Sari la conținut

Rossi's Fan Club 46


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

xt600: "Biaggi, Capirossi, Gibernau, Barros nu erau piloti excelenti, peste piloti precum Lorenzo, Pedrosa, Doviziozo??? Nu stii ce vorbesti. Cum spunea cineva pe aici, tu nu il stii pe Biaggi din vremurile lui bune."

Raspund la obiect (am vazut toate acele curse), si sunt condamnat ca ma "laud" cate curse am vazut, si tot eu spun altora ca nu stiu destule...

Dar, e de asteptat sa imi fie distorsionate astfel mesajele, de cei care refuza sa vada argumentele.

 

 

P.S. am tot ignorat sfaturile sa stau departe de topicul asta, dar vad ca unii insista. Din moment ce Rossi e in toate celelalte topicuri lagate de motoGP, nu pot sa ma simt aiurea cand raspund aici :bounce: Nu are nevoie de un colt doar al lui, ca doar e peste tot.

 

Inainte sa acuzi ca-ti sunt distorsionate vorbele ia si uita-te in propriati "gradina"...si tu procedezi la fel. Eu nu te-am acuzat ca te lauzi. Am spus ca nu ma indoiesc de faptul ca esti documentat, dar trebuie sa mai si accepti ca unii au alte pareri. M-am referit la mine pentru ca al meu post l-ai citat...daca altii au pus la indoiala documentarea ta, eu nu bag mana in foc pentru ei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...aveau TC din plin, altfel ar fi fost imposibil de pilotat. Doar ca nu era la fel de sofisticat ca azi.

In legatura cu ce spui mai sus, am insirat deja de prea multe ori factorii care i-au permis acumularea acetor recorduri, se plange lumea ca ma repet. Dar cine nu a inteles singur, urmarind MotoGP ul de-a lungul timpului, nu o sa ma creada pe mine.

 

 

...nimic? ar fi trebui sa te uiti mai atent la cursele in care s-au luptat de la egal al egal.

 

Nu e o aparenta, sunt cam la acelasi nivel (un pic mai buni, un pic mai slabi) ca Rossi, in contextul regulamentului/ nivelului tehnic de azi.

Unii dintre ei poate ca ar fi fost mai buni decat Rossi, altii poate mai slabi, pe motoare in 2t si fara TC.

 

Cel putin in cazul lui Pedrosa si Lorenzo, stim cat de bine adaptati s-au dovedit pe motoare de 250 fara TC.

Tot ei au surclasat de la debutul (da, Lorenzo a venit mai tarziu) in MotoGP, fara niciun drept de apel, piltoti ca Biaggi, Gibernau, Barros, Checa, Capirossi....pe motoarele de 1000 (cu sisteme de control al tractiunii mai primitive). Aceiasi piloti care il mai invingeau pe Rossi, unii dintre ei pe motoare de 500.

 

Nu cred ca stii ce vorbesti. motoarele de 500 nu aveau TC. si din cate stiu eu, nici cele de 1000, dar aici ar trebui sa isi spuna parerea unul mai avizat decat mine sau tine.

Tu vezi cursele, 9fingers, dar am impresia cateodata ca nu stii ce vezi. Ai si multe informatii, dar la fel, nu prea poti discerne prin atata informatie, iar antipatia ta fata de rosii te duce spre entorse de astea de gandire.

Te-am intrebat pe un alt topic daca tu mergi pe o motocicleta. Evident ai ocolit sistematic intrebarea, dar ea avea un scop foarte precis: citindu-ti posturile, am senzatia ca tu nu cunosti senzatiile si nici eforturile la care esti supus cand te dai pe asa ceva.

September a venit cu un post f. interesant, pe care nu stiu daca ai avut bunavointa sa il citesti, in care descrie chiar o experienta personala, pe care o pune in contrapondere la datele pe care le ofera mai sus, ca sa poti intelege mai exact ce inseamna pilotajul sportiv la nivelul asta. Eu, la randul meu, iti pot spune, ce inseamna sa mergi, nu cu un umar rupt, ci doar cu o banala durere reumatica, sau cu o nevralgie la umar, despre ceea ce inseamna un genunchi busit, un deget scrantit, de sa nu poti strange ghidonul in mana. Nu stiu ce franari mai brutale ai experimentat in viata ta (si nu ma refer la cele facute la viteze de peste 200 km/h, ci la banala viteza de 80km/h), ca sa vezi cam ce solicitari simti in brate si in zona cervicala. Sau sa simti cum iti pleaca roata spate pe un viraj, doar pt simplul fapt ca ti s-a modificat temperatura pneurilor, sau ai prins o mica fasie de asfalt umed sau cu praf. Toate astea sunt cunoscute si simtite de motoristii care nu se dau cu mobra doar de la o cafenea la alta, ci merg sute sau mii de kilometri, pe drumuri de toate felurile si in toate conditiile. Din fata televizorului sau de la Play station este usor sa pui etichete de genul" "ambitia lui Rossi, i-a intrecut talentul" (observ ca iti place tare formularea asta a lui Stoner, de nu o mai lasi din gura), x este mai talentat decat y, sau sa spui cu atata usurinta ca Rossi este vinovat de nu stiu ce cazatura, ca se vaita prea mult de umar, etc.. Ai multa informatie in cap, dar senzatia mea este ca tu nu vezi o cursa din perspectiva unui om care stie ce inseamna sa mearga pe motocicleta. Apreciez insa faptul (si aici sunt de acord cu gixxxer) ca iti expui punctul de vedere politicos. As dori sa fii insa un pic mai rational.

Toate urarile de bine si de sanatate

Mesaj completat

...aveau TC din plin, altfel ar fi fost imposibil de pilotat. Doar ca nu era la fel de sofisticat ca azi.

In legatura cu ce spui mai sus, am insirat deja de prea multe ori factorii care i-au permis acumularea acetor recorduri, se plange lumea ca ma repet. Dar cine nu a inteles singur, urmarind MotoGP ul de-a lungul timpului, nu o sa ma creada pe mine.

 

 

...nimic? ar fi trebui sa te uiti mai atent la cursele in care s-au luptat de la egal al egal.

 

Nu e o aparenta, sunt cam la acelasi nivel (un pic mai buni, un pic mai slabi) ca Rossi, in contextul regulamentului/ nivelului tehnic de azi.

Unii dintre ei poate ca ar fi fost mai buni decat Rossi, altii poate mai slabi, pe motoare in 2t si fara TC.

 

Cel putin in cazul lui Pedrosa si Lorenzo, stim cat de bine adaptati s-au dovedit pe motoare de 250 fara TC.

Tot ei au surclasat de la debutul (da, Lorenzo a venit mai tarziu) in MotoGP, fara niciun drept de apel, piltoti ca Biaggi, Gibernau, Barros, Checa, Capirossi....pe motoarele de 1000 (cu sisteme de control al tractiunii mai primitive). Aceiasi piloti care il mai invingeau pe Rossi, unii dintre ei pe motoare de 500.

 

Nu cred ca stii ce vorbesti. motoarele de 500 nu aveau TC. si din cate stiu eu, nici cele de 1000, dar aici ar trebui sa isi spuna parerea unul mai avizat decat mine sau tine.

Tu vezi cursele, 9fingers, dar am impresia cateodata ca nu stii ce vezi. Ai si multe informatii, dar la fel, nu prea poti discerne prin atata informatie, iar antipatia ta fata de rosii te duce spre entorse de astea de gandire.

