Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam pe acolo m-am uitat si eu ...preferam sa iau de la noi

» Post actualizat in 08 May 2016 07:58

http://olx.ro/oferta/bmw-gs-1100-abs-navi-ID58sng.html?requestFromAd=1&track%5Bmessage_sent%5D=1&id_at=727952334

o parere ???

are cam tot ce-mi doresc ....abs genti originale si manere incalzite

» Post actualizat in 08 May 2016 08:06

Cam pe acolo m-am uitat si eu ...preferam sa iau de la noi

» Post actualizat in 08 May 2016 07:58

http://olx.ro/oferta/bmw-gs-1100-abs-navi-ID58sng.html?requestFromAd=1&track%5Bmessage_sent%5D=1&id_at=727952334

o parere ???

are cam tot ce-mi doresc ....abs genti originale si manere incalzite

in afara de km 120.000 :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pe al meu l-am luat cu 41000 km pe bord. Ceea ce ma face sa cred ca am luat o motocicleta cu un bord destul de nou :)

kilometrii nu conteaza. bemveurile astea sunt ca niste bagaboante batrane ;) cu cat au vazut mai multe, cu atat stiu mai multe. si cu cat bagi mai multi bani in ele, cu atat vor manca si mai multi bani :D poveste reala.

Si acum un update la ceva post mai vechi de-al meu, legat de K60 scout vs tourance, pe un 1100GS: ori am mers eu numai pe mizerii de cauciucuri, ori K60 astea sunt adevaratul c@c@t (englezescul "the true shit"). Am dat o tura pe multe curbe la viteze nerecomandate. Am polizat bocancii, acuma trebe sa iau altii... Tin absolut spectaculos pe curbe uscate si proaspat plouate, cel putin la fel de bine ca touranceurile. Din pacate vibratiile la peste 120 la ora au disparut, si zgomotul nu mai e ce-a fost, a ramas doar un murmur. Pe curbe se aud foarte misto in continuare. Dupa vreo mie de km s-au dus vreo 2-3 mm de pe mijloc si cam 1-2 de pe margine. Nu cred ca o sa apuc kilometrii aia fabulosi de care se aude pe forumuri, dar nu-mi pierd inca speranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si cit crezi ca e normal sa aiba o moto de touring care nu se mai fabrica din '99?

Eu am facut cu a mea 10.000 /an fara sa ma fortez.

Nu m-ai inteles prietene

La 3400 eu ma astept la sub 100.000

Deja la km astia te astepti la probleme indiferent de intretinere chestiile se uzeaza . Nu ma mai arde de alti bani investiti

Am auzit si citit si eu de gs-uri ...de aceeq intentionez sa-mi iau

Eram dezamagit de situatie ...mai mai ca ma duceam s-o iau

La asa km nu stiu la ce sa ma astept

Una pe la 80.000 ma dau 2 ani poate fara "investitii"

» Post actualizat in 09 May 2016 13:24

Pai si cit crezi ca e normal sa aiba o moto de touring care nu se mai fabrica din '99?

Eu am facut cu a mea 10.000 /an fara sa ma fortez.

Am vazut in cluj un gs rosu cu nr de brasov oare nu-i al tau ??toate celecbune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut GS de peste 90k ...cu care am mers un sezon...acum are 105k si merge perfect -- si cred ca o sa mai mearga asa mult de acum in colo. Stiu, posesori cu peste 150k doar cu ambreiaj schimbat si rulmentul de la cardan!...atat...punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serios!? :lol:

de ce nu????

Eu am zis sub 100.000adica pana in 100.000 nu sub 50.000

Nu stiu ce interventii s-au facut la ea sau poate-i forjata la greu

 

Vrei s-o vinzi?sau sa te lauzi cu ea... nu?

» Post actualizat in 10 May 2016 12:52

Am avut GS de peste 90k ...cu care am mers un sezon...acum are 105k si merge perfect -- si cred ca o sa mai mearga asa mult de acum in colo. Stiu, posesori cu peste 150k doar cu ambreiaj schimbat si rulmentul de la cardan!...atat...punct.

Eu te cred...de aceea vreau gs...

.dar nu-i garantat

Am vazut si eu gs-uri si cu 400.000 km

Darluat asa ....poti sa ai incredere in vanzator????

