ERU Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 In primii 6000km ai 800-ului meu fostul proprietar spune ca nu a avut nici o problema (fapt atestat iarecum si de cartea de service unde in afara de reviziile normale nu mai apare nimic) In cei 5000 km de cand e la mine in afara de respectiva transpiratie de ulei nu am numic sa-i reprosez. Bineinteles ca din 2 cazuri fericite vs 1 nefericit nu se poate trage o concluzie. Pt o documentare mai vasta www.advrider.com la GS Spot rubrica Paralel universe. Domnule Harea nu crezi ca ar fi mai comod pt toata lumea daca ti-ai lua un BMW naspa cum avem noi si cu aceasta ocazie ai scapa si dumneata de frustrari si topicurile de BMW de poluare........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 @khk Am o intrebare impertinenta.... Ce e asa de special la modelul ala inafara de culoare? Ca in afara de scut care e oricum optional si handguard-uri eu nu vad nimic in + sau ceva special..... N-a zis nimeni ca este "asa de" special; este altfel decat unul normal, adica o anume combinatie de culori si felul in care este prezentat scrisul si logo-ul, altfel decat cele de serie, handguard si scutul fiind serie la acest model. Este similar cu ce a fost in 2010 la seria 30 Jahre GS. Toate revistele l-au prezentat ca model special pt. 2012, alaturi de GS Adv. Triple Black. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 (editat) Domnule Harea nu crezi ca ar fi mai comod pt toata lumea daca ti-ai lua un BMW naspa cum avem noi si cu aceasta ocazie ai scapa si dumneata de frustrari si topicurile de BMW de poluare........ Iarta-ma, nu te-am observat, abia acum am citit. Uita-te la V-Strom, la SuperTenere, la Accesorii si echipamente, si cam prin tot forumul si ai sa vezi acolo poluare BMW. Eu sunt la pitici. Ma uit inca la rubricile BMW pt ca inca sper, ca pana ma voi lasa de motoare, sa-mi mai iau si eu un BMW. Deocamdata nu m-a convins, dar spranta moare ultima. Sa fii iubit. Editat August 8, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 (editat) Uita-te la V-Strom, la SuperTenere, la Accesorii si echipamente, si cam prin tot forumul si ai sa vezi acolo poluare BMW. Eu sunt la pitici. Bogdane, cu to respectul pe care ti-l port ca om, si pt. varsta ta, si pt. faptul ca am stat de mai multe ori la aceeasi masa... vezi ca te minti singur, pe altii nu reusesti. Imi aduc aminte si pe topicul de Super Tenere ca daca cineva doar pronunta GS, fara sa atace cumva Yamaha, ceea ce era absolut firesc pana la urma pt ca sunt motociclete care se compara direct, sareai ca ars si improscai cu noroi, orbeste. Spuneai niste aiureli pe care daca cineva incerca sa le conteste cu argumente, imediat il considerai fanatic BMW si nu faceai decat sa repeti aceleasi placi ca stii tu pe x si y ca au avut probleme la BMW. Si normal ca in urma afirmatiilor tale rautacioase si gratuite se deschideau unele discutii, oamenii veneau cu argumente pro si contra si discutiile evoluau. Iar cine avea argumente pro-BMW erau clasificati ca "extremisti"... De rautatile si aiurelile pe care la scrii constant, de cele mai multe ori fara nicio logica, pe topicurile BMW, ca si aici, nu mai vorbim... Pe topicul cu V-Strom... In urma cu putin timp am publicat primele poze poze cu noul model si primele impresii pe care le-am citit in presa moto. Te-a atacat asa tare remarca mea cu butonul de computer de bord (dar care nu a fost cu rautate, ca nu e stilul meu) incat ai reactionat total irational si mi s-a facut lehamite sa mai scriu ceva acolo. Orice om normal (cum unii au si remarcat) putea sa vada reactia ta total deplasata. Si aia nu avea nicio legatura cu BMW. Iar eu chiar apreciez motocicleta in cauza... Asadar, nu stiu cat de fanatici sunt sau nu posesorii BMW dar este cert cat de fanatic antiBMW esti tu. Editat August 8, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 8, 2011 Admin Share Postat August 8, 2011 Ei, nu o lua chiar asa in tragic. Uneori nu ma pot aptine. Cert este ca remarcile mele, uneori acide, nu sunt pt BMW-istii adevarati, care-si iubesc motoarele cu bune si rele, ci pt cei cativa care si-au facut un cult din marca respectiva si-l propovaduiesc peste tot, fie ca este vorba de motoare, casti, chiloti sau doape de urechi. La SuperTenere la un moment dat nu citei decat despre GS,pe zeci de pagini, in timp ce rubrica dedicata lui, lancezea. Sa auzim numai de bine si asfalt uscat in continuare! @Eru..inainte sa ti se umfle narile mai citeste odata cu atentie ce a scris Bogdan.. Revenind, daca tie ti se pare normal ca o mobra noua sa scuipe ulei dupa 5000km.