Sari la conținut

Rossi's Fan Club 46


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ducati este, in continuare, vai de ea la ciclistica...De aici apar problemele cu pneurile, de aici lipsa de putere la iesirea din viraje. Nici cutia de viteze nu este de mare ajutor...In rest, este o motocicleta extraordinara!(ca sa pastrez linia celor din echipa bologneza)

In fine, pentru o mobra la care mai e de lucru vreo trei ani (in stilul aratat de italieni), nu-i rau deloc! :)

Unii ar spune ca mobra e promitatoare. O fi, dar io nu cred ca pentru generatia asta de piloti. Poate pentru alde Fenati, sau, in cel mai bun caz,Marquez & compania...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E nu inteleg cum poti sta cateva ture cu aia in top si apoi sa nu mai ai cauciuc ca ei... :|

 

Simplu! O ciclistica imperfecta, care face motocicleta greu manevrabila, duce si la o uzura accentuata a pneurilor. Cu cat o motocicleta este mai bine echilibrata, mai manevrabila si pune mai corect puterea motorului la asfalt, va fi mai "economicoasa" cu gumele. Cel mai bun exemplu, in acest moment, este Yamaha.

In alta ordine de idei, o motocicleta mai putin manevrabila pe viraje, mai putin stabila, cu comportament sub sau supravirator, impune pilotului sa munceasca mai mult, ceea ce il va obosi mai mult pe durata unei curse. Oricat de bine pregatit fizic si mental ai fi, nu poti sa mergi toata cursa la limita, astfel ca de pe locul 2-3 poti foarte bine termina pe 8..

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E nu inteleg cum poti sta cateva ture cu aia in top si apoi sa nu mai ai cauciuc ca ei... :|

 

Simplu! O ciclistica imperfecta, care face motocicleta greu manevrabila, duce si la o uzura accentuata a pneurilor. Cu cat o motocicleta este mai bine echilibrata, mai manevrabila si pune mai corect puterea motorului la asfalt, va fi mai "economicoasa" cu gumele. Cel mai bun exemplu, in acest moment, este Yamaha.

In alta ordine de idei, o motocicleta mai putin manevrabila pe viraje, mai putin stabila, cu comportament sub sau supravirator, impune pilotului sa munceasca mai mult, ceea ce il va obosi mai mult pe durata unei curse. Oricat de bine pregatit fizic si mental ai fi, nu poti sa mergi toata cursa la limita, astfel ca de pe locul 2-3 poti foarte bine termina pe 8..

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu! O ciclistica imperfecta, care face motocicleta greu manevrabila, duce si la o uzura accentuata a pneurilor. Cu cat o motocicleta este mai bine echilibrata, mai manevrabila si pune mai corect puterea motorului la asfalt, va fi mai "economicoasa" cu gumele. Cel mai bun exemplu, in acest moment, este Yamaha.

In alta ordine de idei, o motocicleta mai putin manevrabila pe viraje, mai putin stabila, cu comportament sub sau supravirator, impune pilotului sa munceasca mai mult, ceea ce il va obosi mai mult pe durata unei curse. Oricat de bine pregatit fizic si mental ai fi, nu poti sa mergi toata cursa la limita, astfel ca de pe locul 2-3 poti foarte bine termina pe 8..

 

Am pariat si eu pe ideea ca 3-4 ture in forta nu inseamna ca Ducati zareste inca luminita de la capatul lanternei. Dar mi se raspunde mereu ca Ducati a facut niste imbunatatiri extraordinare pe care eu ma incapatanez sa le ignor ;), iar rezultatele sub-mediocre se datoreaza unor piloti expirati. Pana la urma fiecare are dreptul la o opinie, si atata timp cat se argumenteaza decent avem toti loc pe forum :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pariat si eu pe ideea ca 3-4 ture in forta nu inseamna ca Ducati zareste inca luminita de la capatul lanternei. Dar mi se raspunde mereu ca Ducati a facut niste imbunatatiri extraordinare pe care eu ma incapatanez sa le ignor ;), iar rezultatele sub-mediocre se datoreaza unor piloti expirati. Pana la urma fiecare are dreptul la o opinie, si atata timp cat se argumenteaza decent avem toti loc pe forum :cheers:

 

Da, ti-am citit posturile si am exprimat in paralel aceleasi opinii. Nu contest lipsa de forma a lui Rossi (datorata nu neaparat varstei sale, atat de invocate, cat presiunii create si lipsei de performante cu motocicletele Ducati), dar este atat de evident ca GP12 ca si predecesorul sau, sunt departe de ceea ce ar trebui sa fie o motocicleta de uzina, cu pretentii macar la podium. In momentul de fata, Ducati este de locurile 8-11, in cursa... Sunt convins ca nici Stoner, cu stilul sau mai adaptat la aceste motoare, nu ar reusi sa duca aceasta motocicleta mai sus de locul 6, cu riscuri enorme. Daca altii vad altceva, este ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grand Prix Victories (all classes):

 

1. Giacomo Agostini 122

2. Valentino Rossi 105

3. Angel Nieto 90

4. Mike Hailwood 76

5. Mick Doohan 54

6. Phil Read 52

7. Jim Redman 45

8. Max Biaggi 42

9. Anton Mang 42

10. Casey Stoner 41

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme circula un zvon despre cumparearea Monster de catre Coca Cola ...asta ar fi o lovitura si in MotoGP si asa si-ar gasi Rossi echipa privata la yamaha...si multe alte episoade de telenovele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme circula un zvon despre cumparearea Monster de catre Coca Cola ...asta ar fi o lovitura si in MotoGP si asa si-ar gasi Rossi echipa privata la yamaha...si multe alte episoade de telenovele :)

Din telenovele se castiga bine ...asa ca ..de ce nu? :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme circula un zvon despre cumparearea Monster de catre Coca Cola ...asta ar fi o lovitura si in MotoGP si asa si-ar gasi Rossi echipa privata la yamaha...si multe alte episoade de telenovele :)

 

S-ar putea chiar ca Rossi sa fie co-proprietar la aceasta echipa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Telenovela sau nu, dupa anul in curs, Rossi va avea 2 pete pe obraz. Partea cea mai maro este ca s-a facut de ras acasa, cu marca iubita in Italia. Ducati este un simbol iar el nu a reusit altceva decat sa-l puna la pamant prin declaratii.