Editat de mishu_dark
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pont: unele bemveuri R1100XX au avut probleme cu cutia de viteze si cu rulmentul de la grupul spate de cand au iesit pe pi2da mamelor lor. Nu se stie care. Problemele s-au manifestat intre 30.000 si 80.000, si sunt in principiu legate de o asamblare defectuoasa. Eu unul sunt patit cu un motor luat la 40000, la care am schimbat cutia de viteze la 54000 cu una de km nespusi dar in stare de functionare. Cutia respectiva avea multe probleme, intre care si carcasa sparta (motivul principal pt care am schimbat-o).

 

Te sfatuiesc sa NU elimini din start motoarele cu km multi. Daca un motor de-asta n-a crapat pana la 150.000, nici n-o sa crape prea curand. Daca nu ti-e incomod, du-te, uita-te la ele, fa un testdrive, si daca schimba corect 2-3-4-3-2 sunt ok. Sa nu te sperii, ca toate scot niste zgomote ciudate, de zici ca se sparg. E vorba de cum schimba: sa intre usor, sa nu sara din viteza, sa nu agate, etc.

 

Spor!

 

PS: al meu are acum 57.000 pe bord. Totul este de vanzare pentru un pret ridicol de mare :D vezi pe mobile.de. Sunt tot felul de motoare abandonate prin hambare acolo ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult Dezamagitorule !!!!exact la problemele enumerate de tine ma gandeam si eu

modelele cu probleme la cutie au fost pana in 97 cand au schimbat cutia

sunt patit si de aceea sunt destul de sceptic vorba aia ca la marul laudat sa nu te duci cu carul

toate cele bune si kilometrii mii si mii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult Dezamagitorule !!!!exact la problemele enumerate de tine ma gandeam si eu

modelele cu probleme la cutie au fost pana in 97 cand au schimbat cutia

sunt patit si de aceea sunt destul de sceptic vorba aia ca la marul laudat sa nu te duci cu carul

toate cele bune si kilometrii mii si mii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TOATE au probleme la cutie! inclusiv cele dupa 97 (al meu de dupa 97 :D ). Acum am o cutie tot M97 ( tot ultima generatie) dar cu peste 100.000 de km. Asta a sarit parleazul, deci am incredere in ea.

 

Problemele sunt de montaj, nu de material, se manifesta la relativ putini km, le duci pe picioare mult si bine, si la un moment dat ceva crapa si aia a fost. Daca o cutie a trecut de 80.000 fara interventii, ai 98% sanse sa te duca hat hat, ele fiind durabile ca material si conceptie. Indiferent de generatie, o cutie care a trecut pragul e buna si te va tine.

 

Al doilea aspect este ca motoarele astea au cuplu foarte mare, ceea ce poate afecta cutia de viteze si ambreiajul daca mergi brutal. De ex, R850XX, care are 20% mai putin cuplu nu a avut niciodata probleme cu cutia, indiferent de generatie. Pur si simplu cuplul e suficient de mic incat montajul imperfect sa nu iasa la iveala. Am avut si un 850 de care am tras ca un caine si l-am dat in stare mai buna decat l-am luat. In afara de kojones, e un motor mai fain decat 1100: vibratii mai mici, consum mai mic, raport mai mic in grupul spate (37:11 vs 31:11) adica mai usor de condus in oras (3600 de ture intr-a 3-a la 50 la ora pe 850, deci esti fix pe curba de cuplu, fata de 2800 la 50 la ora pe 1100, si cam cloncane la turele alea). Dezavantajul e ca stai turat intr-a 5-a la 130 (cam 5000-5200 de ture la 850, fata de 3800-4000 la 1100) si n-ai demarajul ala porcesc...

 

Acuma na, daca vrei sa te dai mai domol, 850. Daca vrei sa-i dai in p12d@ si sa afumi vitezane pe curbe 1100.

