edi Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 adica de ghidon? Da ,protectii de ghidon pt F650GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gika GS Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Salutari! Vand sa pentru BMW F 800 GS compatibila cu modele incepand din 2009. Urme normale de uzura, cu o ciupitura care vizibila in una dintre poze. In interior are burete. Pret: 115 Eur Negociabil. Locatie: Oradea, Nr. contact: 0741011535 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Cred ca este vorba de saua "joasa"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gika GS Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Este saua standard BMW F 800 GS, cu o delimitare intre locul pasagerului si a conducatorului, un fel de treapta. ( mai exista in productie varianta de sa stil enduro ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Este cea joasa. Mai exista standard si enduro. De prin vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Au , au, au Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Stie careva de o problema la pornire legata de umezeala/apa ? Bateria buna, dau la buton si face doar click. Pe motocicleta era condens si nepornita de 2 luni. Am mai patit cand am spalat-o prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 N-as exclude totusi bateria de tot din schema, dupa doua luni, frig... ce inseamna "bateria buna"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 ceva similar la 800st (ma rog, fara umezeala) era de la baterie. aparent buna si nu facuse probleme inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Au , au, au 1426278_654378367935451_736628566_n.jpg Spagatul lui Mircea Badea....Sau nu te da prin Chile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Daca am zis ca bacteria e buna ... Am lasat-o la soare dezbracata, am mai suflat-o nitel, am mai umblat la mufe si a pornit la sfert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Ti-ai dat seama de la ce mufa e problema? Sa stim pe viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Nu inca. Ar fi o varianta sa o iau cu jetu de apa pe bucati sa vad cand nu mai porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Mai bine te uiti prin mufe. Impricinata ar trebui sa fie vizibil oxidata. Un pic de vaselina [marina daca se poate] pe contacte si esti ca si rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Pai nu imi dau seama care ar putea fi. Alea la care am umblat pareau OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Stiti careva vreo sursa de piese oem? Al meu motor s-a decis sa nu-si mai tina uleiul in motor si il da afara pe la gaura de scurgere de la pompa de apa. Am schimbat semeringurile dar problema persista. So ... am nevoie de pompa de apa. Ii suspectez pe nesimtitii de la Bavaria pentru problema asta. :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Am facut revizia si am constatat ca imi lipseste o piesulica: un capacel de pe capacul cilindrilor. Daca stiti de vreun motor de 800 de dezmembrat spuneti-mi si mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Stiti careva vreo sursa de piese oem? Al meu motor s-a decis sa nu-si mai tina uleiul in motor si il da afara pe la gaura de scurgere de la pompa de apa. Am schimbat semeringurile dar problema persista. So ... am nevoie de pompa de apa. Ii suspectez pe nesimtitii de la Bavaria pentru problema asta. :| Da-i in masa! Ce puteau sa-i faca? Pompa isi da obstescul sfarsit uneori si la 40k . In general vorbind. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Sa zicem ca prima piesa care a pica de pe motor e singura in zona careia exista urme de desfacere. Adica zgarieturi pe bloc in zona capacului pompei. Intr-un loc in care nimeni nu avea de ce sa umble. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Am facut revizia si am constatat ca imi lipseste o piesulica: un capacel de pe capacul cilindrilor. Daca stiti de vreun motor de 800 de dezmembrat spuneti-mi si mie. Pune si tu o poza sau o schita explodata sa ne dam seama sespre ce piesa e vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 piesele 4 si 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) Nu inca. Ar fi o varianta sa o iau cu jetu de apa pe bucati sa vad cand nu mai porneste Am intalnit acelas simptom la un v-strom, problema fiind un contact uzat din blocul de butoane. Ce-mi mai amintesc este ca facea figuri si faza scurta. Este posibil sa-ti intre apa in zona respectiva. Incerc sa fac rost de poze cu problema si daca le gasesc le postez. Editat Februarie 20, 2014 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Salut, cumpar bmv 650gs dupa 2000, ofer max 1700 E.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Salut, cumpar bmv 650gs dupa 2000, ofer max 1700 E.... Auzi tu te-ai uitat pe ce topic esti ? Vezi ca ti-a raspuns cineva pe topicul de monocilindre. 1700 WTF nici Pegaso nu iei la banii astia ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Salutare, dupa 3 ani de absenta din categoria touring-enduro (pierdut prin paduri cu enduro competition) si de pe topicul asta (pe care insa l-am urmarit cand am putut), I am back ! cu o mai veche dorinta, implinita de data asta : in sfarsit mi-am luat F 800 GS ! si evident dornic de iesit (fiind si un pic accidentat, dupa ultima cursa, vreau sa stau un pic mai potolit). Deci , ceva planuri week-endul asta ? O tura mai scurta, de acomodare cu noul sezon, de o zi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.