Te-am intrebat pe un alt topic daca tu mergi pe o motocicleta. Evident ai ocolit sistematic intrebarea, dar ea avea un scop foarte precis: citindu-ti posturile, am senzatia ca tu nu cunosti senzatiile si nici eforturile la care esti supus cand te dai pe asa ceva.

September a venit cu un post f. interesant, pe care nu stiu daca ai avut bunavointa sa il citesti, in care descrie chiar o experienta personala, pe care o pune in contrapondere la datele pe care le ofera mai sus, ca sa poti intelege mai exact ce inseamna pilotajul sportiv la nivelul asta. Eu, la randul meu, iti pot spune, ce inseamna sa mergi, nu cu un umar rupt, ci doar cu o banala durere reumatica, sau cu o nevralgie la umar, despre ceea ce inseamna un genunchi busit, un deget scrantit, de sa nu poti strange ghidonul in mana. Nu stiu ce franari mai brutale ai experimentat in viata ta (si nu ma refer la cele facute la viteze de peste 200 km/h, ci la banala viteza de 80km/h), ca sa vezi cam ce solicitari simti in brate si in zona cervicala. Sau sa simti cum iti pleaca roata spate pe un viraj, doar pt simplul fapt ca ti s-a modificat temperatura pneurilor, sau ai prins o mica fasie de asfalt umed sau cu praf. Toate astea sunt cunoscute si simtite de motoristii care nu se dau cu mobra doar de la o cafenea la alta, ci merg sute sau mii de kilometri, pe drumuri de toate felurile si in toate conditiile. Din fata televizorului sau de la Play station este usor sa pui etichete de genul" "ambitia lui Rossi, i-a intrecut talentul" (observ ca iti place tare formularea asta a lui Stoner, de nu o mai lasi din gura), x este mai talentat decat y, sau sa spui cu atata usurinta ca Rossi este vinovat de nu stiu ce cazatura, ca se vaita prea mult de umar, etc.. Ai multa informatie in cap, dar senzatia mea este ca tu nu vezi o cursa din perspectiva unui om care stie ce inseamna sa mearga pe motocicleta. Apreciez insa faptul (si aici sunt de acord cu gixxxer) ca iti expui punctul de vedere politicos. As dori sa fii insa un pic mai rational.

Toate urarile de bine si de sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca stii ce vorbesti. motoarele de 500 nu aveau TC. si din cate stiu eu, nici cele de 1000, dar aici ar trebui sa isi spuna parerea unul mai avizat decat mine sau tine.

Tu vezi cursele, 9fingers, dar am impresia cateodata ca nu stii ce vezi. Ai si multe informatii, dar la fel, nu prea poti discerne prin atata informatie, iar antipatia ta fata de rosii te duce spre entorse de astea de gandire.

Te-am intrebat pe un alt topic daca tu mergi pe o motocicleta. Evident ai ocolit sistematic intrebarea, dar ea avea un scop foarte precis: citindu-ti posturile, am senzatia ca tu nu cunosti senzatiile si nici eforturile la care esti supus cand te dai pe asa ceva.

September a venit cu un post f. interesant, pe care nu stiu daca ai avut bunavointa sa il citesti, in care descrie chiar o experienta personala, pe care o pune in contrapondere la datele pe care le ofera mai sus, ca sa poti intelege mai exact ce inseamna pilotajul sportiv la nivelul asta. Eu, la randul meu, iti pot spune, ce inseamna sa mergi, nu cu un umar rupt, ci doar cu o banala durere reumatica, sau cu o nevralgie la umar, despre ceea ce inseamna un genunchi busit, un deget scrantit, de sa nu poti strange ghidonul in mana. Nu stiu ce franari mai brutale ai experimentat in viata ta (si nu ma refer la cele facute la viteze de peste 200 km/h, ci la banala viteza de 80km/h), ca sa vezi cam ce solicitari simti in brate si in zona cervicala. Sau sa simti cum iti pleaca roata spate pe un viraj, doar pt simplul fapt ca ti s-a modificat temperatura pneurilor, sau ai prins o mica fasie de asfalt umed sau cu praf. Toate astea sunt cunoscute si simtite de motoristii care nu se dau cu mobra doar de la o cafenea la alta, ci merg sute sau mii de kilometri, pe drumuri de toate felurile si in toate conditiile. Din fata televizorului sau de la Play station este usor sa pui etichete de genul" "ambitia lui Rossi, i-a intrecut talentul" (observ ca iti place tare formularea asta a lui Stoner, de nu o mai lasi din gura), x este mai talentat decat y, sau sa spui cu atata usurinta ca Rossi este vinovat de nu stiu ce cazatura, ca se vaita prea mult de umar, etc.. Ai multa informatie in cap, dar senzatia mea este ca tu nu vezi o cursa din perspectiva unui om care stie ce inseamna sa mearga pe motocicleta. Apreciez insa faptul (si aici sunt de acord cu gixxxer) ca iti expui punctul de vedere politicos. As dori sa fii insa un pic mai rational.

Toate urarile de bine si de sanatate

NU cred ca stii la ce raspunzi. Am folosit punctele de suspensie pt a continua ultima ta propozitie: "Si nici motocicletele de 1000 in 4T nu prea au avut electronica, daca nu cumva nu or fi avut deloc."

Evident ca nu ma referam la motoarele in 2t. Motoarele in 4t de 1000cc ar fi fost imposibil de pilotat fara TC. Aveau undeva spre 250CP pe la 18000rpm...

In anul de tranzitie, puterea se poate sa fie fost substantial mai mica (doar Honda avea un model "adevarat" asa ca isi permitea ) , iar sistemul de control destul de primitv (ca cel folsoit in cursele de SBK). Dar din 2003, au inceput dezvoltarea sistemelor de control al tractiunii sofisticate.

 

Cat despre postul lui September si ce ai mai adugat si tu, nu are nicio relevanta pt ce am spus eu, de niciun fel. Nu stiu de ce mi-a folosit nickul.

Niciodata nu am spus ca o mototcicelte de MotoGP a fi simplu de pilotat mai ales din punct de vedere fizic, dimpotriva.

Nu stiu pe cine crede ca manipuleaza asa usor, in afara de tine...

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul an la clasa regina - vicecampion , urmatorul an campion si a tinut-o tot asa ceva ani buni pana cand in 2006 l-a pierdut pe mana lui , ca a fost din cauza fiscului , din cauza motocicletei sau din cauza lui Elias asta nu mai conteaza .

 

Stoner la fel , in al doilea sau an la clasa mare a iesit campion zdrobind concurenta insa din pacate pentru el nu s-a putut mentine .

 

Lorenzo a iesit campion dabea in al 3-lea sau sezon petrecut la clasa mare si sa vedem daca o sa se mentina , potential are insa sa vedem cum vor decurge bataliile impotriva lui Stoner .

 

Pedrosa - asa cum am mai afirmat , nu va fi niciodata campion mondial , nu a avut loc de Stoner , Rossi si Lorenzo , acestia fiind net superiori lui , in opinia mea .

