9fingers Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 eu am impresia ca voi toti cititi doar ce va convine voua sa puteti sa aveti un replay pertinent.am spus ca ducati in aceste doua curse a aratat prin hayden potential si loc destul de imbunatatit, chiar el a laudat f mult motocicleta, si a si demonstrat in cateva curse asta.ducati la ora actuala trebuia sa fie mai aprioape de crt-uri decat de Y+H, insa mie nu mi s-a parut deloc slaba motocicleta..clar nu e de nivelul lor, dar nu are f mult pana acolo...cu un pilot bun si mici imbunatatiri ducati se poate bate pentru 3-5, spun asta pt e clar ca de stoner si lorenzo nu prea are nimeni loc deocamdata.nu exista "pilotii ducati", din cate stiu eu doar hayden si rossi au motocicleta noua.mai exista o eroare pt ca faci o comparatie intre branduri(alea 28 de secunde), dar nu iei in seama diferenta dintre piloti.nu cred ca vrei sa spui ca hayden e de nivelul celor 2, iar daca aduni toti factorii astia ajungi la concluzia ca mai trebuie un punct de reper in afara de hayden...doar asa sa vedem daca s-a modificat ceva la ducati sau nu...pt ca hayden si rossi au impresii diametral opuse...ba rossi are singur declaratii diametral opuse... Anul trecut, Rossi era mai mereu la vreo 15 secunda in fata lui Hayden, cu o motocicleta cu care nu se intelegea. In mod normal Ducati e al 3lea constructor in MotoGP, mereu in urma japonezilor. Si nici Hayden (pe care il admir demult) nu se ridica la nivelul Honda/Stoner, Pedrosa sau Yamaha/Lorenzo. Si eu sunt surprins de forma buna pe care o arata GP12. avand in vedere stadiul incipient in care se afla. Nici nu se poate spune ca ar fi incept vreo dezvoltare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 corect, corect! tu sa nu uiti ca ai spus de spies ca se bate la titlu anul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Bradl sau alt pilot probabil ar face ce au facut si fac 95% din pilotii Ducati: pozitii mediocre sau coada clasamentului. Comportamentul mobrei trebuie sa fie bun pe tot parcursul cursei, nu pe 3 ture, altfel ajungi pe 8 cum a facut Hayden in final. La fel, ar trebui sa fie pilotabila de orice gp-ipst nu doar de Stoner. Poate iti amintesti cand Melandri a cerut modificari majore pt ca motocicleta era imposibil de pilotat, si a fost trimis staff-ul Ducati la psihiatru Sa spui ca Ducati nu e deloc departe de Y+H, mi se pare ne-realist in conditiile in care pe Losail pilotii Ducati (uzina+client) au fost pe locurile 6,9,10 si pe Jerez locurile 8,9,10,17. Nu o fi Rossi in forma sau compatibil cu Ducati (ceea ce a si recunoscut in mai multe randuri), dar pe de alta parte nu or fi nici pilotii Yama si Honda (indiferent client/uzina) toti numai genii si in mega-forma, acesta fiind raspunsul absolut pt ocuparea tuturor pozitiilor 1-5 sau chiar 1-7. Inafara de locurile codase obtinute de toti pilotii Ducati in primele 2 curse, problema cea mai dureroasa este timpul cu care finalizeaza: Sa fii pe locul 6 la un 10-12 secunde de invingator e una, insa Hayden cu cel mai bun rezultat de la Ducati a terminat Losail pe 6 la 28s de Lorenzo, iar Jerez pe 8, la - ai ghicit - aceleasi 28 secunde de Stoner, ceea ce nu lasa nici o urma de echivoc sau loc de comparatii de performanta intre brand-uri. Spui ca il tine psihicu'apoi ca are blocaj psihic eu as zice ca e demotivat de faptul ca nu face click cu fierul. Am si o mica indoiala ca pe Yama de client putea face best lap cum a facut-o Crutchlow care i-a batut pe Stoner si Lorenzo la capitolul asta (1.40.02) Daca vorbim de timpi, am prins ideea ta, desi nu e chiar asa liniar cum ai descris, adica nu a scazut timpul chiar mereu, atasez un grafic (doar turele 2-27 ca prima nu e relevanta datorita plecarii de pe loc) La fel, timpii arata ca Stoner isi pastra resursele pt eventuale atacuri ale lui Lorenzo, penultima tura (26) facand-o cu aproape jumatate de secunda mai rapid fata de alte vreo 7 ture precedente , adica 1.40.28 Si inca ceva, as mai zice ca lui Rossi ii lipsesc mai mult de 0.5 secunde "de ce ar trebui": tu ai comparat best lap-ul lui din cursa (1:41.06) CU timpii medii ai plutonului fruntas: 1.40.5, dar best lap (Stoner, Pedrosa, Crutchlow) este spre 1:40.0 so... Da, sunt de acord cu ce spui. Eu nu am stat sa ma uit pe tabele si grafice cu timpi, insa am vazut ce s-a intamplat in cursa. In primele ture Hayden parea sa tina pasul cu plutonul fruntas,insa se vedea cu ochiul liber ca era la limita cu motocicleta. Ulterior nu a mai putut mentine acelasi ritm dracesc si, incet incet, a inceput sa piarda locuri. Asta imi spune mie ca motocicleta asta