zael26 Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Am si eu o intrebare : La modelele Suzuki DRZ SM nu se aplica regula de citire a V.I.N.- ului? Adica nu iti poti da seama dupa a 10-a cifra a seriei cadrului de anul de fabricatie? Eu am vazut 3 DRZ-uri SM si toate aveau seria incepand cu : JS1 B8111 2 0 .... Dupa mine ar fi 2000 fabricatie, ceea ce ar insemna mare teapa, pt k ar fi un DRZ S din 2000 cu roti de supermoto, si vandut ca un SM de 2005. Va intreb pe voi care aveti SM-uri la concret, este difetita sau nu? Ar fi interesant chiar un tabel : cum trebuie sa arate seria de E cum tre sa fie cea de S si cea de SM, pentru ca am cautat pe net si nu am prea gasit nimic... In felul asta am evita tepele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmisulicaa Postat Iunie 3, 2010 Autor Share Postat Iunie 3, 2010 Am si eu o intrebare :La modelele Suzuki DRZ SM nu se aplica regula de citire a V.I.N.- ului? Adica nu iti poti da seama dupa a 10-a cifra a seriei cadrului de anul de fabricatie? Eu am vazut 3 DRZ-uri SM si toate aveau seria incepand cu : JS1 B8111 2 0 .... Dupa mine ar fi 2000 fabricatie, ceea ce ar insemna mare teapa, pt k ar fi un DRZ S din 2000 cu roti de supermoto, si vandut ca un SM de 2005. Va intreb pe voi care aveti SM-uri la concret, este difetita sau nu? Ar fi interesant chiar un tabel : cum trebuie sa arate seria de E cum tre sa fie cea de S si cea de SM, pentru ca am cautat pe net si nu am prea gasit nimic... In felul asta am evita tepele. Nu stiu sigur cum sta treaba cu V.I.N.-ul, dar iti pot spune cateva metode sa iti dai seama daca e E/S/SM: La SM semnul distinctiv sunt janbele upsidedown (S si E au jambe normale) si daca au fost puse roti de sm pe E/S atunci ori are disc de frana de enduro (mai mic) ori are adaptor pe etrier. Diferenta cel mai usor de reperat dintre E si S este ca E-ul are carburator FCR (mai are cateva modificari in motor, dar nu ai cum sa iti dai seama decat daca il desfaci), deaia E-ul este si mai puternic (~50HP). Daca nu sti cum sa faci diferenta dintre carburator FCR si vacumatic, numeri furtunele de supra plin. FCR-ul are vreo 4, vacumaticul are doar 1. Dar din ce ai zis vrei sa faci diferenta dintre SM si E/S. Sper sa te ajute. Misu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Addutza Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 salut , am si eu o intrebare cat ulei intra in furca la un drz 400 e din 2000 ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmisulicaa Postat Iunie 9, 2010 Autor Share Postat Iunie 9, 2010 salut , am si eu o intrebare cat ulei intra in furca la un drz 400 e din 2000 ?? Salut, 710-720 ml Misu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mnk Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 @zael26 - uite aici o lista gasita pe net pt Suzuki VIN: http://www.suzukimotorcyclespares.co.uk/Spares/vinList.asp La ce am eu se potriveste, in rest nu stiu cat de 100% ok este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Addutza Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Salut, 710-720 ml Misu cantitatea respectiva este pt un amortizor sau pentru ambele ?? multumesc Mesaj completat Salut, 710-720 ml Misu cantitatea respectiva este pt un amortizor sau pentru ambele ?? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmisulicaa Postat Iunie 9, 2010 Autor Share Postat Iunie 9, 2010 cantitatea respectiva este pt un amortizor sau pentru ambele ?? multumesc Cantitatea este pentru un singur amortizor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 asa scrie in carte : se poate une dupa doua masuratori: Standard fork oil capacity (each leg): 709 ml (24.0 US oz, 25.0 Imp 02) r Move the inner tube slowly several times. I CAP BOLT r Install the cap bolt Hold the front fork in a vertical position and adjust the fork oil level using the special tool. 09943-741 11 : Fork oil level gauge Fork oil level Standard: 165 mm (6.5 in) NOTE: Before adjusting the oil level, remove the fork spring and compress the inner tube fully Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 (editat) Inainte Si dupa Nu mai credeti tot ce apare la TV... daca vreti sa invatati ceva despre mobra voastra "read the fking manual". Se downloadeaza moca de aici http://pdftown.com/Suzuki-DR-Z400-Service-Manual.html doar ca e enervant ca dureaza. Cat despre ce roti merge; ce e indicat sa folosesti in toata treaba: daca ai DRZ SM pui rotile de enduro S cu discu de SM si nu ai nici o problema ( cu conditia ca roata S sa fie originala de DRZ); daca ai DRZ S pui rotile de SuperMoto cu discurile de la S ( cu conditia ca roata SM sa fie originala de DRZ ). Eu am DRZ 400 S si i-am pus roti SM Morad wtf made in spain (cred ca au fost pe Derbi Senda) (cuvant urat) si cu adaptorii si masuratorile