 

Si parca Rossi a castigat 9 curse in sezonul 2009 , tot cu baietasii astia pe traseu , generatia tanara , si in 2008 a facut legea tot impotriva lupilor tineri , deci e acolo a fost si va fi in continuare . Si sunt convins ca daca erau de seama , adica in toata cariera sa se fi luptat cu Lorenzo (e cam singurul pe care il vad un adversar pe masura la ora actuala) , i-ar fi facut fata cu brio , avea sete de victorie , de demonstrat unele lucruri , cred ca era mai nebun Rossi in tinerete , acum e unde este , de demonstrat multe lucruri nu mai are si cel mai important , nu mai are 23 de ani .

 

Si mai sunt convins de un lucru , daca Rossi ramanea la Yamaha , acea motocicleta ar fi fost egala cu Honda deoarece nu Honda a facut un pas in fata ci Yamaha a facut unul inapoi . Sunt de parere ca echipa lui Jorge nu a fost in stare sa o dezvolte corespunzator .

 

Dar la ce am scris aici este clar ca mi-am pus toti oamenii care nu-l simpatizeaza pe Rossi in cap si ma cred un ultras Rossi :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU cred ca stii la ce raspunzi. Am folosit punctele de suspensie pt a continua ultima ta propozitie: "Si nici motocicletele de 1000 in 4T nu prea au avut electronica, daca nu cumva nu or fi avut deloc."

Evident ca nu ma referam la motoarele in 2t. Motoarele in 4t de 1000cc ar fi fost imposibil de pilotat fara TC. Aveau undeva spre 250CP pe la 18000rpm...

In anul de tranzitie, puterea se poate sa fie fost substantial mai mica (doar Honda avea un model "adevarat" asa ca isi permitea ) , iar sistemul de control destul de primitv (ca cel folsoit in cursele de SBK). Dar din 2003, au inceput dezvoltarea sistemelor de control al tractiunii sofisticate.

 

Cat despre postul lui September si ce ai mai adugat si tu, nu are nicio relevanta pt ce am spus eu, de niciun fel. Nu stiu de ce mi-a folosit nickul.

Niciodata nu am spus ca o mototcicelte de MotoGP a fi simplu de pilotat mai ales din punct de vedere fizic, dimpotriva.

Nu stiu pe cine crede ca manipuleaza asa usor, in afara de tine...

:bounce:

 

Dar nu ti-a folosit omul nici un nick... pur si simplu ti-am semnalat postul pentru ca pusese problema intr-un mod interesant si de bun simt. Hmmm.. cred ca totusi, problemele sunt de perceptie a limbii romane...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu ti-a folosit omul nici un nick... pur si simplu ti-am semnalat postul pentru ca pusese problema intr-un mod interesant si de bun simt. Hmmm.. cred ca totusi, problemele sunt de perceptie a limbii romane...

In postul cu pricina, spre final, cand trage "concluziile":

"...Da 9degete, pilotii care-si platesc locul intr-o echipa sunt niste rasfatati si nu conteaza, iar cei preocupati de orice in afara de cursa nu pot avea nici un rezultat care sa conteze, le raman doar povestile de cat de grozavi au fost ei (si intr-un fel au fost, fata de unul ca mine!) cu prietenii si nepotii la o bere."

 

Nu inteleg de ce sunt obligat sa to corectez detalii de genul asta. Citeste mai atent de acum inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.................................................................................................................................................................

Si mai sunt convins de un lucru , daca Rossi ramanea la Yamaha , acea motocicleta ar fi fost egala cu Honda deoarece nu Honda a facut un pas in fata ci Yamaha a facut unul inapoi . Sunt de parere ca echipa lui Jorge nu a fost in stare sa o dezvolte corespunzator .

 

Dar la ce am scris aici este clar ca mi-am pus toti oamenii care nu-l simpatizeaza pe Rossi in cap si ma cred un ultras Rossi :bounce:

Dar e atat de usor sa vezi cat de mult gresesti, compara timpii si rezultatele pilotilor Honda, de anul trecut cu anul asta. Citeste declaratiile lui Pedrosa, descrie pas cu pas evolutia Honda de-a lungul anului trecut.

Honda avea cateva puncte slabe de care se plangeau toti pilotii, le-au remediat pe rand.

Diferentele in MotoGP sunt relative. Nu cred ca s-a intamplat vreodata (poate gresesc dar experienta, talentul echipelor tehnice si banii investiti ma fac sa cred ca nu gresec)) ca un constructor sa faca "un pas inapoi", doar pare asa atunci cand altii fac 2 pasi inainte.

E cazul modelului RC212V, care a evoluat cel mai mult, YZRM1 mai putin...

Sa spui ca Yamaha a facut un pas inapoi (si nu Honda unul inainte), doar pt ca a plecat Rossi, e chiar ridicol.

 

Poti sa iti imaginezi ca daca ar fi ramas Rossi la Yamaha, cu J. Burgess, ar fi dezvoltat si ei motocicleta la acelasi nivel la care e Honda azi.

Dar ar fi o impresie naiva. Au trecut doar cateva luni de zile de cand au plecat, orice proiect avea Yamaha (ca rezultat al colaborarii cu J. Burgess (tinand cont de cerintele lui Rossi) ) ar fi continuat si anul acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar e atat de usor sa vezi cat de mult gresesti, compara timpii si rezultatele pilotilor Honda, de anul trecut cu anul asta. Citeste declaratiile lui Pedrosa, descrie pas cu pas evolutia Honda de-a lungul anului trecut.

Honda avea cateva puncte slabe de care se plangeau toti pilotii, le-au remediat pe rand.

Diferentele in MotoGP sunt relative. Nu cred ca s-a intamplat vreodata (poate gresesc dar experienta, talentul echipelor tehnice si banii investiti ma fac sa cred ca nu gresec)) ca un constructor sa faca "un pas inapoi", doar pare asa atunci cand altii fac 2 pasi inainte.

E cazul modelului RC212V, care a evoluat cel mai mult, YZRM1 mai putin...

Sa spui ca Yamaha a facut un pas inapoi (si nu Honda unul inainte), doar pt ca a plecat Rossi, e chiar ridicol.

 

Poti sa iti imaginezi ca daca ar fi ramas Rossi la Yamaha, cu J. Burgess, ar fi dezvoltat si ei motocicleta la acelasi nivel la care e Honda azi.

Dar ar fi o impresie naiva. Au trecut doar cateva luni de zile de cand au plecat, orice proiect avea Yamaha (ca rezultat al colaborarii cu J. Burgess (tinand cont de cerintele lui Rossi) ) ar fi continuat si anul acesta.

 

Aici iti dau dreptate, nu cred nici eu ca Yamaha a facut un pas inapoi, doar ca progresele facute de ea au fost mult prea mici, astfel ca se poate spune ca bate pasul pe loc, fata de concurentii de la Honda. Si o spun cu oarecare parere de rau, pentru ca desi nu sunt un fan maniac, al vreunei firme (dar sunt un adept convins al marcilor japoneze si al anumitor modele, de la diferite marci japoneze), am o slabiciune un pic mai mare pentru Yamaha, decat pentru Honda (chestie strict sentimentala). Imi pare rau ca Yamaha este calarita de cine este calarita.. si o sa se duca la fund, in anii care vor veni. In sensul asta, doar de la Spies pot spera ceva. Situatia este asemenatoare si la Ducati.. si astia au cam stat pe loc fata de Honda, care a facut un progres urias pe debut de campionat. Dar daca vor remedia cat de cat problemele pe care le au cu gunoiul ala de motocicleta, cu Rossi revenit cat de cat la forma lui normala si cu pneul ala minune cu care se tot lauda Bridgestone, s-ar putea sa vedem un alt campionat decat cel la care ne-am astepta... sau la care se asteapta unii din detractorii lui Rossi.. Dar pana in prezent Honda este pe val. Asta este realitatea!!! Honda are solutii tehnice inovative, Honda are piloti de top capabili sa dezvolte motoreta si sa se dea cu ea la victorie, Honda are echipe tehnice excelente (care au integrat inclusiv ingineri cheie plecati de la Yamaha), care pot face o motocicleta imbatabila. Cineva spunea intr-un topic: " 'Onda-i 'Onda". Pana in momentul de fata, trebuie sa ne inclinam cu respect... ce va fi mai incolo.. vom vedea .. si vom trai... :bounce:

Concluzie: Yamaha nu a dat un pas inapoi, doar sta pe loc fata de concurenta.

