smok3 Postat Septembrie 27, 2008 Autor Share Postat Septembrie 27, 2008 (editat) aolo..serios...?...ieti pasta n(o) stiam...si ca sa fiu in asentimentul tau...pai atunci dc pun si sa de paseger astia pe SS?ar trebui sa puna doar "cocoasa"...dar vezi matale SS sunt moto de strada care se activeaza rapid ptr circuit... Bai Mo sa se plimbe lumea cu fomeile pe la terase pe Magheru de astea pun astia sha pt pasager si daca tu vrei sa ma convingi ca un ss este pt pasager nu ai sa reusesti nici o data am sa te contrazic la nesfarsit te rog frumos sa imi aratzi si mie o motoreta de CIRCUIT!!!carenata complet de asa ceva far far ,oglinzi etc ...cate au sha de pasager ! Editat Septembrie 27, 2008 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Bai Mo sa se plimbe lumea cu fomeile pe la terase pe Magheru de astea pun astia sha pt pasager si daca tu vrei sa ma convingi ca un ss este pt pasager nu ai sa reusesti nici o data am sa te contrazic la nesfarsit te rog frumos sa imi aratzi si mie o motoreta de CIRCUIT!!!carenata complet de asa ceva far far ,oglinzi etc ...cate au sha de pasager ! ha ha ha...pai ai zis singur la inceputul postului...este mai greu ptr unu care nu vrea sa vada...de fapt intram in polemica si cu logica ta absurda nu ma pot pune...sa ai o zi buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin C. Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Bai Mo sa se plimbe lumea cu fomeile pe la terase pe Magheru de astea pun astia sha pt pasager si daca tu vrei sa ma convingi ca un ss este pt pasager nu ai sa reusesti nici o data am sa te contrazic la nesfarsit te rog frumos sa imi aratzi si mie o motoreta de CIRCUIT!!!carenata complet de asa ceva far far ,oglinzi etc ...cate au sha de pasager ! Da' ce treaba are motocicleta de circuit cu cea de strada ,mai nene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 (editat) vad ca ideea multora dintre noi despre o motocicleta SS este total gresita ALoooo un SS nu este pt plimbat pasger.....este pt racing ,circuit,curbe etc !!! Mai e cineva care mai tine minte ca pe-aici vorbim de motociclete? E greu si cu tine Exact in acelasi fel in care pina si Ferrari FXX, care NICI MACAR NU E OMOLOGAT PT STRADA nu e monopost si are tot 2 locuri, tot asa motocicletele supersportive STRADALE de 1000 de cmc. trebuie sa aiba 2 locuri. Decizia de a-i pune capac pe spate si de a o folosi ca monopost imi apartine MIE, nu fabricantului. Eu personal imi iau bagaje si femeia in spate si ma duc in Grecia, la Serres cu Zx-10R-ul. Pina aici are 2 locuri. Ea se duce la cumparaturi si io ma duc sa ma dau. De aici este monopost. Dupa aia pun bagajele pe ea si plecam vreo saptamina in insula Tassos sau unde ne mai chelesete noua si devine din nou bipost. Nu glumesc, am facut-o si am s-o mai fac. De ce? Pt. ca imi place turismu' pe motoreta, da' imi plac numa' motocicletele super-sport... Nu oblig pe nimeni sa faca la fel, insa chiar nu-i nimic rau in a merge doar la o terasa cu motocicleta. Mai sint si oameni normali care fac lucru\' asta ca sa bea o cafea sau un ceai cu prietenii, si nu ca sa se sparga in basini. De ce daca eu azi vreau sa merg 5 kilometri in oras si nu 1500 in afara fabricantu de motorete italian sau japchinez trebuie el sa isi bata joc de femeia mea sau de prietenu\' cu care vreau sa schimb 2 vorbe cu un suc in fata? Sau poate vrea si altu\' sa vada cum e cu motoreta super-sport si poate ca eu sint mai putin egoist de felul meu si il iau la o tura intre Iasi si Hanu Ancutei, sa ii arat care-i treaba cu motocicletele astea si sa mincam o ciorba de burta... Deci da, intr-adevar, ideea multora dintre noi despre o motocicleta SS este total gresita si e greu cu ei. Da\' ce treaba are motocicleta de circuit cu cea de strada ,mai nene? Buna intrebare. Ca ultima data cind am verificat Rossi avea una de pista si io una de strada... Editat Septembrie 28, 2008 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 subscriu 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLK Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 