiuni de ride test. Motocicletele expuse F700GS, F800GS, F800GT, R1200 GS noul model, K1300 R, f posibil inca doua-trei modele. Dintre acestea, noul R1200GS, impreuna cu F800GS si K1300R vor fi disponibile la ride-test. Vom reveni cu noutati pe masura ce acestea apar. Echipa M.A.N. Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Unde se colectaza uleiul, unde ramane? exista vreun termostat in instalatie? am pornit-o la rece de cateva ori si nivelul era mai mic. am scos-o din garaj am tinut-o de s-a incalzit si dupa ce s-a racit, nivelul a revenit la semnul initial Mersi Salut, Am patit chestia asta la R1200GS DOHC. Nu cred constructiv sa fie o diferenta esentiala in privinta acestui aspect. Am masurat (dar si la cald si la rece) si eram la minim. Convins fiind ca s-a dus (cam brusc, ca m-am obisnuit sa arunc o privire pe acolo destul de des), am completat cu cat ar fi trebuit pentru jumatate de nivel. M-am trezit dupa 2 zile la verificare ca eram la maxim! Asa ca la prima vizita pe la Tibi (AB) l-am intrebat si mi-a povestit ca exista un termostat (sau mai multe !? - m-a lasat memoria) pe instalatie si e posibil sa fi fost acela 'un pic' blocat. Oricum, verificarea se face la cald! Editat Aprilie 22, 2013 de robert_bobariu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 mersi mult, intre timp l-am gasit. si e normal sa fie altfel ar merge rece tot timpul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxa Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Salutare. As avea nevoie de un mic ajutor din partea voastra,mai exact am nevoie de o carcasa motor partea stanga sau carcasa completa pt model R1150 GS an fabricatie 2001.Daca stiti careva dintre voi de vanzare in stare buna sau macar unde sa caut asa ceva as fi recunoscator.Desigur si berile v-or curge in caz de succes. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 As zice ebay.de. Poti sa il iei pe cel mai ieftin daca te intereseaza strict carcasa... Ce ma intriga e cum de ai nevoie doar de aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 O fi cazut mobra pe stanga. Banuiesc ca e vorba de capacul chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxa Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Eh nu este nevoie doar de carcasa asta este doar inceputul, plec imediat catre motocicleta sa o vad cum arata desfacuta.A fost un accident destul de nasol pt motor adica:cadru spate indoit(parte stanga) plasticele fatza rupte,oglinda stanga rupta,fisura carcasa stanga in locul unde este prins cadru fatza("V") de carcasa motorului,bratzul de la telelever(bascula) lovita de partea superioara a cadrului.Acum o sa vad daca se poate repara,ceea vreau cu toata incapatinarea.Sper sa nu ajung sa fiu nevoit sa-l vand pt piese de schimb. Asa se intimpla cand dai motoru la altu` sa fac o tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 "Daca nu are in banca bani ca sa acopere costul mobrei, nici macar lui Rossi nu-i dau mobra mea" - bec In alta ordine de idei, cand citesc ce s-a stricat parca vad ca o dai la piese de schimb. Cadrul spate o sa-l poti reface insa partea din fata cam nasol. Iar plasticele alea sunt si ele o galagie de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxa Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Si cum ziceam stimati tovarasi se pare ca inevitabilul s-a produs.Dupa analiza mai amanuntita a motorului se pare ca am iesit necastigator.Trebuie sa-l dau pt piese de schimb.O cocie de bani pt piesele care trebuiesc schimbate plus ca nu se da nici o sigurantza ca dupa reparatie se poate reface aliniamentul intregului ansamblu motor-cadru. Promit ca o sa memorez complet citatul de mai sus al colegului Budd. Daca stiti pe cineva curios de motor R1150 GS an 2001 pt piese schimb(in prima faza vreau sa incerc sa-l dau complet si nu pe bucati) este de vanzare.O sa revin mai incolo cu mai multe detalii despre starea motorului si poate reusesc si ceva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Is curios si eu de starea motocicletei, poze si cat ai vrea pe ea cu totul... In alta ordine de idei, mi-am schimbat cablul de ambreiaj, odata cu cele de la acceleratie, preventiv. Ala ce l-am dat jos nu era uzat sau ceva, nu are lite rupte, arata OK. Si mergea bine, numa ca am ajuns mai paranoic asa, adica sa imi schimb cablurile de acceleratie si sa mi se rupa ala de ambreiaj... Asa ca, daca il doreste careva, ne intelegem la pret. E ok si sa il tii sub sa, ca nu ocupa asa mult loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Domnilor, am rugamintea sa ma iluminati si pe mine cu urmatoarele probleme la un r1150 gs: - care este turatia de croaziera?! mi s-a spus 2500 si sa schimb in treapta superioara la maxim 3000 ture dar in treapta 5 merge abia cu 100km/h si in treapta 6 cu 120... si parca nu are forta, merge subturat, aproape ca tuseste. In carte zice de cuplu maxim la 5350 ture... - cum e cu consumul de ulei?! eu mergeam cu el intre 3000 - 4000 ture, uneori 6000 si dupa 2000 km m-am trezit ca nivelul de ulei nu se vedea. am completat cu 500 gr ulei ( pana la jumatatea geamului de vizitare ). Dupa alte 1000 km ( in regim de 3500 - 6000 ture ) iar nu se vedea uleiul ( lasat pe cricul central, verificat a 2 a zi ). Am completat cu alte 250 gr ulei ( pana la jumatatea geamului ) iar dupa alti 500 km am verificat si am constatat ca geamul de ulei era inundat complet...sunt complet dezorientat: mai scot din ulei sau ce sa fac? ca parca vad ca maine il pun inapoi. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.