are clar probleme de manevrabilitate, care solicita foarte mult pilotul, pe durata unei curse. Una este sa tragi tare o tura doua, in calificari, fortand limitele, ca sa obtii un loc chiar in prima linie a grilei de start si una este sa mergi 27 de ture in ritmul impus de Honda si Yamaha. Cele 28 de secunde, diferenta intre Hayden si Lorenzo sau Stoner, reflecta foarte bine cat poate aceasta motocicleta, in acest moment. Din pacate, Rossi a sosit la peste 36 de secuncde fata de lider.. un dezastru. In concluzie, echipa Ducati se confrunta cu doua mari probleme: motocicleta, care este un esec si Rossi, care nu numai ca nu reuseste a se adapteze pe aceasta motocicleta, ci este si marcat de situatia prin care trece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Bradl sau alt pilot probabil ar face ce au facut si fac 95% din pilotii Ducati: pozitii mediocre sau coada clasamentului. Comportamentul mobrei trebuie sa fie bun pe tot parcursul cursei, nu pe 3 ture, altfel ajungi pe 8 cum a facut Hayden in final. La fel, ar trebui sa fie pilotabila de orice gp-ipst nu doar de Stoner. Poate iti amintesti cand Melandri a cerut modificari majore pt ca motocicleta era imposibil de pilotat, si a fost trimis staff-ul Ducati la psihiatru Sa spui ca Ducati nu e deloc departe de Y+H, mi se pare ne-realist in conditiile in care pe Losail pilotii Ducati (uzina+client) au fost pe locurile 6,9,10 si pe Jerez locurile 8,9,10,17. Nu o fi Rossi in forma sau compatibil cu Ducati (ceea ce a si recunoscut in mai multe randuri), dar pe de alta parte nu or fi nici pilotii Yama si Honda (indiferent client/uzina) toti numai genii si in mega-forma, acesta fiind raspunsul absolut pt ocuparea tuturor pozitiilor 1-5 sau chiar 1-7. Inafara de locurile codase obtinute de toti pilotii Ducati in primele 2 curse, problema cea mai dureroasa este timpul cu care finalizeaza: Sa fii pe locul 6 la un 10-12 secunde de invingator e una, insa Hayden cu cel mai bun rezultat de la Ducati a terminat Losail pe 6 la 28s de Lorenzo, iar Jerez pe 8, la - ai ghicit - aceleasi 28 secunde de Stoner, ceea ce nu lasa nici o urma de echivoc sau loc de comparatii de performanta intre brand-uri. Spui ca il tine psihicu'apoi ca are blocaj psihic eu as zice ca e demotivat de faptul ca nu face click cu fierul. Am si o mica indoiala ca pe Yama de client putea face best lap cum a facut-o Crutchlow care i-a batut pe Stoner si Lorenzo la capitolul asta (1.40.02) Daca vorbim de timpi, am prins ideea ta, desi nu e chiar asa liniar cum ai descris, adica nu a scazut timpul chiar mereu, atasez un grafic (doar turele 2-27 ca prima nu e relevanta datorita plecarii de pe loc) La fel, timpii arata ca Stoner isi pastra resursele pt eventuale atacuri ale lui Lorenzo, penultima tura (26) facand-o cu aproape jumatate de secunda mai rapid fata de alte vreo 7 ture precedente , adica 1.40.28 Si inca ceva, as mai zice ca lui Rossi ii lipsesc mai mult de 0.5 secunde "de ce ar trebui": tu ai comparat best lap-ul lui din cursa (1:41.06) CU timpii medii ai plutonului fruntas: 1.40.5, dar best lap (Stoner, Pedrosa, Crutchlow) este spre 1:40.0 so... Da, sunt de acord cu ce spui. Eu nu am stat sa ma uit pe tabele si grafice cu timpi, insa am vazut ce s-a intamplat in cursa. In primele ture Hayden parea sa tina pasul cu plutonul fruntas,insa se vedea cu ochiul liber ca era la limita cu motocicleta. Ulterior nu a mai putut mentine acelasi ritm dracesc si, incet incet, a inceput sa piarda locuri. Asta imi spune mie ca motocicleta asta are clar probleme de manevrabilitate, care solicita foarte mult pilotul, pe durata unei curse. Una este sa tragi tare o tura doua, in calificari, fortand limitele, ca sa obtii un loc chiar in prima linie a grilei de start si una este sa mergi 27 de ture in ritmul impus de Honda si Yamaha. Cele 28 de secunde, diferenta intre Hayden si Lorenzo sau Stoner, reflecta foarte bine cat poate aceasta motocicleta, in acest moment. Din pacate, Rossi a sosit la peste 36 de secuncde fata de lider.. un dezastru. In concluzie, echipa Ducati se confrunta cu doua mari probleme: motocicleta, care este un esec si Rossi, care nu numai ca nu reuseste a se adapteze pe aceasta motocicleta, ci este si marcat de situatia prin care trece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evil1 Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 (editat) eu am impresia ca voi toti cititi doar ce va convine voua sa puteti sa aveti un replay pertinent.am spus ca ducati in aceste doua curse a aratat prin hayden potential si loc destul de imbunatatit, chiar el a laudat f mult motocicleta, si