PS. In locul celor de la Yamaha, nu il lasam pe Rossi sa plece, il aduceam pe Spies la echipa de uzina, iar pe Lorenzo il varsam la echipa de client. HEHEHEHE !!!! Greseala lor!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...aveau TC din plin, altfel ar fi fost imposibil de pilotat. Doar ca nu era la fel de sofisticat ca azi.

In legatura cu ce spui mai sus, am insirat deja de prea multe ori factorii care i-au permis acumularea acetor recorduri, se plange lumea ca ma repet. Dar cine nu a inteles singur, urmarind MotoGP ul de-a lungul timpului, nu o sa ma creada pe mine.

 

 

...nimic? ar fi trebui sa te uiti mai atent la cursele in care s-au luptat de la egal al egal.

 

Nu e o aparenta, sunt cam la acelasi nivel (un pic mai buni, un pic mai slabi) ca Rossi, in contextul regulamentului/ nivelului tehnic de azi.

Unii dintre ei poate ca ar fi fost mai buni decat Rossi, altii poate mai slabi, pe motoare in 2t si fara TC.

 

Cel putin in cazul lui Pedrosa si Lorenzo, stim cat de bine adaptati s-au dovedit pe motoare de 250 fara TC.

Tot ei au surclasat de la debutul (da, Lorenzo a venit mai tarziu) in MotoGP, fara niciun drept de apel, piltoti ca Biaggi, Gibernau, Barros, Checa, Capirossi....pe motoarele de 1000 (cu sisteme de control al tractiunii mai primitive). Aceiasi piloti care il mai invingeau pe Rossi, unii dintre ei pe motoare de 500.

 

 

Cam multi de poate, nu crezi, tu cel care le "stii pe toate" pe acest forum ( e o simpla inchipuire de a ta).

Iti repet topicul se numeste Rossi's Fan Club 46, cred ca esti in plus pe aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati DesmosediciGP12 first time on track with Rossi

 

poze si un filmulet cu Rossi testand motocicleta de 1000, gp12.

 

Wow! We certainly didn?t expect that Ducati would reveal photos and a video with sound of the GP12 and Valentino Rossi in action to the watchful eyes of competitors and fans when they tested today at Jerez, but they did and kudos to them and their publicity department for doing it. They certainly know how to grab the attention.

 

So how did the first test go after putting in the first 50 laps? Here?s what Valentino Rossi had to say, ?I?m happy. I like the GP12. In my opinion, it?s more enjoyable, more fun to ride. It was the first time we had it on the track, so we had some work to do, but the engine is nicer. It?s a lot of fun, and you can do some nice slides. It?s the bike we?ll ride next year, so it was very important?and also very nice?to be among the first to take it on the track.?

 

Also on-hand was the daddy of all of Ducati?s GP bikes, technical director Filippo Preziosi, who couldn?t miss seeing his newest born in action.

?We chose to have our factory riders, today Vale, tomorrow Nicky to try the bike beginning with its first test, because we think their feedback is essential for starting us on the right path for the early development. To be able to work with Vale for a full day is more than any technician could ask. We gathered considerable feedback that we?ll translate into further design and development for next year?s bike. The positive thing is that the technical choices made for the GP12 in the initial planning phase, in 2010?and I?m referring primarily to the engine, which is still a big-bang, and to the rear end?were endorsed by Valentino. This gives us great satisfaction, and we?re optimistic about the work that still remains to be done. We know that our competitors are also working hard and developing their 2012 bikes, but that just makes the challenge better.?

rossi-hayden-to-test-ducati-gp12-bike-33963_1.jpg

Mesaj completat

2011-rossigp12jerez04_original.jpg

2011-rossigp12jerez05_original.jpg

Mesaj completat

cred ca rossi va fi cel mai bun la clasa 1000.

Editat de gixxxer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati DesmosediciGP12 first time on track with Rossi

 

poze si un filmulet cu Rossi testand motocicleta de 1000, gp12.

 

Wow! We certainly didn?t expect that Ducati would reveal photos and a video with sound of the GP12 and Valentino Rossi in action to the watchful eyes of competitors and fans when they tested today at Jerez, but they did and kudos to them and their publicity department for doing it. They certainly know how to grab the attention.

 

So how did the first test go after putting in the first 50 laps? Here?s what Valentino Rossi had to say, ?I?m happy. I like the GP12. In my opinion, it?s more enjoyable, more fun to ride. It was the first time we had it on the track, so we had some work to do, but the engine is nicer. It?s a lot of fun, and you can do some nice slides. It?s the bike we?ll ride next year, so it was very important?and also very nice?to be among the first to take it on the track.?

 

Also on-hand was the daddy of all of Ducati?s GP bikes, technical director Filippo Preziosi, who couldn?t miss seeing his newest born in action

?We chose to have our factory riders, today Vale, tomorrow Nicky to try the bike beginning with its first test, because we think their feedback is essential for starting us on the right path for the early development. To be able to work with Vale for a full day is more than any technician could ask. We gathered considerable feedback that we?ll translate into further design and development for next year?s bike. The positive thing is that the technical choices made for the GP12 in the initial planning phase, in 2010?and I?m referring primarily to the engine, which is still a big-bang, and to the rear end?were endorsed by Valentino. This gives us great satisfaction, and we?re optimistic about the work that still remains to be done. We know that our competitors are also working hard and developing their 2012 bikes, but that just makes the challenge better.?

rossi-hayden-to-test-ducati-gp12-bike-33963_1.jpg

Mesaj completat

2011-rossigp12jerez04_original.jpg

2011-rossigp12jerez05_original.jpg

Mesaj completat

cred ca rossi va fi cel mai bun la clasa 1000.

 

Merci!!!! Bun post! As vrea sa il vad din nou campion pe motoare de 1000.. ar fi al 10-lea titlu si al 8-lea la clasa regina.. asta daca nu il ia totusi anul asta...

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa iti imaginezi ca daca ar fi ramas Rossi la Yamaha, cu J. Burgess, ar fi dezvoltat si ei motocicleta la acelasi nivel la care e Honda azi.

Atat voiam sa aud !

 

Oricum , in opinia mea Yamaha a gresit ca l-a lasat pe Rossi sa plece dar cum zic si ei , au mizat pe cartea tineretii si asta in mintea mea este egal cu un pas inapoi .

 

On: Nu o sa aiba sanctiuni Rossi ca a testat deja modelul pentru anul viitor ? Parca aceste teste trebuiau facute cu pilotii de teste , prin regulament .