superb fieru, iti dai seama ce cuplu 4 in V, e nebunie, sa vedem ce vor face in SBK, daca vor intra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 (editat) Exact in acelasi fel in care pina si Ferrari FXX, care NICI MACAR NU E OMOLOGAT PT STRADA nu e monopost si are tot 2 locuri, tot asa motocicletele supersportive STRADALE de 1000 de cmc. trebuie sa aiba 2 locuri. Decizia de a-i pune capac pe spate si de a o folosi ca monopost imi apartine MIE, nu fabricantului. Eu personal imi iau bagaje si femeia in spate si ma duc in Grecia, la Serres cu Zx-10R-ul. Pina aici are 2 locuri. Ea se duce la cumparaturi si io ma duc sa ma dau. De aici este monopost. Dupa aia pun bagajele pe ea si plecam vreo saptamina in insula Tassos sau unde ne mai chelesete noua si devine din nou bipost. Nu glumesc, am facut-o si am s-o mai fac. De ce? Pt. ca imi place turismu' pe motoreta, da' imi plac numa' motocicletele super-sport... Nu oblig pe nimeni sa faca la fel, insa chiar nu-i nimic rau in a merge doar la o terasa cu motocicleta. Mai sint si oameni normali care fac lucru\' asta ca sa bea o cafea sau un ceai cu prietenii, si nu ca sa se sparga in basini. De ce daca eu azi vreau sa merg 5 kilometri in oras si nu 1500 in afara fabricantu de motorete italian sau japchinez trebuie el sa isi bata joc de femeia mea sau de prietenu\' cu care vreau sa schimb 2 vorbe cu un suc in fata? Sau poate vrea si altu\' sa vada cum e cu motoreta super-sport si poate ca eu sint mai putin egoist de felul meu si il iau la o tura intre Iasi si Hanu Ancutei, sa ii arat care-i treaba cu motocicletele astea si sa mincam o ciorba de burta... Deci da, intr-adevar, ideea multora dintre noi despre o motocicleta SS este total gresita si e greu cu ei. Buna intrebare. Ca ultima data cind am verificat Rossi avea una de pista si io una de strada... pai uite ca venit si raspunsul...dar poate nu stiti ca unii e mai motociclisti ca altii...hea hea hea...bv @taz Editat Septembrie 28, 2008 de magg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 taz rulez as always Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Bai Mo sa se plimbe lumea cu fomeile pe la terase pe Magheru de astea pun astia sha pt pasager si daca tu vrei sa ma convingi ca un ss este pt pasager nu ai sa reusesti nici o data am sa te contrazic la nesfarsit te rog frumos sa imi aratzi si mie o motoreta de CIRCUIT!!!carenata complet de asa ceva far far ,oglinzi etc ...cate au sha de pasager ! pai, atunci ma intreb de ce se mai chinuie producatorii sa faca faruri la SS... sau toba omologata sau cric lateral. la naiba, de fapt, nu stiu de ce se mai incurca cu publicul, ca doar nu are performantele unui pilot profesinist. ar trebui facute motoare speciale pt circuit direct. aah, stai, se fac motoare care sunt DOAR pt circuit. daca vrei asa cv, d c sa te mai incurci cu SS? ideea e ca producatorii fac SS pentru a fi folosite SI pe circuit SI pe strada. vrei sa o faci dedicata circuit? atunci iti cumperi carene, iti schimbi amortizoare, pneuri, evacuare, iti pui ce coada cat de mare si in ce culoare vrei, si te doare la basca. producatorul iti da aceasta posibilitate. dar ei se gandesc nu la ce are chef 1 om din 1000 ci cum sa faca 50 din 1000 sa cumpere un SS. si asta inseamna sa ofere CAT MAI MULT clientului. ce anume foloseste clientul din oferta, asta e treaba lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Ce cacao oribil ... ce pm e saracia asta bilute, ce obosita e , ce trista e ... pare un defect de fabricatie. Ce bashina oparita... Cum sa compari fieru asta turtit cu restu varfurilor de 1000 ??? da ai dreptate..mai urmeaza sa mai faci o campanie pentru a cumpara si altii motoru tau BUNULE Kymco Quannon 125(crap). ONTOPIC: superba:D:D:D:D:X:X:X::X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Arata de căcat. Copie prea murdara dupa 1000RR 2008. S-au tampit astia la capitolul codiță... Tehnic & shit probabil e 'cutting edge', dar ca si desgin...s-a dus pe pu.la... (urmeaza si Ducati,sigur) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 