a si demonstrat in cateva curse asta.ducati la ora actuala trebuia sa fie mai aprioape de crt-uri decat de Y+H, insa mie nu mi s-a parut deloc slaba motocicleta..clar nu e de nivelul lor, dar nu are f mult pana acolo...cu un pilot bun si mici imbunatatiri ducati se poate bate pentru 3-5, spun asta pt e clar ca de stoner si lorenzo nu prea are nimeni loc deocamdata.nu exista "pilotii ducati", din cate stiu eu doar hayden si rossi au motocicleta noua.mai exista o eroare pt ca faci o comparatie intre branduri(alea 28 de secunde), dar nu iei in seama diferenta dintre piloti.nu cred ca vrei sa spui ca hayden e de nivelul celor 2, iar daca aduni toti factorii astia ajungi la concluzia ca mai trebuie un punct de reper in afara de hayden...doar asa sa vedem daca s-a modificat ceva la ducati sau nu...pt ca hayden si rossi au impresii diametral opuse...ba rossi are singur declaratii diametral opuse... Sigur Hayden ->Stoner sau Lorenzo nu suporta comparatie. La fel cum nu suporta comparatia ta CRT-urile, care fiind considerate cu handicap din start au pana si alt regulament la nr de motoare/sezon etc. Este o diferenta de nuanta mare intre: "ducati nu e deloc departe, ba din contra, eu cred ca sutn chiar extraordinari la cate modificari au efectuat...singurul lucru departe de performanta de top este rossi" si: "ducati.. a aratat prin hayden potential si loc destul de imbunatatit" "ducati.. nu mi s-a parut deloc slaba motocicleta..clar nu e de nivelul lor dar nu are f mult pana acolo" "cu.. mici imbunatatiri ducati se poate bate pentru 3-5" In al doilea mail (cu diferenta de nuanta adecvata), ai dat o expresie realista a situatiei actuale Ducati, pt ca locurile 4-5 sunt mediocre -si asta numai dupa imbunatatirile de care vorbeai- iar fara ele, tinta posibila e doar jumatatea clasamentului sau mai rau, adica exact ce spuneam si eu mai devreme. Facand referire la alt pilot: statistica a aratat ca inafara de Stoner, nu a obtinut nimeni rezultate bune si cat de cat consistente (locul 1 o singura data intr-un sezon nu inseamna consistenta). Si pana la proba contrarie, tu doar presupui ca "poate mai e un Stoner pe undeva". La fel, ma indoiesc de locul 3 pt Ducati fara modificari "putin" mai mari, dar e o opinie personala pe care sper ca imi dai voie sa mi-o exprim. Si mi-ar place si sa ma insel @xt600 - deacord la toate punctele din postul anterior Editat Aprilie 30, 2012 de vampiria_t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 ...In primele ture Hayden parea sa tina pasul cu plutonul fruntas,insa se vedea cu ochiul liber ca era la limita cu motocicleta. Ulterior nu a mai putut mentine acelasi ritm dracesc si, incet incet, a inceput sa piarda locuri. Asta imi spune mie ca motocicleta asta are clar probleme de manevrabilitate, care solicita foarte mult pilotul, pe durata unei curse. Una este sa tragi tare o tura doua, in calificari, fortand limitele, ca sa obtii un loc chiar in prima linie a grilei de start si una este sa mergi 27 de ture in ritmul impus de Honda si Yamaha. O impresie gresita. O motocicleta care merge f bine in primele tururi si incepe sa piarda loc dupa loc pe la jumatea cursei, indica o "greseala" tipica in dezvoltarea unei motociclete de GP. Anume, o ciclistica un pic pe langa compromisul optim, care performeaza dar solicita pneurile prea mult. Poate fi un simptom de insanatosire, aratand potential. Ducati a mai facut aceasta "greseala" in sezonul lor de debut. Bayliss chiar s-a luptat pt pozitii cu Rossi (RC211V) de cateva ori, remarcabil pt un pilot debutant si o echipa "virgina", dar mereu era in regres pe la jumatatea cursei. De altfel, declaratia lui Hayden e suficient de clara: "It was fun for a couple of laps. We know our bike is great at generating heat in the tyres, and for the first few laps, I was able do what I wanted. Then about the time it looked like the other guys' tyres came up to temperature, mine had already started losing grip, especially in the front. I was pushing wide in places and guys started coming past me. We knew it would be tough in the dry. My setup was okay, but to really try to go with those guys wasn't possible. I was able to close back down on Bradl at the end and have a bit of a race the last couple of laps, but he beat me. Eighth place is certainly not what our goal is. The bike's got a lot of potential, but at the moment, the gap to the rest is still too far. Hopefully we can get a dry weekend in Estoril and try to be closer to the front on Sunday." