Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la niprul meu care de altfel l-am pornit cand l-am luat am pastrat doat blocul motor,capacele culbutori,partea din fata a alternatorului si baia de ulei.


» Post actualizat in 23 Mar 2017 13:53

multe piese le-a donat un motor din 67",,cum ar fi arbotele care era ca nou cilindri care au fost alezati pentru pistoanele de oltcit,tacheti,si ceva surubaraie..la piese cumparate sau primite pot pune volanta,ambreiajul,pompa ulei,axa cu came,si ce mai are motorul meu ca sa fie cu adevarat unic ,chiuloasele sunt una de 6 v si cealalta de 12 v fapt insesizabil din cauza flanselor pentru carburatoarele mikuni .daca ajungi la chiuloase iti recomand ghidurile de aro pe care le lasi asa lungi cum sunt ,nu trebuiesc scurtate la marimea celor originale ,doar canal si siguranta ca nu mai au acel umar de oprire. in felul asta termini si cu papatul uleiului pe la ghiduri


» Post actualizat in 23 Mar 2017 13:56

sa ai spor nu iti mai urez ca au luat-o alti inainte ,cred ca ai nevoie mai degraba de rabdare si bani de piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă amuză, nu mă agit, fac haz de necaz. Faptul că tu ai văzut nipre la 2500 euro în aceeași stare ți de pare normal? Nipra e considerată motocicleta proastă din cauza meseriașilor ce au lucrat în ea. Am exemple de oameni ce fac kilometri cu motoarele lor....In fine, n-o lungim... Păcat de fiarele astea că ajung pe mâna unora ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de km ,am seturi de cilindri cu uzuri (guler la partea de sus) care tradeaza zeci de mi de km ,asta pentru cei care spun ca nipru nu merge.............................


» Post actualizat in 23 Mar 2017 18:14

zeci de mi pe care sper sa ai fac si eu,chiar impotriva multor preziceri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta face parte din categoria negativistilor ,dintr-o lume in care toata lumea locuieste in vila la munte se da numai cu motociclete japoneze si masini nemtesti,umbla numai la cravata si stranuta inspre noi astia cu nipre,motoare de doi lei care suntem mereu murdari de vaselina si ulei. Man, fiecare are dragostea lui si ar fi culmea toti sa aiba neveste la fel (japoneze)


» Post actualizat in 24 Mar 2017 07:51

la biserica (unde ar trebui sa mai te duci si tu cateodata),la grupa de copii era o istorioara :o comunitate de broscute se hotarasc sa faca un concurs ,care din ele poate sa sara pana in turnul apropiat ,bine inteles ca au si inceput o parte sa zica :nu merge bre ca e prea departe ca e prea sus ca e imposibil si alte deastea .dupa ce au inceput unele sqa sara au renuntat si iarasi comentari la fel :ti-am spus eu nu merge bre ,e greu, e motor de cacao si tot asa .in fine o singura broscuta reuseste si toate celelalte vin sa o intrebe cu a facut de a reusit la care ea intreaba....... ce? unde ?ce a facut?...........................era surda!!!!!!!!!!!!! acuma pentru cei care nu sunt surzi ,macar se pot preface surzi, rezultatul e cam tot ala.


» Post actualizat in 24 Mar 2017 07:54

sa vezi ca acum se supara si imi centreaza rotile naspa sa merg pe asfalt neted si sa ma mir ce gropi sunt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... a fost un Ural in Bucuresti acum putin timp care s a vandut cu 3ooo si un pic lei. Era uralul nou doar ca avea motorul de 65o. Mobra era impecabila, frane disc, frumoasa si binw intretinuta. Cine a luat o ia pus atas si acum are mobra. Adevarata. Vopsea originala, etc. Fara nici o investitie ulterioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi dupa unii ar disparea niprele ,ca nu sunt rentabile........... si apoi le-ar creste pretul ca nu mai sunt ............si tot asa .cat despre uralul din bucuresti al stiu ca am mai luat ceva piese de la om,bagase o gramada de bani in el si al vindea pe nimica din motive de el stiute dar nu e un punct de referinta ,asemenea cazuri sunt rare sau foarte rare


» Post actualizat in 24 Mar 2017 13:01

plus de asta daca viata se rezuma doar la calcule de-astea raport calitate pret n-ar mai exista pasiune ,dragoste, frumos si multe altele care nu au de a face cu diferite calcule si pe principiul' "cat platesti si cat mergi" cred ca pica toate comunistele in fata unei japoneze .


