steph Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Nici la mine nu functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 (editat) Linkul merge foarte bine, netul curge bine la voi pe teava? luigi, doar sa ai site-ul gazduit pe calcu tau sa-ti mearga. altfel... nu mai merge. da si tu un refresh la pagina aia. site-ul nu mai merge. din ce se vede, ori lucreaza la site si l-a dat jos, ori i s-a zis sa-l dea jos. serverul pe care e gazduit e ok. Editat August 2, 2013 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 problema cred ca e la voi. ceva firewall etc etc http://www.affordablebeemerservices.com/bmwthoughts/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Liugi si crezi ca la o marca japoneza de categoria BMW -lui pe care ai avut(ai) ar fi costat reparatie mai putin? Sau ca modelele japoneze nu au un defect gen de care ai povestit? cand meri de-ti cumperi un bmw, la felul cum arata si ce reputatie are, te atepti sa fie mai inginerite la robustete din ce am citit si simtit pana acum nu-i dau nota de trecere, hai un 5 ca arata bine, dar nici pe de parte nu e "adventure touring"-ul din reclame e o motocicleta cu care se arata lumii ca ai cheltuit bani si-ti permiti. pa masura ce o pui la treaba, incepe sa scartaie. acum piata e formata din nemti/americani care o tin in garaje incalzite si care ies la plimbare singuri pe sa si fara bagaje. pentru asta, pe sosea e numa bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 (editat) Dintre toate modelele de BMW pe care le-am avut, GS/A m-a dezumflat cel mai mult. Nu e deloc enduro si deloc touring. Un fel de cal magar, greu, inutil in oras sau in ambuteiaje. Usor de adresat problemele de zi cu zi daca ai minim de cunostinte mecanice. Piesele, la fel de scumpe ca la Honda sau Kawa/Suzuki. Daca m-am atasat de un model de la BMW atunci ala este R1200C si este singurul meu regret ca am schimbat-o cu un GS. Ar fi trebuit sa o tin si sa las GS-ul. Acum am un K12S si nu ma indur sa o dau pentru ca pur si simplu nu mi-a facut probleme in 15.000 km. Nici nu ma mai sui asa de des pe mobra, corect. In anii astia si dupa vreo 7 motociclete detinute am ajuns la concluzia ca toate sunt la fel. E vorba doar de impulsul de moment cand iti cumperi o mobra. Parerea mea categorica este ca poti distra la fel de mult cu o mobra de 1000 coco. Pe scurt, sunt fani ai unei marci si sunt hateri ai aceleiasi marci. Adevarul nu este la niciuna din aceste doua categorii. Just ride. Editat August 5, 2013 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Dintre toate modelele de BMW pe care le-am avut, GS/A m-a dezumflat cel mai mult. Nu e deloc enduro si deloc touring. Un fel de cal magar, greu, inutil in oras sau in ambuteiaje. Usor de adresat problemele de zi cu zi daca ai minim de cunostinte mecanice. Piesele, la fel de scumpe ca la Honda sau Kawa/Suzuki. Daca m-am atasat de un model de la BMW atunci ala este R1200C si este singurul meu regret ca am schimbat-o cu un GS. Ar fi trebuit sa o tin si sa las GS-ul. Acum am un K12S si nu ma indur sa o dau pentru ca pur si simplu nu mi-a facut probleme in 15.000 km. Nici nu ma mai sui asa de des pe mobra, corect. In anii astia si dupa vreo 7 motociclete detinute am ajuns la concluzia ca toate sunt la fel. E vorba doar de impulsul de moment cand iti cumperi o mobra. Parerea mea categorica este ca poti distra la fel de mult cu o mobra de 1000 coco. Pe scurt, sunt fani ai unei marci si sunt hateri ai aceleiasi marci. Adevarul nu este la niciuna din aceste doua categorii. Just ride. deci tu zici ca nu te induri sa dai k ul ca in 15000 km nu ti a facut probleme.... dar eu ce sa mai zic atunci de GSA in 55000 km......... ca nu mi a facut probleme sa nu uit....14000 facuti intr o bucata adica ....din scurt ..... in cat timp ai facut tu cei 15000?