Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Vand crash bar Heed, 550 lei pret fix. Detalii: http://www.heed.com.pl/index.php/en/crash-bars-heed-for-gs-1150-adventure-01-05-bunker-en

Deasemenea, de vanzare si consumabilele + aparatorile de noroi din poza.

Detalii pe PM.


» Post actualizat in 06 Apr 2017 12:17

------------

 

Ofer la schimb toba Remus pentru toba originala + diferenta. Discutii pe PM.

post-3463-0-35039900-1491039515_thumb.jpg

post-3463-0-10172600-1491039517_thumb.jpg

post-3463-0-49316100-1491480994_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna baietii, vin si eu cu problema mea. Vaca mea a avut un somn lung, si dureros. Chiuloasa de la partea stanga, a fost luat jos pentru ca a trebuit sudat locul piulitei ( unde vine surubul capacului ). Cu treaba asta au mai fost si schimbat simeringuri de supape + retragerea de carbun de la supape. Dupa asta a fost montata totul la locul lui, fiind reglate supapele, sincronizarea facuta la TB. Problema vine acum. Motorul invarte putin greu. In timpul de pornire, curentul dispare si face un click. Daca iau bujiile afara, atunci totul e ok, invarte usor. Porneste, merge, dar are o vibratie atat de mare, ca la o Aprillia Pegasso, si nu merge " rotund " motorul + a crescut si sunetul motorului. Ambele piston functioneaza, nu functioneaza numai una dintre ele. Ieri ne-am masurat compresie, si rezultatul a fost destul de ciudat. La partea stanga, pe care a fost demontat, a iesit 9.5 bar si la partea dreapta pe care nu a fost umblat deloc, a fost aproape 12 bar. Eu ma gandesc ca asta este cauza vibratiei marit... acum o sa-l verific reglajul supapei, sa vedem la ce valoare a reglat mesterul, si sper ca valorile necorespunzatoare va fii problema. Voi ce ziceti? Cineva a avut ceva problema asemanatoare? Voi ce ziceti? Mersi pt rapsuns.

 

Cu stima, un proprietar ingrijitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca distributia e pusa OK, adica:

 

- liniile de pe pinioane is orizontale, toate 4

- daca numai un piston e la PMS pe compresie la un moment dat, adica, cand is sus pistoanele, numai pe o parte ai supapele libere sa le poti regla, si daca vrei sa reglezi si pe partea aialalta, trebuie sa mai duci o data pistonul jos si apoi sus iar.

 

Eu zic ca ai ambele pistoane la PMS pe compresie, concomitent. Motorul merge, dar merge prost, cum zici tu, si nu depasesti 160 km/h ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Distributie este pe locul lui, toate liinile sunt orizontale, si pistonul este sus. Daca as fii pus pe o parte distribuie, macar cu un singura dinte, nu se poate porni motorul nu? Cum se poate observa ca ambele pistoane sunt pe compresie concomitent? Mersi pt ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci ambele capace la chiulasa si aduci pistoanele la PMS. Vezi daca supapele is libere sa poti regla jocul, pe ambele pistoane sau numai pe unul. Ar trebui sa fie doar pe unul la un moment dat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, tocmai am intrat si eu in grupul celor cu GS (1150 in cazul meu)...

L-am luat in toamna si primavara asta i-am facut o verificare generala (schimbat disc ambreiaj, vre-o 3 cuzineti, uleiuri, etc).

Acum vre-o doua sptamani dau o tura prin imprejurimi, Snagov, Caldarusani, inapoi) si totul e ok!

W/e trecut plec sa fac o tura mai lunga cu un prieten (sa o vad si eu la drum intins!) spre Dalboka.

Vreme faina, ma bucur de cum se simte motorul pe drum..., cand, inainte de Calarasi, ma trezesc ca busonul de ulei e sarit si eu + motocicleta inmuiati in ulei pe toata partea stanga... :eek:

Am tras pe dreapta, am oprit motorul (eram cu inima stransa ca nu stiam de cat timp merg asa...) si mi-am facut o cruce mare ca nu m-am intins pe jos cat mi-s de lung, tinand cont ca roata spate era pe jumatatea stanga numai ulei... :mexicanwave: :mexicanwave:

Am adus motorul in oras cu platforma si din fericire am aflat ca motorul nu a patit nimic si doar a trebuit sa iau un buson nou + ulei....

A mai patit asa ceva careva? In ce conditi se poate intampla? E cazul sa stau cu ochii pe busonul ala?

Ah, mai jos niste poze cu minunatia....

post-68548-0-78983400-1492172816_thumb.jpg

post-68548-0-61503300-1492172827_thumb.jpg

Editat de altis10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o problema si poate ati intalnit-o deja vreunul dintre voi si ma puteti ajuta, sa nu mai bajbai eu in incercarea de a gasi buba.
BMW 1100 GS - 1996 - fara ABS

De fiecare data cand o pornesc, porneste greoi si doar cu socul tras. De mers, merge doar cu socul tras si neaparat accelerata indiferent de cat de cald este motorul.