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Cert este ca remarcile mele, uneori acide, nu sunt pt BMW-istii adevarati, care-si iubesc motoarele cu bune si rele, ci pt cei cativa care si-au facut un cult din marca respectiva si-l propovaduiesc peste tot, fie ca este vorba de motoare, casti, chiloti sau doape de urechi. Stiu ca aici m-ai vizat direct pe mine... nu stiu ce e asa rusinos sa-ti iei totul dintr-un singur loc, atata timp cat esti multumit de ceea ce ti se ofera, de calitate, de servicii si mai ales ca poti gasi absolut totul in acelasi magazin, fara sa cauti in mai multe locuri. Fiecare are gusturile si standardele lui. Eu ce sa mai zic de tine ca ai luadat de n ori pe forumul asta geaca ta cumparata de la nu stiu care user ca fiind extraordinara iar dupa parerea mea este doar un produs mediocru care nu face cu nimic mai mult decat pretul mic dat? De exemplu, am pus mana pe umerii tai (la geaca) si am ramas uimit cum un motociclist cu experienta ta merge cu niste protectii care par ca sunt dintr-un carton subtire; ar trebui sa vezi si tu cum arata niste protectii la alte geci... dar eu nu te-am considerat niciodata prost sau fanatic, am considerat ca aia a fost alegerea ta si gata. Mai e unu' (stie el care) p-aici pe forum care bubuie saracu', bate campii la greu, e frustrat de viata grea, comenteaza tot ce scriu eu in ultimul timp si mananca cu polonicul tot ce apuca... asta e, atata poate, i-am dat ignore de mult si gata, imi provoaca doar mila eventual. Despre tine insa am alta impresie si niciodata nu ti-am adresat nimic cu rautate. Din pacate insa tu esti prea pornit si de multe ori cam gratuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Puteti sa va certati pe PM sau sa va ignorati reciproc? M-am saturat sa deraiati orice topic in care apareti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Puteti sa va certati pe PM sau sa va ignorati reciproc? M-am saturat sa deraiati orice topic in care apareti... Ai si tu dreptate... scuze din partea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Rotaxul de pe pegaso mie unul imi face impresia ca e mai intepat decat cel de f650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) Eu ce sa mai zic de tine ca ai luadat de n ori pe forumul asta geaca ta cumparata de la nu stiu care user ca fiind extraordinara iar dupa parerea mea este doar un produs mediocru care nu face cu nimic mai mult decat pretul mic dat? De exemplu, am pus mana pe umerii tai (la geaca) si am ramas uimit cum un motociclist cu experienta ta merge cu niste protectii care par ca sunt dintr-un carton subtire; ar trebui sa vezi si tu cum arata niste protectii la alte geci... dar eu nu te-am considerat niciodata prost sau fanatic, am considerat ca aia a fost alegerea ta si gata. Vlade nu m-ai pipait destul Mi-am defacut geaca s-o bag la spalat dupa un an de folosire. Ti se pare ca protectiile ei sunt din carton? Daca accepti un sfat, las-o mai moale cu reclama la BMW, ca ai ajuns subiect de glume chiar si printre BMW-isti. Scuze si din partea mea F800-tistilor ca intradevar ne-am cam lungit. Promit sa mai intru aici peste un an sa vad cum au evoluat motoarele. Dupa V-Strom asta a fost motorul care mi s-a parut cel mai potrivit pt mine la cap enduro-turing, dar pt ca nu a iesit suficient de turing, m-am reorientat. Editat August 9, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Nu citesc topicuri ale altor modele de motocicleta in afara celor pe care le detin. Nu imi traiesc viata pe forum. ...si sincer nici nu ma consider un fanatic BMW. Spre deosebire de multi altii stiu ca tot ce este facut de oameni se strica fie ca scrie pe fier BMW Porsche....etc. F800 fiind un model nou si al meu chiar din primul an de fabricatie ma asteptam la probleme inerente oricarui nou model (unii nu isi cumpara un model decat dupa 2 sau 3 ani de fabricatie). Pana acum s-a comportat mai bine decat ma asteptam. ...ramane de vazut mai departe intrucat nu are decat 1100km. Intr-o discutie relaxata fara fanatici BMW sau anti as putea sa enumer multe carente pe care le are atat firma BMW cat si mobrele pe care le-am avut pana acum. Asadar cum nu ma pasioneaza "flame"-urile si nici topicurile altor modele daca am putea sa ne abtinem de la batut campii cred ca ar fi un beneficiu pt toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogard Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 ERU, Ai idee cam cate kilograme s-au adaugat mobrei tale dupa ce ai montat crash bar-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Estimativ vreo 