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 (editat) http://www.direttanews.it/2012/04/30/motogp-2012-valentino-rossi-ritornera-alla-yamaha-jorge-lorenzo-faremmo-un-grande-team/ Lorenzo a zis ca pt el nu e o problema ca Rossi sa revina ... e decizia celor de la Yamaha. El a recunoscut ca Rossi e un pilot talentat, ca a invatat anumite lucruri de la el, au fost colegi, iar daca se reintoarce, vor forma o echipa buna. (astea din cate am inteles eu din textul ala in italiana) Editat Aprilie 30, 2012 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 (editat) http://www.direttanews.it/2012/04/30/motogp-2012-valentino-rossi-ritornera-alla-yamaha-jorge-lorenzo-faremmo-un-grande-team/ Lorenzo a zis ca pt el nu e o problema ca Rossi sa revina ... e decizia celor de la Yamaha. El a recunoscut ca Rossi e un pilot talentat, ca a invatat anumite lucruri de la el, au fost colegi, iar daca se reintoarce, vor forma o echipa buna. (astea din cate am inteles eu din textul ala in italiana) Cred ca te imbeti cu apa chioara. Lorenzo nu a avut niciodata o problema cu Rossi, Rossi a avut o problema cu Lorenzo... ...conditionand deciziile celor de la Yamaha. Ceea ce l-a determinat atunci sa plece, a ramas neschimbat. Editat Aprilie 30, 2012 de 9fingers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Cred ca te imbeti cu apa chioara. Lorenzo nu a avut niciodata o problema cu Rossi, Rossi a avut o problema cu Lorenzo... ...conditionand deciziile celor de la Yamaha. Ceea ce l-a determinat atunci sa plece, a ramas neschimbat. Nu ma imbat cu apa rece . Nici nu sper intr-o revenire la Yamaha. Doar ca mi-a placut raspunsul lui Lorenzo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Sigur Hayden ->Stoner sau Lorenzo nu suporta comparatie. La fel cum nu suporta comparatia ta CRT-urile, care fiind considerate cu handicap din start au pana si alt regulament la nr de motoare/sezon etc. Este o diferenta de nuanta mare intre: "ducati nu e deloc departe, ba din contra, eu cred ca sutn chiar extraordinari la cate modificari au efectuat...singurul lucru departe de performanta de top este rossi" si: "ducati.. a aratat prin hayden potential si loc destul de imbunatatit" "ducati.. nu mi s-a parut deloc slaba motocicleta..clar nu e de nivelul lor dar nu are f mult pana acolo" "cu.. mici imbunatatiri ducati se poate bate pentru 3-5" In al doilea mail (cu diferenta de nuanta adecvata), ai dat o expresie realista a situatiei actuale Ducati, pt ca locurile 4-5 sunt mediocre -si asta numai dupa imbunatatirile de care vorbeai- iar fara ele, tinta posibila e doar jumatatea clasamentului sau mai rau, adica exact ce spuneam si eu mai devreme. Facand referire la alt pilot: statistica a aratat ca inafara de Stoner, nu a obtinut nimeni rezultate bune si cat de cat consistente (locul 1 o singura data intr-un sezon nu inseamna consistenta). Si pana la proba contrarie, tu doar presupui ca "poate mai e un Stoner pe undeva". La fel, ma indoiesc de locul 3 pt Ducati fara modificari "putin" mai mari, dar e o opinie personala pe care sper ca imi dai voie sa mi-o exprim. Si mi-ar place si sa ma insel dupa cum spuneam, tu interpretezi sa iti convina tie! in primul rand ducati nu are acum piloti care sa concureze cu stoner si lorenzo, in al doilea rand de la ce erau anul trecut, la cate modificari au facut si ce a aratat hayden ca poate cu noul motor performanta lor este extraordinara! drumul facut de ei este extraordinar, dar asta nu ii face egali cu Y&H, da!?suntem si noi atenti la propozitii si idei?sau tu alegi ce iti convine, faci un shake si pe urma dai un replay?locurile 4-5 sunt mediocre?pt Y&H cu 3-4 piloti extraordinari da! pentru un constructor care a schimbat radical motocicleta, cu un pilot bun(hayden), nu extraordinar, si cu un pilot care a uitat cum se urca pe motocicleta, se incurca singur in declaratii si care nu vrea sa faca niciun efort de adaptare pe motocicleta pe care o piloteaza, pai eu spun ca locurile 3-5 chiar sunt extraordinare!!! orice clasare a pilotilor ducati in fata tuturor pilotilor pedrosa, spies, crutchlow, dovizioso si bautista chiar e o performanta pentru o motocicleta refacuta total in 3 luni de zile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 dupa cum spuneam, tu interpretezi sa iti convina tie! in primul rand ducati nu are acum piloti care sa concureze cu stoner si lorenzo, in al doilea rand de la ce erau anul trecut, la cate modificari au facut si ce a aratat hayden ca poate cu noul motor performanta lor este extraordinara! drumul facut de ei este extraordinar, dar asta nu ii face egali cu Y&H, da!?suntem si noi atenti la propozitii si idei?sau tu alegi ce iti convine, faci un shake si pe urma