Sari la conținut

Rossi's Fan Club 46


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

da fii sigur ca rossi ramane la ducati doar ptr bani :)))...hai ca asta e buna saracu poate nu o mai avea din ce sa traiasca :)

 

Dupa ce a dat in sus si in jos ca Ducati nu are nici nu plan de bataie pe termen lung (adica nici el nu credea in rezultate notabile in vreun viitor apropiat), da - cred ca era primul motiv, egalat de un motiv macar la fel de real: lipsa de optiuni. La Honda zarurile au fost aruncate, Yamaha 90% in aceeeasi situatie...

NIMENI inafara de Ducati nu a sarit cu vreo oferta dupa el..si doar pt asta, si ar trebui sa dea ultimul strop de sudoare pt ei in 2013...Sunt curios ce e acel "ceva" radical pe care al putea sa il mai faca Audi sa schimbe situatia. In caz contrar macar nu se mai agita nimeni cand vede rezultate de coada de pluton...ne-am obisnuit :)

 

Dacă rămâne la Ducati o face doar din orgoliu, ca să arate că poate să câștige și acolo.

 

...si nu m-ar bucura nimic mai tare - DAR...pana acolo, ohoooo - ani lumina, (sper sa mi se demonstreze contrariul). Oricum, cine si-ar paria banii pe un Rossi+Ducati win in 2013 trebuie sa fie putin dus de acasa, si asta cu toata plecarea lui Stoner.

Editat de vampiria_t
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

(...)

...si nu m-ar bucura nimic mai tare - DAR...pana acolo, ohoooo - ani lumina, (sper sa mi se demonstreze contrariul). Oricum, cine si-ar paria banii pe un Rossi+Ducati win in 2013 trebuie sa fie putin dus de acasa, si asta cu toata plecarea lui Stoner.

 

N-am spus că se va și întâmpla. Asta își dorește el - și probabil toată Italia.

 

Making of tradiționala cască specială a lui Rossi pentru Mugello.

 

Văd niște flori pe acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am spus că se va și întâmpla. Asta își dorește el - și probabil toată Italia.

 

Making of tradiționala cască specială a lui Rossi pentru Mugello.

 

Văd niște flori pe acolo...

 

Gresit....rossi e italian e foarte respectat in tara lui ,e normal, doar ca nimeni nu si l mai doreste pe ducati (la fel cum nimeni nu si l mai doreste pe massa la ferarri de exemplu)....mai ales ducatisti care nu l au dorit nici acum 2 ani.....si tot de la ei pleca si discutiile de care vorbea colegul art, ca ramane pentru bani,ca..........

 

oricum pacat......eu cred ca daca s ar duce pe o honda sau yamaha client a r face o figura mult mai frumoasa , de fapt nu cred ci cu siguranta, ma uit la dovi ca anul asta incet incet i a mai multe podiumuri pe motor client decat a facut o anul trecut pe motor de uzina......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit....rossi e italian e foarte respectat in tara lui ,e normal, doar ca nimeni nu si l mai doreste pe ducati (la fel cum nimeni nu si l mai doreste pe massa la ferarri de exemplu)....mai ales ducatisti care nu l au dorit nici acum 2 ani.....si tot de la ei pleca si discutiile de care vorbea colegul art, ca ramane pentru bani,ca..........

 

oricum pacat......eu cred ca daca s ar duce pe o honda sau yamaha client a r face o figura mult mai frumoasa , de fapt nu cred ci cu siguranta, ma uit la dovi ca anul asta incet incet i a mai multe podiumuri pe motor client decat a facut o anul trecut pe motor de uzina......

 

Comparația cu Massa e... cel putin neinspirată: ăla e brazilian, a ajuns la Ferrari doar datorită familiei Todt, a fost tot timpul "vioara a 2-a" și s-a bătut într-un singur an pentru titlu. Rossi e multiplu campion mondial și are mulți, mulți fani în Italia. Mai mulți decât are Ducati. Așadar crede-mă că o mare parte dintre italieni își doresc să-l vadă sus. Dacă e și pe o motocicletă italiană e cu atât mai bine, dar atât.