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Adunat cap la cap probabil ca vreo 3-4 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 (editat) cand meri de-ti cumperi un bmw, la felul cum arata si ce reputatie are, te atepti sa fie mai inginerite cand mergi si cumperi o Honda la ce te astepti. si iti poate lasa aceas gust amar!! Si BMW -le sa nu fie inginerite - cerd ca este un pic exagerat. Ca modelele mai noi sunt mai putin rezistente este adevarat. Asa e piata. Eu am avut si R60 din 64 care la 200000 km si 45 de ani mergea brici. Editat August 5, 2013 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Dintre toate modelele de BMW pe care le-am avut, GS/A m-a dezumflat cel mai mult. Nu e deloc enduro si deloc touring. Un fel de cal magar, greu, inutil in oras sau in ambuteiaje. Usor de adresat problemele de zi cu zi daca ai minim de cunostinte mecanice. Piesele, la fel de scumpe ca la Honda sau Kawa/Suzuki. Daca m-am atasat de un model de la BMW atunci ala este R1200C si este singurul meu regret ca am schimbat-o cu un GS. Ar fi trebuit sa o tin si sa las GS-ul. Acum am un K12S si nu ma indur sa o dau pentru ca pur si simplu nu mi-a facut probleme in 15.000 km. Nici nu ma mai sui asa de des pe mobra, corect. In anii astia si dupa vreo 7 motociclete detinute am ajuns la concluzia ca toate sunt la fel. E vorba doar de impulsul de moment cand iti cumperi o mobra. Parerea mea categorica este ca poti distra la fel de mult cu o mobra de 1000 coco. Pe scurt, sunt fani ai unei marci si sunt hateri ai aceleiasi marci. Adevarul nu este la niciuna din aceste doua categorii. Just ride. am putin peste 18.000 km cu 1150 gsa, fara nici un fel de probleme. la 1,96 m si 130 kg, nu cred ca este motor mai potrivit pentru mine. si la drumurile care sunt in zona mea... de curand am inlocuit topcase-ul original (cel de aluminiu) cu un givi de 55l. fiind inalt mi-ar trebui un altfel de parbriz. cred ca putin mai inalt si altfel inclinat, dar nu e chiar atat de deranjant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 am putin peste 18.000 km cu 1150 gsa, fara nici un fel de probleme. ......... fiind inalt mi-ar trebui un altfel de parbriz. cred ca putin mai inalt si altfel inclinat, dar nu e chiar atat de deranjant. Nu va suparati dar eu nu inteleg exemplele astea cu "cateva" mii de km fara probleme, mi se pare absolut firesc sa nu ai probleme. Si eu am avut un RS cu care am facut 37.000km si am schimbat un senzor de ABS si un simering (as spune ca e mai nimic si oricum nu au fost chestii de lasat in drum sau de mers prost din cauza asta). ....... Ia in calcul si varianta sa iei unul low, mai ales daca nu te dai mult/tare pe autostrazi, care sa nu-ti arunce nimic mai sus de gat, sa vezi ce bine e cu zero turbulente si mai ales ce misto te ventileza vara... ... nu cred ca este motor mai potrivit pentru mine. si la drumurile care sunt in zona mea... Total de acord, conceptul GS (enduro-touring) mi se pare de departe cel mai bun/ploivalent tip de motocicleta. Dar normal, este si chestie de gust si depinde mult cat/cum/pe unde mergi cu ea. Insa drumuri proaste/ondulate/"imperfecte" exista peste tot si felul in care o motocicleta ca asta filtreaza drumul iti face calatoria mult mai confortabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 (editat) cand mergi si cumperi o Honda la ce te astepti. si iti poate lasa aceas gust amar!! Si BMW -le sa nu fie inginerite - cerd ca este un pic exagerat. Ca modelele mai noi sunt mai putin rezistente este adevarat. Asa e piata. Eu am avut si R60 din 64 care la 200000 km si 45 de ani mergea brici. asa am zis si eu cand am cumparat-o, d-aia am si cumparat-o, apoi dupa 45,000km de la nastere un rulment mustind in ulei sintetic schimbat