» Post actualizat in 24 Mar 2017 13:09

creg ca o sa imi cumpar o bicicleta ca asta e cea mai rentabila....o omleta buna si un ceai de dimineata si te duce peste 100 de km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca retorica mea n a fost bine inteleasa. Mie imi pare rau de un singur lucru, si anume ca aceste mobre nu mai sunt ieftine ca toti acei ce si le doresc sa si le poata permite. Iar ideea mea era ca, daca o motoreta fiabila are un pret atunci una mai putin fiabila trebuie sa fie mai ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am spus, ca niprul nu e pentru saraci , saracul asi cumpara ca 5-600 de euro o honda hai maxim 1000 si merge mult si bine ,pe cand un iubitor de nipru sau alta comunista cu aceeasi bani cumpara doar o baza de restaurare dupa care suma se dubleaza sau tripleaza, posesorul invata mecanica invata rabdarea perseverenta invata foarte multe sau renunta si vezi anunt de genul "vand proiect "din lipsa de timp".......,ai cunoastem noi si pe astia.si mai este un aspect foarte real a mai fost amintit pe aici,cine mai citeste cate o carte , recomand "trei intr-o barca trei pe doua biciclete"se puncteaza foarte frumos acolo doua categori de biciclisti ,cei care le place sa se plimbe si cei care le place sa le repare, sincer desi nu prea imi vine sa recunosc,cred ca fac un pic parte din a doua categorie. japoneza nu am avut ,am condus ocazional in schimb am avut bmw si am facut si ture de peste 1000 de km dar tot ij-ul cu atas parca era mai frumos: la o plimbare in herastrau ,seara la un film in oras ,cu copiii la padure sau cu atasul ridicat printre soferi panicati. spun toate astea sa inteleaga si urse ce valoare mai au calculele lui calitate pret si pe ce considerente se cumpara un nipru ,un ij sau un trabant ori cum sunt din ce in ce mai putine din cauza "nerentabilitati" lor in schimb ne-am umplut de loganuri si nemtesti second ,ca astea renteaza .


» Post actualizat in 24 Mar 2017 15:03

normal ca si eu as dori un boxer rusesc la 200 de euro ,ca atat ar face comparand fiabilitatile motoarelor pe plan mondial dar sunt multe lucruri in viata care ar trebui sa fie da nu sunt .ai las pe alti sa se indigneze si eu intre timp ma bucur de motorul meu varza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E hai ca le-ati facut muci chiar in topicul dedicat :nono: .Eu zic ca aproape toti din cei care au Dnepr stiam la ce ne bagam si daca nu,am aflat ulterior. De aici incolo e alegerea fiecaruia si depinde de timp,bani si alte pasarele.

Acu vreo 11 ani mergeam zilnic cu niprul la serviciu prin Bucuresti. Dupa ce mi-am luat japoneza n-am mai mers cu nipru ca "daca ma lasa in drum?"De 2 ani l-am scos de sub praf si jeg si surpriza: merge!

Tare mi-as lua si un Ural mai nou dar nu prea e buget si daca as face-o nu cred ca vand nipra pentru ca printre altele dupa cum ati spus si voi nu renteaza nici s-o vinzi nici s-o cumperi. :D

Pe scurt, in nebunia mea, cred ca fiecare motocicleta isi are rostul ei iar fetitele mele isi vor aminti mai degraba de motocicleta aia comunista.

