Sari la conținut

BMW S1000 RR


dani31
 Share

Postări Recomandate

as cumpara'o maine daca as avea bani kklau de cheltuit

impreuna cu aprilia cred ca reprezinta o noua era in ceea ce priveste supersportivele 1000cc

 

vreau doar sa va reamintesc ca pe bancul de probe AKRAPOVIC ..care e unic ptr toate motoarele incercate la ei a dat 185 cai la roata STOK ..cu completa akrapovic doar, un detaliu banal :crack:

 

proba in pista la portimao ..motocicleta de serie 100% ..

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 561
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

as cumpara'o maine daca as avea bani kklau de cheltuit

 

daca ai cumpara-o maine i-ai schimba si fata aia asimetrica? heheh :(

modelul chel (fara shifter, abs si fara vopseaua bmw motorsport replica care e 480E :crack:) e 15500, adica cu vreo 2500 E mai scump decat gsxr... mi se pare destul de rezonabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am fost la lansare pe 5 dec. Erau coada pentru test. Insa de cand m-am suit pe R6 mi-am zis in barba (really, I have one) ca SS nu o sa stea pe la mine prin curte mult timp. Bine,exista EXCEPTIA. Si ea se cheama Ducati 748. The one and only.

Asa,RR mi s-a parut un gixxer cu alta moaca , sunetul identic. Lungimea si poza laterala,juri ca-i gixxer. Not my style. Si terminati cu faza ca e urata. Nu mi-ati vazut mobra inca. In carne si oase.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puteai aduce contraargumente bazate tot pe ceva stiintific, nu pe princpiul "mie imi place, si daca tie nu, atunci imi iau jucariile si plec".

pe un topic dedicat acestui motor, sunt liber sa-mi exprim parerea MEA fata de orice element al lui, parere care poate sa nu fie in acord cu a altora. faptul ca am pus acel link este nu pentru a-ti spune tie ce trebuie sa-ti placa si ce nu, ci ca dovada ca s-au facut cercetari, si majoritatea prefera simetria. faptul ca cei de la bmw merg impotriva acestui curent este o miscare foarte riscanta: asa cum ai zis, se adreseaza unei nise, celei care prefera asimetria (sau celor carora nu le pasa vis-a-vis de performante, dar discutand de aspect, lasam acest grup deoparte). riscul apare atunci cand incerci sa raspunzi la intrebarea : este aceasta nisa mai numeroasa decati felia din grupul majoritar(ce prefera simetria) ce ar cumpara aceasta motocicleta?

 

cumva designerii de la bmw considera ca au nevoie de a se adresa unei anumite nise, nefacand fata concurentei daca intra pe campul de lupta obisnuit? spera sa reconstruiasca emblema grilei de radiator si a angel-eyes-urilor cu care au ramas consacrati?

 

din pacate, unele persoane vad aceasta invitatie la discutie ca pe o plangere de piz.da.

 

normal ca daca imi place, cumpar, daca nu, nu. dar pot sa-mi exprim parerea fata de un curent in design, implicatiile pe care acest lucru le are, etc. nu-ti convine, nu citi si gata, nu te plange ca o piz.da pe forum de ceea ce postez eu. (ti-am servit aceeasi moneda. ti se pare corect? nu am nimic cu tine, iti respect parerea, si te rog s-o respecti si tu pe a mea. eu am adus argumente pentru opinia personala, daca vrei sa discutam, hai s-o facem civilizat, nu sa dramatizam mai ceva ca la teatru)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place mult bmwul asta (probabil tocmai pentru ca seamana cu gixerul), dar nici pe mine nu ma coafeaza fata asimetrica.... nu stiu daca asta e factorul care m-ar impiedica sa mi-o iau.

 

Legat de estetic (la modul general).... intradevar nu poate fi cuantificat, dar nu oricine poate sa faca arta (chiar daca lui ii place). La fel si cu femeile... in mare e o chestiune de gusturi, dar de la un punct incolo oricine recunoaste o urata.

Nu toata lumea are gusturi bune, nu oricine poate fi critic de arta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, nu poate fi cuantificat in mod precis, ceva de genul "motocicleta asta este 89.3 estetica". aici sunt complet de acord, nu exista o asftel de scalare.

in schimb simetria, asimetria, designul in general, sunt bazate pe teoreme. nici culorile nu le poti cunatifica, dar un designer iti va spune daca o culoare se potriveste cu alta. teoriile culorii se studiaza in mod stiintific, pe baza cercului cromatic, si apoi intervin alte teorii care iti spun cum se combina in functie de ceea ce vrei sa obtii, si segmentul de piata pe care il tintesti. de asemena, elemente de simetrie/asimetrie sunt studiate in modalitati asemanatoare.

imi permit sa faca aceste afirmatii pentru ca am studiat (desi o foarte mica parte din) elemente de design in facultate.

 

imi cer scuze de offtopic.