moldovene se numeste centralizare maselor pt un mai bun handling daca nu stiai cu cat e un motor mai scurt si ampatamentul mai scurt e cu atat mai manevrabil daca vrei looks iti iei r1 iar daca vrei sheer powaa....aici nu mai zic nimic ca o sa ziceti ca sunt obsedat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 moldovene se numeste centralizare maselorpt un mai bun handling daca nu stiai cu cat e un motor mai scurt si ampatamentul mai scurt e cu atat mai manevrabil daca vrei looks iti iei r1 iar daca vrei sheer powaa....aici nu mai zic nimic ca o sa ziceti ca sunt obsedat Esti prost ca noaptea oltene... Centralizarea maselor nu ar fi afectata daca acea codita ar fi putin mai lunga sau mai estetica. Greutatea in plus ar fi infima... vorbim de plasticul prelungit,nu de sub-frame.. Pt handling mai bun e nevoie de un ampatament mai scurt (un shorter wheelbase), nicidecum o coada mai scurta... Intr-un fel intri in curba cu Buell XB12R de ex cu ampatamentul sau scurt si altfel cu o Hayabusa ,par example.... Daca vrei looks iti iei ce-ti place, daca vrei sheer powah iti iei Ducati 1098, nu o vaca verde, grea (lait motiv pt flame). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blue_Hornet Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Aprilia a dezvoltat dintotdeauna motoare excelente. Traditia italianilor in competitiile moto este de apreciat si respectat. Cu siguranta noul motor V4 o sa-si faca treaba din plin. Multa lume a hulit Aprilia in ultimii ani datorita motorizarii mai putin fiabile Rotax. Din cate imi aduc eu aminte cei de la Aprilia au avut o perioada mai trista din punct de vedere financiar, perioada in care au facut acest compromis. Le-a mers, au trecut peste probleme si uite ca acum vin pe piata cu un motor nou si o motorizare demna de traditia Aprilia. Am vazut ca lumea comenteaza si pe seama monopostului. Din punctul meu de vedere asta e un motor pentru cunoscatori, pentru cei care vor sa mearga la circuit si sa scoata totul din ei sau/si din motor. Este un motor pentru egoisti Cum spunea cineva mai sus, daca vrei sa-ti plimbi pitipoanca (tot e cuvant la moda) pe Magheru iei un naked sau un sport-touring nu o ghiulea din asta pe care oricum piti isi rupe c'uru. La capitolul design..este genul de motor care place sau nu. Intamplator mie imi place. Tot intamplator eu am Ktm. Asta ca sa nu zica lumea ca fac reclama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Vad mai des sintagma asta "motor pt cunoscatori" si mi se pare partial o ipocrizie... Daca X are f multi bani si ii place pur si simplu cum arata Aprilia RSV4 ,de ce sa nu si-o cumpere? doar ca-i pt 'cunoscatori'? Are nevoie de 3 coae ca sa o calareasca? Inteleg ca motoare gen VTR SP2, TLR, ZX12 si altele sunt pt 'cunoscatori', dar cred ca fiecare e liber sa-si ia ce-i place, ce-l coafeaza,indiferent de motivele care stau la baza deciziei (tehnice, estetice , etc).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blue_Hornet Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Vad mai des sintagma asta "motor pt cunoscatori" si mi se pare partial o ipocrizie... Daca X are f multi bani si ii place pur si simplu cum arata Aprilia RSV4 ,de ce sa nu si-o cumpere? doar ca-i pt 'cunoscatori'? Are nevoie de 3 coae ca sa o calareasca? Inteleg ca motoare gen VTR SP2, TLR, ZX12 si altele sunt pt 'cunoscatori', dar cred ca fiecare e liber sa-si ia ce-i place, ce-l coafeaza,indiferent de motivele care stau la baza deciziei (tehnice, estetice , etc).. Sigur ca fiecare e liber sa-si cumpere ce doreste. Eu daca mi-as permite, maine mi-as achizitiona un astfel de motor chiar daca nu sunt un "cunoscator" Cand am folosit sintagma asta de cunoscator m-am referit la faptul ca cei de la Aprilia au facut un motor dedicat. Argumente? 