mac Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 as cumpara'o maine daca as avea bani kklau de cheltuit impreuna cu aprilia cred ca reprezinta o noua era in ceea ce priveste supersportivele 1000cc vreau doar sa va reamintesc ca pe bancul de probe AKRAPOVIC ..care e unic ptr toate motoarele incercate la ei a dat 185 cai la roata STOK ..cu completa akrapovic doar, un detaliu banal proba in pista la portimao ..motocicleta de serie 100% .. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 as cumpara'o maine daca as avea bani kklau de cheltuit daca ai cumpara-o maine i-ai schimba si fata aia asimetrica? heheh modelul chel (fara shifter, abs si fara vopseaua bmw motorsport replica care e 480E ) e 15500, adica cu vreo 2500 E mai scump decat gsxr... mi se pare destul de rezonabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 BMW cu tupeu maxim > S 1000 RR ataca violent Japonia http://www.motoflash.ro/stiri/evenimente/b...ca_japonia.html Mi se pare cam exagerata campania BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 tari printurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 n-are nici o sansa doar cu un ochi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 asa ziceau si de basescu are unul mai mic, n-are doar unul hehehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 (editat) buna comparatia cu basescu! asta inseamna ca se conduce ca un vapor? oare vine si portocalie? Editat Decembrie 12, 2009 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 (editat) Am fost la lansare pe 5 dec. Erau coada pentru test. Insa de cand m-am suit pe R6 mi-am zis in barba (really, I have one) ca SS nu o sa stea pe la mine prin curte mult timp. Bine,exista EXCEPTIA. Si ea se cheama Ducati 748. The one and only. Asa,RR mi s-a parut un gixxer cu alta moaca , sunetul identic. Lungimea si poza laterala,juri ca-i gixxer. Not my style. Si terminati cu faza ca e urata. Nu mi-ati vazut mobra inca. In carne si oase. Editat Decembrie 12, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 n-am vz mobra ta in carne si oase, dar bmw-uri cu faruri asimetrice am vz. urate cu spume. sorry, e parerea mea, si a altora care cu asemenea studii se ocupa. http://dsc.discovery.com/videos/science-of...f-symmetry.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 puteai aduce contraargumente bazate tot pe ceva stiintific, nu pe princpiul "mie imi place, si daca tie nu, atunci imi iau jucariile si plec". pe un topic dedicat acestui motor, sunt liber sa-mi exprim parerea MEA fata de orice element al lui, parere care poate sa nu fie in acord cu a altora. faptul ca am pus acel link este nu pentru a-ti spune tie ce trebuie sa-ti placa si ce nu, ci ca dovada ca s-au facut cercetari, si majoritatea prefera simetria. faptul ca cei de la bmw merg impotriva acestui curent este o miscare foarte riscanta: asa cum ai zis, se adreseaza unei nise, celei care prefera asimetria (sau celor carora nu le pasa vis-a-vis de performante, dar discutand de aspect, lasam acest grup deoparte). riscul apare atunci cand incerci sa raspunzi la intrebarea : este aceasta nisa mai numeroasa decati felia din grupul majoritar(ce prefera simetria) ce ar cumpara aceasta motocicleta? cumva designerii de la bmw considera ca au nevoie de a se adresa unei anumite nise, nefacand fata concurentei daca intra pe campul de lupta obisnuit? spera sa reconstruiasca emblema grilei de radiator si a angel-eyes-urilor cu care au ramas consacrati? din pacate, unele persoane vad aceasta invitatie la discutie ca pe o plangere de piz.da. normal ca daca imi place, cumpar, daca nu, nu. dar pot sa-mi exprim parerea fata de un curent in design, implicatiile pe care acest lucru le are, etc. nu-ti convine, nu citi si gata, nu te plange ca o piz.da pe forum de ceea ce postez eu. (ti-am servit aceeasi moneda. ti se pare corect? nu am nimic cu tine, iti respect parerea, si te rog s-o respecti si tu pe a mea. eu am adus argumente pentru opinia personala, daca vrei sa discutam, hai s-o facem civilizat, nu sa dramatizam mai ceva ca la teatru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Mie imi place mult bmwul asta (probabil tocmai pentru ca seamana cu gixerul), dar nici pe mine nu ma coafeaza fata asimetrica.... nu stiu daca asta e factorul care m-ar impiedica sa mi-o iau. Legat de estetic (la modul general).... intradevar nu poate fi cuantificat, dar nu oricine poate sa faca arta (chiar daca lui ii place). La fel si cu femeile... in mare e o chestiune de gusturi, dar de la un punct incolo oricine recunoaste o urata. Nu toata lumea are gusturi bune, nu oricine poate fi critic de arta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 nu, nu poate fi cuantificat in mod precis, ceva de genul "motocicleta asta este 89.3 estetica". aici sunt complet de acord, nu exista o asftel de scalare. in schimb simetria, asimetria, designul in general, sunt bazate pe teoreme. nici culorile nu le poti cunatifica, dar un designer iti va spune daca o culoare se potriveste cu alta. teoriile culorii se studiaza in mod stiintific, pe baza cercului cromatic, si apoi intervin alte teorii care iti spun cum se combina in functie de ceea ce vrei sa obtii, si segmentul de piata pe care il tintesti. de asemena, elemente de simetrie/asimetrie sunt studiate in modalitati asemanatoare. imi permit sa faca aceste afirmatii pentru ca am studiat (desi o foarte mica parte din) elemente de design in facultate. imi cer scuze de offtopic. daca cei de la bmw sustin aceste idei pentru a fi altfel, pentru a aduce o gura de aer proaspat in designul motocicletei, nu pot decat sa-i laud