 


» Post actualizat in 24 Mar 2017 15:20
E adevarat ca acum 10-15 ani cand am luat-o si eu aveau un pret rezonabil erau mai ieftine ca inca nu erau foarte "vintage"

post-4429-0-96753400-1490367450_thumb.jpg

post-4429-0-91629300-1490367636_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa al atac un pic si pe "225b" cine asi ia nipru sau ural sa mearga cu 120 km ora chiar si fara atas a plecat din start pe o idee gresita 120 cu atasul desi nu am mers niciodata cred ca este la fel cu 250 pe o vitezana ,si treburile astea ma cam depasesc si la propriu si la figurat ce placere deabia sa te ti de coarne ca te trage vantul pe spate,sau sa stai aplecat" stil japo"pe o nipra deja ma pufneste rasul .cred ca cel care te-a depasit i se albisera degetele mimand o relaxare asa pentru cine crede ca e confortabil sa stai drept la peste 100

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eram convins ca nu ai dadea jar asa la nesfarsit...........dar hai mai bine sa ai dam un pic de spatiu lui bach sa ne spuna ce :eek: a mai gasit prin motor...........sa mai dea motive de barfa..............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare, a reconditionat cineva chiulase de nipru cu piese auto (ghiduri, arcuri, supape, talere)? Daca da, imi dati si mie niste repere, model auto, an, de unde ati achizitionat piesele etc. Vreau sa-mi refac chiulasele cu piese mai calitative.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai a facut Nica acolo la voi. Cred ca va descurcati.

Am fost unde a facut Nica, aia vor sa caute piese din catalog sa le comande :). N-au timp de masurari si comparari cu alte produse. De-aia am incercat aici, poate are cineva notat undeva. Asa pot sa iau eu piesele si sa le dau pachet cu chiulasa

Editat de bach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai intai de toate te-as sfatui sa le faci o constatare acasa , se desfac destul de usor si iti faci o idee clara despre ce e nevoie . scaunele supapelor sunt foarte putini care le schimba ,in general sunt destul de "carnoase" si daca supapele nu au uzura la coada scapi doar cu o pereche de ghiduri si rectificarea scaunelor . arcurile alea japo probabil ca sunt mai tari si nu prea e recomandat si ghidurile asa cum ti-am mai spus potrivesc cele de aro , cred ca am dat 8 ron pe bucata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sansele ca pentru 420 de lei sa iti fi schimbat, printre altele, 4 scaune de supapa sunt mici. Nici din poza nu pare asa. In orasul de multe stele al carui inhabitant sunt, nu face nimeni asemenea lucrari, nici cele mai "in voga" ateliere. Asa cum zice "ales". In ziua de azi cele mai ieftine supape is fro 50 de lei/bucata, ghidurile 8? (asa zice colegu mai sus, io de multi ani nu mai gasesc "de Aro" si am luat la 20), scaunele minim 25. Apoi supapele tre prelucrate, schimbate scaunele cu cele noi, (ce in mod normal presupupe foc in cuptor, iar chiulasele alea nu par a fi coapte) care probabil tre si alea prelucrate dupa cotele diverse ale Niprului, poate scurtate ghidurile, facut nut pt siguranta... Toate astea pt cateva zeci de lei ramasi pentru manopera....

Editat de Dimethylmercury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca din poza îți reiese că alea is scaune de nipra,ori mai rau- nici n-ar fi schimbate fi schimbate scaunele,atunci no coment..

1) de când am pus chiuluasele astea,nipra-i alt motor (bine,nu-i,dar așa pare,cel puțin o vreme până o apuca pe la altele mădulare)

2) N-a avut neam de neamu lu Kiev Motacikla Zadova așa chiuluase,că dacă avea,erau și pe la noi,da' uite că nu ..

3) facețivi-le domnilor cum vreți,eu mai mult de chiuluase,bila la pompă și carburatoare vacumatice nu-i fac,da' n-am bolunzit de tat s-o umplu de Herzog ..

ca sa ce ..

 

Sărbători Fericite!

 

Niște pistoane Almot... Zgîrcitule! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lui AdrianS i s-a spart pistonul din cauza siguranțelor de bolț, nu din cauza calității lui. Plus că i-a fost înlocuit gratis de Almot, deși făcuse aproape 5000 de kilometri! Ceea ce nu vei vedea niciodată dacă iei „dipistoc”. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..... arcuri de japoneza , supape de locomotova japoneza, bile japoneze in pompa de kakat(trebuie cel putin 7 bile japoneze in pompa) ...

mai trebuie, ulterior, axa cu scame japoneza pentru ca in foarte scurt timp profilele camelor vor deveni ca si orbita lunii, tacheti japonezi (pentru ca, de pe cei pufosi ukraineni sare cementarea care exista/sau nu , in primii 5000km....) alezaje japoneze in blocul motor pe unde au frecat tachetii ucraineni cu cementarea sarita si cioburile rezultate amprentate in aluminiu, tije impingatoare japoneze , reglabile, care sa fie ajustate cu un milimetru la fiecare suta de kilometrii, dupa ce sare cementarea de pe axa cu came si tacheti...

