Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cam asa ceva: http://www.twistedthrottle.com/imagecatalogue/imageview/16296/?RefererURL=/trade/productview/6777/888/

 

Astazi am reusit sa resetez si alerta de service (care imi tot spunea sa fac revizia) cu ajutorul baietilor de la http://www.diagnozabmw.ro/

De astazi au confirmat ca pot face diagnoza si reparatii identic natural, ca la bavaria :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa ceva: http://www.twistedthrottle.com/imagecatalogue/imageview/16296/?RefererURL=/trade/productview/6777/888/

 

Astazi am reusit sa resetez si alerta de service (care imi tot spunea sa fac revizia) cu ajutorul baietilor de la http://www.diagnozabmw.ro/

De astazi au confirmat ca pot face diagnoza si reparatii identic natural, ca la bavaria :)

 

Cat te-a costat sa scapi de scrisul ala enervant?

Subinteleg ca nu ti-ai mai facut revizia la Bavaria pana la urma ? De curiozitate unde , cat si ce ulei ai pus in ea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei am pus in curte :) Castrol Power 1 4t 10w-40 (39lei/l)+filtru ulei HIFLO si aer MAHLE = 193lei.

Scrisul enervant nu m-a costat nimic, pentru ca am facut safteaua la cablul de moto.

Se mai puteau face bleed la ABS, calibrare senzori presiune, si cam orice altceva legat de cele 5 calculatoare ale motoretei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei am pus in curte :) Castrol Power 1 4t 10w-40 (39lei/l)+filtru ulei HIFLO si aer MAHLE = 193lei.

Scrisul enervant nu m-a costat nimic, pentru ca am facut safteaua la cablul de moto.

Se mai puteau face bleed la ABS, calibrare senzori presiune, si cam orice altceva legat de cele 5 calculatoare ale motoretei.

 

Nu prea am inteles.

Daca ma duc la ei sa scap de scrisul ala cat ma costa ? Bleed la ABS inseamna schimbarea integrala a lichidului de frana ?

Ce e cu senzorii de presiune ca nu stiu nimic? Presiune la ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru preturi, disponibilitate, cel mai bine la dai telefon. Este vb despre userul NASU de aici de pe forum /index.php?/user/15751-nasu/page__tab__aboutme .

Senzorii de presiune de la roti(cine are) se pot decalibra in momentul in care schimbi anvelopele.

Bleed la ABS inseamna schimbarea integrala a lichidului de frana. Mai este util am inteles cand umbli la instalatie si iti raman bule prin ea.

Editat de NaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) http://www.motoblouz.com/vente-echappement-leo-vince-silencieux-lv-one-ovale-position-origine-12229.html

436 eu carbon sau 330 inox (-20% tva... motoblouz taie direct din pret cant te loghezi cu cont de Romania)

 

2) 2.1 kg fara silencer fata de aproape 5

3) Fara silencer e zgomotoasa. Cu silencer nici nu am testat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) http://www.motoblouz.com/vente-echappement-leo-vince-silencieux-lv-one-ovale-position-origine-12229.html

436 eu carbon sau 330 inox (-20% tva... motoblouz taie direct din pret cant te loghezi cu cont de Romania)

 

2) 2.1 kg fara silencer fata de aproape 5

3) Fara silencer e zgomotoasa. Cu silencer nici nu am testat :D

 

Te rog daca poti sa faci un test si cu silencer ..desi la 145.3 pe kg [scos de pe mobra] e destul de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

e normal sunetul (clanc-ul)pe care il scoate furca pe obstacole mici si dese?

 

Da e normal si apare ca urmare a discurilor "flotante" . Adica care nu sunt prinse fix pe roata. Ca sa-ti ai seama mai bine undeva la interior "pompeaza" un pic furca fara sa fie mobra pornita si o sa auzi mai bine zgomotul. sau pui pe cineva sa faca operatiunea in timp ce stai si te holbezi la discuri. Si eu am crezut ca a mea are o problema la furca [era inainte sa o iau] si m-am dus la Bavaria si am "pompat" un pic una noua in showrom pana m-am convins [citisem in prealabil pe ADV]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A montat cineva chain oiler pe acest model? Eu am montat un loobman si mi se pare ca se cam loveste capul de suruburile de la foaie

Eu. Scotoiler. Si eu am o oarecare problema acolo. Functioneaza dar am de gand sa.i fac o modificare pt o functionare mai buna insa nu sm apucat.

Mentionez ca sistemul pe care l.am montat eu unge doar pe o singura parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot m-am documentat pt o discutie pe alt topic am dat peste filmul

.

 

Have fun.

 

Daca tot m-am documentat pt o discutie pe alt topic am dat peste filmul

.

 

Have fun.

 

Si inca

.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroc.

 

Asa cum spuneam in postarile anterioare, in vara asta vreau sa vand motorul. Asa ca in luna Iulie, undeva dupa 20 iulie, oricine e interesat e asteptat in Brasov sa il vada, probeze, sau cumpere.

 

Motorul e din 2010, e BMW F800GS , e negru cu rosu in culoare si multe alte extra-uri. Pretul va fi stabilit dupa ce dotari are dar in orice caz va fi sub pretul pietei. Cei interesati sunt rugati sa trimita PM cu numar de telefon sau adresa de mail si voi reveni cu mai multe detalii, pe la jumatatea lui Iulie.

 

Cu respect,

 

Adrian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1336670558[/url]' post='3124279']

Asta e ce mi-a iesit la prima incercare:

 

Mai departeaza capul cu 10 mm de foaie si inclina-l mai mult, 45 grade sau chiar mai mult. In varfurile capului de ungere eu am pus doua inele de 3 mm lungime decupate dintr-un furtun de cauciuc ( retur injector Logan) subtire. Strang firicele de scurgere si se monteaza/demonteaza mai usor. In rest nu au fost probleme la montaj si functioneaza din prima pe un CBF1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia mea, dupa ce m-am uitat la cele doua filmulete: se poate si cu f800, dar tot mai bine e cu un KTM :D

 

Clar cu o vaca de-asa te chinui ..cam cum am patit eu azi incercand sa ma tin dupa cineva cu un cross/enduro yama de 450 si un nebun cu 990.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

POZE...

 

 

 

...vrem poze...

 

Ce poze maestre pai cand ii ajungeam din urma pe nebunii aia doi o rupeau la fuga ca erau deja plictisiti de asteptare cand sa mai scot tel sa fac poze ca de camera nu o aveam la mine oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine gaseste F800GS nu prea confortabil sau chiar inaccesibil din cauza inaltimii motocicletei, Touratech ofera chitul de coborare cu 5 cm, format din suspensie spate si arcuri progresive fata. Costa cca 680€.

Apoi se mai poate adauga saua joasa (minus 2cm, 339€) si se castiga in total 7cm.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...