de rigoare s-au asezat perfect ... singura problema pe care o am e ca as vrea sa schimb discul ca nu arata ft ft bine, macar intra pe etrier si face ce tre sa faca , sa calce placutele pe el si sa puna frana. Smile a facut si stopie cu el, mie imi e frica... DRZ S sau SM cu rotile de enduro nu merge in HARD enduro, nu e un motor pe care sa-l arunci de la 10 metri in prapastie si sa-l scuturi de praf si sa pleci mai departe. Pt asta va luati un cross. In schimb e super fun pt un mers pe soft enduro, urca cu 60 km/h (mai mult imi era frica) pe drum facut din bolovani si pietre medii, pietrisu ar fi fost lux. Merge foarte bine pe nisip, depinde doar ce gume ai. Nu impinge foarte tare la namol ... dar aici poate era de vina anvelopa mea. S-a catarat pe ceva munti si drumuri de munte in conditiile de mers de hobby, daca vrei sa te dai racing sau competition e obositor , pt ca totusi are 130 kile nu 90 ... si diferenta aia conteaza. Capacele laterale se sparg au 1,5 mm grosime, plasticul este un material FOARTE dur pe langa magneziul ala din care sunt facute. Capacul de la alternator se sudeaza, ca am vazut ca cineva mai sus l-a spart. Cum se da jos: simplu, dai rotita aia care e angrenata de electromotor jos, poate de aia nu iti iese tie:) sa ai mare grija ca sar niste piese si nu mai stii sa le pui bine la loc. Te uiti pe bikebandit sau in manual ca sa vezi ordinea exacta. Scarita de la schimbator se taie , se micsoreaza, se indoaie orice doar sa nu o lasati pe cea originala in forma ei originala ca va sparge capacu de la alternator atunci cand faceti POC. DRZ S sau SM cu rotile de SuperMoto e ceva de vis, e mult mai manevrabil, la curbe parca cere singur sa il apleci + foarte mare aderenta pe asfalt ... S cu gume de enduro ( nu cross, dar nici ceva touring enduro ) se vad in poza dar cam prost, avea aderante mizera pe ud, se lasa foarte mult (asa credeam eu), dar nu se cumpara cu SM. Al meu are pe kitul de enduro foaie de 44 si pe cel de supermoto foaie tot de 44. O foaie mai mica pt un top speed cu 5 km mai mare nici nu i-as pune. E foarte bine asa, sa plece puternic , demaraj mare. In afara nu e un motor cu care sa iesi si sa ajungi repede. Pleci si admiri peisajul, ai destul timp. La o viteza de 80-90-100 ai un consum de 2,5 MAXIM 3 fara pasager, asta cu carbelitorul de la DRZ S. In oras consuma FIX 4,5 cu toata forja de rigoare, car cum am zis, eu am carbelitorul de DRZ S. Sincer, doar pt a castiga 5 grade cand te apleci cu el si luatul unei curbe cu 60 ? 70? in loc sa o iei cu 50 cu rotile de enduro nu prea se merita diferenta. Eu am facut schimbare doar pt ca am castigat aderenta + ca am stander si fac schimbul de roti repede; dar sa faci schimbul de tot , adica sa renunti la rotile de enduro doar ca sa pui SM, n-are rost. E de 10 ori mai frumos in enduro decat pe strada/circuit ... doar ca la enduro nusht daca ai timp sa te dai zilnic, aici vorbesc de munte, dar pe strada se vede diferenta zilnic (la o frana, la o curba, d'astea). Ce as recomanda eu cuiva care tine la el este sa sa-i imbrace capacele laterale in carbon ... te costa 50 E de capac, pui carbon de 0,5 cm (JUMA de cm) si e de vis ... pt ca o sudura te costa cam 100 lei si tot se sparge daca cazi ). Eu ii pun zilele astea buloane pe roti costa 40-50 lei de roata (materiale) + manopera (eu mi le fac singu). Daca e cineva interesat, sa zica ca vorbim. Puneti-le buloane pe roti, handguard-uri metalice, capace cu Carbon ca se merita in cazul in care o dai usurel pe jos ... In caz de doamne fereste ... sunt inutile oricum. Am motorul aste de 2 sezoane si sincer din tot ce am avut pana acum (DR 650, DR 200, KLR 650) e cel mai amuzant si mai practic, te duce oriunde vrei, se incalta usor si enduro si SM si are cel mai mic consum scuter de 40 ponei. Pac Pac Hai sa iesim si noi cu janghinele de SM, astept opinii, sugestii, comentarii. Editat August 20, 2010 de alecsxander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Capacele laterale se sparg au 1,5 mm grosime, plasticul este un material FOARTE dur pe langa magneziul ala din care sunt facute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Sa va zic si eu ce am patit cu DRZ-ul meu, am spart radiatorul dreapta asa ca nu s-a mai putut repara. Am achizitionat altul dupa Ebay UK, dar ma gandesc sa-mi i-au ceva protectii pt. ele sa nu mi se mai intample la fel. De altfel este un motor exceptional, o chinui de 1,5 ani (a vazut doar teren accidentat si full gas) si nu are nimic, in ciuda faptului ca e din 2000 si are 28000 km. Ma gandesc sa-l inmatriculez sa pot umbla mai mult pe asfalt cu el si sa-i trag si un set de roti sm, de altfel avuse cand l-am adus din Ungaria, dar n-am mai avut bani de ele. Sincer recomand la toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Daca