Sari la conținut

Rossi's Fan Club 46


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ahaa ... așa da, se explică :)

 

Nu incerca sa poluezi topicul.Ironia ta denota din nou ca esti un semidoct.Fa tu un topic antirossi si acolo fa bascalie cat vrei.Nu de alta dar cred ca e de prost gust ceea ce faci tu.

As prefera sa nu imi raspunzi la ce iti scriu si sa schimbi topicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din auzite de la cineva care il cunoaste personal,a zis ca Rossi nu e foarte simpatic ca la tv, si la urma urmei e normal,fiind deja sufocat de media si de multi fani fanatici.Ce e prea mult strica si probabil inclusiv a fi foarte popular la un moment dat deranjeaza.

La urma urmei, conteaza e ca e om normal si modest,si mai ales cand se simte bine pe motor face spectacol.

 

La fel ca Rossi sunt si Lorenzo si Stoner... si nu numai. Mai toti pilotii de la echipele de uzina sunt asa. Nu ai sa ii vezi populari la ei in boxa, sa primeasca orice reporter sau sa raspunda la orice intrebari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bibi. Si eu am ramas masca un pic mai inainte, cand mi s-a spus ca nu am nici macar dreptul de a persifla aici. Cred ca suntem intr-o biserica :bow: si nu ne dam seama.

Aici e coltisorul fanilor si fanaticilor VR.Lasati-ne sa fim noi prosti si orbi.

Voi sunteti mai destepti si nu va coborati la nivelul nostru.

Multumim... La revedere!

 

si ca sa fiu ontopic... http://www.youtube.com/watch?v=nNyopy25mMc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici e coltisorul fanilor si fanaticilor VR.Lasati-ne sa fim noi prosti si orbi.

Voi sunteti mai destepti si nu va coborati la nivelul nostru.

Multumim... La revedere!

Te inseli, dar cred ca te-ai obisnuit.

Coltul fanaticilor VR este mult mai larg, ma impiedic de textele lor peste tot. Si acest topic face parte dintr-un forum, un spatiu public pt care nu pot sa-ti rezervi drepturi speciale. De cate ori invocati aceasta "aparare" nu pot decat sa :) Florin Piersic.

Editat de 9fingers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te inseli, dar cred ca te-ai obisnuit.

Coltul fanaticilor VR este mult mai larg, ma impiedic de textele lor peste tot. Si acest topic face parte dintr-un forum, un spatiu public pt care nu pot sa-ti rezervi drepturi speciale. De cate ori invocati aceasta "aparare" nu pot decat sa :) Florin Piersic.

 

Am reusit o perioada lunga sa trec pe langa elucubratiile Degetelului, dar acum chiar stau si ma intreb cat de grobian tre' sa fie omu' ca sa se bage cu de-a sila in joaca unora care nu vor sa se joace cu el? Bleah!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O analiză foarte bună despre posibilitățile lui Rossi, și de ce ar fi mai bine pentru toată lumea să rămână la Ducati.

 

VR are prin urmare o singura varianta: mergi sau crapa !

 

= ori castiga cu Ducati ori e liber din 2013 sa se ocupe si de alte pasiuni (4 roti, spre ex)

 

In rest, ce va incapatanati sa NU intelegeti este ca Ducati sunt ITALIENI.

 

Era un banc (asta pentru cine nu a cunoscut personal italieni si nu a lucrat cu ei ...)

 

In paradis bucatarul e italian, amantul francez, mecanicul auto german, politistul englez si totul e organizat de elvetieni.

 

In iad bucatarul e englez, amantul elvetian, mecanicul auto francez, politistul german si totul e organizat de italieni.

 

Ah, da, mai sunt buni si la design ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a votat cea mai tare cursa de Moto Grand Prinx din istorie.

Intrecerea de la Catalunya din anul 2009 a fost declarata cea mai spectaculoasa, cea mai electrizanta cursa din istorie. Cursa dintre Valentino Rossi si Jorge Lorenzo a fost unul epic! Vezi de ce.

 

Cursa din Catalunya a adus in prim plan un duel de milioane. Valentino Rossi si Jorge Lorenzo s-au duelat in ultimele tururi pentru castigarea etapei. Ultimele trei tururi au fost de-a dreptul electrizante pentru orice fan al sportului. Finalul a fost unul pe masura! Italianul Valentino Rossi a castigat cea mai spectaculoasa cursa din istoria MotoGP.

 

Sursa: http://www.sport365.ro/a-fost-desemnata-cea-mai-spectaculoasa-cursa-moto-gp-din-istorie/236106/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu o intrebare de care poate o sa radeti. Unde se mai poate vedea motogp-ul? Tin minte ca la eurosport unde-l vedeam eu de obicei parca nu s-a mai dat in anii trecuti.