dai un replay?locurile 4-5 sunt mediocre?pt Y&H cu 3-4 piloti extraordinari da! pentru un constructor care a schimbat radical motocicleta, cu un pilot bun(hayden), nu extraordinar, si cu un pilot care a uitat cum se urca pe motocicleta, se incurca singur in declaratii si care nu vrea sa faca niciun efort de adaptare pe motocicleta pe care o piloteaza, pai eu spun ca locurile 3-5 chiar sunt extraordinare!!! orice clasare a pilotilor ducati in fata tuturor pilotilor pedrosa, spies, crutchlow, dovizioso si bautista chiar e o performanta pentru o motocicleta refacuta total in 3 luni de zile... De ce Rossi n-ar putea concura cu Stoner si Lorenzo? Crezi ca daca ar urca toti trei pe aceeasi mobra, Rossi ar fi...la gara? Asa o fi, daca spui tu, dar parerea mea e ca Rossi i-ar batea pe amandoi. Ce-a aratat Hayden? Ca poate fi al treilea timp in anumite conditii atmosferice? In prima zi de antrenamente libere, Rossi a avut al doilea timp...Si? In cursa nu s-a concretizat nimic... Niciun constructor nu vine cu un prototip pe pista daca stie ca va fi ultimul! Vine cu acel model dupa ce a facut teste si a ajuns la concluzia ca respectivul model performeaza... Oricum, tot ce spunem noi aici sunt balarii...pareri proprii fara vreo greutate. Nimeni nu are nici macar o vaga experienta in vreo echipa de curse d-asta, de mana a "n"-a din Romania(ca sa nu mai zic ca pe unii ii suspectez ca nu-s chiar asa prieteni cu motocicleta pe cat incearca sa lase a se vedea ca ar fi), daramite o echipa cu pretentii mondiale! Sunt atat de multe variabile pe care noi nu le luam in calcul sau nu le cunoastem incat chiar nu cred ca merita sa te aventurezi in a da pronosticuri. Mai ales pe un ton de maxima siguranta si superioritate, de atotcunoscator, gen Degetelu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evil1 Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 (editat) dupa cum spuneam, tu interpretezi sa iti convina tie! in primul rand ducati nu are acum piloti care sa concureze cu stoner si lorenzo, in al doilea rand de la ce erau anul trecut, la cate modificari au facut si ce a aratat hayden ca poate cu noul motor performanta lor este extraordinara! drumul facut de ei este extraordinar, dar asta nu ii face egali cu Y&H, da!?suntem si noi atenti la propozitii si idei?sau tu alegi ce iti convine, faci un shake si pe urma dai un replay?locurile 4-5 sunt mediocre?pt Y&H cu 3-4 piloti extraordinari da! pentru un constructor care a schimbat radical motocicleta, cu un pilot bun(hayden), nu extraordinar, si cu un pilot care a uitat cum se urca pe motocicleta, se incurca singur in declaratii si care nu vrea sa faca niciun efort de adaptare pe motocicleta pe care o piloteaza, pai eu spun ca locurile 3-5 chiar sunt extraordinare!!! orice clasare a pilotilor ducati in fata tuturor pilotilor pedrosa, spies, crutchlow, dovizioso si bautista chiar e o performanta pentru o motocicleta refacuta total in 3 luni de zile... Nu am ce sa aleg sau sa interpretez , tu vorbesti din alt film se pare, ce erau Ducati anul trecut? -ei bine asta sunt si acum- faptul ca au facut o gramada de schimbari nu inseamna ca au castigat teren fata de concurenta. Lap times vorbesc de la sine! Anul trecut erau la 1 - 1.5 secunde de varf, la fel sunt si acum. Au potential? Normal ca au, dar nu inteleg ce au facut atat de "extraordinar" cum te tot minunezi pe aici. Poate imi amintesti si mie ce "a aratat Hayden ca poate cu noul motor"!? Daca ar fi avut pole, sau ar fi castigat o cursa (ceea ce e depaaarte de adevar), tot nu ar fi fost primavara cu o floare, si nu va fi pana Ducati nu arata consistenta, adica faptul ca au o mobra manevrabila pe curse intregi nu pe 2 ture! Si de catre 8 piloti din 10 (cazul Y+H) nu de 1 din 100! Faci afirmatii despre o prezumptiva evolutie extraordinara Ducati, dar rezultatele clare si statistica te contrazic. Dar bineinteles ca e mai usor sa pui pecetea mediocritatii pe doi piloti experimentati care au fiecare macar un titlu GP in buzunar, si care sunt acum ciuca batailor in fata "pilotilor extraordinari" amintiti de tine de la Y&H, care nici nu au mirosit titlul mondial vreodata, si poate nici nu o vor face curand. Brava! Editat Mai 1, 2012 de vampiria_t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Nu sunt 9 degete, sunt fan Rossi de 12 ani, si ma apuca nervii cand vad cum toti "fanii" incearca sa scoata carbunii din foc cu mana goala. Anu' trecut a facut 0 , nimic, nada. S-a plans 99% din timp. Anu asta face chiar un 0 barat, din nou mobra e 99% vinovata. Sa fim sinceri si sa recunoastem, dupa cum am mai spus, acum Rossi