Adolf118 Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Păi folosește și tu o pompă! Sau un furtunaș, pe post de prelungitor-duză (ajutaj)! tztztz! daca nu pui gura...n-ai de unde sa simti daca e ceva infundat, daca plutitorul face treaba sa inchida si sa deschida calea benzinei spre CNC...SAMD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Cine stie daca 90/90/19 e compatibil 350/19 sau 375/19 mai precis?Ideea e ca vreau sa iau un cauciuc second de cross sau enduro pntru nipru...momentan solo.A facut cineva treaba asta?,parca am vazut pe niprele din Cluj. Am avut pe spate un Continental 4,00/19. Nu atingea nicăieri. 3,75 cu crampoane ar trebui să intre la fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Ma gandeam sa-mi fac o roata cu butucul putin descentrat,din spite sa trag cercul rotii putin mai mult in stanga.Motorul e deja asezat in cadru cat mai spre dreapta.Ma enerveaza rotile astea ale mele ca-mi lasa impresia ca sunt cea mai slaba veriga din tot ansamblul...parca nu pot sa "trag"cat poate motorul ca intra in voblaje dereglaje tzopaieli...noroc cu franele care tin din ce in ce mai bine.A folosit cineva alte cercuri pe roti si sa spiteze cu butucul /spitele originale?Sau:Pot sa roluiesc janta(cercul)la vre-o firma?,sa am incredere ca este janta ok cand ma apuc sa o spitez? A folosit cineva ceva de genul asta?Pentru nipru ma intereseaza ceva pareri.O fi bun si la ij,jawa etc. M50_12.pdf M5012.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Poti sa tragi butucul in lateral, din spite. Tu sau cineva care stie CUM sa faca treaba asta. Nu te scoti cu cine stie ce dar ma rog, s-a mai facut. Cercuri perfect rotunde si foarte bine cromate (sau nu, cum vrei) mi-am luat de la Radaelli. Alta viata... Dar stai, astea nu sunt gratis, nu? CE costa peste 5 ron e scump la Nipru dupa unele standarde. Cele mai indicate ar fi noile roti de URAL, cu cercuri de aluminiu... Sau iti faci o comanda numai de cercuri la SUN RIMS.. mai vrei?? Se merita? Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 A folosit cineva ceva de genul asta?Pentru nipru ma intereseaza ceva pareri.O fi bun si la ij,jawa etc. Nu stiu daca-i bun sau rau, eu mai bag. Vezi ca la OMV-uri gasesti mai ieftin acelasi lucru branduit OMV (era cam 10 lei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Poti sa tragi butucul in lateral, din spite. Tu sau cineva care stie CUM sa faca treaba asta. Nu te scoti cu cine stie ce dar ma rog, s-a mai facut. Cercuri perfect rotunde si foarte bine cromate (sau nu, cum vrei) mi-am luat de la Radaelli. Alta viata... Dar stai, astea nu sunt gratis, nu? CE costa peste 5 ron e scump la Nipru dupa unele standarde. Cele mai indicate ar fi noile roti de URAL, cu cercuri de aluminiu... Sau iti faci o comanda numai de cercuri la SUN RIMS.. mai vrei?? Se merita? Nu. Nu sunt chiar asa zgarcit cu niprul meu...am nevoie de el,al folosesc zilnic,pun saptamanal pe el intre 3 si 5 sute de km.Dar sa-i iau cercurile alea de 300$ bucata ar insemna sa-i dublez valoarea...brusc.Ma gandesc la ceva sh din dezmembrari,are vre-o enduroaica japo cercuri de 350/19 cu 40 de spite? Ps:Rotile le fac eu,nu as mai tine motocicleta daca ar umbla altcineva la rotile mele!asa e de pe vremea pegasului de la 13 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) Poti sa tragi butucul in lateral, din spite. Tu sau cineva care stie CUM sa faca treaba asta. Nu te scoti cu cine stie ce dar ma rog, s-a mai facut. Daca faci asta cu roti care au fost prevazute cu butucul pe centru risti sa rupi spitele. Ambutisarile si gaurile din jante sunt facute la un anumit unghi fata de butuc, la fel si gaurile din butuc fata de janta. In momentul in care modifici inclinatia spitei vei fi nevoit sa modifici si unghiul gaurilor date pentru piulitele lor si nu vei mai putea centra roata pe butuc in veci iar daca reusesti s-o centrezi se va descentra in mers sau i se vor forfeca piulitele (materialul din care sunt facute jantele fiind mai dur decat materialul din care sunt facute