Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

Si cum de la jumatea lui noiembrie pana acum nu prea m-am dat cu motoreta din cauza vremii (cred ca am adunat doar vreo 2500 km si astia pe mazga si polei) am inceput sa ii montez mici accesorii.

 

Cel mai important a fost scutul. Inaltatoare de ghidon de 2cm, rack pentru topcase, extensie rack pentru bagaj textil si deflectoare de aer pentru genunchi.

post-64638-0-48227900-1328460408_thumb.jpg

post-64638-0-18842600-1328460423_thumb.jpg

post-64638-0-07529500-1328460468_thumb.jpg

post-64638-0-97403000-1328460489_thumb.jpg

post-64638-0-04759700-1328460504_thumb.jpg

post-64638-0-97488400-1328460515_thumb.jpg

post-64638-0-46338600-1328460533_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

As vrea sa imi montez niste bare de protectie de la baietii de la Heavy Duties din Cluj Napoca (am vazut la ERU). Mi-au spus ca e nevoie de prezenta motocicletei la ei in atelier. Nicio problema numai ca eu locuiesc in Iasi. Un drum pana la Cluj, cazare, etc m-ar costa foarte mult, ca sa nu mai vorbesc de timpul liber pe care..... nu il am. Intreb si eu pe "forumisti":

 

E cineva din Cluj (sau imprejurimi) care ar fi dispus sa lase mobra lui la Heavy Duties, cateva ore, pentru luat masuri urmand ca baietii sa imi trimita prin posta barele?

E cineva de mai aproape de Cluj care ar fi interesat sa isi monteze astfel de bare in viitorul apropiat?

Vede cineva o alta solutie?

Editat de shogard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa imi montez niste bare de protectie de la baietii de la Heavy Duties din Cluj Napoca (am vazut la ERU). Mi-au spus ca e nevoie de prezenta motocicletei la ei in atelier. Nicio problema numai ca eu locuiesc in Iasi. Un drum pana la Cluj, cazare, etc m-ar costa foarte mult, ca sa nu mai vorbesc de timpul liber pe care..... nu il am. Intreb si eu pe "forumisti":

 

E cineva din Cluj (sau imprejurimi) care ar fi dispus sa lase mobra lui la Heavy Duties, cateva ore, pentru luat masuri urmand ca baietii sa imi trimita prin posta barele?

E cineva de mai aproape de Cluj care ar fi interesat sa isi monteze astfel de bare in viitorul apropiat?

Vede cineva o alta solutie?

 

Salut.

 

Daca e vorba de solutii alternative, da exista dar te costa. Barele alea pe care le-ai vazut la mine, sunt copiate dupa ADV Spec.

Deci dupa cum vezi poti doar sa dai comanda si gata.

 

Cum insa banuiesc ca nu iti place solutia asta, iti sugerez sa mai vb o data cu baietii de la Heavy Duties.Sanse sa gasesti pe cineva cu un F800GS sunt destul de mici, pt ca sunt putine inca, dar eu cand m-am dus la Cluj m-am gandit asa : Intradevar costa destul drumul dar oricum ma aleg cu plimbarea si drumul de la tine la Cluj trece prin Piatra Neamt [Cheile Bicazului] Gheorgheni Reghin Cluj ..drum care e foarte frumos. Poti vorbi cu baietii sa te duci intr-un we. Daca ti se pare scumpa cazarea si nu reusesti sa rezolvi problema asta, iti pot da eu un loc de cort foarte aproape de Cluj si crede-ma ca e bestial [am dormit odata acolo cand am fost intr-o delegatie desi aveam cazare la hotel in Cluj :grinbandit: da stiu ca sunt dus].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai simpla varianta ar fi intr-adevar o comanda de la Adv specs (204 lire) + transport......Exclus. Baietii de la Cluj au fost foarte amabili dar sunt acum destul de ocupati. In ceea ce priveste drumul pana la Cluj, da, ai dreptate: PEISAJUL e foarte frumos; drumul este infect de-a dreptul (plin de gropi mai ales acum la iesirea din iarna) :kali:

As fi avut timp sa merg acum la sfarsit de martie astfel incat, oricat mi-ar placea sa campez, nu cred ca ar fi oportun sa ma "conserv" la temperaturi "neutre" (in jur de 0) :)

 

Una peste alta, astept sa se incalzeasca si cred ca am sa fac ceva "enduro de asfalt" pana la Cluj.