cu 2000km in spate, care trebuie sa suporte toata greutatea spate, cu un singur rand de bile, facut praf + simeringul. un enduro-touring, tu zici daca asta e acceptabil sau nu am putin peste 18.000 km cu 1150 gsa, fara nici un fel de probleme. la 1,96 m si 130 kg, nu cred ca este motor mai potrivit pentru mine. si la drumurile care sunt in zona mea... de curand am inlocuit topcase-ul original (cel de aluminiu) cu un givi de 55l. fiind inalt mi-ar trebui un altfel de parbriz. cred ca putin mai inalt si altfel inclinat, dar nu e chiar atat de deranjant. am incercat eu cu unul din 2 bucati de la wunderlich din pacate au numai fumuriu. la pozitia inalt e un pic mai bine, la fara partea superioara, tot se sparg fileurile de aer in casca. cred ca-ti trebuie unclopot de sticla, cand ma ridic in scari.. e o minunatie, ascult fileul de aer ca in planor dar trei sa mai stau si jos, ca la stop n-am tot timpul masini langa mine sa ma sprijin... Editat August 5, 2013 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Pe coltul BMW - Motoare de strada colegul Smar2 a postat un articol desprea calitatea de fabricatie BMW. Tipul care l-a scris a lucrat ani multi la diversi dealeri BMW in State.. Sper ca sunt in asentimentul lui postand acest articol si aici. In sfarsit am reusit sa citesc si eu articolul din care inteleg ca BMW intentionat ( pt reducere de costuri) fabrica motociclete nefiabile. Eu mai sunt curios ca si alte marci ( mai ales japoneze) e la fel. Ca daca nu atunci trebuie cumparat motociclete japoneze( spun eu fan BMW) sau BMW-uri vechi( acuma imi pare rau ca am dat R60-ul meu) poate asa se vor trezi cei de la BMW sau vor dispare. dar daca si la japoneze este tendinta la fel e indefernet ce cumperi. P.s pana cand BMW AG are incasari record an dupa an sigur nui se va schimba ninic in bine. P.S acuma imi pare bine ca BMW-ul meu e din 96 sui nu e mai noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Salut! Este dispus cineva sa imi dea o motoreta pentru o tura de cativa km? GS1100 ma intereseaza, nu am bani de mai noi din pacate... Dau un VFR la schimb de tura . In Bucuresti sunt. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 In sfarsit am reusit sa citesc si eu articolul din care inteleg ca BMW intentionat ( pt reducere de costuri) fabrica motociclete nefiabile. Eu mai sunt curios ca si alte marci ( mai ales japoneze) e la fel. Ca daca nu atunci trebuie cumparat motociclete japoneze( spun eu fan BMW) sau BMW-uri vechi( acuma imi pare rau ca am dat R60-ul meu) poate asa se vor trezi cei de la BMW sau vor dispare. dar daca si la japoneze este tendinta la fel e indefernet ce cumperi. P.s pana cand BMW AG are incasari record an dupa an sigur nui se va schimba ninic in bine. P.S acuma imi pare bine ca BMW-ul meu e din 96 sui nu e mai noua capitalism rules mate... nimeni nu vrea sa vanda produse nefiabile. apropo, cand spui asa ceva trebuie sa prezinti si niste cifre sa cuantifici ce inseamna nefiabil, dar se fac compromisuri care afecteaza multumirea clientului. se iau in calcul doar 2 trasaturi ale unie decizii care scad fiabilitatea, costul inlocuirii in garantie si reputatia. si de aici, toto de la cost se pleaca si pe alte ramuri. va pot vorbi ore despre asta, sunt in mijlocul valtorii. asta face si mercedes si logan. cele care ies din tablou sunt doar cele de serie foarte mica, dar alea nu-s pentru muritori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 capitalism rules mate... nimeni nu vrea sa vanda produse nefiabile. apropo, cand spui asa ceva trebuie sa prezinti si niste cifre sa cuantifici ce inseamna nefiabil, dar se fac compromisuri care afecteaza multumirea clientului. se iau in calcul doar 2 trasaturi ale unie decizii care scad fiabilitatea, costul inlocuirii in garantie