Sari la conținut

Rossi's Fan Club 46


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cu cadrul de Al si bascula carbon prinsa de motor...pozitia pe ea tot ciudata pare si este mai lunga decat M1 11 si mult mai ciobanesc lucrata...sper macar sa fie mai performanta

Nu stiu de unde ai scos pozele, dar ala e un Ducati GP11 (cadru din carbon), in niciun caz modelul cu cadru de Al, cu care vor concura in sezonul actual. Citeste articolul mai bine, sau pune un link sa vedem si noi.

 

A aparut doar versiunea pe care vor concura Abraham si Barbera, de fapt niste replici ale versiunii testate la Valencia recent, supranumita si GPZero. Modele de uzina pt 2012 vor fi altele.

http://www.asphaltandrubber.com/racing/ducati-desmosedici-gp12-250hp-karel-abraham/

Editat de 9fingers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu cadrul de Al si bascula carbon prinsa de motor...pozitia pe ea tot ciudata pare si este mai lunga decat M1 11 si mult mai ciobanesc lucrata...sper macar sa fie mai performanta

 

Asta e cam primul model de anul trecut. GP 11, cum spunea si 9fingers. Dupa aia a aparut GP 11.1 (cu "cadrul" tot din carbon), diferenta cea mai mare vazandu-se la bascula (rasturnata):

 

3097.jpg

 

Apoi s-au facut modificari la acel "cadru" (mai corect spus, parte frontala a sasiului, subcadru), mai exact a fost facut din Aluminiu:

 

Ducati-Desmosedici-GP11.jpg

 

Dupa aia, la testele de la Valencia, Desmosedici avea cadru twin-spar din aluminiu:

 

20111108DucatiSasisAluminium1.jpg

 

Si ce am vazut la valencia, e diferit fata de ce va fii GP 12. La valencia doar cadrul era nou, in rest totul (inclusiv distributia greutatii) era la fel. Acum, Preziosi a spus ca 90% din motocicleta este complet noua... diferita fata de cea din teste.

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Ducati Tests GP12, 250 hp Details Revealed :

http://www.motorcycle-usa.com/839/12051/Motorcycle-Article/Ducati-Tests-GP12--250-hp-Details-Revealed.aspx

 

250 de cai si 360kmh (claimed) deja e ceva destul de serios.Bine,stiu,Ducati nu a avut niciodata probleme ca si forta ci ca handling,dar wow :eek:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valentino Rossi: From enemies and allies

 

Grande VALEEEE!!!

 

 

Primele ture in 2012 :) Se pare ca nu renunta la vechea Yamaha :D

 

 

:friends:

 

Noul GP12 este stilizat cu un nou suflet.

 

Mi-ai luat-o inainte.. voiam sa postez eu clipul... :grinbandit: Parca si mie mi se pare ca este Yamaha WRF.. de cand visez la una..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bounce:

 

Din cate tin minte, nu este cea de pe care a cazut acum..2 ani?

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bounce:

 

Din cate tin minte, nu este cea de pe care a cazut acum..2 ani?

 

Sincer, nu stiu, dar parca mai are are importanta? A tras mult dupa cazatura aia.. Oricum, sunt convins ca Yamaha are un loc aparte in sufletul lui, asa ca nu ma mir ca pastreaza vechiul lui WR, desi l-am vazut in acelasi clip si pe un KtM de cross.

 

Uite aici putina istorie Rossi:

 

http://www.ducati.com/racing/motogp/valentino_rossi/index.do

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, mult marketing, cuvinte frumoase, declaratii optimiste, zambete, multa diplomatie etc, dar nu spun nimic concret.. Mai sunt cateva zile si vom vedea rezultatele. In ceea ce ma priveste, sunt sceptic. Sper sa ma insel...

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xt-ule, nu fi depresiv !!

 

Ia o aspirina :D

http://www.youtube.com/watch?v=kfUGOm_fNI4&feature=related

 

 

 

Nu ne place.. schimbam canalul.

 

Noua casca a 'doctorului'.

421357_361369093891156_209991095695624_1355399_288522905_n.jpg

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rossi dupa prima zi de teste la Sepang (31.01.2012) :

“I’m happy because first impressions are important, and already in the first few laps, I could tell that I like the bike. Ducati did a good job in a just a short time. The bike is beautiful, but more importantly, it’s nice to ride. The riding position has improved a lot, and it’s better on braking and corner entry. I can brake like I want to and take the lines that I like, and I feel comfortable in general. I was able to ride well and not make mistakes, and there’s a reason for that. It means that the bike can be ridden. It’s more agile in change of direction, and it wheelies much less. We’re 7 tenths back today, and of course there’s still a lot of work to do before we can win. We have to improve in some areas: acceleration, electronics, power delivery and setup. I’d say we’ll be able to make a more accurate assessment at the end of the test, because let’s remember, the bike is just 40 days old. To leave here a second back from the top would be okay because anyway, we know that there’s still much more to be done. But one of the best things from today is that the bike reacts well to changes. That enabled us to drop one or two tenths every outing, which means further progress should be possible.”

 

Mai multe aici : http://www.motorcycle-usa.com/839/12134/Motorcycle-Article/2012-MotoGP-Sepang-Test-Day-1.aspx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

One on One: Valentino Rossi & Masao Furusawa

 

Continuing its “ONE on ONE” series, Yamaha has pitted two staples of its MotoGP garage to interview each other: nine-time World Champion Valentino Rossi and former-Executive of Engineering Operations Masao Furusawa. The video is obviously a bit untimely, as Rossi has already made the switch over to Ducati, but the interview proves relevant as he and Furusawa talk about why Rossi made the jump in the paddock from Honda to Yamaha in 2003. If you supplant the appropriate manufacturers’ names, you could almost hear Rossi talking about his reasoning thus far with the Italian racing brand.

 

So far the video series is two-parts long, and has some great insights into the relationship that was the driving force for Rossi joining Yamaha, and for his departure (Furusawa’s retirement from Yamaha being one of many factors in Rossi’s decision to leave the Japanese marque). Over the course of their discussion, fun trivia bits come up, like what Max Biaggi said when Rossi won the opening GP race at South Africa in 2004. Check past the jump to find out what his response was, and to watch the videos in their entirety.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...