 

:thanks: :thanks: :thanks:

Editat de shogard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ceea ce priveste drumul pana la Cluj, da, ai dreptate: PEISAJUL e foarte frumos; drumul este infect de-a dreptul (plin de gropi mai ales acum la iesirea din iarna) :kali:

 

Acu' intreb si eu ca prostu'... de ce ti-ai luat GS si DRZ daca te sperie o groapa doua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu sunteti de acord cu mine insa un forestier (mai mult sau mai putin innamolit si/sau gaurit) e mult mai relaxant decat un asfalt "bombardat" si cu tot felul de soferi care brusc iti iau fata ocolind o groapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai simpla varianta ar fi intr-adevar o comanda de la Adv specs (204 lire) + transport......Exclus. Baietii de la Cluj au fost foarte amabili dar sunt acum destul de ocupati. In ceea ce priveste drumul pana la Cluj, da, ai dreptate: PEISAJUL e foarte frumos; drumul este infect de-a dreptul (plin de gropi mai ales acum la iesirea din iarna) :kali:

As fi avut timp sa merg acum la sfarsit de martie astfel incat, oricat mi-ar placea sa campez, nu cred ca ar fi oportun sa ma "conserv" la temperaturi "neutre" (in jur de 0) :)

 

Una peste alta, astept sa se incalzeasca si cred ca am sa fac ceva "enduro de asfalt" pana la Cluj.

 

:thanks: :thanks: :thanks:

 

Nu stiu exact la care parte a drumului te referi tu insa vineri 2 martie am plecat de la Iasi la Piatra Neamt , Bicaz , Gheorghieni si de acolo am deviat de la traseul tau spre Brasov - Bucuresti .

Drumul pana in gheorghieni nu mi s-a parut bombardat insa dupa Cheile Bicazului ar fi fost o provocare pt orice moto intrucat de la primavara din Iasi - Piatra Neamt am trecut direct la iarna dupa chei pana in Gheorghieni. A disparut brusc cerul alabastru si soarele si am intrat in iarna cu troiene si ceva mai incolo viscol .

 

Asa ca ar mai fi un pic de asteptat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu exact la care parte a drumului te referi tu insa vineri 2 martie am plecat de la Iasi la Piatra Neamt , Bicaz , Gheorghieni si de acolo am deviat de la traseul tau spre Brasov - Bucuresti .

Drumul pana in gheorghieni nu mi s-a parut bombardat insa dupa Cheile Bicazului ar fi fost o provocare pt orice moto intrucat de la primavara din Iasi - Piatra Neamt am trecut direct la iarna dupa chei pana in Gheorghieni. A disparut brusc cerul alabastru si soarele si am intrat in iarna cu troiene si ceva mai incolo viscol .

 

Asa ca ar mai fi un pic de asteptat.

 

 

De acord intrutotul. Desi ma mananca palmele, mai stau putin.

 

Intrebare catre un service autorizat BMW Motorrad din tara: Avand in vedere ca motocicleta este achizitionata din UK, este posibil sa transformati indicatiile din bord din sistem imperial in sistem metric (mpg in l/100km, mph in km/h etc)?

Raspuns: NU!

 

Mi se pare extrem de putin probabil sa nu se poata face lucrul asta din computerul de bord. Are cineva idee daca se poate? Poate cineva de la Bavaria?