 

P.S : prostii , cum sa fie Rossi cel mai bun la anul , sunt astia mici si rai pe felie acum , s-a zis cu Rossi , nu mai are el avantajul tehnic din trecut .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atat voiam sa aud !

 

Oricum , in opinia mea Yamaha a gresit ca l-a lasat pe Rossi sa plece dar cum zic si ei , au mizat pe cartea tineretii si asta in mintea mea este egal cu un pas inapoi .

 

On: Nu o sa aiba sanctiuni Rossi ca a testat deja modelul pentru anul viitor ? Parca aceste teste trebuiau facute cu pilotii de teste , prin regulament .

 

P.S : prostii , cum sa fie Rossi cel mai bun la anul , sunt astia mici si rai pe felie acum , s-a zis cu Rossi , nu mai are el avantajul tehnic din trecut .

 

Regulamentul nu permite, dar se pare ca s-a ajuns la un gentlemen's agreement cu federatia si vor fi 8 zile de teste cu pilotii oficiali. Nu cred ca ar risca Ducati sa primeasca sanctiuni, Rossi... Ca si la noi, regulamentele lor sunt facute pentru a fi "negociate", ca sa nu spun incalcate. Sunt bani multi in joc si interese foarte mari, trebuie sa fie flexibili.

 

http://ducatiblog.ro/stiri/1/994-rossi-va-pilota-noul-gp12

 

Mici si rai, bine spus.. dar imi este teama ca or sa ramana tot mici, daca revine doctorul, unde ii este locul.

 

PS. Suna ca draku' motoarele astea Ducati.. Nu imi place deloc.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@9fingers :

Deci,oi fi vazut tu curse,dar vorba cuiva mai sus,nu stiu cat ai inteles din ele sau de fapt cat ai vrut sa intelegi poate tu iti faci cursa ta proprie la tine in cap.TC,fara TC,accidentari,da,Rossi e bun dar nu chiar asa bun,ce praf ar fi fost daca nu ar fi avut material tehnic impecabil peste tot,da,stiu,nu ai zis niciodata ca Rossi e praf,doar ca...Ce l-ar fi batut altii daca ar fi venit mai repede sau daca se intalneau pe alte motoare,sau daca,sau daca...Cam multi de daca,nu crezi?Fotbalul e pe goluri,daca ma intelegi ce vreau sa spun,ocaziile le contabilizeaza doar mosii stransi in fata blocului.

Te apuci si te contrazici cu cineva pana la epuizare,legandu-te de tot felul de chichitze "avocatzesti",dupa aia indiferent daca castigi sau nu "lupta de convingere",treci la altul cu aceeiasi sete de contrazicere doar de dragul discutiei,nu conteaza de fapt pt tine ce se intampla in viata reala,mai du-te si da o tura si cu motorul (daca ai asa ceva),mai smell the roses,mai relaxeaza-te si lasa-ne pe noi astia care nu suntem "obiectivi",fanii lui Rossi,da,Rossi e praf de fapt,adica nu e chiar praf,da nici asa bun-bun nu e.Exageram noi si restul lumii.Happy now?

Daca tot nu ai inteles si iar imi citezi o bucata din ce am scris eu sau altcineva de aici si vii tu cu "argumente clare" ca fraza,propozitia sau cuvintele alea 2 pe care le-am scris sunt de fapt neadevarate si incorecte,si prin urmare cei care le-au scris sunt neaveniti si demni de mila,gandeste-te care sunt de fapt faptele,fara "daca" si "ar fi fost",care e adevarul si ce o sa ramana in cartile de istorie.

Il citez si eu inca odata pe gixxxer,care a concentrat tot intr-o propozitie,poate in sfarsit intelegi :

poate sa vina 8 , 9 sau 10 degetele sa imi scrie mie aici tot letopisetul motogp ca nu schimba nimic.Rossi a stiut sa mearga si sa faca in asa fel incat sa iasa campion mondial, in acelasi timp facand si spectacol.PUNCT!
Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saptamana urmatoare urmeaza sa imi vina tricoul cu we x japan.sunt curios daca semnaturile sunt pe bune sau pur si simplu tiparite pe tricou.si-a mai comandat cineva?

Mesaj completat

Merci!!!! Bun post! As vrea sa il vad din nou campion pe motoare de 1000.. ar fi al 10-lea titlu si al 8-lea la clasa regina.. asta daca nu il ia totusi anul asta...

 

 

si eu cred la fel :bounce: tind sa cred ca asta a fost ideea.:

pacat ca nu se aude sunetul motorului

Mesaj completat

am gasit ceva pe net,si cred ca semnaturile sunt tiparite.

era cam evident ca doar asa se poate :laugh:

 

ncxycz.jpg

Editat de gixxxer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saptamana urmatoare urmeaza sa imi vina tricoul cu we x japan.sunt curios daca semnaturile sunt pe bune sau pur si simplu tiparite pe tricou.si-a mai comandat cineva?

Mesaj completat

 

 

 

si eu cred la fel :bounce: tind sa cred ca asta a fost ideea.:

pacat ca nu se aude sunetul motorului

Mesaj completat

am gasit ceva pe net,si cred ca semnaturile sunt tiparite.

era cam evident ca doar asa se poate :laugh:

 

ncxycz.jpg

 

Sunetul se aude doar cand pleaca si cand revine la boxe, deci la regimuri joase de turatie si la relanti. Suna urat. Cel putin mie nu imi place. La GP 11 am sesizat ca in sarcina nu suna chiar rau, teoretic asta ar trebui sa sune ceva mai bine. Oricum, parerea mea este ca anul asta, cel mai frumos suna tot Yamaha. Are big bangul ala un "glas" atat de baritonal...

 

Nu cred ca sunt semnate in original de piloti. Chiar in editie limitata, le-ar lua ceva timp sa le semneze, plus ca la prima spalare s-ar duce orice urma de semnatura... Ori, banuiesc ca cei care le achizitioneaza, vor sa le si poarte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@9fingers :

Deci,oi fi vazut tu curse,dar vorba cuiva mai sus,nu stiu cat ai inteles din ele sau de fapt cat ai vrut sa intelegi poate tu iti faci cursa ta proprie la tine in cap.TC,fara TC,accidentari,da,Rossi e bun dar nu chiar asa bun,ce praf ar fi fost daca nu ar fi avut material tehnic impecabil peste tot,da,stiu,nu ai zis niciodata ca Rossi e praf,doar ca...Ce l-ar fi batut altii daca ar fi venit mai repede sau daca se intalneau pe alte motoare,sau daca,sau daca...Cam multi de daca,nu crezi?Fotbalul e pe goluri,daca ma intelegi ce vreau sa spun,ocaziile le contabilizeaza doar mosii stransi in fata blocului.

Te apuci si te contrazici cu cineva pana la epuizare,legandu-te de tot felul de chichitze "avocatzesti",dupa aia indiferent daca castigi sau nu "lupta de convingere",treci la altul cu aceeiasi sete de contrazicere doar de dragul discutiei,nu conteaza de fapt pt tine ce se intampla in viata reala,mai du-te si da o tura si cu motorul (daca ai asa ceva),mai smell the roses,mai relaxeaza-te si lasa-ne pe noi astia care nu suntem "obiectivi",fanii lui Rossi,da,Rossi e praf de fapt,adica nu e chiar praf,da nici asa bun-bun nu e.Exageram noi si restul lumii.Happy now?