 

Ducatiștii nu l-au adoptat din start, iar acum nu-l mai înghit - asta așa e. Nici mie nu-mi place de el, personal. Dar cu Stoner plecat, nu prea văd pe nimeni capabil să câștige pe Ducati acum. Să vedem...

 

Ca să revenim puțin la actualitate, se pare că nu e deloc clar ce va face la anul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam așa e. Deși acum câteva săptămâni erau încă multi băieți aici pe forum care jurau că pleacă de la Ducati.

 

Acum formal, în afară de echipa oficială Ducati, ar mai fi doar două locuri libere: Yamaha oficială și Tech3. Despre șansele (egale cu zero) să meargă la oricare dintre cele două echipe s-a tot discutat, e inutil de comentat mai departe - deși sunt sigur că îi curg ochii după Yamaha lui Lorenzo.

 

Informal totuși (și în stil speculativ) Toby Moody de la Autosport mai propune o soluție.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai să fim serioÂşi. Nimeni nu e dispus să îi plătească salariul de la Ducati (cu toate apanajele lui comerciale). Mai ales că toți sînt în recesiune Âşi strîng cureaua, doar Ducati anunță profituri record. AÂşa că variantele cu japonezele client sau cu locul lui Ben Spies sînt neserioase. ÂŞi, vorba comentatorului, dacă pleacă cu coada între picioare de la Ducati îÂşi scofîlceÂşte imaginea de GOAT. Mai bine Ducati pînă la victoria finală sau pînă la pensie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai să fim serioÂşi. Nimeni nu e dispus să îi plătească salariul de la Ducati (cu toate apanajele lui comerciale). Mai ales că toți sînt în recesiune Âşi strîng cureaua, doar Ducati anunță profituri record. AÂşa că variantele cu japonezele client sau cu locul lui Ben Spies sînt neserioase. ÂŞi, vorba comentatorului, dacă pleacă cu coada între picioare de la Ducati îÂşi scofîlceÂşte imaginea de GOAT. Mai bine Ducati pînă la victoria finală sau pînă la pensie.

 

Așa e. Se estimează că ajunge pe la 1 milion de euro (salariu + dividende + marketing) pentru fiecare cursa acum. E clar că la japonezi nu ar face nici pe departe atâta.

Totuși, dacă Lorenzo pleca de la Yamaha, nu știu cât ar mai fi contat banii...

smile.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai să fim serioÂşi. Nimeni nu e dispus să îi plătească salariul de la Ducati (cu toate apanajele lui comerciale). Mai ales că toți sînt în recesiune Âşi strîng cureaua, doar Ducati anunță profituri record. AÂşa că variantele cu japonezele client sau cu locul lui Ben Spies sînt neserioase. ÂŞi, vorba comentatorului, dacă pleacă cu coada între picioare de la Ducati îÂşi scofîlceÂşte imaginea de GOAT. Mai bine Ducati pînă la victoria finală sau pînă la pensie.

 

Nu se pune problema doar de salariul lui. El daca vine la o echipa de client, nu o sa vina singur. Si cei pe care ii ia cu el, trebuiesc si ei platiti bine.

 

Cu a doua parte a mesajului nu pot sa fiu de acord. Isi scofalceste imaginea doar daca nu o sa aiba rezultate nici la noua echipa. Daca vine la Yamaha si merge la fel ca Spies, atunci da, e de rahan. Insa daca reuseste sa prinda podiumuri sau victorii de etapa, nu cred ca rade nimeni de el. Mai rau i-ar fi afectata imaginea daca ramane la Ducati si face ce a facut si pana acum. Sigur, cel mai bun scenariu ar fi sa castige cu Ducati si sa iasa constant pe podium, dar asta e departe de realitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam așa e. Deși acum câteva săptămâni erau încă multi băieți aici pe forum care jurau că pleacă de la Ducati.