Editat de shogard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare extrem de putin probabil sa nu se poata face lucrul asta din computerul de bord. Are cineva idee daca se poate? Poate cineva de la Bavaria?

 

Pt. ca eram si eu curios, am intrebat acum la BMW Motorrad Viena si se poate face, dureaza cca. 20min. Sincer, eram sigur ca se poate.

Firesc ar fi sa-l poata face si cei de la Pipera. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. ca eram si eu curios, am intrebat acum la BMW Motorrad Viena si se poate face, dureaza cca. 20min. Sincer, eram sigur ca se poate.

Firesc ar fi sa-l poata face si cei de la Pipera. ;)

 

 

Multumesc pentru raspuns. Asa ma gandeam si eu. Astept sa se "documenteze" specialistii si va transmit raspunsul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita revizia facuta la Bavaria 800 lei? ulei, filtre si verificare?

 

In general cred ca singurul motiv sa nu o faci la Bavaria ar fi ca lumea zice ca e scump; tu stii acum pretul si daca iti convine/permiti, de ce nu?

Probabil ca in banii astia intra si uleiul Castrol de 17-18€/L (nu stiu cat intra la 800cc) si ar fi bine de stiut ce inseamna si la ei "verificare"; pt. mine aceasta verificare pe care mi-o fac la service este bine-venita ca o fac serios (au tot interesul sa-mi gaseasca ceva sa-mi mai ia banii :D ) asadar imi da un sentiment de siguranta, eu neverificand vreodata ceva la motocicleta.

Nu uita si de lichidul de frana, sa nu-l tii mai mult de 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu imi vine sa fac revizia la Bavaria :

Ora de manopera - 210 lei (necesar cam 2.5 ore)

Ulei Castrol Power GPS 10W40 - 64lei/l (38 in magazin)

Filtru aer - 90lei(45 in magazin)

Filtru ulei - 65lei (36 in magazin)

 

Iar cel mai scump este verificarea jocului supapelor: 2 mil manopera si 3 mil setul de garnituri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu imi vine sa fac revizia la Bavaria :

Ora de manopera - 210 lei (necesar cam 2.5 ore)

Ulei Castrol Power GPS 10W40 - 64lei/l (38 in magazin)

 

Io nu inteleg ceva: atunci, de ce mai intrebi aici daca merita sau nu? Stii pretul din start, tu decizi daca merita sau iti convine.

 

Dupa parerea mea pretul la manopera este unul firesc pt un service BMW.

cat priveste uleiul.. 15€ e un pret foarte bun pt GPS; atata ma costa pe mine aici avand -10% dar si fara tva, deci platesc 18€/L

In general, nu-l gasesc nicaieri la vanzare fara 18-20€.

 

38ron in magazin este exclus sa fie GPS... si apropos, GPS (bidon verde) nu se mai face din 2010, vezi sa nu fie expirat la magazin; la service vad ca inca au denumirea asta. Acum se numeste Power1 10w40 (bidon auriu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai are cineva problema scurgerilor de ulei pe la capacul cilindrilor? eventual care nu a ajuns la revizia de 20.000 cu verificarea supapelor.

Pentru mine raspunsul a fost ca din pacate nu mai e in garantie, deci trebuie sa platesc 5 milioane daca vreau sa mi se remedieze defectul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. Si eu am avut aceeasi problema si am fost la service dar inca mai aveam garantie si au schimbat-o moca. Problema mare nu e te mai duce o vara, tot ce tre sa faci e sa verifici uleiul mai des. Daca ti-e frica schimb-o. numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi fac pb pt functionarea motoretei, am trecut prin scurgeri si mai mari cu altele. Ma deranjeaza ca dupa ce au descoperit greseala de fabricatie, au schimbat procedurile de service si au marit kitul de garnituri. Poate mi se pare doar mie mult 3 milioane o garnitura? 5 milioane verificarea jocului supapelor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...