Daca tot nu ai inteles si iar imi citezi o bucata din ce am scris eu sau altcineva de aici si vii tu cu "argumente clare" ca fraza,propozitia sau cuvintele alea 2 pe care le-am scris sunt de fapt neadevarate si incorecte,si prin urmare cei care le-au scris sunt neaveniti si demni de mila,gandeste-te care sunt de fapt faptele,fara "daca" si "ar fi fost",care e adevarul si ce o sa ramana in cartile de istorie.

Il citez si eu inca odata pe gixxxer,care a concentrat tot intr-o propozitie,poate in sfarsit intelegi :

It's all in your head :bounce:

 

Mi se pare mie sau ai inceput sa suni un pic Stoner Bastoner"?

Oricum, nu stiu ce te-a facut sa te ambalezi asa. Atat timp cat o sa citesc aceleasi clisee legate de Rossi, o sa raspund asa cum am facut-o pana acum...

"Rossi a ajuns sa se bucure de niste statistici atat de bune datorita unui talent exceptional, unei concurente mai slabe (care nu se ridica la nivelul lui, ceea ce azi se intampla intr-un mod foarte evident), la care s-a mai adaugat si un avantaj tehnic de multe ori."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

It's all in your head :bounce:

 

Mi se pare mie sau ai inceput sa suni un pic Stoner Bastoner"?

Oricum, nu stiu ce te-a facut sa te ambalezi asa. Atat timp cat o sa citesc aceleasi clisee legate de Rossi, o sa raspund asa cum am facut-o pana acum...

"Rossi a ajuns sa se bucure de niste statistici atat de bune datorita unui talent exceptional, unei concurente mai slabe (care nu se ridica la nivelul lui, ceea ce azi se intampla intr-un mod foarte evident), la care s-a mai adaugat si un avantaj tehnic de multe ori."

 

Mai omule, tocmai datorita talentului lui exceptional, al geniului lui, concurenta niciodata nu se va ridica la nivelul lui. Din pacate, probabilitatea ca doua genii sa se confrunte in aceeasi competitie este extrem de redusa. Mereu a avut concurenti puternici (a se vedea Biaggi, Gibernau, Stoner), dar nici unul nu a fost sau este la acelasi nivel cu el. Cat despre avantajul tehnic, pur si simplu ma omori. Pai asta este unul din rezultatele acestei competitii si scop, totodata: fiecare echipa incearca sa obtina un cat de mic avantaj tehnic fata de concurenta, in limitele unui regulament. As intelege sa te tot legi de cest avantaj tehnic, daca el ar fi fost obtinut in conditii dubioase, prin folosirea unor tehnologii interzise. In rest totul este Ok, cu atat mai mult cu cat orice modificare a regulamentului se implementeaza la cel putin 2 ani de la luarea deciziei, astfel incat toti constructorii sa aiba sanse egale. Depinde apoi de ei, daca, folosindu-se de acel regulament, isi vor asigura superioritatea tehnica.

Anul asta, Honda a implementat pe mobrele lor acel sistem IGS, care se pare ca pana in acest moment asigura aceasta superioritate pilotilor Honda. Ducati se pare ca doreste sa isi asigure exclusivitatea pentru un anume pneu. Este firesc sa se intample asa. Rossi a avut intotdeauna posibilitatea sa se afle acolo unde exista si superioritatea tehnica, datorita valorii lui exceptionale. Toti constructorii cu ambitii, toti producatorii de subansamble, de pneuri, etc, l-au dorit pe Rossi, astfel incat el a putut alege si a putut pune conditii, inclusiv sa ceara exclusivitatea asupra unui aspect de natura tehnica. De ce nu l-a luat Bridgestone consilier pe Lorica??? Ca doar este mare campion. De ce l-a luat pe Rossi???? Doar Rossi costa triplu... De ce s-au batut cei de la Ducati pentru Rossi, ani de zile (te rog, sa nu ma iei cu chestii de alea nationaliste gen Rossi italian, Ducati mobra italiana. Asa gandesc tiffosi, nu baietii aia care invart bani grei)?? De ce nu l-au luat pe Lorica????? Sau, poftim, de ce nu l-a luat Honda si l-a luat pe Stoner???? Toti astia sunt tampiti?? Crezi ca ei nu stiu cat valoreaza fiecare din campionatul ala?????? Ca sa concluzionez, iti spun ca oricine a devenit campion mondial, pe langa talentul indiscutabil, si-a asigurat si aceasta superioritate tehnica de care tot te legi, de parca esti obsedat. Exceptiile sunt extrem de putine, cand nu a existat nici concurenta pe pista, cum a fost cazul sezonului 2010, cand atat Doctorul cat si Stoner au lipsit mai multe etape de pe pista. Si Lorica a devenit campion, pt ca era cel mai in forma la ora respectiva, cu cea mai buna mobra [doar era dezvoltata de Rossi], deci avantaj tehnic. Dar cei care au un cuvant de spus in aceast campionat stiu cum a luat el titlul si ii stiu prea bine valoarea, atat ca potential, cat si ca limite.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai omule, tocmai datorita talentului lui exceptional, al geniului lui, concurenta niciodata nu se va ridica la nivelul lui. Din pacate, probabilitatea ca doua genii sa se confrunte in aceeasi competitie este extrem de redusa. Mereu a avut concurenti puternici (a se vedea Biaggi, Gibernau, Stoner), dar nici unul nu a fost sau este la acelasi nivel cu el. Cat despre avantajul tehnic, pur si simplu ma omori. Pai asta este unul din rezultatele acestei competitii si scop, totodata: fiecare echipa incearca sa obtina un cat de mic avantaj tehnic fata de concurenta, in limitele unui regulament. As intelege sa te tot legi de cest avantaj tehnic, daca el ar fi fost obtinut in conditii dubioase, prin folosirea unor tehnologii interzise. In rest totul este Ok, cu atat mai mult cu cat orice modificare a regulamentului se implementeaza la cel putin 2 ani de la luarea deciziei, astfel incat toti constructorii sa aiba sanse egale. Depinde apoi de ei, daca, folosindu-se de acel regulament, isi vor asigura superioritatea tehnica.

Anul asta, Honda a implementat pe mobrele lor acel sistem IGS, care se pare ca pana in acest moment asigura aceasta superioritate pilotilor Honda. Ducati se pare ca doreste sa isi asigure exclusivitatea pentru un anume pneu. Este firesc sa se intample asa. Rossi a avut intotdeauna posibilitatea sa se afle acolo unde exista si superioritatea tehnica, datorita valorii lui exceptionale. Toti constructorii cu ambitii, toti producatorii de subansamble, de pneuri, etc, l-au dorit pe Rossi, astfel incat el a putut alege si a putut pune conditii, inclusiv sa ceara exclusivitatea asupra unui aspect de natura tehnica. De ce nu l-a luat Bridgestone consilier pe Lorica??? Ca doar este mare campion. De ce l-a luat pe Rossi???? Doar Rossi costa triplu... De ce s-au batut cei de la Ducati pentru Rossi, ani de zile (te rog, sa nu ma iei cu chestii de alea nationaliste gen Rossi italian, Ducati mobra italiana. Asa gandesc tiffosi, nu baietii aia care invart bani grei)?? De ce nu l-au luat pe Lorica????? Sau, poftim, de ce nu l-a luat Honda si l-a luat pe Stoner???? Toti astia sunt tampiti?? Crezi ca ei nu stiu cat valoreaza fiecare din campionatul ala?????? Ca sa concluzionez, iti spun ca oricine a devenit campion mondial, pe langa talentul indiscutabil, si-a asigurat si aceasta superioritate tehnica de care tot te legi, de parca esti obsedat. Exceptiile sunt extrem de putine, cand nu a existat nici concurenta pe pista, cum a fost cazul sezonului 2010, cand atat Doctorul cat si Stoner au lipsit mai multe etape de pe pista. Si Lorica a devenit campion, pt ca era cel mai in forma la ora respectiva, cu cea mai buna mobra [doar era dezvoltata de Rossi], deci avantaj tehnic. Dar cei care au un cuvant de spus in aceast campionat stiu cum a luat el titlul si ii stiu prea bine valoarea, atat ca potential, cat si ca limite.

