Sari la conținut

BMW S1000 RR


dani31
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 570
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cumpara-ti unul si ai sa vezi. A frinat foarte violent, cauciuc ff aderent, si pe deasupra, poate era setat ABS-ul sa lucreze peste o anumita viteza, sau era dezactivat(intentionat sau din freseala).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si pe deasupra, poate era setat ABS-ul sa lucreze peste o anumita viteza, sau era dezactivat(intentionat sau din freseala).

 

Sau poate nu avea deloc! Pana recent nu era standard nici ABS nici TC; eu cand am facut test acum vreo patru ani, am facut pe una fara.

Si cum multi "Rossi" considera ca ABS-ul este pt fraieri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge nici un Rossi pe strada fara ABS(daca motoreta il are montat). La pista, in mediu controlat, doar se dezactiveaza. Multi piloti rapizi, tot la pista, dezactiveaza si TC-ul standart al motoretei. Aaa, ca multi Rossi tipa ca lor nu le trebuie ABS, a alta poveste, ca-n povestea cu strugurii acri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge nici un Rossi pe strada fara ABS(daca motoreta il are montat)

Ideea mea era ca probabil nu avea deloc ca dotare, nu ca l-ar fi deconectat. Si ca unii "Rossi" nici nu-l comandau cand cumparau moto... acum insa e standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aratati-mi si mie ABS-ul care rezolva o frana marlaneasca stampilata pe o linie de tramvai...

si eu il recomand pentru Premiul Oscar !!!

 

soleilsourire.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am reusit sa vad si eu filmuletul....

Cu siguranta, ori nu a avut din dotare, ori a fost dezactivat. Oricat ai frana de tare ABS-ul nu te lasa sa te ridici in halul asta....plus ca are frane integrale....

ABS-ul se activeza automant parca de la 5km/h nu mai stiu exact......sincer nu stiu sa aiba optiunea ..la o anumita viteza sa se activeze sau dezactiveze....

Doar buton ..activ, dezactiv..la fel si cu DTS-ul...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observ amuzat ca aici unii... aplica... cu succes

pentru "Zmeura de Aur !"

 

soleilsourire.gif

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au contraire, mestere...

Merge... cu frisca !!!

 

soleilsourire.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Cand ABS-ul este activ si motocicleta este setata pe modul RAIN de exeplu ( ABS-ul intervine cel mai devreme ) nu ai cum sa faci stoppie sub nici o forma. Cand pornesti motocicleta Controlul Tractiunii si ABS-ul sunt inactive pana te pui in miscare si faci cativa metri cu o anumita viteza , dupa care se activeaza si asa raman pana opresti motocicleta. Desigur ca se poate dezactiva din buton sau se poate seta motociccleta pe unulul din cele 4 moduri RAIN, SPORT, RACE, SLICk ,cel din urma mod este doar pentru circuit si din cate am vazut in manual ABS-ul pe roata din fata este total dezactivat ( deci te poti da peste cap ).

Editat de adi_fred2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa fi fost vreo sina iesita in sus in genul celor de la noi si sa fi dat cu fata fix in ea?Ca prea s-a intors frumos

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: ABS-ul are si rol anti-stoppie? Din cate stiu eu, abs-ul intervine cand roata se blocheaza, dar stoppie faci si fara sa blochezi roata. Sau functioneaza precum Traction Control, si intervine cand exista o diferenta intre viteza cu care se invarte roata spate si cea a rotii fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: ABS-ul are si rol anti-stoppie? Din cate stiu eu, abs-ul intervine cand roata se blocheaza, dar stoppie faci si fara sa blochezi roata. Sau functioneaza precum Traction Control, si intervine cand exista o diferenta intre viteza cu care se invarte roata spate si cea a rotii fata?

 

asta are si anti-stoppie nu stiu daca pe toate modurile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

eu am avut diablo supercorsa primul set si mi-am pus conti sport attack 2, fata e peste pireli in conditii de strada .... spatele parca nu e asa bun ca supercorsa in sensul ca derapeaza mai mult dar poate si din cauza ca supercorsa era de 200 iar conti am pus 190. in rest sunt multumit sa vedem si cati km tin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai incredere in Continental? eu am amintiri mai putin placute cu ele dar Michelinul nu m-a tradat niciodata.Am pus power supersport, am mai avut anul trecut pe un cbr 1000 si mi s-au parut f f bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...