si reputatia. si de aici, toto de la cost se pleaca si pe alte ramuri. va pot vorbi ore despre asta, sunt in mijlocul valtorii. asta face si mercedes si logan. cele care ies din tablou sunt doar cele de serie foarte mica, dar alea nu-s pentru muritori. a gasi compromisuri este INGINERIA. Eu am scris ca asa am inteles din articol ca BMW fabrica intentionat produse nefiabile. Poate eu gresesc poate nu. Nu am dovezi, cifre ,etc. Si cunosc politicele de care vb ca lucrez in industria auto dar de obicei e calitatea ultima( sau deloc) de care s-e ating constructorii pt reducerea costurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 a gasi compromisuri este INGINERIA. Eu am scris ca asa am inteles din articol ca BMW fabrica intentionat produse nefiabile. Poate eu gresesc poate nu. Nu am dovezi, cifre ,etc. Si cunosc politicele de care vb ca lucrez in industria auto dar de obicei e calitatea ultima( sau deloc) de care s-e ating constructorii pt reducerea costurilor. am exemple si de la bmw si de la Daimler si de la logan cand au fost respinse solutii cu €0.20 mai scumpe dar care imbunatatesc calitatea. nu se face intentionat, totul se reduce la costuri si reputatie. cam asa arata rulmentul buclucas, care tind sa cred ca a fost montat gresit din linia de montaj. greseala de asamblare + proiectare la un element f. important la un enduro-touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 nu e la fel cu toate?Din pacate, pt europene si americane, mai toate japonezele trec clasa la fiabilitate. Si BMW -le sa nu fie inginerite - cerd ca este un pic exagerat. Ca modelele mai noi sunt mai putin rezistente este adevarat. Asa e piata. Eu am avut si R60 din 64 care la 200000 km si 45 de ani mergea brici.Alea erau BMW-uri, acum lihai-uri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 motor de vanzare /index.php?/topic/702255-bmw-r-1100-gs/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Digi24+Timisoara/Stiri/Un+timisorean+in+drum+spre+Polul+Nord+pe+motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Digi24+Timisoara/Stiri/Un+timisorean+in+drum+spre+Polul+Nord+pe+motocicleta http://www.youtube.com/watch?v=okMG6rYAdeQ se mai plimba cineva cu motoru dintre voi? eu recunosc ca l-am lasat in garaj. am asigurare pana la anu prin octombrie, dar din cauza unei operatii nu am voie sa ies in frig... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=okMG6rYAdeQ se mai plimba cineva cu motoru dintre voi? eu recunosc ca l-am lasat in garaj. am asigurare pana la anu prin octombrie, dar din cauza unei operatii nu am voie sa ies in frig... eu ma plimb, am facut azi 15 km care oricum nu se pun ca sunt facuti cu Honda Editat Decembrie 22, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 (editat) ceva km, de dezmorteala asa ceva pareri referitoare la heidenau k60 scout pe vacile astea mari? vreau sa pun pe 1150 gsa. a inceput sa-mi placa sa ies de pe drum si vreau incaltari mai bune. momentan am anakee 2, mai merg fara probleme cateva mii de km, dar vreau ceva cramponat. Editat Martie 16, 2014 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Baga KarooT sau TKC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 ceva pareri referitoare la heidenau k60 scout pe vacile astea mari? vreau sa pun pe 1150 gsa. a inceput sa-mi placa sa ies de pe drum si vreau incaltari mai bune. Din ce am citit prin teste/review-uri, Metzeler Karoo 3 ar fi cam cele mai apreciate acum si cica ar fi foarte ok si pe strada, spre deosebire de K60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Din ce am citit prin teste/review-uri, Metzeler Karoo 3 ar fi cam cele mai apreciate acum si cica ar fi foarte ok si pe strada, spre deosebire de K60. corect!! cam asa arata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.