are psihicul si (aproape) varsta lu' Biaggi de acum cativa ani. Gata, s-a terminat. De la Honda a plecat pt ca se purtau cu el ca si cu un simplu angajat la inteprindere, de la Yamaha a plecat pt ca venise Lorenzo si deja jonglau pe pozitii similare in echipa, de la Ducati o sa plece pt ca este un gunoi de mobra, ce urmeaza? Nava Enterprize? Aud aici de sutimi, miimi...Sa fim seriosi, rezultatele finale conteaza. Cei de la Ducati mai au putin si ii pun "bad to the bone" drept fundal cand pleaca sau vine la boxe. Apropo de Hayden, este normal sa fie super motivat sa fie primul avand in vedere felul in care s-au purtat cei de la D cu el in comparatie cu Rossi. La prezentarea pre sezon a GP 12-ului, Rossi a primit 90% din timpul alocat, iar in tot acest timp Hayden a vazut mai mult spatele prezentatorului, prezentator care dupa ce a vb cu Rossi, i-a acordat si lui cateva minute,minute in care i-a vorbit ca unui copil care asteapta la coada la inghetata, adica la misto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 (editat) Eu am spus inca din presezon, daca nu chiar de la sfarsitul sezonului trecut, ca si Gp12 va fi un rateu. Nu trebuie sa fii mare specialist ca sa iti dai seama de asta. Cu GP11 si dezvoltarile lui, Preziosi s-a incapatanat sa mearga pe ideile lui "inovatoare" si rezultatul s-a vazut. Anul asta (prea tarziu, dupa parerea mea)au incercat sa mearga pe ideea unui cadru de aluminiu si cu motorul in "L". Proasta miscare.. sa te bati cu japonezii pe terenul lor (cel al cadrului de aluminiu)e absurd. Lipsa de experienta se vede. Greu, daca nu imposibil, sa puna la punct o ciclistica mai buna decat a japonezilor... Apoi s-au incapatanat cu motorul cu cilindrii dispusi la 90 de grade, iar acum, in mijlocul sezonului, s-au gandit si ei ca ar trebui sa incerce si altceva. Prea tarziu.. asta trebuia facut inca de la inceputul sezonului trecut. Lipsa impardonabila de strategie!!! Nu am inteles de ce, nu au inceput ei dezvoltarea unui prototip, pornind de la SBK-ul lor de 1000, o motocicleta excelenta, cu rezultate in competitiile majore. Au stiinta cadrelor perimetrale, de otel.. nu inteleg de ce tin ei sa se bage pe un teren total necunoscut. Din pacate lipsa asta de strategie pe termen mediu si lung, ca si bajbaielile astea asa zis "inovative" distrug cariera unor piloti... In momentul in care cel mai bine plasat Ducati de uzina, trece linia de sosire la peste 28 de secunde de lider, lucrurile sunt evidente, in ceea ce priveste aceasta motocicleta si nu sunt deloc optimist, in ceea ce priveste evolutia ei ulterioara. Ca si GP11, este un esec inca din proiectare, astfel ca nu prea e nimic de dezvoltat. M-as bucura ca evolutia ulterioara a lucrurilor sa ma contrazica, dar nu cred... Editat Mai 1, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Pai si cadrul de aluminiu, ideea cui a fost? Oricum, impardonabila atitudinea celor de la Ducati vizavi de cei 2 piloti. Rossi este el lidero supremo, Hayden este ala mic, de se vede negru pe fundal... Pe scurt, a vrut o echipa care sa-l pupe in fund, a vrut sa fie numarul 1, a vrut sa-i stea tot staff-ul la picioare? Uite rezultatul... Iar ca sa te plangi ca te-a impins nenea afara de pe circuit , iar tu ai clacat si ai vrut sa pleci acasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Pai si cadrul de aluminiu, ideea cui a fost? Oricum, impardonabila atitudinea celor de la Ducati vizavi de cei 2 piloti. Rossi este el lidero supremo, Hayden este ala mic, de se vede negru pe fundal... Pe scurt, a vrut o echipa care sa-l pupe in fund, a vrut sa fie numarul 1, a vrut sa-i stea tot staff-ul la picioare? Uite rezultatul... Iar ca sa te plangi ca te-a impins nenea afara de pe circuit , iar tu ai clacat si ai vrut sa pleci acasa... Tu ai atins in posturile tale o problema sensibila. Nu contest ca in momentul de fata, Rossi este in cadere libera. Am spus intr-un post anterior ca Ducati are doua probleme, in acest moment: motocicleta si forma lui Rossi. Eu cred insa ca cele doua sunt in stransa legatura, pentru ca oricat de tare ar avea psihicul, la cate esecuri a suferit, este aproape imposibil sa mai aiba motivatie si puterea de a da totul pe circuit... Ai dreptate si in ceea ce priveste atitudinea italienilor fata de Hayden. Am vazut si eu lansarea Gp12 si am remarcat atentia disproportionata, acordata celor doi piloti. Asadar, ceea ce spui tu, nu contrazice neaparat ceea ce sustin eu. Eu m-am legat de motocicleta si nu cred ca gresesc prea mult. Rossi este cealalta parte a problemei. La fel de grava... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 "I must get used to riding the bike a bit differently than I’m used to, and today that caused me to lose some ground in the early laps because I was basically starting blind" - Valentino Rossi Cam asta e problema la Ducati, pentru Rossi. Ca nu poate pilota rapid motocicleta aia, cu stilul de pilotaj pe care il are el. Ce ma enerveaza cel mai tare, e ca anul trecut cand termina pe 5 la bataie cu Dovi, mi se parea un rezultat slab. Acum cand vad ca se bate cu Barbera pt locul 10, pur si simplu nu mai am cuvinte. Deja de anul asta sunt alte motoare, care se comporta altfel... ne uitam la Honda si vedem cate probleme are, ce sa mai zicem de Ducati, care au venit cu o motocicleta total schimbata? Din cate stiu, la Estoril vor veni cu cateva update-uri pe care le vor testa dupa cursa. Sa vedem daca o sa se cunoasca vreo imbunatatire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Nu am ce sa aleg sau sa interpretez , tu vorbesti din alt film se pare, ce erau Ducati anul trecut? -ei bine asta sunt si acum- faptul ca au facut o gramada de schimbari nu inseamna ca au castigat teren fata de concurenta. Lap times vorbesc de la sine! Anul trecut erau la 1 - 1.5 secunde de varf, la fel sunt si acum. Au potential? Normal ca au, dar nu inteleg ce au facut atat de "extraordinar" cum te tot minunezi pe aici. Poate imi amintesti si mie ce "a aratat Hayden ca poate cu noul motor"!? Daca ar fi avut pole, sau ar fi castigat o cursa (ceea ce e depaaarte de adevar), tot nu ar fi fost primavara cu o floare, si nu va fi pana Ducati nu arata consistenta, adica faptul ca au o mobra manevrabila pe curse intregi nu pe 2 ture! Si de catre 8 piloti din 10 (cazul Y+H) nu de 1 din 100! Faci afirmatii despre o prezumptiva evolutie extraordinara Ducati, dar rezultatele clare si statistica te contrazic. Dar bineinteles ca e mai usor sa pui pecetea mediocritatii pe doi piloti experimentati care au fiecare macar un titlu GP in buzunar, si care sunt acum ciuca batailor in fata "pilotilor extraordinari" amintiti de tine de la Y&H, care nici nu au mirosit titlul mondial vreodata, si poate nici nu o vor face curand. Brava! piloti extraordinari i-am numit pe lorenzo si stoner, atat, dar tu iar citesti ce iti convine sa poti sa dai un replay.ducati anul asta fata de anul trecut chiar arata potential...nu a fost pole, dar am uitat cand au avut ultima data locul 3 pe grila...sau cand au mers macar pt vreo 4-5 tururi la 5 metri de leaderul de cursa ...sa nu mai spun ca ambii piloti au observat imbunatatirile si au laudat modelul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evil1 Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 (editat) piloti extraordinari i-am numit pe lorenzo si stoner, atat, dar tu iar citesti ce iti convine sa poti sa dai un replay.ducati anul asta fata de anul trecut chiar arata potential...nu a fost pole, dar am uitat cand au avut ultima data locul 3 pe grila...sau cand au mers macar pt vreo 4-5 tururi la 5 metri de leaderul de cursa ...sa nu mai spun ca ambii piloti au observat imbunatatirile si au laudat modelul... maestre - cum spuneam, afirmatiile tale relativ la situatia actuala si evolutia Ducati sunt usor contradictorii intre posturi si chiar in acelasi post. In postul unde a inceput discutia pe marginea acestei idei, sustii fara echivoc ca Ducati e foarte aproape de concurenta, si singura lor problema e Rossi ("singurul lucru departe de performanta"). Dupa ce am combatut acest fapt, ai revenit putin pe pamant, spunand ca Ducati "au potential si destul de imbunatatit" si ca au o motocicleta "deloc slaba" dar "clar nu de nivelul lor" adica al concurentei. Buun, perfect deacord. Ca apoi pe finalul postului, sa enunti din nou: "cu un pilot bun si mici imbunatatiri ducati se poate bate pentru 3-5" Adica acum imbunatatirile necesare sunt iar "mici" iar Rossi si Hayden din nou nu au nimic de a face cu performanta, sau nu sunt "buni" cum zici tu. Iar acum cireasa de pe tort, sa nu mai recunosti tu pe cei 3-4 piloti extraordinari Y+H, pt care locurile 4-5 ar fi doar mediocre...? Da-o-ncolo colega - pai cine a postat asta? "locurile 4-5 sunt mediocre?pt Y&H cu 3-4 piloti extraordinari da!" Daca iar zici ca interpretez eu aiurea ma faci sa zambesc. Apreciez ca sustii o opinie intr-o maniera civilizata, dar fa-ti putin ordine in idei, si argumenteaza cu eventuale rezultate (?) sau cu... ceva, evolutia extraordinara Ducati. Singurele argumente pe care am reusit sa le extrag, au fost numarul mare de modificari efectuate, un loc 3 pe grila de start (in conditii meteo, hmm...) si cateva ture in forta ale lui