 

Eu si acum as zice ca ar fi mutarea cea mai inspirata si logica..:)

 

Mai rau i-ar fi afectata imaginea daca ramane la Ducati si face ce a facut si pana acum. Sigur, cel mai bun scenariu ar fi sa castige cu Ducati si sa iasa constant pe podium, dar asta e departe de realitate.

 

Amin! :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insa daca reuseste sa prinda podiumuri sau victorii de etapa, nu cred ca rade nimeni de el

 

Păi deja se rîde de el de ceva vreme* (hai să spunem că de circa un an). Întrebarea este cît o să mai dureze asta ?

 

* nu mă refer la membrii înfocați ai fanclubului, unde atmosfera este mai degrabă de o resemnare sumbră decît de veselie ci la cei din afara lui, care privesc spectacolul cu detaÂşare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rossi la Yamaha pe un M1? :D

Daca i-a ajuns criza si pe ei atunci banii de la un sponsor ca Marlboro le-ar pica perfect.

 

http://motocuatro.co...cial-para-rossi

 

iespaniolă bleah :sick:, pune o "iengliează", italiana ceva sa priceapa tot romanu :)

 

http://www.crash.net/motogp/news/182031/1/valentino_rossi_marlboro_and_yamaha.html

http://topsportracing.com/marlboro-could-lead-rossi-to-yamaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca stie ce spune Casanova asta, asa ceva se poate intampla. Oricum, pentru Yamaha n-ar fi rau deloc. Dar, cel mai important nu e ca s-ar muta Marlboro cu banii de la Ducati la Yamaha, ci ceea ce zice c-ar fi spus Doctorul despre Ducati (ca bolognezii nu-s in stare sa faca o motocicleta competitiva pentru el si ca nu exista comunicare intre conducerea Ducati si el).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PESARO - Valentino Rossi pronto a lasciare la Ducati e a tornare l’anno prossimo in sella alla Yamaha, nel team ufficiale al fianco di Jorge Lorenzo, portando con sè la ricca dote di un munifico sponsor. L’accordo verrà ufficializzato più avanti ,ma intanto nel prossimo Gran Premio di Laguna Seca la Yamaha dovrebbe annunciare la fine del rapporto con Ben Spies. La trattativa tra Rossi e Yamaha è stata avviata da tempo e Rossi, diventerà il testimonial di punta della Monster, marchio che produce bibite energetiche, da poco acquistato dalla Coca Cola. Un’operazione complessiva da 20 milioni di euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte foarte interesant , sa vedem daca este si adevarat desii in articol spun ca este ca si semnat contractul . Nici pentru Yamaha nu e de colo 20 de milioane .

 

Ar avea de castigat toata lumea:

-Ducati: ar scapa de inca un pilot din lunga lista de piloti incompatibili cu mobra lor, si care nu isi justifica - cel putin la Ducati - leafa mare, prin prisma rezultatelor similare cu ale lui Hayden de exemplu.

-Yamaha: are sansa sa recapete un sponsor important (Marlboro)

-Rossi are sanse sa demonstreze daca mai are ceva sange de campion in el, sau macar sa arate ca poate fi acolo in fata, pe podium. Daca in 2010 cu toata accidentarea si lipsind 4 etape, a terminat pe 3 (in fata lui Stoner :P ) - ar trebui sa poata repeta un podium in clasamentul final.

-Laurentiu: are sansa sa demonstreze ca il poate bate pe acelasi material de concurs pe Rossi intr-un campionat cap-coada (ma refer fara accidentari ca in 2010).

-Spectatorii: au sansa la o revigorare a spectacolului la clasa GP

 

In cazul in care Rossi chiar ar reveni la Yamaha as da si un pronostic de castigare a campionatului in 2013: 55%-45% Lorenzo vs Rossi - asa imi spune ratiunea, daca ar fi sa raspund cu inima as spune invers :)

Inca ceva - daca Rossi revine la Yama - o sa am si mai mult regretul retragerii lui Stoner, bineinteles pe teme de spectacol. Niste dueluri directe Stoner - Rossi ar fi tinut multa lume in picioare cred...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...