Sari la conținut

BMW S1000 RR


dani31
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 570
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai da incet incet ...preturile sunt inca aberante,10-11-12000 sau mai mult....pe strada iti faci treaba foarte bine si cu un motor de 4-5000 koko .pentru 15 cai in plus si ceva electronica nu se justifica diferenta de pret ...sa nu mai vorbim daca doamne fereste dai cu motorul de pamant sau se strica ceva ...e totusi un BMW ,te cauti bine prin buzunare:) si nu ,nu sunt strugurii acri doar ca e am alta mentalitate .dar ii felicit pe cei care si-au permis macar odata in viata o astfel de bijuterie :)

 

@adi_fred2000 ...hp4 are quickshifer auto-blipp downshift cum are s1000rr 2015?sau doar QS normal, up-shift? nu am gasit nicaieri informatia asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da incet incet ...preturile sunt inca aberante,10-11-12000 sau mai mult....pe strada iti faci treaba foarte bine si cu un motor de 4-5000 koko .pentru 15 cai in plus si ceva electronica nu se justifica diferenta de pret ...sa nu mai vorbim daca doamne fereste dai cu motorul de pamant sau se strica ceva ...e totusi un BMW ,te cauti bine prin buzunare:) si nu ,nu sunt strugurii acri doar ca e am alta mentalitate .dar ii felicit pe cei care si-au permis macar odata in viata o astfel de bijuterie :)

 

@adi_fred2000 ...hp4 are quickshifer auto-blipp downshift cum are s1000rr 2015?sau doar QS normal, up-shift? nu am gasit nicaieri informatia asta

 

Are doar up-shift.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mult mai rapid sa le dai jos, si sa pui altele . E vorba de folosirea lor la curse, acolo trebuie ca timpul cu schimbarea lor sa fie cit mai scurt. Adezivul ramine pe ghidon, se pierde timp cu indepartarea lui. Plus ca sirma e mai sigura, nu patrunde apa. Pe ploaie, daca a intrat putina apa, se misca mansonul pe ghidon si esti out. Am un amic care a cazut la Brno pe ploaie din cauza asta.Multi folosesc sirma si pe strada din motive de usurinta a montajului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Pai cum poate trece cu 15 km/h in plus cand avea 290 iar motorul nu trece de 299 ?!

» Post actualizat in 27 Mar 2016 08:37

Plus ca e mult mai reusita honda din clip decat bmw-ul, fara doar si poate !

 

pai simplu .bmw la 290 ,hondita abia daca atinge 275 .asa se intampla cand lipsesc 15-20 de cai la roata .sa stii ca de la coloritul repsol nu fuge mai tare .nu,nu :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Top speed: 303 km/h (188 mph)[21]
  • 0–100 km/h: 3.06 sec / 43 m (141 ft)
  • 0–200 km/h: 6.87 sec / 209 m (686 ft)
  • 0–250 km/h: 10.4 sec / 426 m (1,398 ft)
  • 0–280 km/h: 14.8 sec / 750 m (2,460 ft) [22]
  • 0–300 km/h: 19.1 sec / 1,112 m (3,648 ft) [23]
  • 0-100 mph 5.13 sec [24]
  • Standing mile (1.6 km): 24.98 sec @ 297.73 km/h (185 mph)[24]
  • Braking distance 250–0 km/h: 229 m (751 ft) [23]

performace bmw s1000rr

 

Ce scrie pe bord e una si ce top speed atinge e alta.... cred legislatia europeana nu permite mai mult de 300 de aia nu indica mai mult de 299 .

 

honda cbr1000rr performance

Top speed

285–286 km/h (177–178 mph)[1][19]

283–285 km/h (176–177 mph)[1][20]

286 km/h (178 mph)[1]

280 km/h (174 mph)[21]

» Post actualizat in 01 Apr 2016 08:23

Bineinteles, bavarezul este mai puternic. Dar nu si mai fiabil, asta ti o spun din experienta :)

 

nici cu Honda nu mi-e rusine la capitolul fiabilitate ... e adevarat ca ce am vazut erau cu multi ani in spate dar totusi e Honda cea mai fiabila bla bla..