 

 

ps- Si da, chiar daca nu-mi plac motoarele de viteza si nici viteza, si eu sunt un fan VR :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu o intrebare de care poate o sa radeti. Unde se mai poate vedea motogp-ul? Tin minte ca la eurosport unde-l vedeam eu de obicei parca nu s-a mai dat in anii trecuti.

 

 

ps- Si da, chiar daca nu-mi plac motoarele de viteza si nici viteza, si eu sunt un fan VR :)

 

 

Înseamnă că nu te mai uiți de vreo trei ani. Pe DiGi Sport (cu comentariu de (cuvant urat)) sau pe British Eurosport și BBC (pe net sau torente)

Editat de bibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu o intrebare de care poate o sa radeti. Unde se mai poate vedea motogp-ul?

 

 

ps- Si da, chiar daca nu-mi plac motoarele de viteza si nici viteza, si eu sunt un fan VR :)

 

Am ras la continuare, nu la intrebare :D

Poti incerca si de aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a votat cea mai tare cursa de Moto Grand Prinx din istorie.

Intrecerea de la Catalunya din anul 2009 a fost declarata cea mai spectaculoasa, cea mai electrizanta cursa din istorie. Cursa dintre Valentino Rossi si Jorge Lorenzo a fost unul epic! Vezi de ce.

 

Cursa din Catalunya a adus in prim plan un duel de milioane. Valentino Rossi si Jorge Lorenzo s-au duelat in ultimele tururi pentru castigarea etapei. Ultimele trei tururi au fost de-a dreptul electrizante pentru orice fan al sportului. Finalul a fost unul pe masura! Italianul Valentino Rossi a castigat cea mai spectaculoasa cursa din istoria MotoGP.

 

Sursa: http://www.sport365....istorie/236106/

 

Brava Mircea! - am vazut filmuletul acum cateva minute dar in alta sursa ( http://www.wimp.com/incrediblelap/ ) si am vrut sa pun link-ul dar mi-ai luat-o inainte :cheers: E genul de chestie care mai descreteste fruntea fanilor, pacat ca este la timpul trecut..anyway cheers!

Editat de vampiria_t
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O analiză foarte bună despre posibilitățile lui Rossi, și de ce ar fi mai bine pentru toată lumea să rămână la Ducati.

 

fain articolul - si da glas unei alte realitati: o intoarcere a lui Rossi la una din fostele echipe, ar insemna pe langa concurenta intre piloti pe pista, si concurenta in garaj - cum a fost cazul in ultimii lui 2 ani la Yamaha, cand se lucra in celule separate, fara schimb de informatii. Din acest motiv, echipele prefera sa aibe o singura vioara prima, si nu doua, iar Rossi nu ar accepta sa cante ca vioara a2a, sau cel putin nu inca..

In plus e posibil ca echipa la care ar da el re-join, sa piarda campionatul, punctele impartite spre exemplu intre Rossi si Stoner la Honda, creand un avantaj la castigarea titlului pt Yama & Lorenzo. Pragmatismul unei fabrici sau a alteia, le-ar impiedica sa dea vrabia din mana, reprezentata de un Stoner sau Lorenzo care au demonstrat ca pot castiga campionatul, pe o (doar) posibila revenire in varf a regelui - si asta in primul rand din prisma diferentei de varsta.

 

"There are also signs that the engine angle could finally be changed, with some sources hinting that the new engine will be a 75° V. Just how reliable these sources are is yet to be proven – guesses based on glimpses of engines may be the result of an optical illusion rather than the actual engine layout. But a new engine layout would radically transform the handling of the bike."

 

Subscriu: Schimbarea geometriei cilindrilor in V de la 90°(L), e cam ultima varianta ramasa, dupa 5 frame-uri fie din carbon, fie din aluminiu, care nu au adus o imbunatatire clara a manevrabilitatii. In asta consta si avantajul concurentei: motoarele (cu cilindrii fie in V la 72° -in cazul Honda, fie in linie -in cazul Yamaha) sunt mai compacte, astfel pot fi plasate mai aproape de roata fata, care este incarcata mai mult (pt detalii pe larg -> http://motomatters.com/analysis/2011/08/08/the_trouble_with_the_ducati_desmosedici_.html)

 

Incarcarea fata ar rezolva in teorie cel putin 3 din problemele acuzate de pilotii Ducati:

-aducerea cu greutate la temperatura optima a pneurilor Bridgestone

-dificultati pe franare

-understeering -> dat -la fel- de pierderea aderentei pe roata fata, fortand pilotii sa iasa larg din curba.