 

Cum ziceam: nu elimina din start, du-te si vezi si de-astea mai "trecute prin viata" ca poti sa gasesti ceva frumos :). Ia in calcul si un 850. Nu te fixa pe GS, ai in vedere si un R. Diferentele functionale intre ele sunt doar de suspensii si pozitie in sa, si nu sunt colosale. Eu am bagat forestiere si agricole binisor cu R850R-ul si nu am avut emotii sau disconforturi. Plus ca un set de amortizoare de GS sunt sub 200 de euro SH si le montezi in 2 ore. Si ca prin magie R-ul se transforma in GS. Si gasesti cauciucuri cu crampoane si pe dimensiuni de R. Iar factorul de spectacol e maxim cand apari cu R-ul pe coclauri printre aia cu crossuri si alte mizerii :D

 

Fii circumspect, dar deschis. Pana nu platesti n-ai ce pierde.

» Post actualizat in 11 May 2016 10:58

PS: acu' vad ca esti din cluj. Ia legatura cu Dan_Cata. El e jedi pe bemveuri. Eu sunt doar un tanar padawan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TOATE au probleme la cutie! inclusiv cele dupa 97 (al meu de dupa 97 ). Acum am o cutie tot M97 ( tot ultima generatie) dar cu peste 100.000 de km. Asta a sarit parleazul, deci am incredere in ea.

 

Problemele sunt de montaj, nu de material, se manifesta la relativ putini km, le duci pe picioare mult si bine, si la un moment dat ceva crapa si aia a fost. Daca o cutie a trecut de 80.000 fara interventii, ai 98% sanse sa te duca hat hat, ele fiind durabile ca material si conceptie. Indiferent de generatie, o cutie care a trecut pragul e buna si te va tine.

 

Al doilea aspect este ca motoarele astea au cuplu foarte mare, ceea ce poate afecta cutia de viteze si ambreiajul daca mergi brutal. De ex, R850XX, care are 20% mai putin cuplu nu a avut niciodata probleme cu cutia, indiferent de generatie. Pur si simplu cuplul e suficient de mic incat montajul imperfect sa nu iasa la iveala. Am avut si un 850 de care am tras ca un caine si l-am dat in stare mai buna decat l-am luat. In afara de kojones, e un motor mai fain decat 1100: vibratii mai mici, consum mai mic, raport mai mic in grupul spate (37:11 vs 31:11) adica mai usor de condus in oras (3600 de ture intr-a 3-a la 50 la ora pe 850, deci esti fix pe curba de cuplu, fata de 2800 la 50 la ora pe 1100, si cam cloncane la turele alea). Dezavantajul e ca stai turat intr-a 5-a la 130 (cam 5000-5200 de ture la 850, fata de 3800-4000 la 1100) si n-ai demarajul ala porcesc...

 

Acuma na, daca vrei sa te dai mai domol, 850. Daca vrei sa-i dai in p12d@ si sa afumi vitezane pe curbe 1100.

 

Cum ziceam: nu elimina din start, du-te si vezi si de-astea mai "trecute prin viata" ca poti sa gasesti ceva frumos . Ia in calcul si un 850. Nu te fixa pe GS, ai in vedere si un R. Diferentele functionale intre ele sunt doar de suspensii si pozitie in sa, si nu sunt colosale. Eu am bagat forestiere si agricole binisor cu R850R-ul si nu am avut emotii sau disconforturi. Plus ca un set de amortizoare de GS sunt sub 200 de euro SH si le montezi in 2 ore. Si ca prin magie R-ul se transforma in GS. Si gasesti cauciucuri cu crampoane si pe dimensiuni de R. Iar factorul de spectacol e maxim cand apari cu R-ul pe coclauri printre aia cu crossuri si alte mizerii

 

Fii circumspect, dar deschis. Pana nu platesti n-ai ce pierde.

» Post actualizat in 11 May 2016 10:58

PS: acu' vad ca esti din cluj. Ia legatura cu Dan_Cata. El e jedi pe bemveuri. Eu sunt doar un tanar padawan.

il stiu pe dan

in privinta r-ului ..in 2 sec as baga flexul sa-l fac scrambler ....sau cafe ...prea mult mi-a placut nine-t

si asduce-o si pe forestiere cat de mult ....apusenii mi-s in curtea din spate ........+ ca am avut un supertene acum cativa ani si vreo 2 enduroaice

vroianm ceva sa bag ture cu doamna cu tone de bagaje prin lume ...ceva sa tina si pe drumuri proaste

mi-a placut felingul de boxer ++ de cand am vulcan nu mai vreau lant foarte multumit de cardan + abs =gs

plus ca-mi place jivina si cum arata :hug:

am gasit si vreo 2 1150 dar fara abs vreau neaparat abs

ms mult dejamagitorule

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am cam saturat sa ma umplu de mizerie pe picioare la fiecare ploaie asa ca mi-am luat chestiile astea http://www.wunderlich.de/shop/en/splash-guard-3.html de la genunchi in jos eram stropit complet si cu toate ca aveam deja extensia de la aripa fata (http://www.wunderlich.de/shop/en/extenda-fender-1.html), tot ajungeam uns de noroi. sa vedem cum o sa fie acu.