1. pret mai mult ca sigur prohibitiv 2. design controversat (place sau nu) 3. motor V4 (asta chiar nu e un motor cu care sa-ti faci mana) 4. monopost (o mare parte din posibila clientela e pusa de-o parte) Toate astea ma fac sa cred ca modelul asta nu se vrea un bestseller aducator de incasari colosale ci un motor care sa revigoreze marca. Sa zica "uite ce poate sa faca Aprilia" Si sa nu uitam ca o sa participe in superbike. Asadar cei de la Aprilia si-au pus mare baza in motorul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 2, 2008 Autor Share Postat Octombrie 2, 2008 Vad mai des sintagma asta "motor pt cunoscatori" si mi se pare partial o ipocrizie... Daca X are f multi bani si ii place pur si simplu cum arata Aprilia RSV4 ,de ce sa nu si-o cumpere? doar ca-i pt 'cunoscatori'? Are nevoie de 3 coae ca sa o calareasca? Inteleg ca motoare gen VTR SP2, TLR, ZX12 si altele sunt pt 'cunoscatori', dar cred ca fiecare e liber sa-si ia ce-i place, ce-l coafeaza,indiferent de motivele care stau la baza deciziei (tehnice, estetice , etc).. ma scuzi ca ma bag si eu aiurea in seama dar daca nu este o motereta pt cunosctaori cine in afara de italian pune asa ceva pe o motereta de strada : All components are naturally of the highest calibre. They include an Ăhlins fork, rear monoshock and steering damper, Brembo monobloc brake calipers and forged aluminium wheels. Se vede din poze furca, amortizor.. si ghidon Ăhlins,radialele de la Brambo ,vad eu pana si furtnasele cu insertie,niste carboane dalea nebune si iata iese CALITATE & DESIGN,culmea e ca la japan nu am vazut asa ceva(ma refer la calitate) decat la motoretele de moto jepe sau sbk dar nu si la cele de strada,normal de aici si pretul un pic mai piperat al italinenilor din cauza calitatzi,multzi spun ca nu sunt fiabile(poate au dreptate poate nu) si nu vreau sa ii contrazic fiecare dupa cum a avut norocul PS : vad ca esti fan BeMeWe nici cu ala nu imi e rusine dar ,....si alea au un dar la fel ca italienele la multe puncte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Esti prost ca noaptea oltene... Centralizarea maselor nu ar fi afectata daca acea codita ar fi putin mai lunga sau mai estetica. Greutatea in plus ar fi infima... vorbim de plasticul prelungit,nu de sub-frame.. Pt handling mai bun e nevoie de un ampatament mai scurt (un shorter wheelbase), nicidecum o coada mai scurta... Intr-un fel intri in curba cu Buell XB12R de ex cu ampatamentul sau scurt si altfel cu o Hayabusa ,par example.... Daca vrei looks iti iei ce-ti place, daca vrei sheer powah iti iei Ducati 1098, nu o vaca verde, grea (lait motiv pt flame). suzuki tati poate ai observat ca acest look a fost adoptat la moto gp si crede-ma ca acolo ultimul lucru care conteaza e lookul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 (editat) ma scuzi ca ma bag si eu aiurea in seama dar daca nu este o motereta pt cunosctaori cine in afara de italian pune asa ceva pe o motereta de strada : All components are naturally of the highest calibre. They include an Ăhlins fork, rear monoshock and steering damper, Brembo monobloc brake calipers and forged aluminium wheels. Se vede din poze furca, amortizor.. si ghidon Ăhlins,radialele de la Brambo ,vad eu pana si furtnasele cu insertie,niste carboane dalea nebune si iata iese CALITATE & DESIGN,culmea e ca la japan nu am vazut asa ceva(ma refer la calitate) decat la motoretele de moto jepe sau sbk dar nu si la cele de strada,normal de aici si pretul un pic mai piperat al italinenilor din cauza calitatzi,multzi spun ca nu sunt fiabile(poate au dreptate poate nu) si nu vreau sa ii contrazic fiecare dupa cum a avut norocul PS : vad ca esti fan BeMeWe nici cu ala nu imi e rusine dar ,....si alea au un dar la fel ca italienele la multe puncte M3n, Aprilia ne-a obisnuit cu 'componente' bune de cand a lansat RSV Mille R (furca USD Ohlins, amortizor spate ohlins, amortizor ghidon ohlins, frane brembo (radiale, ulterior), jante OZ ...asa ca scuza-ma, dar faptul ca RSV 4 vine cu aceleasi 'dotari' (standard) nu ar trebui sa mire deloc pe nimeni, cel putin nu pe "cunoscatorii" (de Aprilia). Nu sunt chiar fan BMW, in domeniul moto mi-e greu sa fiu fan o marca, un brand... sunt fan a ceea ce-mi place, ce-mi starneste interesul... La japoneze nu vezi brembo