Interesant ar fi apoi de vazut si cum e afectata dinamica punerii calutilor la pamant, odata cu schimbarea centrului de greutate..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E edificator de observat cum, la inceput toti (spectatorii) invinovateau alegerea materialul (CF) ca eroarea fundamnetala de design. Dupa ce au trecut la Al, vina a fost aruncata pe conceptul "frameless". Acum cand au construit un cadrul din Al twin spar si Rossi spune ca are aceeasi problema pe care a avut-o cu toate ducatiurile, unghiul dintre cil era de fapt de vina....

Orice arhitectura are avantaje si dezavantaje. Ducati este singurul motor care nu are nevoie de arbori de echilibrare, si in combinatie cu distributia desmodromica domina dpdv al puterii inca de la debut.

Dezavantajele legate de centralizare maselor au fost adresate de conceptul cu motor portant (motorul fiind mai rigid/greu, tinand loc de cadru).

 

Cum banuiam cu mai bine de un an in urma, se pare ca singurul rezultat care l-ar multumi pe Rossi ar fi o clona japoneza. :scratch: Geniul este recunoscut atunci cand reuseste sa obtina un rezultat gasind o cale diferita, la care altii ori nu s-au gandit, ori nu au fost in stare sa o urmeze.

Ahhh, :o am uitat ca nu e permisa invocarea lui Stoner in biserica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum banuiam cu mai bine de un an in urma, se pare ca singurul rezultat care l-ar multumi pe Rossi ar fi o clona japoneza. :scratch: Geniul este recunoscut atunci cand reuseste sa obtina un rezultat gasind o cale diferita, la care altii ori nu s-au gandit, ori nu au fost in stare sa o urmeze.

 

Treaba e ca pe Ducati trebuie sa mearga bine si alti piloti, nu doar Stoner. Iar o motocicleta care l-ar multumi pe Rossi, cu siguranta va multumi si pe altii. E adevarat ca ar fi fost mult mai bine pt Ducati sa castige cu o motocicleta diferita fata de ceilalti. Ori daca ei copiaza exact o motocicleta japoneza, atunci chiar daca vor avea rezultate cu ea, nu mai e tot acelasi lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba e ca pe Ducati trebuie sa mearga bine si alti piloti, nu doar Stoner. Iar o motocicleta care l-ar multumi pe Rossi, cu siguranta va multumi si pe altii. E adevarat ca ar fi fost mult mai bine pt Ducati sa castige cu o motocicleta diferita fata de ceilalti. Ori daca ei copiaza exact o motocicleta japoneza, atunci chiar daca vor avea rezultate cu ea, nu mai e tot acelasi lucru.

 

Legile fizicii sunt aceleasi si in Japonia si in Italia. Cel putin in universul nostru... Se pare ca japonezii sunt cei care reusesc sa impace fizica, cu performanta (sau sa o foloseasca cu maxim de succes, pentru obtinerea performantei) si cand se intampla asta, din multitudinea de solutii tehnice, mai mult sau mai putin "originale", raman viabile doar cateva. Daca asta este reteta, atunci ea trebuie urmata, iar Ducati trebuie sa invete aceasta lectie, daca vrea sa fie si performant, nu numai cu "personalitate".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legile fizicii sunt aceleasi si in Japonia si in Italia. Cel putin in universul nostru... Se pare ca japonezii sunt cei care reusesc sa impace fizica, cu performanta (sau sa o foloseasca cu maxim de succes, pentru obtinerea performantei) si cand se intampla asta, din multitudinea de solutii tehnice, mai mult sau mai putin "originale", raman viabile doar cateva. Daca asta este reteta, atunci ea trebuie urmata, iar Ducati trebuie sa invete aceasta lectie, daca vrea sa fie si performant, nu numai cu "personalitate".

Pana la limitele legilor fizice mai este o eternitate.... restrictiile regulamentare sunt mult mai relevante. Un proiectant inspirat a reusit sa invinga tocmai acele solutii "viabile", in 2007.

Acum, sa se zbata sa prinda din urma niste echipe care pe langa o experienta colosala, mai au si fonduri net superioare...

Asta pana cand o echipa mai mica va reusi sa profite de potentialul net superior al CF. Dar nu Ducati, pt ca Rossi nu este nici vreun dezvoltator iesit din comun, si nici la capitolul rabdare sau insipratie nu mai exceleaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu Ducati, pt ca Rossi nu este nici vreun dezvoltator iesit din comun, si nici la capitolul rabdare sau insipratie nu mai exceleaza.

 

La cat spiritism ai facut, pana la urma a cedat omu.. :D

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...