NaeL Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) Pentru preturi, disponibilitate, cel mai bine la dai telefon. Este vb despre userul NASU de aici de pe forum /index.php?/user/15751-nasu/page__tab__aboutme . Senzorii de presiune de la roti(cine are) se pot decalibra in momentul in care schimbi anvelopele. Bleed la ABS inseamna schimbarea integrala a lichidului de frana. Mai este util am inteles cand umbli la instalatie si iti raman bule prin ea. Editat Aprilie 25, 2012 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Pam pam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Pam pam 1 Cati bani ? 2 Cu cat e mai usoara fata de cea stock ? 3 E la fel de silentioasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 1) http://www.motoblouz.com/vente-echappement-leo-vince-silencieux-lv-one-ovale-position-origine-12229.html 436 eu carbon sau 330 inox (-20% tva... motoblouz taie direct din pret cant te loghezi cu cont de Romania) 2) 2.1 kg fara silencer fata de aproape 5 3) Fara silencer e zgomotoasa. Cu silencer nici nu am testat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 1) http://www.motoblouz.com/vente-echappement-leo-vince-silencieux-lv-one-ovale-position-origine-12229.html 436 eu carbon sau 330 inox (-20% tva... motoblouz taie direct din pret cant te loghezi cu cont de Romania) 2) 2.1 kg fara silencer fata de aproape 5 3) Fara silencer e zgomotoasa. Cu silencer nici nu am testat Te rog daca poti sa faci un test si cu silencer ..desi la 145.3 pe kg [scos de pe mobra] e destul de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Cu silencer cred ca e aproape de stock. Cum il pun iti dau de veste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 e normal sunetul (clanc-ul)pe care il scoate furca pe obstacole mici si dese? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 e normal sunetul (clanc-ul)pe care il scoate furca pe obstacole mici si dese? Da e normal si apare ca urmare a discurilor "flotante" . Adica care nu sunt prinse fix pe roata. Ca sa-ti ai seama mai bine undeva la interior "pompeaza" un pic furca fara sa fie mobra pornita si o sa auzi mai bine zgomotul. sau pui pe cineva sa faca operatiunea in timp ce stai si te holbezi la discuri. Si eu am crezut ca a mea are o problema la furca [era inainte sa o iau] si m-am dus la Bavaria si am "pompat" un pic una noua in showrom pana m-am convins [citisem in prealabil pe ADV] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 A montat cineva chain oiler pe acest model? Eu am montat un loobman si mi se pare ca se cam loveste capul de suruburile de la foaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 A montat cineva chain oiler pe acest model? Eu am montat un loobman si mi se pare ca se cam loveste capul de suruburile de la foaie Eu. Scotoiler. Si eu am o oarecare problema acolo. Functioneaza dar am de gand sa.i fac o modificare pt o functionare mai buna insa nu sm apucat. Mentionez ca sistemul pe care l.am montat eu unge doar pe o singura parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Asta e ce mi-a iesit la prima incercare: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Daca tot m-am documentat pt o discutie pe alt topic am dat peste filmul . Have fun. Daca tot m-am documentat pt o discutie pe alt topic am dat peste filmul . Have fun. Si inca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Concluzia mea, dupa ce m-am uitat la cele doua filmulete: se poate si cu f800, dar tot mai bine e cu un KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovanyady Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Hai noroc. Asa cum spuneam in postarile anterioare, in vara asta vreau sa vand motorul. Asa ca in luna Iulie, undeva dupa 20 iulie, oricine e interesat e asteptat in Brasov sa il vada, probeze, sau cumpere. Motorul e din 2010, e BMW F800GS , e negru cu rosu in culoare si multe alte extra-uri. Pretul va fi stabilit dupa ce dotari are dar in orice caz va fi sub pretul pietei. Cei interesati sunt rugati sa trimita PM cu numar de telefon sau adresa de mail si voi reveni cu mai multe detalii, pe la jumatatea lui Iulie. Cu respect, Adrian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 1336670558[/url]' post='3124279']Asta e ce mi-a iesit la prima incercare: Mai departeaza capul cu 10 mm de foaie si inclina-l mai mult, 45 grade sau chiar mai mult. In varfurile capului de ungere eu am pus doua inele de 3 mm lungime decupate dintr-un furtun de cauciuc ( retur injector Logan) subtire. Strang firicele de scurgere si se monteaza/demonteaza mai usor. In rest nu au fost probleme la montaj si functioneaza din prima pe un CBF1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Concluzia mea, dupa ce m-am uitat la cele doua filmulete: se poate si cu f800, dar tot mai bine e cu un KTM Clar cu o vaca de-asa te chinui ..cam cum am patit eu azi incercand sa ma tin dupa cineva cu un cross/enduro yama de 450 si un nebun cu 990. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 (editat) POZE... ...vrem poze... Editat Mai 14, 2012 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 POZE... ...vrem poze... Ce poze maestre pai cand ii ajungeam din urma pe nebunii aia doi o rupeau la fuga ca erau deja plictisiti de asteptare cand sa mai scot tel sa fac poze ca de camera nu o aveam la mine oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) Pentru cine gaseste F800GS nu prea confortabil sau chiar inaccesibil din cauza inaltimii motocicletei, Touratech ofera chitul de coborare cu 5 cm, format din suspensie spate si arcuri progresive fata. Costa cca 680€. Apoi se mai poate adauga saua joasa (minus 2cm, 339€) si se castiga in total 7cm. Editat Mai 16, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Pentru cine gaseste F800GS nu prea confortabil sau chiar inaccesibil din cauza inaltimii motocicletei, Touratech ofera chitul de coborare cu 5 cm, format din suspensie spate si arcuri progresive fata. Costa cca 680€. Apoi se mai poate adauga saua joasa (minus 2cm, 339€) si se castiga in total 7cm. Oribil de scumpe preturile alea. De mentionat ca la -5cm din amortizoare se pierde tot cam atat din cursa suspensiilor. Practic se ajunge la suspensii cu o cursa adecvata pt strada, sau ceea ce are F650GStwin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Oribil de scumpe preturile alea. De mentionat ca la -5cm din amortizoare se pierde tot cam atat din cursa suspensiilor. Practic se ajunge la suspensii cu o cursa adecvata pt strada, sau ceea ce are F650GStwin. Ma asteptam ca pretul o sa fie una dintre primele discutii (mai ales pt. cei nu neaparat interesati de subiect). Eu nu ma exprim daca este scump sau ieftin dar important este ca cine este interesat, macar are aceasta varianta. Din pacate, spre deosebire de Triumph Tiger 800, BMW ofera F650-ul si ca varianta mai low-cost, adica, au facut tampenia sa renunte un disc pe fata si sa reduca puterea (plus alte mici modificari). Daca doar coborau suspensia si roata fata 19" in loc de 21" era mult mai intersant dupa parerea mea. (p.s. preturile pot fi mari sau mici; produsele sunt scumpe, nu preturile ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Ma asteptam ca pretul o sa fie una dintre primele discutii (mai ales pt. cei nu neaparat interesati de subiect). Eu nu ma exprim daca este scump sau ieftin dar important este ca cine este interesat, macar are aceasta varianta. Din pacate, spre deosebire de Triumph Tiger 800, BMW ofera F650-ul si ca varianta mai low-cost, adica, au facut tampenia sa renunte un disc pe fata si sa reduca puterea (plus alte mici modificari). Daca doar coborau suspensia si roata fata 19" in loc de 21" era mult mai intersant dupa parerea mea. (p.s. preturile pot fi mari sau mici; produsele sunt scumpe, nu preturile ) pai si tiger 800 are 2 versiuni. cel normal roata 19 pe fata si cel xc roti spitate 21 pe fata, diferentele sunt ca cele intre f800gs si f650gs (twin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) pai si tiger 800 are 2 versiuni. cel normal roata 19 pe fata si cel xc roti spitate 21 pe fata, diferentele sunt ca cele intre f800gs si f650gs (twin) Tu ce ai patit?? Exact asta spuneam, facand paralela cu Tiger... ca BMW din pacate a "pocit" F650-ul. La Tiger nu au renuntat la un disc de frana si la putere din cate stiu. Editat Mai 16, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Tu ce ai patit?? Exact asta spuneam, facand paralela cu Tiger... ca BMW din pacate a "pocit" F650-ul. La Tiger nu au renuntat la un disc de frana si la putere din cate stiu. am citit gresit. ma scuzati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.