 

Din punct de vedere global, Ducati are de suferit doar la suprafata. Sa fim serioasi, sunt f putini cei care isi cumpara Ducati in functie de ceea ce se intampla in MotoGP.

 

Acum o intrebare, daca se incropeste totusi noua echipa de client, si da in continuare chix, pe cine mai dam vina? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum o intrebare, daca se incropeste totusi noua echipa de client, si da in continuare chix, pe cine mai dam vina? :unsure:

 

Prea multi de daca...

Stai sa se incropeasca prima data echipa Coco-Cola Yamaha cu Rossi pilot...si mai vedem apoi.

 

Oricum...prea blamat e Rossi. Daca as fi manager la Repsol Honda eu i-as face o oferta pentru vreo 2 sezoane...si sigur nu mi-ar parea rau.

Editat de MirceaRM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In momentul de fata Rossi a reusit sa se certe cu aproape toti producatorii.

 

De la Ducati sigur n-o sa plece bine, avand in vedere sumele exorbitante aruncate pe fereastra si rezultatele demne de o echipa medie de client.

 

Mai are 3-4 ani de alergat in Gp, dupa care poate sa incerce si in Sbk. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum o intrebare, daca se incropeste totusi noua echipa de client, si da in continuare chix, pe cine mai dam vina? :unsure:

 

:scratch: Depinde in ce termeni s-ar scrie contractul dintre aceasta echipa si producator...

Ducati a aruncat bani pe fereastra si datorita lipsei unei strategii coerente de dezvoltare si a incapatanarii cu care a promovat solutii tehnice total neproductive, in contextul actual.

Da, mi-ar place sa il vad pe Rossi, pentru cativa ani, in WSBK. Sunt sigur ca ar aduce un plus spectaculozitate unei competitii, care este, deja, mult peste MotoGP, la acest capitol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din MotoGp a ramas doar numele. a ajuns un fel de Formula 1, cateva depasiri la inceput si cam asta a fost. In WSBK se dueleaza si fac spectacol de la inceput pana la final. Poate n-ar strica o palma peste fata celor de la Dorna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Formula 1 e foarte misto ;) - 4 curse pana acum, 4 castigatori diferiti. Si chiar daca e muuult mai lunga cursa decat cea de MotoGP, chiar si in ultimele tururi vezi batalii la greu. Mie imi place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din MotoGp a ramas doar numele. a ajuns un fel de Formula 1, cateva depasiri la inceput si cam asta a fost. In WSBK se dueleaza si fac spectacol de la inceput pana la final. Poate n-ar strica o palma peste fata celor de la Dorna.

Eu stiam ca au drepturi tot cei de la dorna si pe wsbk(dar nu sunt sigur 100%)bridgepoint

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Gixu : Vezi ca si in acest week este etapa in WSBK ;) :D

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am instalat azi sopcast :D . Maine lucrez pana la 2 (3 ora Ro) si dupa ma tratez cu MotoGp si (eventual) WSbk :bounce:

 

Cam tarziu.. :D . Oricum, vizionare placuta.. sper sa avem parte de curse frumoase...

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

risc un pronostic, cu toate ca timpii de calificari s-au apropiat acum la 0.8s: plusez ca va creste ecartul ducati la peste 28 s, se baga careva? (pe o bere virtuala) :)

Editat de vampiria_t
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

risc un pronostic, cu toate ca timpii de calificari s-au apropiat acum la 0.8s: plusez ca va creste ecartul ducati la peste 28 s, se baga careva? (pe o bere virtuala) :)

 

Bine ca n-a pariat nimeni, ca pierdeai :D +26.797

 

Ceva mai bine Rossi comparativ cu primele 2 curse, dar tot departe. Daca reusea macar sa il intreaca pe Bautista mai era ce mai era.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca n-a pariat nimeni, ca pierdeai :D +26.797

 

Ceva mai bine Rossi comparativ cu primele 2 curse, dar tot departe. Daca reusea macar sa il intreaca pe Bautista mai era ce mai era.

 

Asa e Bogdan :), desi as fi preferat sa pierd la o diferenta mai consistenta ;) Din pacate insa Ducati a facut din nou un salt "urias" in lupta cu concurenta...2secunde. Si, Rossi ca Rossi ,dar de Hayden cu +1.02 ma doare inima...nu am citit inca declaratiile de dupa cursa, sunt curios cum explica rezultatul slab.

Asteptam sa vedem ce se va intampla cand va fi gata noul motor (am inteles ca pe la jumatatea lui iulie?), dar mai e mult pana departe.. Daca pana atunci insa vor mai fi curse indigo Jerez+Estoril, o sa ma felicit ca nu am platit abonament pe motogp.com anul asta :( Si sa ca sa inchei intr-o nota mai optimista: foarte frumos ce se intampla in Moto2! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...