si Ohlins pt ca ele stock, vin mai ieftine.. Ele nu vin cu furca si amortizor spate ohlins + damper + brembo, ele vin cu Nissin sau Tokico (a se nu se intelege ca denigrez Nissin sau Tokico) De aia un ZX10R/ R1/ GSXR 1000 / CBR 1000 RR etc...costa noi maxim 12.000 E iar un 1098S, RSV Factory etc....mai mult (nu zic o suma ca nu vreau sa gafez, nu-s la curent cu preturile dar 1098 sare lejer de 15.000 iar RSV Factory de 13.500 (cred)) Cu brandurile, nu e unul cel mai bun,fiecare exceleaza la ceva. Par example, bavarezii ...exceleaza in touring si enduro, abia acu au scos un superbike adevarat (S1000RR), pt ca K1200S/R nu era o 'vitezana' in adevaratul sens al cuvantului, nu zic K1200S rusineaza poate unele superbike uri dar nu-i un 'track bike'. Tre' sa te orientezi ce-ti place la un motor, ce vrei de la el...ca sa stii ce sa alegi.. Daca vrei cea mai ieftina varianta sa fii observat in trafic, nu cred ca ma poate contrazice cineva, iti cumperi o japoneza de viteza (SS/superbike) mai veche... (disclaimer: toti posesorii de asa ceva,de pe forum, sa nu se simta lezati, vroiam doar sa "make a point"). Nu multi isi permit moftul de-a arunca cu mii de euro pe un Ducati, Aprilia, BMW etc.. Cine-si ia ceva de genu'....si-o ia ca-i place f mult si face abstractie de pret sau face un efort financiar.. Concluzionand, RSV4 nu e neaparat un motor pt 'cunoscatori', cred ca un motor cu-adevarat pt 'cunoscatori' ar fi de exemplu...HP2 Sport de la BMW.. Orice om normal si-ar lua la jumatate din pretul lui HP2 Sport, un R1200S, care e de fapt baza modelului.. Editat Octombrie 2, 2008 de insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateih Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 bai nene ideea cam sta in felul urmator: daca vrei pasager (bagaje)alete nebunii iti iei un sport touring ,de ce nu un tourring daca vrei un super sport iti iei ceva "racing" cum ar fi si modelul de fatza cu monopost,te dai a;tfel pe circuit ,pe curbe etc...eu zic pt asta e facut nu pt atzi plimba pasagerul sa nu uitam ca motocicletele sunt impratzite in mai multe categorii dar daca unii isi iau moterete sa si arate bine si tot o data sa isi si plimbe si pasaricile asta este alt ceva ! vad ca ideea multora dintre noi despre o motocicleta SS este total gresita ALoooo un SS nu este pt plimbat pasger.....este pt racing ,circuit,curbe etc !!! Mai e cineva care mai tine minte ca pe-aici vorbim de motociclete? E greu si cu tine ai dreptate..diferentza dintre japonezi si italieni/ europenii este ca modele europene sint concepute sa aiba componente high tech si design care sa le poate ingloba in handling, performantza si placere de a conduce. Nu se poate compara nici o japoneza la placerea de a conduce un motor cu un Ducati, Benelli sau Aprilia, sa numai vorbesc de Moto Morini...asa ca este o chestiune de buget si perceptie. Toate modelele italiene cu "S" au suspensie Ăhlins, jentzi Brembo, Marchesini, OZ si orice model standard are frine Brembo cu furtune Stahlflex, practica curenta si la BMW si la japonezi deloc. In acelasi timp intretinerea la europene este mi scumpa caci se merge pe principiul ca motorul sa ie tip top la fiecare inspectie, deci se schimba componente si asta pe principiul ca motorul trebuie sa produca placerea maxima pt banii datzi. Alt suflu are un Ducati de acum 20 de ani si un BMW fatza de o japoneza de aceeasi virsta...desi financiar japonezele renteaza mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 Concluzionand, RSV4 nu e neaparat un motor pt 'cunoscatori', cred ca un motor cu-adevarat pt 'cunoscatori' ar fi de exemplu...HP2 Sport de la BMW.. De ce este asta pt cunoscatori.....?ca are cadru ala de "teava" cilndrii aia care dai cu ei de pamant daca te chiunuiun pic pe circuit chiar nu inteleg vu toate ca e BMW dar cu model asta si`au cam luat teapa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 Concluzionand, RSV4 nu e neaparat un motor pt 'cunoscatori', cred ca un motor cu-adevarat pt 'cunoscatori' ar fi de exemplu...HP2 Sport de la BMW.. De ce este asta