damager Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 (editat) In 2015, BMW S1000RR ramne principala alegere a pilotilor din campionatele zonale. E si cea mai puternica, si cu cele mai putine probleme. Yamaha R1 va mai trebui sa mai astepte.Si totusi in BSB pe primul loc este o yamaha Cei drept urmat de multe BMW-uri:) Editat Septembrie 1, 2015 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Pe mobile.de este un s1000rr 2013 de vanzare, cu optionale de peste 100.00 euro. 213hp. Are si factura cu fiecare extra cat a costat. Pretul este de 32.900 E. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=191718858&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&zipcode=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&drivingMode=&isSearchRequest=true&usedCarSeals=&adLimitation=&scopeId=MB&sortOption.sortOrder=ASCENDING&categories=Racing&vatable=&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=s1000rr&pageNumber=1&action=eyeCatcher# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Pe mobile.de este un s1000rr 2013 de vanzare, cu optionale de peste 100.00 euro. 213hp. Are si factura cu fiecare extra cat a costat. Pretul este de 32.900 E. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=191718858&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&zipcode=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&drivingMode=&isSearchRequest=true&usedCarSeals=&adLimitation=&scopeId=MB&sortOption.sortOrder=ASCENDING&categories=Racing&vatable=&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=s1000rr&pageNumber=1&action=eyeCatcher# 4k jantele !!!!!!!! ... nici macar nu sunt de carbon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Pe mobile.de este un s1000rr 2013 de vanzare, cu optionale de peste 100.00 euro. 213hp. Are si factura cu fiecare extra cat a costat. Pretul este de 32.900 E. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=191718858&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&zipcode=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&drivingMode=&isSearchRequest=true&usedCarSeals=&adLimitation=&scopeId=MB&sortOption.sortOrder=ASCENDING&categories=Racing&vatable=&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=s1000rr&pageNumber=1&action=eyeCatcher# Mobra de bulevardist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Mansoanele de pe ghidon, legate cu sirma, in loc de adeziv. Vreau sa aud comentarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 bmw ul meu e de vanzare daca e interesat cineva(serios,nu conversatie),astept, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_fred2000 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 bmw ul meu e de vanzare daca e interesat cineva(serios,nu conversatie),astept, cu ce vrei sa-l schimbi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 cu ce vrei sa-l schimbi ? momentan cu o masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Incep sa se vanda ușor, ușor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 Pai da incet incet ...preturile sunt inca aberante,10-11-12000 sau mai mult....pe strada iti faci treaba foarte bine si cu un motor de 4-5000 koko .pentru 15 cai in plus si ceva electronica nu se justifica diferenta de pret ...sa nu mai vorbim daca doamne fereste dai cu motorul de pamant sau se strica ceva ...e totusi un BMW ,te cauti bine prin buzunare:) si nu ,nu sunt strugurii acri doar ca e am alta mentalitate .dar ii felicit pe cei care si-au permis macar odata in viata o astfel de bijuterie @adi_fred2000 ...hp4 are quickshifer auto-blipp downshift cum are s1000rr 2015?sau doar QS normal, up-shift? nu am gasit nicaieri informatia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_fred2000 Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Pai da incet incet ...preturile sunt inca aberante,10-11-12000 sau mai mult....pe strada iti faci treaba foarte bine si cu un motor de 4-5000 koko .pentru 15 cai in plus si ceva electronica nu se justifica diferenta de pret ...sa nu mai vorbim daca doamne fereste dai cu motorul de pamant sau se strica ceva ...e totusi un BMW ,te cauti bine prin buzunare:) si nu ,nu sunt strugurii acri doar ca e am alta mentalitate .dar ii felicit pe cei care si-au permis macar odata in viata o astfel de bijuterie @adi_fred2000 ...hp4 are quickshifer auto-blipp downshift cum are s1000rr 2015?sau doar QS normal, up-shift? nu am gasit nicaieri informatia asta Are doar up-shift. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Mansoanele de pe ghidon, legate cu sirma, in loc de adeziv. Vreau sa aud comentarii. Vad ca nimeni nu zice nimic. Pot sa zici de ce is legate asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 E mult mai rapid sa le dai jos, si sa pui altele . E vorba de folosirea lor la curse, acolo trebuie ca timpul cu schimbarea lor sa fie cit mai scurt. Adezivul ramine pe ghidon, se pierde timp cu indepartarea lui. Plus ca sirma e mai sigura, nu patrunde apa. Pe ploaie, daca a intrat putina apa, se misca mansonul pe ghidon si esti out. Am un amic care a cazut la Brno pe ploaie din cauza asta.Multi folosesc sirma si pe strada din motive de usurinta a montajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Cica asta inseamna ride it like you stole it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 La distrusi de genul, le-as lua permisul/dreptul de a se mai urca pe 2 roti.Mai si filmeaza sa vada si altii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Iti merge azi iti merge maine dar poimaine sar putea sa te intreci pe alta lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Cite kg o fi avut riderul cu BMW-ul? La 290km/h, S1000RR trece cu 10-15km/h pe linga o Honda 1000, fie ea si 2014. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Pai cum poate trece cu 15 km/h in plus cand avea 290 iar motorul nu trece de 299 ?! » Post actualizat in 27 Mar 2016 08:37 Plus ca e mult mai reusita honda din clip decat bmw-ul, fara doar si poate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Pai cum poate trece cu 15 km/h in plus cand avea 290 iar motorul nu trece de 299 ?! » Post actualizat in 27 Mar 2016 08:37 Plus ca e mult mai reusita honda din clip decat bmw-ul, fara doar si poate ! pai simplu .bmw la 290 ,hondita abia daca atinge 275 .asa se intampla cand lipsesc 15-20 de cai la roata .sa stii ca de la coloritul repsol nu fuge mai tare .nu,nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Bineinteles, bavarezul este mai puternic. Dar nu si mai fiabil, asta ti o spun din experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_fred2000 Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 (editat) Top speed: 303 km/h (188 mph)[21] 0–100 km/h: 3.06 sec / 43 m (141 ft) 0–200 km/h: 6.87 sec / 209 m (686 ft) 0–250 km/h: 10.4 sec / 426 m (1,398 ft) 0–280 km/h: 14.8 sec / 750 m (2,460 ft) [22] 0–300 km/h: 19.1 sec / 1,112 m (3,648 ft) [23] 0-100 mph 5.13 sec [24] Standing mile (1.6 km): 24.98 sec @ 297.73 km/h (185 mph)[24] Braking distance 250–0 km/h: 229 m (751 ft) [23] performace bmw s1000rr Ce scrie pe bord e una si ce top speed atinge e alta.... cred legislatia europeana nu permite mai mult de 300 de aia nu indica mai mult de 299 . honda cbr1000rr performance Top speed 285–286 km/h (177–178 mph)[1][19] 283–285 km/h (176–177 mph)[1][20] 286 km/h (178 mph)[1] 280 km/h (174 mph)[21] » Post actualizat in 01 Apr 2016 08:23 Bineinteles, bavarezul este mai puternic. Dar nu si mai fiabil, asta ti o spun din experienta nici cu Honda nu mi-e rusine la capitolul fiabilitate ... e adevarat ca ce am vazut erau cu multi ani in spate dar totusi e Honda cea mai fiabila bla bla.. Editat Aprilie 1, 2016 de adi_fred2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_fred2000 Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 unde e partea in care inginerii BMW ne spun cum au luat k5 de 1000 si l-au disecat luni intregi pana sa scoata s1000rr-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 (editat) unde e partea in care inginerii BMW ne spun cum au luat k5 de 1000 si l-au disecat luni intregi pana sa scoata s1000rr-ul? Inginerii BMW au luat R6/2006 si l-au disecat ani intregi pana sa scoata s1000rr-ul. Vezi pozitionare motor-cutie,ram-air,partea stanga? parca a carenelor (aia frumoasa oricum,nu aia chioara),bascula...mai sunt asemanari,dar nu imi vin acum in cap. Editat Septembrie 14, 2016 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Inginerii BMW au luat R6/2006 si l-au disecat ani intregi pana sa scoata s1000rr-ul. Vezi pozitionare motor-cutie,ram-air,partea stanga? parca a carenelor (aia frumoasa oricum,nu aia chioara),bascula...mai sunt asemanari,dar nu imi vin acum in cap. PLIN e netul de de faptul ca s1000rr e inspirat din k5 but the truth is, and admitted to by BMW in the latest (Feb) issue of BIKE magazine page 9 that they BMW themselves reversed engineered the S1000RR by buying 10 Suzuki GSX-R100K5's and taking them apart in their lab. They state that as a fact. "It is a Bike we used to develop the S1000RR." That about says it all really, from the words of the BMW engineers themselves. Am mai gasit inca vreo 5-6 site-uri in care se spune asta...fum fara foc mai rar. Am cautat chestii legate de k5 fiindca e mobra viselor mele si vreau sa imi iau una cand o sa imi creasca un pic coayele. Oricum BMW au avut o inspiratie foarte inspirata cand s-au gandit la K5. Learn from the best if you want to beat the best! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.