 

daca cei de la bmw sustin aceste idei pentru a fi altfel, pentru a aduce o gura de aer proaspat in designul motocicletei, nu pot decat sa-i laud pentru initiativa si pentru riscul luat. dar priveste motocicleta din lateral si vezi o japoneza(personal, asta imi place), ceea ce le-ar contrazice un asemnea principiu.

 

alta varianta pe care o vad este ca incearca sa-si asocieze imaginea de faruri asimetrice cu firma, independent de perfomante. pur aspect de marketing, ceva ce mi se pare foarte riscant: te adresezi unei piete saturate, sau creezi o nisa mai mica in care sa fii singurul(la momentul respectiv) care ofera ceea ce doreste nisa, si isi asuma acest risc cu prima motocicleta SS dupa mult timp.

 

pe de alta parte, este posibil sa fie o incercare de a se face remarcati. concurenta in randul SS este mare, este posibil ca bmw sa considere ca doar perfomantele nu sunt suficiente, si sa aibe nevoie de un atuu in plus, astfel aceasta nisa devine necesara in mod direct. in acest caz, mi se pare destul de trist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hmmmm.Deci se pare ca SS-ul asta nu e chiar rau. Nu este stilul meu insa ma bucur sa vad ca apar competitori in fiecare clasa. Oricum,pana acum dintre toate SS,R1 mi se pare cea mai misto. Nu stiu de ce.

Am inteles deja ca sunt comenzi destul de numeroase pentru S1000 in UK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa zici tu?

probabil

dar cu siguranta nu are experienta necesara.

iar asta cantareste enorm.

doar ca un motor are 200 de cai nu il face cel mai eficient

uitat-te la zx10r

kawasaki nu castiga fiindca nu au datele necesare care se strang din victorii.

o data sa castigi pe un anumit circuit si inginerii si ceilalti din echipa strang atatea date incat data viitoare riderul se va bate tot pt primele locuri.

nu stii cum se zice ca nu stiu ce firma are circuitul ei de casa.

la asta ma refeream.

daca mereu te bati pt locul 10 inseamna ca tot pe acolo te vei invarti cam tot anul cu mici exceptii ca mai pica aia din fata ta.

DATELE conteaza.

INFORMATIA de care BMW nu dispune deocamdata.

si eu am incredere in s1000rr dar uita-te ca in primul an rookie of the year a fost APRILIA.

si stii de ce?

fiindca au experienta si datele necesare din anii precedenti.

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai stiu pe unde pe utube am gasit si explicatia la farul asimetric. era o prezentare facuta de cienva de la standul oficial, deci angajat bmw. spunea ca au facut motocicleta fara compromisuri, performanta inaintea designului cu orice pret. din acest motiv este asimetrica. de exemplu, aerisirile din carenele laterale sunt diferite, cea din partea stg a moto fiind mai mare pentru ca acolo este ventilatorul, deci debitul de aer este marit. farul este asimetric pentru ca oglinda necesara fazei lungi este mai mica comparativ cu cea necesara fazei scurte, deci este redusa la minim pentru a micsora greutatea, si a face loc in spatele carenei pentru unele componente electronice.

 

imi retrag afirmatiile anterioare, si pot spune ca in cazul asta, s1000 chiar este o minunatie de motocicleta :disappointed: ca si gtr-ul nou: urat, dar performantele maxime. vreau unul :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca-i superbike, nu SS (supersport ) :wink:

 

Chiar daca termenul Superbike e cel mai corect pentru motocicletele sport de 1000cmc (desi eu cred ca se foloseste mai mult din cauza campionatului WSBK) nu e gresita nici folosirea Supersport sau Sport. Toti producatorii isi prezinta motocicletele sport de 1000cmc in categoria Sport sau Supersport. Nu ai sa vezi pe nici un site sau in nici o brosura categoria Superbike.

 

asa zici tu?

probabil dar cu siguranta nu are experienta necesara. [...]

 

E foarte clar ca in SBK BMW e la inceput de drum si nu e exclus sa nu ajunga niciodata in top insa ca si superbike stradal cred ca va concura bine japonezele si celelalte superbike-uri europene.

 

nu mai stiu pe unde pe utube am gasit si explicatia la farul asimetric. era o prezentare facuta de cienva de la standul oficial, deci angajat bmw. spunea ca au facut motocicleta fara compromisuri, performanta inaintea designului cu orice pret. din acest motiv este asimetrica.

 

Era evident de ce au facut asimetria. Pentru ca e semnatura BMW dar si pentru ca le-a iesit o motocicleta prea japoneza incat trebuia sa aiba si ceva BMW in ea, chiar daca arata cumva a solutie fortata pentru categoria asta.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era evident de ce au facut asimetria. Pentru ca e semnatura BMW dar si pentru ca le-a iesit o motocicleta prea japoneza incat trebuia sa aiba si ceva BMW in ea, chiar daca arata cumva a solutie fortata pentru categoria asta.

 

Se pare ca totusi asimetria a fost data in primul rand de anumite cerinte constructive, zice BMW cel putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...