Jump to content

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Replies 551
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In 2015, BMW S1000RR ramne principala alegere a pilotilor din campionatele zonale. E si cea mai puternica, si cu cele mai putine probleme. Yamaha R1 va mai trebui sa mai astepte.

Si totusi in BSB pe primul loc este o yamaha :)

Cei drept urmat de multe BMW-uri:)

Edited by damager
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Pai da incet incet ...preturile sunt inca aberante,10-11-12000 sau mai mult....pe strada iti faci treaba foarte bine si cu un motor de 4-5000 koko .pentru 15 cai in plus si ceva electronica nu se justifica diferenta de pret ...sa nu mai vorbim daca doamne fereste dai cu motorul de pamant sau se strica ceva ...e totusi un BMW ,te cauti bine prin buzunare:) si nu ,nu sunt strugurii acri doar ca e am alta mentalitate .dar ii felicit pe cei care si-au permis macar odata in viata o astfel de bijuterie :)

 

@adi_fred2000 ...hp4 are quickshifer auto-blipp downshift cum are s1000rr 2015?sau doar QS normal, up-shift? nu am gasit nicaieri informatia asta

Link to post
Share on other sites

Pai da incet incet ...preturile sunt inca aberante,10-11-12000 sau mai mult....pe strada iti faci treaba foarte bine si cu un motor de 4-5000 koko .pentru 15 cai in plus si ceva electronica nu se justifica diferenta de pret ...sa nu mai vorbim daca doamne fereste dai cu motorul de pamant sau se strica ceva ...e totusi un BMW ,te cauti bine prin buzunare:) si nu ,nu sunt strugurii acri doar ca e am alta mentalitate .dar ii felicit pe cei care si-au permis macar odata in viata o astfel de bijuterie :)

 

@adi_fred2000 ...hp4 are quickshifer auto-blipp downshift cum are s1000rr 2015?sau doar QS normal, up-shift? nu am gasit nicaieri informatia asta

 

Are doar up-shift.

Link to post
Share on other sites

E mult mai rapid sa le dai jos, si sa pui altele . E vorba de folosirea lor la curse, acolo trebuie ca timpul cu schimbarea lor sa fie cit mai scurt. Adezivul ramine pe ghidon, se pierde timp cu indepartarea lui. Plus ca sirma e mai sigura, nu patrunde apa. Pe ploaie, daca a intrat putina apa, se misca mansonul pe ghidon si esti out. Am un amic care a cazut la Brno pe ploaie din cauza asta.Multi folosesc sirma si pe strada din motive de usurinta a montajului.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Pai cum poate trece cu 15 km/h in plus cand avea 290 iar motorul nu trece de 299 ?!

» Post actualizat in 27 Mar 2016 08:37

Plus ca e mult mai reusita honda din clip decat bmw-ul, fara doar si poate !

 

pai simplu .bmw la 290 ,hondita abia daca atinge 275 .asa se intampla cand lipsesc 15-20 de cai la roata .sa stii ca de la coloritul repsol nu fuge mai tare .nu,nu :nono:

Link to post
Share on other sites

  • Top speed: 303 km/h (188 mph)[21]
  • 0–100 km/h: 3.06 sec / 43 m (141 ft)
  • 0–200 km/h: 6.87 sec / 209 m (686 ft)
  • 0–250 km/h: 10.4 sec / 426 m (1,398 ft)
  • 0–280 km/h: 14.8 sec / 750 m (2,460 ft) [22]
  • 0–300 km/h: 19.1 sec / 1,112 m (3,648 ft) [23]
  • 0-100 mph 5.13 sec [24]
  • Standing mile (1.6 km): 24.98 sec @ 297.73 km/h (185 mph)[24]
  • Braking distance 250–0 km/h: 229 m (751 ft) [23]

performace bmw s1000rr

 

Ce scrie pe bord e una si ce top speed atinge e alta.... cred legislatia europeana nu permite mai mult de 300 de aia nu indica mai mult de 299 .

 

honda cbr1000rr performance

Top speed

285–286 km/h (177–178 mph)[1][19]

283–285 km/h (176–177 mph)[1][20]

286 km/h (178 mph)[1]

280 km/h (174 mph)[21]

» Post actualizat in 01 Apr 2016 08:23

Bineinteles, bavarezul este mai puternic. Dar nu si mai fiabil, asta ti o spun din experienta :)

 

nici cu Honda nu mi-e rusine la capitolul fiabilitate ... e adevarat ca ce am vazut erau cu multi ani in spate dar totusi e Honda cea mai fiabila bla bla..

Edited by adi_fred2000
Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

unde e partea in care inginerii BMW ne spun cum au luat k5 de 1000 si l-au disecat luni intregi pana sa scoata s1000rr-ul?

Link to post
Share on other sites

unde e partea in care inginerii BMW ne spun cum au luat k5 de 1000 si l-au disecat luni intregi pana sa scoata s1000rr-ul?

Inginerii BMW au luat R6/2006 si l-au disecat ani intregi pana sa scoata s1000rr-ul.

Vezi pozitionare motor-cutie,ram-air,partea stanga? parca a carenelor (aia frumoasa oricum,nu aia chioara),bascula...mai sunt asemanari,dar nu imi vin acum in cap.

Edited by Method
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...