In mers, merge in suturi, tragi tare de gaz, nu se intampla nimic si apoi da un rateu puternic si dintr-o data trage agresiv, daca tii aceleratia trasa isi pastreaza viteza - la viteza de peste 100km/h merge normal dar da rateuri care rateuri in general creaza impulsuri de putere.

Inainte de unele rateuri se aude un sunet (de cauciuc) gen sunetul scos de carburator cand este o membrana blocata si se deblocheaza.

Cu motorul cald la 4 liniute, daca bagi socul si pui acceleratia in zero - se opreste - indiferent daca esti in mers sau nu, in concluzie, la relanti nu merge daca nu ai socul tras. Chiar daca motorul este la temperatatura optima daca nu e tras socul se opreste.

Nu stiu cat de explicit am fost dar sper ca se intelege problema.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca nu iti este iesit cablul de acceleratie din locasul lui, la admisia din dreapta ;)

 

https://lh3.googleusercontent.com/OUYUOT8PLj7gFI48_lmpVo6nByUpaRus4V9mLzWW9P--6LPuO0DtDSOkXiF2OFVCvxZ6D2EqiKiLxg=w382-h220

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, tocmai am intrat si eu in grupul celor cu GS (1150 in cazul meu)...

L-am luat in toamna si primavara asta i-am facut o verificare generala (schimbat disc ambreiaj, vre-o 3 cuzineti, uleiuri, etc).

Acum vre-o doua sptamani dau o tura prin imprejurimi, Snagov, Caldarusani, inapoi) si totul e ok!

W/e trecut plec sa fac o tura mai lunga cu un prieten (sa o vad si eu la drum intins!) spre Dalboka.

Vreme faina, ma bucur de cum se simte motorul pe drum..., cand, inainte de Calarasi, ma trezesc ca busonul de ulei e sarit si eu + motocicleta inmuiati in ulei pe toata partea stanga... :eek:

Am tras pe dreapta, am oprit motorul (eram cu inima stransa ca nu stiam de cat timp merg asa...) si mi-am facut o cruce mare ca nu m-am intins pe jos cat mi-s de lung, tinand cont ca roata spate era pe jumatatea stanga numai ulei... :mexicanwave: :mexicanwave:

Am adus motorul in oras cu platforma si din fericire am aflat ca motorul nu a patit nimic si doar a trebuit sa iau un buson nou + ulei....

A mai patit asa ceva careva? In ce conditi se poate intampla? E cazul sa stau cu ochii pe busonul ala?

Ah, mai jos niste poze cu minunatia....

» Post actualizat in 20 Apr 2017 14:34

Daca ai avut busonul ei original (cel negru din plastic)da se poate desface pt ca are doua pozitii in care el se infileteaza,dar pozitia corecta este sa ti vina creasta mai putin inata spre fata motocicletei cand e infiletat.Daca vrei alt buson au si pe Wunderlich.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 20 Apr 2017 14:34

Daca ai avut busonul ei original (cel negru din plastic)da se poate desface pt ca are doua pozitii in care el se infileteaza,dar pozitia corecta este sa ti vina creasta mai putin inata spre fata motocicletei cand e infiletat.Daca vrei alt buson au si pe Wunderlich.

Nu cred ca era cel original dar, cum acuma a plecat de tot, nici nu mai pot sa-mi dau seama... :) Cu busonul am rezolvat-o. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci ambele capace la chiulasa si aduci pistoanele la PMS. Vezi daca supapele is libere sa poti regla jocul, pe ambele pistoane sau numai pe unul. Ar trebui sa fie doar pe unul la un moment dat!

Mersi mult domnule. Problema rezolvata. Asa a fost cum ai zis, distributia a fost pusa inapoi gresit. Vin cu o bere :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Imi poate recomda careva un crashbar pt un gs 1100 cu protectie cat mai buna pt cilindri dar sa se poata da jos capacele fara sa il demontez ...eventual un link ceva sau daca are careva de vanzare sh ....mersii anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti cobora suspensia. Le faci pe greutatea ta si ai alt motor, poti alege intre varianta standard, -25, -45 mm (vorbesc de wilbers).

Apoi ai paralever torque arm. Standard cred ca e 365 mm. Daca pui unu mai lungo cobori. (de ex, r1150r ar trebui sa aiba bratu respectiv de 385mm).

Daca faci schimbarile astea ma gandesc ca tre sa modifici cricu central si cel lateral.

Mai e varianta cu o sea scobita si mai castigi si acolo putin (de ex, wunderlich are cu -3 cm).

 

N-am incercat modificarile astea pe pielea mea, ca n-a fost nevoie,ai vazut ce bine crescut sunt.

