Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Salut, Am o problema la BMW-ul meu 1100 GS, se simte un soc (smuceste) la schimbarea treptelor de viteza dupa ce las ambreajul. Am verificat roata spate are joc 9-3 relativ mic. (am verificat la un prieten cu gs 1150 si se simte aproximativ la fel dar la el nu smuceste motorul la schimbarea treptelor). Ma gandeam sa inlocuiesc rulmentii de la grup sau se poate sa fie din ambreaj? Motorul are 110 mii de km. De unde as putea sa cumpar rulmentii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut eugen

 

si eu am aceeasi "problema". asa fac ele la varsta senectutii. ambreiajul nu e cu arcuri, cum era ambreiajul de dacie, e fix. amortizarea schimbarii vitezelor se face din axul care iese din cutie si pe care se prinde discul. axul asta are un mecanism cu un arc. vezi mai jos pe link

 

http://ebayapi.loc8apartltd.netdna-cdn.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/TwUAAOSwwpdW3EzT/$_1.JPG

 

ei bine, cu toate pretentiile (as zice nefondate) de fiabilitate pe care le emite bemveul, chestia asta se mai si f*te.

 

cea mai ieftina solutie de rezolvare a problemei e sa nu o mai consideri o problema, sa te ajustezi la noua paradigma, si sa schimbi vitezele mai gentil.

 

cealalta solutie e sa schimbi axul sau cutia de viteze cu totul. nici nu vreau sa ma gandesc cat costa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica ar mai da 1-2cp in plus teoretic,respira mai bine motorul.Sa-l speli cu solutie speciala ,sunt kituri speciale K&N de curatare,in kit iti da sprai de curatare si sprai de ungere.Dupa ce il speli il lasi la scurs nu il usuci fortat, si dupa dai cu uleiul din kitul de intrtinere neaparat ca asta are rol de a opri impuritatile

» Post actualizat in 21 May 2016 17:19

Filtrele astea sunt mult mai rare ca densitate a elementului filtrant.

Eu folosesc K&N la atv da nu simt diferenta fata de filtru stoc.Iesi mai ieftin ca un kit de intretinere costa vreo 60-70ron si-l folosesti de 4-5ori.Succes.

» Post actualizat in 21 May 2016 17:23

A si vezi sa nu il imbibi cu uleiul prea tare ,ideal e sa nu curga uleiul din filtru duce-l spreezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce material e dar se stica mai mult ca sigur si e pacat sa arunci un filtru care costa 50 Eur .Mai bine sufla-l cu aer daca ai cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am suflat cu aer si atat ...oricium cam avea exces de ulei

Nu se sufla cu aer ca ii modifici permisivitatea. (sau ma rog - depinde cu ce presiune il sufli dar nu se recomada sa fie suflat - se usuca natural.)

poti sa il speli cu sapun lichid si apa in lighean - nu treabuie neaparat solutia de spalata de la kn.

dupa spalare si uscare completa - se da cu ulei KN (cel mai usor de aplicat este cel in spray). Se aplica pe suprafata exterioara in 2-3 straturi uniforme. Se lasa la imbibat si trebuie sa capete o culoare rosiatica uniforma (zonele fara ulei raman cu o nuanta deschisa spre alb/gri).

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se sufla cu aer ca ii modifici permisivitatea. (sau ma rog - depinde cu ce presiune il sufli dar nu se recomada sa fie suflat - se usuca natural.)

poti sa il speli cu sapun lichid si apa in lighean - nu treabuie neaparat solutia de spalata de la kn.

dupa spalare si uscare completa - se da cu ulei KN (cel mai usor de aplicat este cel in spray). Se aplica pe suprafata exterioara in 2-3 straturi uniforme. Se lasa la imbibat si trebuie sa capete o culoare rosiatica uniforma (zonele fara ulei raman cu o nuanta deschisa spre alb/gri).

 

ieri mi-a murit in plin trafic din senin ...plm banda 2 eram intro depasire era s-o muiesc

viteza a 2-a pe la vreo 2500 de ture pur si simplu s-a oprit

m-am lipit pe axul drumului am scos-o din viteza si start

mise pare ca pe la vreo 3000 -3500 merge sacadat .!!!sau nu percep eu bine denivelerile drumului din cauza teleleverului ?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o smacolina d-asta cu care dau pe filtrul din burete al mobrei de enduro. O fi buna si pentru filtrul asta?

Salut,

(Excesul de ulei se lasa sa se scurga liber). Asta era o chestie care ma enerva la filtrele KN - asteptarea. O data trebuia sa astepti sa se usuce si a doua oara trebuia sa il lasi sa se scurga de uleiul in exces (daca erai mai cu dare de mana la dat cu spray). Nu aveam rabdare si cateodata uleiul in exces se scurgea liber dar in cutia filtrului de aer :D.

Legat de smacul acela - nu stiu ce sa zic. Filtrul de enduro este din burete si sprayul pentru ele este intr-adevar foarte lipicios - nu pare sa mai treaca nimic pe acolo.

Filtrul KN pare din ceva fire de bumbac asezate in mai multe straturi si uleiul de uns pare foarte fluid cam indiferent de temperatura (si uleios).

Dar oricum un spray de uns KN cred ca e vre-o 50 de lei si ungi cu el de te plictisesti de filtrul respectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzie, il spal in lighean si-l dau cu spray de ungere k&n.

Multumesc pentru raspunsuri!

» Post actualizat in 22 May 2016 15:22

Cu aia il ungi la final dupa ce-l speli.