pt cunoscatori.....?ca are cadru ala de "teava" cilndrii aia care dai cu ei de pamant daca te chiunuiun pic pe circuit chiar nu inteleg vu toate ca e BMW dar cu model asta si`au cam luat teapa ! total of-topic...inainte sa vb de HP2sport te-ai documentat...? sau doar vb ca sa fi contra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 (editat) ai dreptate..diferentza dintre japonezi si italieni/ europenii este ca modele europene sint concepute sa aiba componente high tech si design care sa le poate ingloba in handling, performantza si placere de a conduce. Nu se poate compara nici o japoneza la placerea de a conduce un motor cu un Ducati, Benelli sau Aprilia, sa numai vorbesc de Moto Morini...asa ca este o chestiune de buget si perceptie.Toate modelele italiene cu "S" au suspensie Ăhlins, jentzi Brembo, Marchesini, OZ si orice model standard are frine Brembo cu furtune Stahlflex, practica curenta si la BMW si la japonezi deloc. In acelasi timp intretinerea la europene este mi scumpa caci se merge pe principiul ca motorul sa ie tip top la fiecare inspectie, deci se schimba componente si asta pe principiul ca motorul trebuie sa produca placerea maxima pt banii datzi. Alt suflu are un Ducati de acum 20 de ani si un BMW fatza de o japoneza de aceeasi virsta...desi financiar japonezele renteaza mai mult. Nu prea ai dreptate, cred ca esti subiectiv si nu vezi lucrurile asa cum sunt. Intr-adevar unele italience gen "S" sau "R" au componente de top puse pe ele, dar daca iei stoc o japoneza si ii pui componente after-market mai performante ajungi cam la aceeasi bani sau chiar mai putin. Ia tu un ducati 1098S si un GSX-R 1000 si modifica japoneza, si spune-mi cum iese... Asta cu placerea de a conduce iar e o porcarie, si o vrajeala de mk , sunt japoneze care sunt mult mai placut de condus ... compari mere cu pere probabil. Intretinerea la italience e mai scumpa fiindca sunt produse in numar mai mic, deci si consumabilele sunt putin mai mari. Un Ducati de acum 20 de ani rar mai vezi, majoritatea au ruginit deja, sau si-au dat duhul dupa 10 ani ... BMW-uri sunt destule fiindca au fost facute sa fie fiabile (lenese. greoaie, etc), si pun pariu ca unele Honde din 70-80 se mai tin bine daca au fost intretinute corespunzator si mers linistit. Editat Octombrie 3, 2008 de LaurBalaur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateih Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 Nu prea ai dreptate, cred ca esti subiectiv si nu vezi lucrurile asa cum sunt. Intr-adevar unele italience gen "S" sau "R" au componente de top puse pe ele, dar daca iei stoc o japoneza si ii pui componente after-market mai performante ajungi cam la aceeasi bani sau chiar mai putin. Ia tu un ducati 1098S si un GSX-R 1000 si modifica japoneza, si spune-mi cum iese... Asta cu placerea de a conduce iar e o porcarie, si o vrajeala de mk , sunt japoneze care sunt mult mai placut de condus ... compari mere cu pere probabil. Intretinerea la italience e mai scumpa fiindca sunt produse in numar mai mic, deci si consumabilele sunt putin mai mari. Un Ducati de acum 20 de ani rar mai vezi, majoritatea au ruginit deja, sau si-au dat duhul dupa 10 ani ... BMW-uri sunt destule fiindca au fost facute sa fie fiabile (lenese. greoaie, etc), si pun pariu ca unele Honde din 70-80 se mai tin bine daca au fost intretinute corespunzator si mers linistit. este bine ca esti un fan Suzuki, dar ceva motoare am probat la viatza mea...si am avut destule...pina la urma este o chestie de gust si bani. Chestia "cu placera de a conduce iar e o porcarie, si o vrajeala de mk", puteai sa te exprimi mai civilizat...dar no comments...forumul este liber ca si soselele Europei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 [...]Nu se poate compara nici o japoneza la placerea de a conduce un motor cu un Ducati, Benelli sau Aprilia, sa numai vorbesc de Moto Morini...asa ca este o chestiune de buget si perceptie[...] Nici ca puteai sa faci un comment mai subiectiv de atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.