am luat si kit de coborare scarite fata/spate. pe cele pentru pasager le-am montat deja, e treaba de 5-10 min. coboara scaritele cu 6cm si ar trebui sa ajute la genunchi la drumurile lungi.

tot cu ocazia asta am montat si inaltatoare de ghidon, tot de la wunderlich. sunt de 35mm, cele mai inalte de la wunderlich si se pot monta fara probleme, fara absolut nici o modificare. la 1150 gsa toate cablurile sunt suficient de lungi.la fel, e o treaba de max. 10 min.

acu ma bate gandu sa pun inapoi gumele mixte si sa o duc pe coclauri. am un set de karoo 3 cu care m-am dat maxim 1.000 km si le-am dat jos ca am plecat in concediu. de vandut tot nu le vand, asa ca mai bine le-as folosi.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am cam saturat sa ma umplu de mizerie pe picioare la fiecare ploaie asa ca mi-am luat chestiile astea http://www.wunderlich.de/shop/en/splash-guard-3.html de la genunchi in jos eram stropit complet si cu toate ca aveam deja extensia de la aripa fata (http://www.wunderlich.de/shop/en/extenda-fender-1.html), tot ajungeam uns de noroi. sa vedem cum o sa fie acu.

am luat si kit de coborare scarite fata/spate. pe cele pentru pasager le-am montat deja, e treaba de 5-10 min. coboara scaritele cu 6cm si ar trebui sa ajute la genunchi la drumurile lungi.

tot cu ocazia asta am montat si inaltatoare de ghidon, tot de la wunderlich. sunt de 35mm, cele mai inalte de la wunderlich si se pot monta fara probleme, fara absolut nici o modificare. la 1150 gsa toate cablurile sunt suficient de lungi.la fel, e o treaba de max. 10 min.

acu ma bate gandu sa pun inapoi gumele mixte si sa o duc pe coclauri. am un set de karoo 3 cu care m-am dat maxim 1.000 km si le-am dat jos ca am plecat in concediu. de vandut tot nu le vand, asa ca mai bine le-as folosi.

 

“Like everyone else, I had become a slave to the IKEA Wunderlich nesting BMWing instinct. If I saw something clever like the coffee table in the shape of a yin and yang splasguards for the undercylinder, I had to have it. I would flip through catalogs and wonder, “What kind of dining set crashbars defines me as a person?” I had it all. Even the glass dishes hard parts which protect the fork legs from bending with tiny bubbles and imperfections with precision lasercut shapes ,proof they were crafted by the honest, simple, hard-working indigenous peoples CNC machinery of wherever.”

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crashbars a avut din fabrica si si-au dovedit utilitatea de cateva ori.

iar sa spui ca am devenit sclavu wunderlich ca am luat niste splashguards e cam aiurea. sa nu spun altfel.

nu gasesc nici o placere sa ma intorc acasa uns complet de la genunchi in jos. si nu zic de offroad, asa e dupa fiecare ploaie...

motoarele astea-s misto, dar mai sunt ceva chichite care trebuiesc rezolvate, chestii ce tin de gustul personal. am postat ca poate mai e cineva doritor si sta in dubii.

scaritele pentru pasager am vrut sa le iau de vreo 2-3 ani. sotia e inalta si pozitia la genunchi era cam inghesuita. sa faci 1200 km + intr-o zi nu e usor (nu vorbesc de autostrada) si incerc sa-i imbunatatesc confortu cat pot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

splasguards for the undercylinder se pot face si acasa daca ai materiale si n-ai doua maini stangi. eu am preferat varianta mai rapida. ca utilitate zic ca merita banii.

ce wunderlich-uri mai ai, care sa merite investitia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saua... e dumnezeiasca... asa l-am luat, nici nu stiu cat costa. Am facut un ironbutt pe ea si nu am fost ok. A doua zi am mai bagat vreo 300 de km de cooldown.