Hayden, sau ma insel? Ma voi bucura alaturi de tine, cand voi vedea reale imbunatatiri ale manevrabilitatii si perfomante consistente si persistente la Ducati, chiar daca il vom simplifica pe Rossi in ecuatie (final de cariera sau de contract), in primul rand pt spectacolul GP. Sunt fan Rossi, dar asta nu ma orbeste, iesirea lui din forma imi este evidenta. Defapt, cu riscul de a primi ceva suturi de la alti fani, mi-a fost clara caderea de lui forma inca de la inceputul lui 2010, inainte de accidentare, cand pe acelasi material de concurs (dupa Losail, unde a castigat) o cam lua pe cocoasa de la Lorenzo (Spania, Franta). La fel, era clara iesirea din forma a Ducati din 2010, cand unicul rider care a putut pilota aceasta motocicleta a iesit pe locul 4 la final de sezon, in ciuda lipsei lui Rossi cateva etape. E posibil ca finalul de cariera Rossi sa lase un gust amar mie si altor mii de fani Mi-am si exprimat dealtfel intr-un post anterior indoiala ca ar fi facut Rossi best lap pe Yama de client cum a facut-o Crutchlow la Jerez. Insa de aici si pana la a afirma ca Rossi, sau chiar Hayden nu sunt "buni", sau ca Rossi e singurul lucru departe de performanta la Ducati...no comment. Deasemenea, sa sustii ca primii 5-6 clasati sunt toti extraordinari, si doar coincidenta face ca piloteaza Y+H...you got my point. Editat Mai 1, 2012 de vampiria_t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 maestre - cum spuneam, afirmatiile tale relativ la situatia actuala si evolutia Ducati sunt usor contradictorii intre posturi si chiar in acelasi post. maestre, dupa cum ziceam, nu stii sa citesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evil1 Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 sa nu mai spun ca ambii piloti au observat imbunatatirile si au laudat modelul... Parte din delcaratia lui Hayden dupa Jerez: "My setup was okay, but to really try to go with those guys wasn’t possible. The bike’s got a lot of potential, but at the moment, the gap to the rest is still too far." Dar nu se pune, din moment ce Hayden nu face parte din pilotii "buni", probabil vorbeste si el sa poata da un reply acolo.. Important e ca Ducati a evoluat extraordinar si imbunataririle se vad cu ochiul liber din avion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Parte din delcaratia lui Hayden dupa Jerez: "My setup was okay, but to really try to go with those guys wasn’t possible. The bike’s got a lot of potential, but at the moment, the gap to the rest is still too far." Dar nu se pune, din moment ce Hayden nu face parte din pilotii "buni", probabil vorbeste si el sa poata da un reply acolo.. Important e ca Ducati a evoluat extraordinar si imbunataririle se vad cu ochiul liber din avion. Cred ca este suficient sa observam cum trunchiaza declaratia lui Hayden, pt a ne lamuri ce parte deranjeaza, si incecrca sa ignore un suporter Rossi: "It was fun for a couple of laps. We know our bike is great at generating heat in the tyres, and for the first few laps, I was able do what I wanted. Then about the time it looked like the other guys' tyres came up to temperature, mine had already started losing grip, especially in the front. I was pushing wide in places and guys started coming past me. We knew it would be tough in the dry. My setup was okay, but to really try to go with those guys wasn't possible. I was able to close back down on Bradl at the end and have a bit of a race the last couple of laps, but he beat me. Eighth place is certainly not what our goal is. The bike's got a lot of potential, but at the moment, the gap to the rest is still too far. Hopefully we can get a dry weekend in Estoril and try to be closer to the front on Sunday." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 E nu inteleg cum poti sta cateva ture cu aia in top si apoi sa nu mai ai cauciuc ca ei... :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 De aceea nici ei nu ne inteleg pe noi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Ducati este, in continuare, vai de ea la ciclistica...De aici apar problemele cu pneurile, de aici lipsa de putere la iesirea din viraje. Nici cutia de viteze nu este de mare ajutor...In rest, este o motocicleta extraordinara!(ca sa pastrez linia celor din echipa bologneza) In fine, pentru o mobra la care mai e de lucru vreo trei ani (in stilul aratat de italieni), nu-i rau deloc! Unii ar spune ca mobra e promitatoare. O fi, dar io nu cred ca pentru generatia asta de piloti. Poate pentru alde Fenati, sau, in cel mai bun caz,Marquez & compania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.