aveti posibilitatea sa achizionati alta evacuare ... faceti-o cu incredere ca merita toti banii, pe langa sunet motorul nu mai merge asa inecat, este mult mai liber. I-am pus evacuare completa Akrapovic si eu cred ca ii da mai multa putere decat arata in graficul de pe site http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaus...04/evolution-4/ pt ca se ridica foarte usor din gaz, si la ture foarte mici, nu mai e nevoie sa bagi mana tare in ea. Efectul sigur nu e placebo pt ca am testat-o 2 DRZ-isti si am zis acelasi lucru Sper sa urmeze carburator si axa cu came :-? /index.php?...2108&st=390 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 as vrea sa schimb rotile mele de supermoto (drz 400 2007) cu roti de cros dar tot de drz sa fie si apropiat ca an de fabricatie ,e cineva interesat??? rog pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 as vrea sa schimb rotile mele de supermoto (drz 400 2007) cu roti de cros dar tot de drz sa fie si apropiat ca an de fabricatie ,e cineva interesat??? rog pm vezi ca la enduro - anunturi comerciala cu vreo 10/15 pagini in urma era cineva de vindea roti de drz 2007 cu tot cu gume. vreo 400 euro parca, cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 e vechi anuntul , dar da am uitat sa mentionez ,: cumpar roti pt enduro, cross, cum vreti sa le numiti pt drz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 e vechi anuntul , dar da am uitat sa mentionez ,:cumpar roti pt enduro, cross, cum vreti sa le numiti pt drz Am eu rotile de Enduro originale, au 9500 km dintre care doar vreo 400 km de enduro ... arata zici ca-s date jos din vitrina de la Suzuki da-mi poze pe privat sau aici cu cele de SM, ca eu am acum unele de SM dar sunt ceva gen Morad Spain ... si parca as vrea si eu niste Excel ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Am eu rotile de Enduro originale, au 9500 km dintre care doar vreo 400 km de enduro ... arata zici ca-s date jos din vitrina de la Suzuki da-mi poze pe privat sau aici cu cele de SM, ca eu am acum unele de SM dar sunt ceva gen Morad Spain ... si parca as vrea si eu niste Excel ... TI-AM LASAT PM CU NR MEU DE TEL SI ADRESA DE MAIL ,ASTEPT FOTO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crossroad Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Am si eu o intrebare. Care este autonomia unui dr-z 400 sm in afara orasului? Ma bate gandul sa-mi cumpar unul si stiu ca dr-z-ul are un rezervor de 10 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Cu carburator Mikuni stock la 80-90 km/h ia 2,5 %; la 100 km/h ia 3 %, asta fara sa tragi de ea. La altii le consuma mai mult dar poate se duc 110 cu ele )). E motoru mic si tre sa ai rabdare cu el in afara. Ca sa faci un test sa vezi cum te simti dupa ce mergi pe DRZ 200-300 km in afara orasului, ia o sticla de 2 L de suc ( nu lua Cola dauneaza sanatatii ), si pune-o pe scaun si stai pe ea 2-3 ore . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crossroad Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Cu carburator Mikuni stock la 80-90 km/h ia 2,5 %; la 100 km/h ia 3 %, asta fara sa tragi de ea. La altii le consuma mai mult dar poate se duc 110 cu ele )). E motoru mic si tre sa ai rabdare cu el in afara. Ca sa faci un test sa vezi cum te simti dupa ce mergi pe DRZ 200-300 km in afara orasului, ia o sticla de 2 L de suc ( nu lua Cola dauneaza sanatatii ), si pune-o pe scaun si stai pe ea 2-3 ore . Merci pentru informatie. E un consum foarte decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Cu carburator Mikuni stock la 80-90 km/h ia 2,5 %; la 100 km/h ia 3 %, asta fara sa tragi de ea. La altii le consuma mai mult dar poate se duc 110 cu ele )). E motoru mic si tre sa ai rabdare cu el in afara. Ca sa faci un test sa vezi cum te simti dupa ce mergi pe DRZ 200-300 km in afara orasului, ia o sticla de 2 L de suc ( nu lua Cola dauneaza sanatatii ), si pune-o pe scaun si stai pe ea 2-3 ore . Eu am DRZ 400E 2005 si consuma 5% la drum lung, cu cauciucuri de enduro(nu cu crampoane)...... Daca tu scoti consumul asta iti trimit carburatorul sa mi-l reglezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 E-ul are alt carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 E-ul are alt carburator. Corect...eu am Keihin.....greseala mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 (editat) S'pla in el de carburator, mi-a luat 4 cu pasager ... P.S: trimite-l tu ca trimis ramane =)) Editat Septembrie 19, 2010 de alecsxander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Corect...eu am Keihin.....greseala mea E are carburator de 39 iar S are de 36. E consuma de 1.5 ori mai mult decat S pe acelasi traseu in conditii similare de utilizare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.