adidas Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 De 24 de karate poa' sa-mi recomande cineva f'un lant tru? DID sau Regina as prefera. Doar sa-l porti la gat ca in rest... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Caz real: o comunista, frana pe fatza ca si inexistenta. In mers i se rupe lantul si izbeste in tija franei spate pe care o rupe. Deci frana fata nu, frana spate nu, frana de motor nu. V~40 km/h. S-a oprit pana la urma de la sine. Acuma, kit de lant: cat o costa tija frana: nici aia prea mult Fatza pilotului in momentul respectiv : priceless. sa nu mai vb de ce avea pe crac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) De 24 de karate poa' sa-mi recomande cineva f'un lant tru? DID sau Regina as prefera. Regina parca are "gold".. In alta ordine de idei: pentru cine mai intreaba cum iti dai seama cand trebuie sa schimbi kitul de lant: Uite ce "burta" are lantul, desi e data roata in spate aproape pana in capat: Uite cat de uzat e pinionul (te uiti la cat de "ascutiti" sunt dintii, cu cat sunt mai ascutiti cu atat e pinionul mai uzat): Pentru comparatie, uite cum arata un pinion nou: LE: Cu lantul ala busit am facut o "broscuta" (involuntar), si m-am dat pe circuitul de cross de la Campina.. ma duce capu', nu gluma.. Editat August 11, 2008 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Salut! Cunosc un tip care mi-a povestit ca i s-a rupt lanțul pe autostrada in Italia... din cauza unui nit care s-a rupt... nu a pătit nimic, doar ca nu stia de ce i se incetineste motorul... A legat cu o sama acolo, in locul nitului si a mers usor vro 5 km pana la un service unde i s-a nituit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 (editat) Daca merge motocicleta cu lantul legat cu sarma chiar si vreo 20m, eu imi trag una cu cardanul in cap... Da' unde a gasit sarma? Editat August 13, 2008 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Daca merge motocicleta cu lantul legat cu sarma chiar si vreo 20m, eu imi trag una cu cardanul in cap... Da' unde a gasit sarma? Avea legata bascula cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Avea legata bascula cu ea. tare rau:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 in legatura cu sarma..voi intreba pe tip ,ca nici eu nu am crezut si va spun... probabil a bagat sarma prin nitul sărit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Daca merge motocicleta cu lantul legat cu sarma chiar si vreo 20m, eu imi trag una cu cardanul in cap... Da' unde a gasit sarma? poi de ce sa nu mearga? daca pleci usooor de pe loc si nu depasesti 40km/h sa zicem, io zic ca tine ceva. unde a gasit acu...putea fi un cablu electric de ex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Am studiat si eu cazul lantului meu si am observat aceeasi burta maxima, desi intinzatorul era la maxim . Apoi am mai facut o analiza atenta si am observat ca in proportie de 100% toate lanturile se rup in mers )) , nu am auzit inca de nici un lantz care sa se rupa noaptea, cand sta mobra in garaj si sa gasesti dimineata lantzul mort, intins pe langa ea . In consecinta, am muncit ieri 3 ore sa schimb lantzul, am preferat sa dau jos bascula si sa pun lantzul nou asa inchis cum a venit el de la fabrica, decat sa-l tai si sa-l capsez ulterior. Treaba cu sarma a fost un caz fericit. La amicul meu, cand s-a rupt lantul, langa Zagreb, s-a mai rupt si zaua vecina nitului care a cedat, pentru a-l "innadi" ar fi trebuit scoase deci doua zale (una de exterior - cea rupta + vecina de interior), iar lungimea ar fi scazut sub limita la care l-am fi putut regla la minim. In orice caz, un lantz uzat se va rupe, mai devreme sau mai tarziu. Uzura apare prin subtierea "cuielor" - rola e mai rezistenta, cuiul insa se subtiaza pana cedeaza prin forfecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Exista 2 variante, in opinia mea, una posibila si una imposibila: Avea master-link cu siguranta, i-a sarit siguranta, s-a desfacut lantul si (miracol) nu a pierdut master-link-ul, l-a pus la loc si in loc de siguranta a pus o sarma cat sa nu iasa - asta e cazul plauzibil. Daca avea lant capsat si i s-a rupt un nit, si in loc de nit a pus sarma acel lant nu putea functiona deoarece: - nu avea cum sa gaseasca o sarma de exact diametrul nitului, cu alta sarma zaua respectiva ar fi devenit mai larga si automat la urcarea pe pinion ar fi facut poc pentru ca nu se pupa cu distanta dintre dinti. Chiar daca ar fi avut o sarma la diametrul boltului: - nu ar fi putut sa o bage pe gaura fiind sarma, deci moale, cum dracu' s-o bati inauntru.. - daca ar fi bagat-o nu ar fi putut sa o fixeze in nici un fel, fiind groasa nu se poate innoda, - orice fel de sarma ar fi folosit, la plecarea de pe loc legatura respectiva s-ar fi intins imediat si ar fi largit zaua, care ar fi facut poc la intalnirea cu pinionul. - asta e cazul imposibil. Hai sa zicem la varianta imposibila ca s-ar fi deplasat cam ... 10m, cu indulgenta. Oricat de inventiv sau cat de carpaci as fi, dar lant legat cu sarma nu cred ca ar tine nici la cea mai usoara bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Am văzut duminică un KTM cu lanț rupt ... dezastru ... bascula zgîriată, butuc spate zob, foaia distrusă. În cazul nefericit lanțul poate să fie aruncat în spate, în capul sau pe parbrizul cuiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 (editat) Oricat de inventiv sau cat de carpaci as fi, dar lant legat cu sarma nu cred ca ar tine nici la cea mai usoara bicicleta. Am nituit cu sarma otelita un lant de pegas (nu pegaso) si chiar a tinut. Editat August 14, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Si eu am folosit la Ivan, un "dinte" de la o furculita. Eram la drum si asta am avut la mine. A tinut foarte ok, desi acum depinde si de motor si de cum mergi. La bicicleta improvizam nituri din toate prostiile. Acum nu vad de ce nu ar tine si la un speed atata timp cat nu ai dealuri de urcat si mergi foarte, foarte usor si fara demaraje(daca se poate pune problema de demaraj). Oricum nu recomand partea cu improvizatul la trenul de rulare. Poate doar daca esti la dracu'-n praznic si nu ai cu ce ajunge pana la o zona mai locuita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.