Apoi niste culbutori japonnezi neamprentati in supapele japoneze, niste alte chiuloase japoneze care sa etanseze pe cilindrii ucraineni...

alte 7 bile in pompa , pentru ca primele 7 s-au uzat si au ajuns in vibrochenul care, nu mai are presiune pe lagarul din spate...

Plus alte imbunatatiri japoneze/harley/cocacola pe principiul "s-a ars siguranta , o futem noi , punem un cui japonez...."


» Post actualizat in 13 Apr 2017 06:48

Sansele ca pentru 420 de lei sa iti fi schimbat, printre altele, 4 scaune de supapa sunt mici. Nici din poza nu pare asa. In orasul de multe stele al carui inhabitant sunt, nu face nimeni asemenea lucrari, nici cele mai "in voga" ateliere. Asa cum zice "ales". In ziua de azi cele mai ieftine supape is fro 50 de lei/bucata, ghidurile 8? (asa zice colegu mai sus, io de multi ani nu mai gasesc "de Aro" si am luat la 20), scaunele minim 25. Apoi supapele tre prelucrate, schimbate scaunele cu cele noi, (ce in mod normal presupupe foc in cuptor, iar chiulasele alea nu par a fi coapte) care probabil tre si alea prelucrate dupa cotele diverse ale Niprului, poate scurtate ghidurile, facut nut pt siguranta... Toate astea pt cateva zeci de lei ramasi pentru manopera....

subscriu!

Sunt sanse foarte mici ca sa mai existe cineva in viata , care sa fie in stare sa extraga frumos cele 4 scaune , sa masoare/rectifice locasurile de asezare in chiuloasa si sa remonteze alte scaune cu strangerea corecta si geometria corecta...sau...dupa extragere, sa masoare fiecare locas , si sa faca patru scaune cu diametre diferite care sa potriveasca in cele 4 gauri din qiuloasa etc, etc...

Pentru ca, scaunele originale , ca si ghidurile originale sunt de toate dimensiunile, iar ce am avut eu in mana ca si piese de schimb, de uzina , nu erau doua la fel....cu multa ingaduinta le puteai spune prefabricate.....

Dar noh, optimismul este prin definitie plăvan , si nu costa nimic....

oricum in motor e intuneric si nu se vede nimic ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand atelier de strungarie auto specializat in astfel de lucrari , pe mine la Ural m-a costat 470 lei [ fara factura ] si au schimbat supape noi , ghiduri noi , rectificat scaune , curatat etc . Nu stiu de la ce auto straine au pus supapele dar au gasit ceva compatibil la care au trebuit lucrat doar la lungimea cozii .

post-29942-0-66295300-1492071418_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa apreciez felul profesionist in care au montat la loc calamina ucraineana pe scaunele de supape de locomotiva japoneza! Nici nu poti sa-ti dai seama ca ar fi fost schimbate !

 

Si o observatie suplimentara pentru cei care nu au inteles paradigma bilelor japoneze: supapa de suprapresiune din pompa de ulei , este tarată din fabrica la 4-5,5bari pentru a proteja pompa si mai important separatorul centrifugal de ulei.Fara modificari substantiale la pompa de ulei (care din pacate este un proiect nefericit), niciodata presiunea de ulei nu va ajunge la 5 bari in regimul normal de functionare (80-90 de grade la ulei si 4000rpm) astfel in cat sa poti beneficia de anularea supapei de suprapresiune.Dar , la o pornire la temperaturi reduse , cu un ulei vascos si intepenit , cu siguranta , spre incantarea pilotului , presiunea ajunge la 7-8-9 bari (inutil in ungerea vibrochenului) dar cu un posibil efect spectaculor asupra filtrului centifugal si a corpului pompei...

Felicitari japoneze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...