Cateodata e enervant ca-i asa de comoda, ca vrei sa iesi asa, 2-3 ore sa te racoresti, si mai rau te intarati. Si mai stai 3-4 ore. Si scandaluri, discutii, plange copilul la telefon sa vin acasa, etc.

 

Coboratoare de scarite de pilot si inaltatoare de ghidon. Ai sa vezi ca dupa ce iti cobori scaritele ai sa dai cu ele pe curbe. Sa nu te sperii ca nu-i mare lucru. In combinatie, cele 2 iti dau o pozitie foarte buna in picioare. La mine cum am 1,7 metri incaltat si cu fes cu motz, zici ca am apehanger :D

 

Crashbar cred ca tot wunderlich este si cred ca si aparatorile de maini.

Pe mine de frig m-ar incanta niste aparatori de-alea de picioare, eventual si unele de genunchi, ca eu bag si iarna si au cam inceput sa scartaie genunchele. Dar cum sunt un zgarcit notoriu, cred ca o sa-mi confectionez din niste reciclabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coboratoare de scarite de pilot si inaltatoare de ghidon

:D confirm si eu ca merita cheltuiala. Pentru inaltatoare eu am optat pentru Rox (2ïnch/5 cm)care au o flexibilitate mai buna la gasirea pozitiei ideale. La 1200 merg fara vre-o modificare de cabluri - eu doar pentru estetic am trecut cablul de acceleratie pe sub ghidon in vechea pozitie.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saua... e dumnezeiasca... asa l-am luat, nici nu stiu cat costa. Am facut un ironbutt pe ea si nu am fost ok. A doua zi am mai bagat vreo 300 de km de cooldown.

Cateodata e enervant ca-i asa de comoda, ca vrei sa iesi asa, 2-3 ore sa te racoresti, si mai rau te intarati. Si mai stai 3-4 ore. Si scandaluri, discutii, plange copilul la telefon sa vin acasa, etc.

 

Coboratoare de scarite de pilot si inaltatoare de ghidon. Ai sa vezi ca dupa ce iti cobori scaritele ai sa dai cu ele pe curbe. Sa nu te sperii ca nu-i mare lucru. In combinatie, cele 2 iti dau o pozitie foarte buna in picioare. La mine cum am 1,7 metri incaltat si cu fes cu motz, zici ca am apehanger :D

 

Crashbar cred ca tot wunderlich este si cred ca si aparatorile de maini.

 

Pe mine de frig m-ar incanta niste aparatori de-alea de picioare, eventual si unele de genunchi, ca eu bag si iarna si au cam inceput sa scartaie genunchele. Dar cum sunt un zgarcit notoriu, cred ca o sa-mi confectionez din niste reciclabile.

 

saua am facut-o la dan in timisoara. cum am 1.96 n-a fost problema de inaltime, asa ca am mai adaugat material si a iesit super. plus ca am si incalzire pe ea (pe care insa n-am legat-o inca, doar in prima zi de proba, in garaj, dar n-am dus instalatia electrica la capat).

 

cu coboratoarele alea de scarite pt pilot m-am oprit. pentru pasager s-au montat usor, dar in fata inca nu-s lamurit si am zis ca mai studiez. trebuie reglata frana si ieri eram in criza de timp.

 

inaltatoarele sunt de 3.5 cm, dar totusi senzatia e ciudata deocamdata. mi se par cam sus coarnele. n-am apucat sa ies pe drum inca, dar ma gandesc ca o sa ma obisnuiesc repede.

 

pentru ca tot traiesc pe picior mare ma gandeam la asa ceva https://shop.touratech.de/adjustable-gear-lever-bmw-r-1150-gs-adventure.html.

are careva? nu stiu daca merita. ma intereseaza sa duc schimbatoru putin mai in fata. domnii de la touratech sunt cam zgarciti cu informatiile.

» Post actualizat in 12 May 2016 12:52

am gasit si poza asta intre timp...

 

01-041-0632-0_kit1.jpg?size=prodfull

» Post actualizat in 12 May 2016 18:41

13161702_1283327518363879_59651103948377

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...