Editat de adi_fred2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

unde e partea in care inginerii BMW ne spun cum au luat k5 de 1000 si l-au disecat luni intregi pana sa scoata s1000rr-ul?

Inginerii BMW au luat R6/2006 si l-au disecat ani intregi pana sa scoata s1000rr-ul.

Vezi pozitionare motor-cutie,ram-air,partea stanga? parca a carenelor (aia frumoasa oricum,nu aia chioara),bascula...mai sunt asemanari,dar nu imi vin acum in cap.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inginerii BMW au luat R6/2006 si l-au disecat ani intregi pana sa scoata s1000rr-ul.

Vezi pozitionare motor-cutie,ram-air,partea stanga? parca a carenelor (aia frumoasa oricum,nu aia chioara),bascula...mai sunt asemanari,dar nu imi vin acum in cap.

PLIN e netul de de faptul ca s1000rr e inspirat din k5

 

 

but the truth is, and admitted to by BMW in the latest (Feb) issue of BIKE magazine page 9 that they BMW themselves reversed engineered the S1000RR by buying 10 Suzuki GSX-R100K5's and taking them apart in their lab. They state that as a fact. "It is a Bike we used to develop the S1000RR." That about says it all really, from the words of the BMW engineers themselves.

 

post-17190-0-31755100-1473849562_thumb.png

 

Am mai gasit inca vreo 5-6 site-uri in care se spune asta...fum fara foc mai rar.

Am cautat chestii legate de k5 fiindca e mobra viselor mele si vreau sa imi iau una cand o sa imi creasca un pic coayele.

Oricum BMW au avut o inspiratie foarte inspirata cand s-au gandit la K5.

Learn from the best if you want to beat the best!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Noile modele sportive BMW Motorrad cu patru cilindri în linie.

Caracter și dinamică de top, combinate cu siguranță sporită și practicalitate pentru utiizarea cotidiană - caracteristicile definitorii ale gamei BMW Motorrad propulsate de motorul cu patru cilindri în linie. Pentru anul 2017, motocicleta supersport S 1000 RR, roadsterul dinamic S 1000 R și modelul adventure sport S 1000 XR beneficiază de o serie de modificări.

Noul BMW S 1000 RR – virtual perfect, dar optimizat.

  • Adaptat normelor de poluare Euro 4 (EU4).
  • ABS Pro ca nou element al opțiunii “Riding Modes Pro”.
  • DTC în standard.
  • Noul RR este disponibil în standard ca monopost, cu capac pentru șaua pasagerului. Pachetul opțiunal pentru al doilea pasager este disponibil gratuit, ca alternativă.
  • Schemă cromatică bine definită - Roșu Racing nemetalizat / Alb nemetalizat și BMW Motorsport (Albastru Lupin metalizat / Alb nemetalizat / Roșu Racing nemetalizat) - dar într-un format nou.
  • Variantă de culoare nouă - Gri Granit metalizat / Negru Storm metalizat.
  • Jantele opționale Design cu linii roșii sunt acum incluse în standard pentru schemele de culoare Roșu Racing nemetalizat / Alb nemetalizat și BMW Motorsport (Albastru Lupin metalizat / Alb nemetalizat / Roșu Racing nemetalizat).

 

Poze aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Adică dacă tot trebuie să-i punem o tobă mai mare pentru Euro4, măcar să-i tragem și o spoială nouă și să-i zicem model nou :)

Eh,pai na,au scos un model semi-nou in 2015,cu vreo 5-6 kg mai slab si cu vreo 5-6 cai mai puternic.Si au mai lucrat pe la sasiu.

E o tactica specifica si masinilor BMW,la 60% din ciclul vietii,ii fac un facelift combinat cu anumite bibileli si rezolvarea unor mici probleme constatate de ei.Si tot timpul acel model cu facelift e foarte bun.

Era de ajuns atunci si zic eu ca e de ajuns si acum,inca nu se ridica nimeni peste stacheta impusa de neamt.