4-5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogard Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Multumesc Switch! De aproximativ 2 saptamani sunt fericitul posesor al unui F800 GS. Deoarece motocicleta e cu ghidon pe dreapta, fiind luata din Anglia, am intampinat niste, sa le zicem, probleme: 1. farul e reglat pentru circulatia pe partea "gresita" a drumului 2. computerul de bord indica totul in mpg (consumul), mile (distanta) etc., astfel incat ma surprind adeseori facand calcule in timpul mersului....lucru bun de altfel daca il consideram "gimnastica intelectuala" Vreo sugestie pentru remedierea problemelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 1. farul e reglat pentru circulatia pe partea "gresita" a drumului 2. computerul de bord indica totul in mpg (consumul), mile (distanta) etc., Vreo sugestie pentru remedierea problemelor? 1. nu stiu daca merge reglat "invers"... dar in cel mai rau caz, un far cam cat costa? eventual pe e-bay? 2. oare nu se poate face cumva din calculator la un dealer BMW? alte diferente nu cred sa mai fie... (?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 2. computerul de bord indica totul in mpg (consumul), mile (distanta) etc., astfel incat ma surprind adeseori facand calcule in timpul mersului....lucru bun de altfel daca il consideram "gimnastica intelectuala" Eu am mers vreo 8000km (este adevarat - marea majoritate in trei saptamani in Turcia) cu un Varadero cu bordul in mile pe ora. Mi-am facut niste automatisme. Nu mai calculam. Cred ca dureaza cateva zile de gimnastica intelectuala, dupa care te poti culca pe o ureche din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Pt far, imi spunea cineva care a plecat in Anglia cu masina de aici, ca pe feribotul spre Anglia sunt de vanzare niste autocolante pentru farurile celor cu volanul pe partea normala ( adica europenii) ca sa il ajute la drum. Eu zic ca daca sapi putin, poate gasesti si pt cei din Anglia invers. Probabil ca pretul e mai mic decat o sticla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Felicitari pt achizitie. La treaba cu farul sunt aproape sigur ca se regleaza din cele 2 suruburi aflate stanga dreapta care au si niste gradatii. Eu l-am dereglat pe al meu in urma unui impact cu solul patriei de batea fix pe partea cealalta....si un amic mi la reglat apoi la service cu un dispozitiv specializat....pt auto dar sunt convins ca merge si cu metoda clasica farul pe perete insa mai ai nevoie de 2 oameni. Unul sa tina mobra si unul sa regleze farul , tu va trebui sa stai in sa si sa dai indicatii. Pt problema nr 2 iti recomand sa te duci la Automobile Bavaria si sa intrebi daca o resoftare iti rezolva problema. Aici ca o paranteza fie spus daca merge incearca sa-ti resoftezi cu o versiune mai veche 2008 sau 2009 intrucat am citit pe advrider ca la noile versiuni de soft au scos o chestie care mie mi se pare geniala desi nu functioneaza chiar cum ar trebui.....si anume distanta pe care o poti parcurge cu ce ai in rezervor. Acestea fiind spuse poate ne dai niste detalii. An de fabricatie, km, pret cat te-a costat sa aduci mobra si sa o inmatriculezi aici, accesorizare etc. Poate pui si niste poze. Multa bafta si multi km fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 CEva de genul: http://www.amazon.co.uk/AA-Car-Essentials-N-Converters/dp/B001PPDNHG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Pt problema nr 2 iti recomand sa te duci la Automobile Bavaria si sa intrebi daca o resoftare iti rezolva problema. Aici ca o paranteza fie spus daca merge incearca sa-ti resoftezi cu o versiune mai veche 2008 sau 2009 intrucat am citit pe advrider ca la noile versiuni de soft au scos o chestie care mie mi se pare geniala desi nu functioneaza chiar cum ar trebui.....si anume distanta pe care o poti parcurge cu ce ai in rezervor. Nu prea inteleg cum ar rezolva o resoftare. Banuiesc ca vitezometrul este analog. Cel mult ar putea rezolva partea cu jurnalul resetabil, dar atunci l-ai avea pe ala in km si vitezometrul in mile... Functioneaza indoielnic previzionarea lor cu cati km poti sa faci cu ce ai in rezervor. Are un prieten (cel cu problema cu opritul motorului la cald). Merge bine pe ultimii 200km. Nu inteleg de ce n-au putut face o treba ca lumea. La Citroenul meu C4 predictia este foarte buna. M-as gandi ca BMW ar trebui sa poata face mai mult, dar se pare ca nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogard Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Ma bucur ca tovarasii de GSpot )-asa cum scrie pe advrider.com, sunt atat de amabili