 

Nu cred ca pe acest forum a reusit civeva sa explice mai obiectiv argumentele legate de "avantajul tehnic" al lui Rossi din ultima perioada.

Pe scurt cei mai buni lucreaza cu cei mai buni, e cat se poate de simplu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca pe acest forum a reusit civeva sa explice mai obiectiv argumentele legate de "avantajul tehnic" al lui Rossi din ultima perioada.

Pe scurt cei mai buni lucreaza cu cei mai buni, e cat se poate de simplu

 

Exact! Ai puncatat perfect!!!! Din pacate sunt unii care nu inteleg.. sau se fac ca nu inteleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai omule, tocmai datorita talentului lui exceptional, al geniului lui, concurenta niciodata nu se va ridica la nivelul lui. Din pacate, probabilitatea ca doua genii sa se confrunte in aceeasi competitie este extrem de redusa. Mereu a avut concurenti puternici (a se vedea Biaggi, Gibernau, Stoner), dar nici unul nu a fost sau este la acelasi nivel cu el.

Daca descoperi acest talent numai dupa ce te uiti la niste statistici cu gura cascata...

...da, inteleg de ce crezi ca Rossi e un talent unic.

 

Dar daca te-ai uita cu aceeasi atentie si la alti piloti, in timp ce urmaresti o cursa de MotoGP, ai observa ca in ultimii ani au aparut cativa piloti care l-au invins pe Rossi fara nici un drept de apel. Si ma refer la ocazii in care Rossi nu a avut nicio problema tehnica sau fizica. Piloti care s-au ridicat mult peste ce era in stare un Biaggi, Barros sau Gibernau.

 

MotoGP ul a crescut enorm, ca investitii si audiente, fata de anii '90. La fel s-au dezvoltat si campionatele nationale si "scolile" de pilotaj din tari ca Spania sau Italia. Probabilitate ca doua, trei, patru chiar cinci genii sa se confrunte in acleasi timp pe aceleasi circuite, a crescut considerabil.

N-ai decat sa stai cu capul in nisip si sa strigi Rossi cat vrei, dar piloti ca Lorenzo, Pedrosa sau Stoner ( si Spies in curand) nu au niciun complex in fata lui.

Rossi nu era mai bun acum 5 ani, concurenta s-a ridicat la nivelul lui.

 

Cat despre avantajul tehnic, pur si simplu ma omori. Pai asta este unul din rezultatele acestei competitii si scop, totodata: fiecare echipa incearca sa obtina un cat de mic avantaj tehnic fata de concurenta, in limitele unui regulament. As intelege sa te tot legi de cest avantaj tehnic, daca el ar fi fost obtinut in conditii dubioase, prin folosirea unor tehnologii interzise. In rest totul este Ok, cu atat mai mult cu cat orice modificare a regulamentului se implementeaza la cel putin 2 ani de la luarea deciziei, astfel incat toti constructorii sa aiba sanse egale. Depinde apoi de ei, daca, folosindu-se de acel regulament, isi vor asigura superioritatea tehnica.

Anul asta, Honda a implementat pe mobrele lor acel sistem IGS, care se pare ca pana in acest moment asigura aceasta superioritate pilotilor Honda. Ducati se pare ca doreste sa isi asigure exclusivitatea pentru un anume pneu. Este firesc sa se intample asa. Rossi a avut intotdeauna posibilitatea sa se afle acolo unde exista si superioritatea tehnica, datorita valorii lui exceptionale. Toti constructorii cu ambitii, toti producatorii de subansamble, de pneuri, etc, l-au dorit pe Rossi, astfel incat el a putut alege si a putut pune conditii, inclusiv sa ceara exclusivitatea asupra unui aspect de natura tehnica. De ce nu l-a luat Bridgestone consilier pe Lorica??? Ca doar este mare campion. De ce l-a luat pe Rossi???? Doar Rossi costa triplu... De ce s-au batut cei de la Ducati pentru Rossi, ani de zile (te rog, sa nu ma iei cu chestii de alea nationaliste gen Rossi italian, Ducati mobra italiana. Asa gandesc tiffosi, nu baietii aia care invart bani grei)?? De ce nu l-au luat pe Lorica????? Sau, poftim, de ce nu l-a luat Honda si l-a luat pe Stoner???? Toti astia sunt tampiti?? Crezi ca ei nu stiu cat valoreaza fiecare din campionatul ala?????? Ca sa concluzionez, iti spun ca oricine a devenit campion mondial, pe langa talentul indiscutabil, si-a asigurat si aceasta superioritate tehnica de care tot te legi, de parca esti obsedat. Exceptiile sunt extrem de putine, cand nu a existat nici concurenta pe pista, cum a fost cazul sezonului 2010, cand atat Doctorul cat si Stoner au lipsit mai multe etape de pe pista. Si Lorica a devenit campion, pt ca era cel mai in forma la ora respectiva, cu cea mai buna mobra [doar era dezvoltata de Rossi], deci avantaj tehnic. Dar cei care au un cuvant de spus in aceast campionat stiu cum a luat el titlul si ii stiu prea bine valoarea, atat ca potential, cat si ca limite.

...Honda folosea aceasta cutie de viteze de anul trecut. Superioritatea pe care a aratat-o inca din testele din presezon este rezultatul unei evolutii graduale (in principal a sasiului).

...Stoner a ajuns la Honda datorita legaturii dintre el si Suppo, care s-a zbatut sa il aduca. Rossi nu avea ce sa caute la Honda...

...Nu poate fi vorba de nicio exclusivitate pt un model de pneuri pt Ducati/Rossi, e absolut ridicol ce ti se pare tie firesc.

 

Simplifici peste orice masura, niste relatii si discutii care sunt ascunse de privirile pubulicului.

In rest, nu spui altceva decat am spus si eu de la inceput ( Yamaha si-a dorit cel ma ibun pilot, ca si Honda la inceputul anilor 2000). Nu inteleg de ce mi te adresezi mie si nu te adresezi celor care neaga cum ca Rossi ar fi profitat de un avantaj tehnic (de multe ori)...

...Altfel, se pare ca intelegi de ce Rossi a reusit sa colectioneze atatea titluri. Meritul este doar partial al lui. Si in contextul concurentei crescute de azi, e putin probabil sa mai reuseasca cineva (inclusiv Rossi) sa insire titlu dupa titlu.

Mesaj completat

Nu cred ca pe acest forum a reusit civeva sa explice mai obiectiv argumentele legate de "avantajul tehnic" al lui Rossi din ultima perioada.

