George Sibiu Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 (editat) in sfarsit se stie un pret pt ea: aproximativ 15 500 Euro cu TVA inclus fara optionale Editat Septembrie 30, 2009 de dealer BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 (editat) pret comparativ cu al japonezelor in special R1 care cam rupe gura targului cu noua motoreta astept cu nerabdare noul bmw si cam ce accesorii ar avea in plus fata de standard? Editat Septembrie 30, 2009 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George Sibiu Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Deocamdata se stiu doar race ABS si DTC-controlul dinamic al tractiunii care are 4 presetari:ploaie,sport,cursa si slick. Mai mult ca sigur ca vor fi si altele insa nu le cunosc inca. Mesaj completat aaa si mai este gear-shift assist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 hmmmm k si masinile o gramada de gadgeturi interesante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 edit2: la 20 mii sa-mi spui si mie de unde o cumpar la anul, ca o iau cu ochii inchisi poate in 2010 cand o sa fabrice mai mult de 1000. in sfarsit se stie un pret pt ea: aproximativ 15 500 Euro cu TVA inclus fara optionale Ai luat-o? Sau n-ai clipit inca? Iti mai raman si bani de optionale+ benzina fata de estimarea initiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 as cumpara'o maine daca as avea bani kklau de cheltuit impreuna cu aprilia cred ca reprezinta o noua era in ceea ce priveste supersportivele 1000cc vreau doar sa va reamintesc ca pe bancul de probe AKRAPOVIC ..care e unic ptr toate motoarele incercate la ei a dat 185 cai la roata STOK ..cu completa akrapovic doar, un detaliu banal proba in pista la portimao ..motocicleta de serie 100% .. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 as cumpara'o maine daca as avea bani kklau de cheltuit daca ai cumpara-o maine i-ai schimba si fata aia asimetrica? heheh modelul chel (fara shifter, abs si fara vopseaua bmw motorsport replica care e 480E ) e 15500, adica cu vreo 2500 E mai scump decat gsxr... mi se pare destul de rezonabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 BMW cu tupeu maxim > S 1000 RR ataca violent Japonia http://www.motoflash.ro/stiri/evenimente/b...ca_japonia.html Mi se pare cam exagerata campania BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 tari printurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 n-are nici o sansa doar cu un ochi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 asa ziceau si de basescu are unul mai mic, n-are doar unul hehehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 (editat) buna comparatia cu basescu! asta inseamna ca se conduce ca un vapor? oare vine si portocalie? Editat Decembrie 12, 2009 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 (editat) Am fost la lansare pe 5 dec. Erau coada pentru test. Insa de cand m-am suit pe R6 mi-am zis in barba (really, I have one) ca SS nu o sa stea pe la mine prin curte mult timp. Bine,exista EXCEPTIA. Si ea se cheama Ducati 748. The one and only. Asa,RR mi s-a parut un gixxer cu alta moaca , sunetul identic. Lungimea si poza laterala,juri ca-i gixxer. Not my style. Si terminati cu faza ca e urata. Nu mi-ati vazut mobra inca. In carne si oase. Editat Decembrie 12, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 n-am vz mobra ta in carne si oase, dar bmw-uri cu faruri asimetrice am vz. urate cu spume. sorry, e parerea mea, si a altora care cu asemenea studii se ocupa. http://dsc.discovery.com/videos/science-of...f-symmetry.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 (editat) n-am vz mobra ta in carne si oase, dar bmw-uri cu faruri asimetrice am vz. urate cu spume. sorry, e parerea mea, si a altora care cu asemenea studii se ocupa. http://dsc.discovery.com/videos/science-of...f-symmetry.html Deja deveniti penibili , cand aduceti ca argument in favoarea subiectivismului vostru niste tentative de documentare realizate de niste ratati care incearca sa ne spuna EI noua ce e atragator si frumos si ce impact are simetria.........deja mi se pare psihologie de balta indusa. Sunt o gramada de persoane carora le place design ul BMW,fix cel cu far asimetric (de pa K1200 R/ R sport, S1000RR etc). Acele modele sunt de nisa, nu sunt niste motoare de duzina pe care si le pot permie toti ,in schimb sunt un lait motiv pt chestia cu vulpea & strugurii. Mie fix K1200R si S1000RR imi plac asa cu farurile alea asimetrice? O sa ma contrazica vreo persoana ca nu stiu ce-i frumos in viata ? si o sa ma educe cum e cu psihologia frumosului si cu legile atractiei?... Cei care comentati inutil la design-ul unui motor,sunteti de-a dreptul penibili. La fel ca aia care se tot plang de 2 ani incoace de evacuarile japonezelor sport (alea stock). Nu-ti place, nu CUMPERI. Iti place? o cumperi si-i pui after market ce vrei tu. Nu te plangi ca o p1z.da pe forum. Eventual ar trebui sa vina inginerii de la Honda/Yamaha pe forumuri ocazional sa sondeze piata, sa vada cam ce evacuari ii place lui X/Y si sa-i sune inainte sa le ansambleze motocicleta.......aaaa si o felatie inclusa in pret. Editat Decembrie 13, 2009 de insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 puteai aduce contraargumente bazate tot pe ceva stiintific, nu pe princpiul "mie imi place, si daca tie nu, atunci imi iau jucariile si plec". pe un topic dedicat acestui motor, sunt liber sa-mi exprim parerea MEA fata de orice element al lui, parere care poate sa nu fie in acord cu a altora. faptul ca am pus acel link este nu pentru a-ti spune tie ce trebuie sa-ti placa si ce nu, ci ca dovada ca s-au facut cercetari, si majoritatea prefera simetria. faptul