piulitele spitelor). Mai indicat e sa caute roti care sunt deja cu butucul decalat. Editat Iunie 26, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Nu sunt chiar asa zgarcit cu niprul meu...am nevoie de el,al folosesc zilnic,pun saptamanal pe el intre 3 si 5 sute de km.Dar sa-i iau cercurile alea de 300$ bucata ar insemna sa-i dublez valoarea...brusc.Ma gandesc la ceva sh din dezmembrari,are vre-o enduroaica japo cercuri de 350/19 cu 40 de spite? Ps:Rotile le fac eu,nu as mai tine motocicleta daca ar umbla altcineva la rotile mele!asa e de pe vremea pegasului de la 13 ani. sal.. modificarea asta am facuto eu la simson am pus un butuc de avo pe spate si o geanta pe 16 de mz si am decalato 1 cm spre stanga ca sa ami intre cauciuc de 420/90/16,umflat pe geanta este cat o roata de 19 si plus ca da misto pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nel_old_times Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Nu stiu daca-i bun sau rau, eu mai bag. Vezi ca la OMV-uri gasesti mai ieftin acelasi lucru branduit OMV (era cam 10 lei). Nici eu nu stiu daca-i bun sau rau,asa ca n-am mai bagat,dar la 10 lei,cred ca as baga din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 1 poza pentru 'nea Victor : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 (editat) După ce săptămâna trecută m-a lăsat bobina de am ajuns acasă într-un singur cilindru, iată că vin în sinteză cu o postare nouă și sper că și folositoare. Ținând cont de faptul că bobinele care se găsesc azi pe la cei ce aduc piese de Nipru sunt de tot rahatul, unele te țin, majoritatea nu, Dany m-a îndrumat către folosirea a două bobine de Ij. Nu prea mă încănta ideea dar aveam bobinele în curte și n-aveam chef de stat pe dreapta. Din păcate (sau fericire) nu aveam loc sub rezervor și nu-mi place deloc să țin bobinele atârnate în față, la vedere, mai ales că e păcat de locul ăla special prevăzut de constructor așa că am găsit pe net o bobină dublă de la un Suzuki Bandit și am luat-o. A intrat la fix, merge foarte bine deci voila poze: Editat Iulie 12, 2012 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 O stire foarte buna, am intalnit multe cazuri in care era acuzata lipsa scanteii, sau scanteie proasta... mi-a lipsit informatia asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 exact asa am sa procedez si eu.bobina mea de dnepr,dupa ce merge 10 minute nu mai da scanteie.desi o aud ca se descaraca,totusi nu o vad.cred ca se descarca in bobina.daca se raceste,merge din nou.bobina verde la culoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 (editat) am găsit pe net o bobină dublă de la un Suzuki Bandit și am luat-o. A intrat la fix, merge foarte bine deci voila poze: Bobinele de japoneze sunt excelente, cine nu le gaseste poate folosi cu succes una din cele 2 bobine de fiat uno, sau poate taia pe jumatate o bobina de logan.....functioneaza perfect si se pot monta, cu putina inaginatie, in locul celelei de nipru(care este de tot rahatul) Editat Iulie 13, 2012 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 teoretik de la orice japoza merge bobina dubla.dar au un mic dezavantaj.daca moare o bujie...moare si cealalta,pt ca nu are lamelele acele pt descarcare.dar n-ar fi o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 M-am gândit și eu la asta... deja lucru la o "improvizație". Om vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 tot ansambulu dnepr e o improvizatie din fabrica. La ifa bk350 a mea,am pus tot bobina dubla de pe gsx,si nu am avut probleme.nu cred ca dnper e mai pretentios daca nu are lamelele de descarcare.la sincronizat carburatoare te mai incurca,dar daca dai jos o fisa si il pui la masa,o sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 teoretik de la orice japoza merge bobina dubla.dar au un mic dezavantaj.daca moare o bujie...moare si cealalta,pt ca nu are lamelele acele pt descarcare.dar n-ar fi o problema. De unde ai scos-o?N-ar nici o treba cu mersul......functioneaza lejer intr-un cilindru cu fisa scoasa sau bujia