Pe scurt cei mai buni lucreaza cu cei mai buni, e cat se poate de simplu

Pe scurt, Honda e cea mai buna echipa de MotoGP per total si in momentul actual. Sa intelegem ca Pedrosa si Stoner sunt automat cei mai buni?

 

E absolut ridicol sa ridici niste relatii de contingenta la rangul de regula. :bounce: In MotoGP nu o sa fie niciodata atat de simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ 9fingers :

Ti-am mai zis,viata reala te contrazice,"daca" si "ar fi fost"nu exista acolo.Exista doar rezultatele seci care raman dupa cursa si spectacolul pe care il genereaza unul sau mai multi piloti care plac publicului si care astfel aduc o gramada de bani pt tot MotoGp-ul.Dar atata timp cat rezultatele de pe teren te contrazic,ce zici tu nu are sens.

Gandeste-te numai la atat,ce inseamna doar dpdv marketing si popularitate dl. 46 si ce ar insemna pt motomondial daca el brusc nu ar mai alerga?Eu cred ca banii care se invart in MotoGp acum ar scadea sub jumate din cauza scaderii enorme a interesului publicului larg.Si ramanand la Stoner si Pedrosa si na,Spies,cred ca dintr-un sport ce incepe sa se apropie de F1 ca si popularitate,s-ar transforma in ceva de nisa.Doar din cauza unui pilot.Nu e ceva care iti da de gandit aici?Incearca si pune-ti intrebarea,de ce il place asa multa lume?Cand o sa ai raspunsul la aceasta intrebare,o sa ii intelegi pe fanii lui Rossi,nu sa ii aprobi,dar sa ii intelegi.

Insasi faptul ca tu vii pe un topic dedicat fanilor lui Rossi si incerci sa le explici ca Rossi nu e de fapt chiar asa de Rossi mi se pare lipsit de orice urma de logica,de aici vad ca ai multe carentze.Asta ma face sa cred ca tie iti place doar sa te contrazici aiurea,motivul nici nu mai conteaza la tine.

Succes pe toata linia :bounce:

 

@ xt600 :

Nu te mai chinui sa-i explici,ca nu ai cu cine,cum ai zis si tu,se face ca nu pricepe doar ca sa se contrazica,lasa-l in durerea lui,te bati cu morile de vant

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ 9fingers :

Ti-am mai zis,viata reala te contrazice,"daca" si "ar fi fost"nu exista acolo.Exista doar rezultatele seci care raman dupa cursa si spectacolul pe care il genereaza unul sau mai multi piloti care plac publicului si care astfel aduc o gramada de bani pt tot MotoGp-ul.Dar atata timp cat rezultatele de pe teren te contrazic,ce zici tu nu are sens.

Nu e adevarat ca exista doar rezultatele seci, statisticile. Ai vazut cursele nu?

Fiecare cursa in parte e mai importanta pt mine decat suma punctelor de la finalul unui sezon. Sunt importante multe lucrurui care au loc intr-o cursa si nu spectacolul acela care aduce bani....

 

Da, mi-ai mai spus ca ma contrazice "viata reala"/rezultatele, dar nu ai resusit sa imi si arati un singur rezultat care ma "contrazice". Din moment ce nu faci decat sa o spui, fara niciun argument, eu nu pot decat sa te ignor.

Vrei sa numaram cine a folosit cuvantul "daca" mai mult, crezi ca asta este un argument?

Nu e niciun daca in avantajul tehnic de care a profitat Rossi de multe ori. Nu e niciun daca in faptul ca aceeasi concurenta care il mai invingea din cand in cand, acum se zbate in coada clasamentului MotoGP, se lupta pt victorii in WSBK, sau in vreun campionat national de GT uri. Nu au mai facut fata in MotoGP, in contextul unei cometivitati crecute.

 

 

Gandeste-te numai la atat,ce inseamna doar dpdv marketing si popularitate dl. 46 si ce ar insemna pt motomondial daca el brusc nu ar mai alerga?Eu cred ca banii care se invart in MotoGp acum ar scadea sub jumate din cauza scaderii enorme a interesului publicului larg.Si ramanand la Stoner si Pedrosa si na,Spies,cred ca dintr-un sport ce incepe sa se apropie de F1 ca si popularitate,s-ar transforma in ceva de nisa.Doar din cauza unui pilot.Nu e ceva care iti da de gandit aici?Incearca si pune-ti intrebarea,de ce il place asa multa lume?Cand o sa ai raspunsul la aceasta intrebare,o sa ii intelegi pe fanii lui Rossi,nu sa ii aprobi,dar sa ii intelegi.

Nu imi da de gandit, stiu foarte bine de ce Rossi atrage mult mai multe categorii de oameni decat restul. Aproape orice sport are un Rossi, si talentul iesit din comun e un factor mai putin important, in aceasta atractie...

Doar pt ca Rossi e cel mai eficient panou publicitat, nu inseamna automat ca e si cel mai talentat sau rapid panou publicitar.

 

In alta oridine de idei, o data cu audientele crescute si succesul comercial, vin si interesele comerciale crescute, schimbarile dese de regulament pt obtinearea unui spectacol. Asta a distrus F1, si poate distruge si MotoGP ul. As fi preferat sa ramana un sport de nisa care sa nu isi fi tradat principiile initiale.

 

Insasi faptul ca tu vii pe un topic dedicat fanilor lui Rossi si incerci sa le explici ca Rossi nu e de fapt chiar asa de Rossi mi se pare lipsit de orice urma de logica,de aici vad ca ai multe carentze.Asta ma face sa cred ca tie iti place doar sa te contrazici aiurea,motivul nici nu mai conteaza la tine.

De ce ar fi lipsit de orice logica?

Crezi ca lumea care citeste acest topic e imuna la argumente?

 

Nu stii ce imi place, dar ar trebui sa fie evident deja ce nu imi place.

Editat de 9fingers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stii ce imi place, dar ar trebui sa fie evident deja ce nu imi place.

 

Si cu asta te cam auto-excluzi din discutie. Pe langa faptul ca deja o dai in absurd insistand ca pe un topic dedicat fanilor Rossi toata lumea sa spuna ca defapt el este doar un mare fas, bastard norocos cu o reputatie supra-umflata. Unde mai adaugi faptul ca daca cineva spune ceva bine de Rossi te simti ofensat, ori daca se aduce un amarat de argument impotriva lui Lorenzo, Pedrosa sau Stoner, sari ca ars. Continui sa cred ca nu ai nici cea mai vaga urma de idee ce inseamna a respecta o parere personala, indiferent de cum TI SE PARE tie aceasta! Si totul pe langa faptul ca dai dovada de lipsa de bun simt, stricand un topic dedicat fanilor Rossi, asta atat timp cat ai la dispozitie un forum intreg pentru a-l critica in lung si in lat. Heck...fa un topic dedicat fanilor anti-Rossi, dar respecta-i putin pe cei care posteaza aici. Sau iti este frica de faptul ca pe alte topicuri deja incepi sa fii ignorat...

 

In locul tau mi-as directiona eforturile si cunostintele legate de GP in a sustine unul sau alti piloti decat sa-l condamni pe unul. Fa ceva util si posteaza filmulete cu alti piloti facand depasiri misto, articole, interviuri(ia exemplu de la Gix) si alte chestii care i-ar incanta pe fanii MotoGP. Ceea ce faci tu, acum pe acest forum, este o pierdere completa de timp.

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...