Era evident :)

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut eugen

 

si eu am aceeasi "problema". asa fac ele la varsta senectutii. ambreiajul nu e cu arcuri, cum era ambreiajul de dacie, e fix. amortizarea schimbarii vitezelor se face din axul care iese din cutie si pe care se prinde discul. axul asta are un mecanism cu un arc. vezi mai jos pe link

 

http://ebayapi.loc8apartltd.netdna-cdn.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/TwUAAOSwwpdW3EzT/$_1.JPG

 

ei bine, cu toate pretentiile (as zice nefondate) de fiabilitate pe care le emite bemveul, chestia asta se mai si f*te.

 

cea mai ieftina solutie de rezolvare a problemei e sa nu o mai consideri o problema, sa te ajustezi la noua paradigma, si sa schimbi vitezele mai gentil.

 

cealalta solutie e sa schimbi axul sau cutia de viteze cu totul. nici nu vreau sa ma gandesc cat costa.

@eugen: ieri am realizat o chestie: surubul mare si negru, de pe partea dreapta de la paralever (cel care prinde grupul cardanic de bascula) era foarte slabit si roata avea joc mare de tot. l-am strans bine si jocul a disparut. Surubul trebuie strans la vreo 100 Nm (asta inseamna ca daca il strangi cu un inbus uzual, de 10-15 cm, trebuie sa-l apesi cu piciorul). Dupa ce l-am strans a disparut jocul ala de care ai povestit si pe care ti l-am confirmat. Eu am bucsi in loc de rulmenti, si astea pot fi stranse. Daca ai joc in grupul cardanic, ia legatura cu userul dan_cata. El fabrica bucsele respective. Verifici astfel: pui motorul pe cric central, apuci bine de GRUP, nu de ROATA, si zgaltai.

 

ieri mi-a murit in plin trafic din senin ...plm banda 2 eram intro depasire era s-o muiesc

viteza a 2-a pe la vreo 2500 de ture pur si simplu s-a oprit

m-am lipit pe axul drumului am scos-o din viteza si start

mise pare ca pe la vreo 3000 -3500 merge sacadat .!!!sau nu percep eu bine denivelerile drumului din cauza teleleverului ?????

Aia se cheama surging, mersul sacadat. Se rezolva daca faci reglaj de supape si sincronizare ca la carte, si eventual pui bujii proaspete. Necazul se trage de la faptul ca are o singura sonda lambda si 2 injectoare, 2 cabluri de acceleratie, 2 etc.

Sonda lambda masoara gazele de pe ambii cilindri, face o medie, si calculeaza benzina pentru amestec identic pe cei 2 cilindri.

Daca supapele de admisie/evacuare nu sunt reglate identic pe ambele parti, si clapetele de acceleratie nu sunt ridicate identic pe ambele galerii de admisie, exploziile din cilindri se petrec diferit, si de aici iti iese mersul sacadat.

La turatii mai mari, diferentele dintre exploziile din cilindri devin neglijabile, de aia pare ca dispare surgingul.

O alta sursa probabila a surgingului este uzura pieselor din galeria de admisie (sunt niste bucsi, axe si lagare in care stau clapetele si care se largesc in timp). Poti incerca sa dai jos galeriile de admisie si sa verifici daca ai joc in clapetele de acceleratie. Daca ai joc mare, ia legatura cu dan_cata, ca el fabrica kit de renovare pentru asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te vad din cluj, nu-i mai simplu sa-i faci o vizita lui dan_cata? de diagnosticat probleme pe net e mai complicat.

eu merg la el din 2010, de cand mi-am luat motorul si n-am decat cuvinte de lauda despre el. baiat fain si se pricepe la draciile astea...

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot la dan_cata merg, si-s din timisoara. omul e meserias. are know how, are piese, are scule, are scule de fabricat piese.

Si e pasionat de ce face.

 

Si se simte

Tru !!!

Baiat de treaba !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Joc la transmisia finala:

Cam care ar fi "limita" de joc inainte de interventie la rulmentul de final drive? Nu am scurgeri de ulei, jocul il apreciez la ~1-2mm la marginea jantei.

 

 

Edit: E vorba de un R1150GS

Editat de Conu' Nae
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Joc la transmisia finala:

Cam care ar fi "limita" de joc inainte de interventie la rulmentul de final drive? Nu am scurgeri de ulei, jocul il apreciez la ~1-2mm la marginea jantei.

 

 

Edit: E vorba de un R1150GS

Eu zic ca acolo nu e cu limita. In functie de localizare, uzura se poate agrava rapid. In plus, daca ii dai timp, uzura se va propaga la angrenaj sau in rulmentul pinionului de angrenaj.

Probabil ca m-as mai plimba cu mobra in jurul casei dar sigur as inlocui cei doi rulmenti/2 simeringuri cat mai repede.

(cu siguranta mai sunt oameni cu mai multa experienta in uzuri pe aici)

 

Bafta,

Paul

» Post actualizat in 25 May 2016 14:14

am fost si eu la spalatorie in week-end.

toate-s bune!

 

he he - dragutza poza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Joc la transmisia finala:

Cam care ar fi "limita" de joc inainte de interventie la rulmentul de final drive? Nu am scurgeri de ulei, jocul il apreciez la ~1-2mm la marginea jantei.

 

 

Edit: E vorba de un R1150GS

Incearca sa verific daca ai jocul tragand de grupul cardanic insusi (sau chiar de aripa) nu de roata. Daca ai joc, inseamna ca e de la rulmentii mici de la paralever. Aia sunt mai simplu si mai ieftin de remediat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...