in a-si impartasi experientele cu mine. Multumesc. In alta ordine de idei..... In cartea mobrei scrie ca pentru turisti (cei care pentru o perioada scurta de timp circula pe partea opusa celei obisnuite) se poate aplica un autocolant pe sticla. Sunt date si niste repere pe marginea farului. Ma gandeam ca poate exista o solutie definitiva, alta decat schimbarea farului sau a afisajului analogic al vitezei (asta apropos de indicatiile vitezometrului in mile). La autoturismele BMW exista o solutie foarte simpla: in in/pe far exista un comutator care reorienteaza...becul (cred) pentru circulatia pe partea opusa. Din cate am vazut la GS, oglinda farului pare a fi simetrica, ceea ce ma face sa cred ca ar putea fi posibila aceeasi solutie ca la autoturisme. Afisajul digital cu siguranta trebuie schimbat din soft; poate nu chiar o resoftare ci doar o setare modificata (ceva gen....bifezi casuta cu km in loc de mile). Amanunte: prima inmatriculare in Anglia in martie 2011, eu am luat-o acum 3 saptamani cu 2500 de mile si cu 7000 de lire (datorita cursului favorabil, asta inseamna 8000 de euro) de la un dealer HD care o primise la "trade in" (buy back)de la un moto-politist . 180 de euro transportul de la Londra pana in tara (cu un TIR), inca 100 pana la poarta garajului. Inmatricularea....inca nu stiu. Ca fapt divers, am platit asigurare in Anglia (ca sa o pot duce pe roti pana la TIR) 30 de lire si apoi 10 lire pe luna (asig obligatorie, full CASCO, asigurarea echipamentului purtat de motociclist). Pana acum totul roz si frumos INSA, mare problema: intrucat locuiesc in Iasi, reprezentante BMW Motorrad agreate de importator (ca sa nu imi pierd garantia) mai apropiate sunt la Brasov (320km) sau Bucuresti (400km). In Iasi exista BMW numai pentru autoturisme. Am vorbit telefonic cu un domn de la AB care mi-a spus ca nu accepta nici macar un schimb de ulei sa se faca la BMW automobile (e cu totul alta "pravalie") desi este evident pentru toti ca se poate face in spatele blocului. Pe de alta parte, ca sa pot sa pun gaz in mobra, trebuie sa muncesc. Inclusiv vinerea. Sambata nu cred ca vine cineva la departamentul moto in Brasov sau Bucuresti. Asa ca, stimati tovarasi si pretini, nu imi ramane decat sa ma "bucur" ca traiesc intr-o tara minunata si intr-o zona "minunat defavorizata" - din punct de vedere GS-istic vorbind. Pozele...."vine" zilele urmatoare. Acum sunt ocupat sa ma dau cu ea si sa ma dau pe net dupa accesorii. Foarte util topicul prezent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Acum am vazut postul tau anterior referitor la greutatea fiarelor. Din pacate nu le-am cantarit atunci cand le-am primit. Daca lw dau jos la iarna pt revopsit promit sa le cantaresc. Referitor la resoftare normal ca nu ajuta la kilometraj care e analog ci doar la restul de date de pe display. Oricum m-am obisnuit sa ma uit la viteza pe gps. AB Bucuresti are program si sambata.....nu stiu daca au si duminica, dar sambata au cu siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 13, 2011 Admin Share Postat August 13, 2011 @Shogard..despre far iti spun sigur ca trebuie schimbat. Dispersia luminii o face oglinda farului impreuna cu sticla, nu repozitionarea becului. Degeaba adaugi scotch pe far, asta iti va acoperi haloul de lumina de pe stanga, dar in dreapta nu vei mai vedea nimic, adica acolo unde este foarte important sa vezi.. Dealtfel, in mod normal nici nu ar trebui sa ti-o accepte la RAR fara far schimbat, tot din motivul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 AB Bucuresti are program si sambata.....nu stiu daca au si duminica, dar sambata au cu siguranta. Nu si service-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogard Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 @Shogard..despre far iti spun sigur ca trebuie schimbat. Dispersia luminii o face oglinda farului impreuna cu sticla, nu repozitionarea becului. Degeaba adaugi scotch pe far, asta iti va acoperi haloul de lumina de pe stanga, dar in dreapta nu vei mai vedea nimic, adica acolo unde este foarte important sa vezi.. Dealtfel, in mod normal nici nu ar trebui sa ti-o accepte la RAR fara far schimbat, tot din motivul asta. Scriam in posturile precedente ca oglinda pare simetrica (la o inspectie vizuala) si atunci s-ar putea sa fie doar un comutator, mai ales ca la automobilele BMW facute pentru Anglia exista sistemul acesta. In orice caz, i-am contactat pe cei de la AB si au spus ca in programul de piese sunt doua coduri de far, asa ca......e limpede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.