ca cei de la bmw merg impotriva acestui curent este o miscare foarte riscanta: asa cum ai zis, se adreseaza unei nise, celei care prefera asimetria (sau celor carora nu le pasa vis-a-vis de performante, dar discutand de aspect, lasam acest grup deoparte). riscul apare atunci cand incerci sa raspunzi la intrebarea : este aceasta nisa mai numeroasa decati felia din grupul majoritar(ce prefera simetria) ce ar cumpara aceasta motocicleta? cumva designerii de la bmw considera ca au nevoie de a se adresa unei anumite nise, nefacand fata concurentei daca intra pe campul de lupta obisnuit? spera sa reconstruiasca emblema grilei de radiator si a angel-eyes-urilor cu care au ramas consacrati? din pacate, unele persoane vad aceasta invitatie la discutie ca pe o plangere de piz.da. normal ca daca imi place, cumpar, daca nu, nu. dar pot sa-mi exprim parerea fata de un curent in design, implicatiile pe care acest lucru le are, etc. nu-ti convine, nu citi si gata, nu te plange ca o piz.da pe forum de ceea ce postez eu. (ti-am servit aceeasi moneda. ti se pare corect? nu am nimic cu tine, iti respect parerea, si te rog s-o respecti si tu pe a mea. eu am adus argumente pentru opinia personala, daca vrei sa discutam, hai s-o facem civilizat, nu sa dramatizam mai ceva ca la teatru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 (editat) Din punct de vedere estetic, fix asa sta problema:daca-ti place sau nu. NU e alta demagogie , ca la capitolul ciclistica/sportivitate/performante. Esteticul nu e ceva ce poate fi cuantificat precum performantele/cifrele/specificatiile. Eu nu neg ceea ce s-a spus in clipul ala cu simetria vis a vis de atractia (fizica/sexuala), dar de acolo pana a duce discutia la motoare, eu zic ca e cam exagerat si fortat.Si gusturile sunt impartite mereu,oricum. Din punct de vedere 'mercantil'/'financiar' sau cum vrei sa-i zici, da, e o miscare RISCANTA pt BMW. Dar asta mi-a placut la ei, ca nu s-au compromis niciodata. Asa au facut si cand a scos K1200R care sincer e fix genul de motor care ori iti place la nebunie, ori ti se pare cel mai odios (vorbind dpdv estetic). Si e foarte bine ca exista o firma ca BMW care sa riste si sa impinga designul mai departe, spre deosebire de marea de japoneze care se copiaza reciproc. Evident ca si pt BMW conteaza 'cota de piata' si profitul,dar macar e bine ca sunt indrazneti. Eu nu am comentat gusturile tale in materie de motoare, estetica,sau in speta, de s1000RR, ci faptul ca ridicai la rang de 'teorema' chestia cu simetria, vis a vis de aspectul fizic, ca pe un fel de 'lege', atata tot. Editat Decembrie 13, 2009 de insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Mie imi place mult bmwul asta (probabil tocmai pentru ca seamana cu gixerul), dar nici pe mine nu ma coafeaza fata asimetrica.... nu stiu daca asta e factorul care m-ar impiedica sa mi-o iau. Legat de estetic (la modul general).... intradevar nu poate fi cuantificat, dar nu oricine poate sa faca arta (chiar daca lui ii place). La fel si cu femeile... in mare e o chestiune de gusturi, dar de la un punct incolo oricine recunoaste o urata. Nu toata lumea are gusturi bune, nu oricine poate fi critic de arta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 nu, nu poate fi cuantificat in mod precis, ceva de genul "motocicleta asta este 89.3 estetica". aici sunt complet de acord, nu exista o asftel de scalare. in schimb simetria, asimetria, designul in general, sunt bazate pe teoreme. nici culorile nu le poti cunatifica, dar un designer iti va spune daca o culoare se potriveste cu alta. teoriile culorii se studiaza in mod stiintific, pe baza cercului cromatic, si apoi intervin alte teorii care iti spun cum se combina in functie de ceea ce vrei sa obtii, si segmentul de piata pe care il tintesti. de asemena, elemente de simetrie/asimetrie sunt studiate in modalitati asemanatoare. imi permit sa faca aceste afirmatii pentru ca am studiat (desi o foarte mica parte din) elemente de design in facultate. imi cer scuze de offtopic. daca cei de la bmw sustin aceste idei pentru a fi altfel, pentru a aduce o gura de aer proaspat in designul motocicletei, nu pot decat sa-i laud pentru initiativa si pentru riscul luat. dar priveste motocicleta din lateral si vezi o japoneza(personal, asta imi place), ceea ce le-ar contrazice un asemnea principiu. alta varianta pe care o vad este ca incearca sa-si asocieze imaginea de faruri asimetrice cu firma, independent de perfomante. pur aspect de marketing, ceva ce mi se pare foarte riscant: te adresezi unei piete saturate, sau creezi o nisa mai mica in care sa fii singurul(la momentul respectiv) care ofera ceea ce doreste nisa, si isi asuma acest risc cu prima motocicleta SS dupa mult timp. pe de alta parte, este posibil sa fie o incercare de a se face remarcati. concurenta in randul SS este mare, este posibil ca bmw sa considere ca doar perfomantele nu sunt suficiente, si sa aibe nevoie de un atuu in plus, astfel aceasta nisa devine necesara in mod direct. in acest caz, mi se pare destul de trist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 mie imi placeeeeeeeee ati vazut in versiunea pista ce bine arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Stie cineva nemtzeshte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 (editat) ja, die Korvette braucht mehr brechen PS Editat Ianuarie 20, 2010 de metoxil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 era foarte clar ca motocicleta va castiga fara cel mai mic efort si un 600cc castiga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 http://www.visordown.com/motorcycle-news-v...lying/9337.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.