» Post actualizat in 26 Jul 2017 06:26


Eu am testat noua suspensie in concediu. Putin peste 4.000 km de distractie pura. Parca e alta motocicleta. Se comporta superb si e senzatia aia ca ai alta motocicleta sub fund. Daca e cineva in dubii si vrea sa faca pasu, il sfatuiesc sa nu se mai gandeasca prea mult, merita fiecare leu...

Suspensia originala are 80k km si 14 ani.

post-14488-0-04752300-1501050415_thumb.jpg

post-14488-0-92066300-1501050512_thumb.jpg

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat au fost suspensiile astea? Stiu ca alea cu relgaj multiplu sunt la 800+ euro bucata.

 

Mersi!

 

PS: cum sunt lepra ordinara, as fi super incantat sa-mi dai direct un link/telefon/persoana de contact, ca sa-mi iau si eu exact la fel da' pt 1100.

 

Mersi inca o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom`le "lepra ordinara" ai fost simpatic :))

Eu le-am comandat direct de pe site-ul lor.

https://www.wilbers-shop.de

Alegi marca si tipul motocicletei, anul fabricatiei si apoi ce tip de suspensie vrei (ale mele au fost 500/bucata).

Am introdus greutatea mea, a pasagerului si a bagajelor, frecventa drumurilor cu pasager si pe ce drumuri merg si am finalizat comanda.

In 2-3 zile am fost contactat pe email sa confirm datele introduse si am platit un avans. Apoi am fost contactat, tot pe email, de inginerul care mi-a configurat suspensia.

Am primit inca un email cu restul de plata si apoi au trimis coletul spre mine. Cu totul am impresia ca a durat in jur de 3 saptamani.

 

Uite pentru tine:

https://www.wilbers-shop.de/index.php?cl=alist&cnid=2111702abf8fbd5b2751e8886920b304&fnc=showList&manufacturer=l7717b4b922c536678ce9edd6482405c&year=1997&catname=2111702abf8fbd5b2751e8886920b304

Vezi ca pentru 1100gs ai optiuni de configurare (-50, -25, standard si +25).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

urmeaza sa schimb motocicleta monociclindru 650 enduro touring suzuki xf650 cu 40.0000 km,

cu un bmw gs1100 din 95 cu 200.000 km cu abs lipsa sau defect in rest motocicleta este ok.

Sa fac miscarea aceasta ?!

merg si oras si touring si enduro .

Ce ar putea sa pice in viitorul apropiat la gs-ul de 1100 la km aia ?!

Editat de crazy_mouse_87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut 1100gs cu 400.000km si inca mai mergea brici.

Legat de motorul gasit de tine, depinde foarte mult si de cum l-au intretinut fostii proprietari.

Daca in momentul de fata motocicleta e in mintile ei, nu cred ca vei avea probleme mari daca ai grija de ea.

Cum ti-am mai spus, vorbeste cu Tibi de la Mototehnica sa-i faca o inspectie amanuntita si in functie de asta de hotarasti.

Succes!


» Post actualizat in 28 Sep 2017 15:18

------------------------

 

La modelul 1150 cu ABS, trebuie schimbat lichidul de frana anual sau la nr de km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ar putea strica la 200.000 km? scurt! orice!

 

Acuma punctele sensibile sunt: ambreiaj( la aesti km daca e dus e bine sa schimbi tot ansamblul de ambreiaj nu numai discul)

- simering vibrochen sau cutie

- senzor hall

- pompa de benzina

- rulmetii din FD

Altele:

- in general rulmentii de roata, jug,etc

- discurile de frana

 

Ah da si verifica bine cutia .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Daca nu are ABS, mai cauta - parere personala. Nu are rost sa cumperi fara daca vei merge si pe asfalt. Si nimeni nu cumpara la noi un GS ca sa se dea pe coclau si camp... daca are dude la ABS, sigur are si in alte parti. ABSul ala nu crapa de capul lui la modelele 1995.

 

Cutia de viteze e cea mai mare buba. Atat pe interior (se mancau angrenaje cutiei din cauza cuplarii imperfecte in conditii de condus agresiv - design flaw) cat si pe exterior (in conditii de incarcare mare a prinderilor cutiei, acestea se puteau rupe - gen enduro cu bagaje). Pe locul doi e cardanul (se poate "manca" daca ramane fara vaselina), pe locul trei finalul (rulmentul ma-sii) si pe locul 4-5 avem la egalitate senzorii hall si intinzatoarele de lant. Mai sunt si chestii marunte gen pompa de benzina, eroarea ABS la baterie scazuta, saibele discurilor fata, pivotul teleleverului sau capetele cursei ghidonului. Dar astea toate sunt relativ ieftin de rezolvat.

 

Problema e ca senzorii hall, pompa de banzina, simeringurile si ambreiajul - astea daca nu sunt deja duse nu le vezi la o inspectie. Le vezi numai cu dezasamblari. 200.000km nu conteaza la aceasta motocicleta. Majoritatea problemelor vor fi date de varsta, si de cum a facut kilometrii, nu de numarul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...