muci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Ai bobina de pe japoneza pe dnepru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) De unde ai scos-o?N-ar nici o treba cu mersul......functioneaza lejer intr-un cilindru cu fisa scoasa sau bujia muci. Configuratie asta se numeste wasted spark: Bujiile sunt legate in serie. Ca becuri de la brad de craciun. Daca la o bujie sau fisa apare o intrerupere de asa natura in cat ca nu mai trece curent, nici celalt nu mai merge. Nu ma inchipui ca asa ceva se intample des/usor, totusi. Editat Iulie 18, 2012 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) Ai bobina de pe japoneza pe dnepru? Da , am, dar pe ural, nu-i nici o diferenta dpdv. al aprinderii fata de nipru Nu ma inchipui ca asa ceva se intample des/usor, totusi. Se intimpla chiar foarte des si usor, si poti merge km. multi intr-un cilindru, motorul functioneaza fara o bujie sau fara o fisa. Daca nu crezi, incearca.Desenul tau este un desen artistic, nicidecum o scheme electrica.Bobina are ceva mai multe infasurari decit ai pictat tu.Apoi, odata ce amandoua bujiile sunt la masa, cum sa fie legate in serie? Mare-i fizica asta Doamne!!!!! Editat Iulie 18, 2012 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Merge fără probleme într-un singur cilindru. Ideea e să nu se prăjească cumva bobina în cazul în care moare vre-o bujie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) ...odata ce amandoua bujiile sunt la masa, cum sa fie legate in serie? Mare-i fizica asta Doamne!!!!! Din pacate are dreptate sefu, nu mai da vina pe fizica... prin masa se inchide circuitul. Sistemul se numeste jumostatic sau cu bobina dual, cu aplicabilitate la aproape toate motoarele moderne. Schema este corecta, prezinta doar circuitul secundar. Desenul tehnic se executa cu semne grafice conventionale(e imposibil sa nu sti acest lucru), cum vrei sa-ti deseneze 10000 de spire. Intradevar motorul poate functiona si intr-un singur cilindru, evident cu pierdere de performanta si un consum aproape dublu. Bobina originala are doua lamele numite eclatori si au rol de a inchide circuitul atunci cand o fisa este indepartata. Prevazut de fabricant in vederea reglajului de carburatie individual pe cele doua carburi. ================= Pentru restul: In ce priveste bobina de logan sunt de acord poate fi utilizata... insa am o nedumerire legata de pret(de trei ori mai scumpa decat o bobina moto de japoneza - pe care o gasesti la orice dezmembrari moto si nu necesita o munca de separare). Editat Iulie 18, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Salut. Parerea mea este ca va faceti griji degeaba. Admit ca o bujie clacheaza. Are curaj vreunul din voi sa spuna ca nu simte cind motorul merge intr-un piston? Adica, un piston, doua pistoane, nu are importanta, motocicleta merge la fel? Intrebati-l pe Radu ( userul Grex) cum e cu aprindere electronica ruseasca si bobina dubla de japoneza pe Nipru. Am mai scris eu treaba cu o bujie de un soi si alta de alt soi. Daca bobina de inductie nu are eclatori nu se intimpla nimic cu ea in momentul cind moare o bujie. Mai problematic este daca japoneza nu incape in locul destinat bobinei de inductie. Dar se poate monta bobina sub rezervor, de suportul clacsonului s-au de suportul care leaga partea superioara a motorului de cadru, leaganul din dreapta. Solutii sint destule. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Asa...da cine are probleme cu bobina?Cred ca cea originala face ce face si aia japo poate chiar mai mult;cea originala mere fain...de mult timp,o sa se strice curand? si ce?pun alta ca am,si daca nu,cumpar,ca se gasesc,dar nu cred sa pun de japo ca nu se potriveste plus ca trebuie sa modific trusa de scule cu care demontez din cand in cand atelajul...sunt mai multe dezavantaje...mai e si confortul psihic...nu nu io nu schimb bobina! Cine vrea o baterie de 12v /7ah(tip ups_cu borne papuci) ca am in plus (de cand mi-a dat in spaima ceva om rau) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.