pentru initiativa si pentru riscul luat. dar priveste motocicleta din lateral si vezi o japoneza(personal, asta imi place), ceea ce le-ar contrazice un asemnea principiu. alta varianta pe care o vad este ca incearca sa-si asocieze imaginea de faruri asimetrice cu firma, independent de perfomante. pur aspect de marketing, ceva ce mi se pare foarte riscant: te adresezi unei piete saturate, sau creezi o nisa mai mica in care sa fii singurul(la momentul respectiv) care ofera ceea ce doreste nisa, si isi asuma acest risc cu prima motocicleta SS dupa mult timp. pe de alta parte, este posibil sa fie o incercare de a se face remarcati. concurenta in randul SS este mare, este posibil ca bmw sa considere ca doar perfomantele nu sunt suficiente, si sa aibe nevoie de un atuu in plus, astfel aceasta nisa devine necesara in mod direct. in acest caz, mi se pare destul de trist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 mie imi placeeeeeeeee ati vazut in versiunea pista ce bine arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Stie cineva nemtzeshte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 (editat) ja, die Korvette braucht mehr brechen PS Editat Ianuarie 20, 2010 de metoxil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 era foarte clar ca motocicleta va castiga fara cel mai mic efort si un 600cc castiga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 http://www.visordown.com/motorcycle-news-v...lying/9337.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Hmmmm.Deci se pare ca SS-ul asta nu e chiar rau. Nu este stilul meu insa ma bucur sa vad ca apar competitori in fiecare clasa. Oricum,pana acum dintre toate SS,R1 mi se pare cea mai misto. Nu stiu de ce. Am inteles deja ca sunt comenzi destul de numeroase pentru S1000 in UK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 (editat) asa zici tu? probabil dar cu siguranta nu are experienta necesara. iar asta cantareste enorm. doar ca un motor are 200 de cai nu il face cel mai eficient uitat-te la zx10r kawasaki nu castiga fiindca nu au datele necesare care se strang din victorii. o data sa castigi pe un anumit circuit si inginerii si ceilalti din echipa strang atatea date incat data viitoare riderul se va bate tot pt primele locuri. nu stii cum se zice ca nu stiu ce firma are circuitul ei de casa. la asta ma refeream. daca mereu te bati pt locul 10 inseamna ca tot pe acolo te vei invarti cam tot anul cu mici exceptii ca mai pica aia din fata ta. DATELE conteaza. INFORMATIA de care BMW nu dispune deocamdata. si eu am incredere in s1000rr dar uita-te ca in primul an rookie of the year a fost APRILIA. si stii de ce? fiindca au experienta si datele necesare din anii precedenti. Editat Februarie 4, 2010 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 nu mai stiu pe unde pe utube am gasit si explicatia la farul asimetric. era o prezentare facuta de cienva de la standul oficial, deci angajat bmw. spunea ca au facut motocicleta fara compromisuri, performanta inaintea designului cu orice pret. din acest motiv este asimetrica. de exemplu, aerisirile din carenele laterale sunt diferite, cea din partea stg a moto fiind mai mare pentru ca acolo este ventilatorul, deci debitul de aer este marit. farul este asimetric pentru ca oglinda necesara fazei lungi este mai mica comparativ cu cea necesara fazei scurte, deci este redusa la minim pentru a micsora greutatea, si a face loc in spatele carenei pentru unele componente electronice. imi retrag afirmatiile anterioare, si pot spune ca in cazul asta, s1000 chiar este o minunatie de motocicleta ca si gtr-ul nou: urat, dar performantele maxime. vreau unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 (editat) Cred ca-i superbike, nu SS (supersport ) Chiar daca termenul Superbike e cel mai corect pentru motocicletele sport de 1000cmc (desi eu cred ca se foloseste mai mult din cauza campionatului WSBK) nu e gresita nici folosirea Supersport sau Sport. Toti producatorii isi prezinta motocicletele sport de 1000cmc in categoria Sport sau Supersport. Nu ai sa vezi pe nici un site sau in nici o brosura categoria Superbike. asa zici tu?probabil dar cu siguranta nu are experienta necesara. [...] E foarte clar ca in SBK BMW e la inceput de drum si nu e exclus sa nu ajunga niciodata in top insa ca si superbike stradal cred ca va concura bine japonezele si celelalte superbike-uri europene. nu mai stiu pe unde pe utube am gasit si explicatia la farul asimetric. era o prezentare facuta de cienva de la standul oficial, deci angajat bmw. spunea ca au facut motocicleta fara compromisuri, performanta inaintea designului cu orice pret. din acest motiv este asimetrica. Era evident de ce au facut asimetria. Pentru ca e semnatura BMW dar si pentru ca le-a iesit o motocicleta prea japoneza incat trebuia sa aiba si ceva BMW in ea, chiar daca arata cumva a solutie fortata pentru categoria asta. Editat Februarie 4, 2010 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Era evident de ce au facut asimetria. Pentru ca e semnatura BMW dar si pentru ca le-a iesit o motocicleta prea japoneza incat trebuia sa aiba si ceva BMW in ea, chiar daca arata cumva a solutie fortata pentru categoria asta. Se pare ca totusi asimetria a fost data in primul rand de anumite cerinte constructive, zice BMW cel putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Vezi legatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 (editat) Vezi legatura? Mama, ce geniu esti . Pe bune acum, crezi ca noi nu stiam cum arata BMW-urile? Editat Februarie 5, 2010 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.