Conform algoritmului explicat mai sus,primul model a fost 2009-2014,facelift-ul din 2015,il mai tin pe piata vreo 3 ani si undeva pe la inceputul lui 2019 sa ne asteptam la urmatoarea racheta de la BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PLIN e netul de de faptul ca s1000rr e inspirat din k5

 

 

but the truth is, and admitted to by BMW in the latest (Feb) issue of BIKE magazine page 9 that they BMW themselves reversed engineered the S1000RR by buying 10 Suzuki GSX-R100K5's and taking them apart in their lab. They state that as a fact. "It is a Bike we used to develop the S1000RR." That about says it all really, from the words of the BMW engineers themselves.

 

attachicon.gif14339306_1752726488317229_1952015192_o.png

 

Am mai gasit inca vreo 5-6 site-uri in care se spune asta...fum fara foc mai rar.

Am cautat chestii legate de k5 fiindca e mobra viselor mele si vreau sa imi iau una cand o sa imi creasca un pic coayele.

Oricum BMW au avut o inspiratie foarte inspirata cand s-au gandit la K5.

Learn from the best if you want to beat the best!

Idea din spatele acestui bmw sbk a fost de a impleti motorul de 1000 cu feelingul si comportamentul unui ss.

Sunt convins ca au disecat tot ceea ce era pe piata la ora aceea (motoreta a iesit pe piata in 2009,deci ca si dezvoltare ne referim undeva la 2006-2008),asta insemnand desigur k5 (pentru ca restul k7-k8 erau mai slabe decat el),in special motorul,R1 - iarasi,motorul,etc dar si CBR-ul si R6-le.

Daca te uiti cu ochisorii tai si compari cele 2 motorete,vei vedea similaritatile intre R6/2006 si S1000RR :

post-27208-0-89348400-1475696531_thumb.jpg post-27208-0-46356400-1475696540_thumb.jpg post-27208-0-62677900-1475696549_thumb.jpg

post-27208-0-80854300-1475696982_thumb.jpg post-27208-0-70602200-1475697860_thumb.jpg post-27208-0-56083600-1475697003_thumb.jpg

 

Sunt identice in mai multe privinte :

- direct ram air intake-ul copiat la linie si ca idee si ca punere in practica.La acea vreme doar Kawa avea asa ceva,l-au copiat la randul lor Yamaha cu R6-le iar BMW a copiat la linie toata partea de intake dar si farul drept,e identic R6.

- aripioarele de sub faruri pentru directionarea aerului in carene - specifica DOAR R6 si copiata la mm de BMW

- arhitectura admisiei cu gurile de admisie ale corpului injector care se lungesc sau se scurteaza (actionate de ecu) - solutie folosita in lumea moto doar de R1 si R6 la acea ora

- pozitionarea motorului si a cutiei peste ea precum si pozitionarea lor in cadru specific R1 si R6

- sistemul de evacuare cu toba old school pe lateral si cat mai jos pentru coborarea cg si scurtarea traseului - in acea vreme aproape toate miarele aveau tobe sub sa si R6 a venit cu toba aceea joasa si cu cat pe belly

- codita ridicata in sus,stil viespe,linie dupa R6,in acea vreme doar R1 si R6 aveau acea codita

- bascula,care si pentru un ochi neantrenat se vede ca e pur si simplu identica cu cea de R6 - acea solutie cu bascula arcuita si asezata normal nu rasturnat era si cred este si la ora actuala specifica doar R6.Si acum si BMW.Oricum cei de la Yamaha au adus-o pe lume.

 

Deci ok,poate or fi tras un ochi si prin motorul lui K5,dar sa fim seriosi,motoreta e copiata masiv dupa R6/06.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...De ce este atât de relevant ce model anume au copiat? Eu (necunoscător păgân, nemers la biserica japonezelor), văd doar că bavarezii au luat rețeta generală a japonezilor (4 în line, cadru perimetral din aluminiu) și i-au bătut în cap cu ea. Mai contează restul? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...