al_padrino Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Am cautat dar nu aam gasit sau nu am cautat destul de bine ---ce se intimpla daca se rupe lantul in mers ? ...daca se rupe ceva la moto nu ma intereseaza ...ideea e sa nu patesc eu ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Varianta 1 : Sare lantul , cade pe jos si tu nu iti dai seama de ce nu cupleaza.. Varianta 2 : Se rupe lantul, se prinde intre bascula si roata, iti blocheaza curu si te duci de-a dura . Varianta 3 : Se rupe lantul, iti izbeste de la viteza in blocul motor si ti-l sparge .. Varianta 4 : Ti-l arunca dupa ceafa, tragi pe dreapta, te uiti in spate si nu vezi pe nimeni care sa-ti fi futut una.. p.s. : toate aceste variante au fost reale ! Sa mai completeze si altii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Am cautat dar nu aam gasit sau nu am cautat destul de bine ---ce se intimpla daca se rupe lantul in mers ? ...daca se rupe ceva la moto nu ma intereseaza ...ideea e sa nu patesc eu ceva Du-te la Apasu' si intreaba-l. El a patit duda cu ruptu' lantului. In principiu e foarte nasol. It poate bloca roata, iti poate arunca bucati de lant sau alte deseuri rezultate in urma distrugerii in diferite parti ale corpului. Scenarii nasoale-s multe. Dar poati avea noroc si sa te tavalesti. Apasu' a avut:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 pai sunt cam 4 vatriante: 1. ai noroc si cade pe jos. 2. se ingamadeste la pinionul de atac, sparge carterul si ce mai gaseste si el pe acolo ca poate esti in gaz paguba de vreo 2000 euro. 3. se rupe si iti trage una pe spinare (daca nu ai aparatoarea de lant ca mine) 4. se mai poate intampla sa se ingramadeasca la foaie si sa iti blocheze roata de spate (dar mai greu din privinta mea) si in fuctie de viteza poti sa nu cazi sau sa te faci praf daca te prinde la vreo depasire la mustata de iti vine nenea TIR-u din fata, bineinteles sa depasesti tot un TIR. Acum scoate banii de la saltea si dute sa iti cumperi kit de lant Varianta 1 : Sare lantul , cade pe jos si tu nu iti dai seama de ce nu cupleaza.. Varianta 2 : Se rupe lantul, se prinde intre bascula si roata, iti blocheaza curu si te duci de-a dura . Varianta 3 : Se rupe lantul, iti izbeste de la viteza in blocul motor si ti-l sparge .. Varianta 4 : Ti-l arunca dupa ceafa, tragi pe dreapta, te uiti in spate si nu vezi pe nimeni care sa-ti fi futut una.. p.s. : toate aceste variante au fost reale ! Sa mai completeze si altii.. ma misc greu dar macar am fost pe aceeasi lungime de unda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Du-te la Apasu' si intreaba-l. El a patit duda cu ruptu' lantului. In principiu e foarte nasol. It poate bloca roata, iti poate arunca bucati de lant sau alte deseuri rezultate in urma distrugerii in diferite parti ale corpului. Scenarii nasoale-s multe. Dar poati avea noroc si sa te tavalesti. Apasu' a avut:) Am vrut sa zic "poti avea noroc sa nu te tavalesti. Apasu' a avut". Da' inca nu mi-am baut cafeaua. Oricum, e naspa. Un kit de lant e intre 150 si 200 eur in functie de motor. Eu zic ca merita banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Pai la mine, indicatorul de la roata din spate e deja putin pe rosu. Adica lantul e deja prea lung de la atata intins si folosit si ar trebui schimbat, dupa manual. El arata f bine estetic, nu are defecte. De aici apare riscul sa se rupa? Sau doar cand e prea intins Il schimb? Ce inseamna kit de lant? Lant, pinioane, slider, guide plate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 kit = 2 roti zimtate (spate + motor) si un lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antyterro Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 ce se intampla daca nu se rupe lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 ce se intampla daca nu se rupe lantul? te intrebi de ce nu se rupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 urmatorul motor il vei lua pe cardan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 (editat) Acum vreo 2 ani eram in spatele lui Everest din Road Patrol Timisoara, caruia i s-a rupt lantul, i s-a prins intre roata si foaie si motoreta s-a dus taras 30 de m cu spatele blocat. Norocul lui e ca nu a picat...in schimb nu pricepeam ce s-a intamplat cand am vazut urmele de guma pe asfalt si pe el pe motor... nu ne venea sa credem ca e intreg A durat ceva timp pana sa reusim sa scoatem lantul ala de-acolo.... Editat August 9, 2008 de pantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Acum vreo 2 ani eram in spatele lui Everest din Road Patrol Timisoara, caruia i s-a rupt lantul, Sau poate sa sara in spate si sa loveasca pe cineva. Tot caz real povestit de un prieten.Nu a ranit pe nimeni dar a trecut pe langa capul celui din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 (editat) La F-ul meu s-a rupt lantul in mers. Norocul meu ca eram in oras, aproape de o intersectie si aveam o viteza destul de redusa. Eram in frana de motor, cred ca a facut bucla, sarit de pe foaie si s-a prins intre foaie si roata. Roata s-a blocat, lantul s-a rupt si am avut noroc ca nu a spart mai nimic, doar a crapat usor capacul de protectie de pe pinion. Am avut noroc de asemenea ca s-a intamplat acolo, si nu undeva pe drum. Lectia a fost invatata, stiu cand trebuie schimbat lantul si stiu ca nu e de joaca cu el. Bafta A da, si cred ca urmatoarea mobra va fi pe cardan Editat August 9, 2008 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Caz real: o comunista, frana pe fatza ca si inexistenta. In mers i se rupe lantul si izbeste in tija franei spate pe care o rupe. Deci frana fata nu, frana spate nu, frana de motor nu. V~40 km/h. S-a oprit pana la urma de la sine. Acuma, kit de lant: cat o costa tija frana: nici aia prea mult Fatza pilotului in momentul respectiv : priceless. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Acum foarte serios. Nu am nici cea mai mica idee cand trebuie schimbat lantul. Exista semne de uzura, sau la un anumit nr de km, sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 (editat) Acum foarte serios. Nu am nici cea mai mica idee cand trebuie schimbat lantul. Exista semne de uzura, sau la un anumit nr de km, sau cum? Se vedea pe foaie ca lantul e uzat. Dintii de la foaie si pinion erau uzati vizibil pe o parte (erau inclinati). Uzura era neuniforma, adica facea o usoara burta pe foaie si de asemenea cand invarteam roata pe liber nu mergea uniform. Cel mai simplu indiciu cred ca e faptul ca nu mai puteam intinde lantul, ajunsese axul la maxim impins in spate. Data viitoare nu mai astept sa ajunga pana acolo. Bafta Editat August 9, 2008 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razziel Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Se vede pe lant cand e uzat. Dintii de la foaie si pinion sunt inclinati, uzura era neuniforma, adica facea o usoara burta foaie, cand invarteam roata pe liber nu mergea uniform. Cel mai simplu indiciu cred ca e faptul ca nu mai puteam indinde lantul, ajunsese axul la maxim impins in spate. Dara viitoare nu mai astept sa ajunga pana acolo.Bafta am un prieten care trebuie sa isi schimbe kit-ul de lant si vorbeam azi cam ce se poate intampla daca se rupe lantul in mers... acum stiu si la ce sa ma uit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Varianta 1 : Sare lantul , cade pe jos si tu nu iti dai seama de ce nu cupleaza.. Varianta 2 : Se rupe lantul, se prinde intre bascula si roata, iti blocheaza curu si te duci de-a dura . Varianta 3 : Se rupe lantul, iti izbeste de la viteza in blocul motor si ti-l sparge .. Varianta 4 : Ti-l arunca dupa ceafa, tragi pe dreapta, te uiti in spate si nu vezi pe nimeni care sa-ti fi futut una.. p.s. : toate aceste variante au fost reale ! Sa mai completeze si altii.. la numarul 4, as avea de modificat ca sare, iti fute una bine de tot cu posibilitatea sa-ti sectioneze poponeata, sold, picior, spate, etc. pana sa tragi pe dreapta te trezesti bucati care raman in urma pe drum. rezultat, pana sa vina ambulanta esti mort din cauza sangerarilor masive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 ce sa spun, esti tu destept...pai cu lant nu e bine ca ne toaca la fel ca in jaws, cu carter nu e bine ca intra efectul giroscopic si tavalim mobra, ramine cureaua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F_Krisztian Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 (editat) Eu am patit acum de doua luni ca s-a rupt lantul. Am vrut sa fac un wheelie, am tras ambreiajul, am dat mai mult gaz, si am lasat brusc ambreiajul. In acest moment lantul s-a rupt in doua, a venit jos de pe pinionul de spate, dar la pinionul de fata s-a blocat, si a rupt si pinionul de fata. Repede am oprit motorul, din fericire roata de spate nu s-a blocat, fiindca cum am mai zis lantul a venit jos de pe pinionul de spate. Mare problema nu s-a intamplat. Trebuia schimbat lantul si pinionul de fata. Si m-am chinuit o ora pana ce am reusit sa deblochez lantul (trebuia sa dau si cu flex-ul). Editat August 9, 2008 de F_Krisztian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Ar trebui sa facem o statistica... Eu am avut 2 cazuri "live": La mine s-a desirat (s-a rupt la viteza relativ mica) si nu a blocat nimic. La un tip in fatza mea la fel s-a desirat si nu a blocat nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Ar trebui sa facem o statistica...Eu am avut 2 cazuri "live": La mine s-a desirat (s-a rupt la viteza relativ mica) si nu a blocat nimic. La un tip in fatza mea la fel s-a desirat si nu a blocat nimic. La al doilea caz am fost si eu de fatza. Trebuie mentionat un efect secundar al ruperii lantzului. Eu era sa mor de ras )) . Cand l-am vazut pe rechinu cu venea cu lantzul rupt in mana si-l tara pe asfalt, m-a apucat un ras teribil, asta dupa ce vazusem anterior lantul pe jos, ca un sarpe mare care se zbatea pe asfalt si ma intrebam ce tara tropicala e croatia aia . On-topic - lantzul era cu za de sigurantza, nu era de-ala cu inchidere cu nit presat si de acolo s-a rupt, de la zaua respectiva, iar evenimentul s-a produs la viteza mica, de gen 60 - 70 - pe breteaua de iesire de pe autostrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Ce lanturi sunt mai bune? RK, Regina, DID? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T Rex Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Am cautat dar nu aam gasit sau nu am cautat destul de bine ---ce se intimpla daca se rupe lantul in mers ? ...daca se rupe ceva la moto nu ma intereseaza ...ideea e sa nu patesc eu ceva daca se rupe si nu te omoara sau iti face mobra tandari, nu se intampla nimic, exceptand faptul ca trebe sa impingi la ea pana acasa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.