Sari la conținut

Rossi's Fan Club 46


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

Sunt atat de multe speculatii si se vorbesc atatea chestii despre Rossi...

 

Mai sunt cateva zile si sigur vor dezvalui adevarul adevarat. E clar ca dupa etapa de la Laguna Seca vor trage linie. Pana acum Ducati e cea mai buna solutie pentru el, dar din pacate nu si pentru Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am auzit...toto din surse din Italia........honda este pregatita pt rossi cu o echipa privata...cu sponsor de tigari......asta a zis Nakamoto......

 

 

Si eu am auzit la fel,dar din ce am dedus eu, cred ca sunt doar zvonuri create de televiziuni pt ca in functie de asta sa stie sa-si pregateasca bugetul pt achizita sezonului 2013.(se vor vinde drepturile exclusive la licitatie numai unui trust in fiecare tara...restul le preiau de la castigator) Acum vad ca se difuzeaza pe mediaset si mereu ii obosesc pe piloti cu intrebari despre contracte(in special cei italieni si spanioli) se dezbat o gramada de posibile mutari mai ales cazul rossi si dovi(ii cam fac rivali pt mobra yamaha) Dovi e nationalist si spune ca lupta lui este cu ben si cal doar, ca vrea sa termine campionatul asta peste ei...dar ce o gandi...

Cu asta se testeaza si usile,care s-or mai deschide pt rossi si pe ce bani...la yamaha daca ajunge va ajunge cu bani deci tot va avea un cuvant de spus chiar daca se declara altele prin presa...la honda mai greu(parerea mea) dupa ce a plecat in certuri,si la o echipa de client e cam la mana lor(sa-l ingroape). Oricum va fi usile nu s-au inchis pt batranel cum s-a discutat pe aici.Conteaza pt viitorul financiar al echipei de unde iese la pensie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un articol interesant despre nemulțumirile lui Rossi si ale lui Burgess față de Ducati.

 

Fragment:

 

(...) Rossi’s crew chief Jeremy Burgess believes significant changes are still required and is getting impatient with the rate of progress.

 

“This bike is still a frame wrapped around an engine, rather than an engine designed to go in a frame,” explained Burgess. “We need new crankcases because we can’t keep raising the engine because then the countershaft sprocket gets higher and higher which affects the swingarm pivot and thus handling. You’d think we would’ve had new ’cases by Le Mans, but here we are at the ninth race with the same bike we had at the first tests.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aferim!!! Doar la ultima afirmatie te contrazic putin. Cand a stat Stoner la bataie cu Rossi, in trecutul lor glorios? Fie a avut Stoner motoreta si a luat-o in fata, in stilul caracteristic, fie, cand nu a mai avut o asemenea motoreta, fata de Rossi, a fost un simplu jalon pe circuit. Nu imi amintesc de dueluri memorabile Stoner - Rossi, asa cum au fost cele cu Biaggi, Gibernau, Lorenzo, etc. La Laguna, l-a facut in Corkscrew de nu s-a vazut. Crede-ma, nu ai ce regreta, din punctul asta de vedere.

 

Memories...:cheers: In Laguna Seca 2008 - Corkscrew nu a fost ultima depasire nici prima, a fost doar finalul unui duel prelungit si frumos pe care nu il voi/vom uita. La fel cum nu uit, dupa acea cursă un "This is racing" din partea lui Rossi (putin cu musca pe caciula) si un

care il lasa cu mana intinsa in aer, cu toate ca a gafat pe barba lui -> se pot revedea pe youtube.

Au mai fost, Sachsenring in 2010 (nu gasesc filmat de televiziune), Le Mans anul acesta - la fel ff frumoase..si poate si altele care ne scapa acum.

Daca ma intrebi pe mine (in ipoteza revenirii la Yama), si numai 2 batalii la varf ca cele de mai sus -> in 2013 si ar salva 2 curse GP de la clasica plictiseala.. - de aici si regretul exprimat de mine referitor la plecarea lui Stoner. Cu Rossi la Ducati si Stoner plecat, 2013 inseamna: record absolut la nr. de curse castigate intr-un campionat ever, record de puncte, de pole-uri, de ce vrei tu - dar si un campionat "foarte spectaculos" si curse cap-coada Horhelo, la 10 de secunde in fata celorlalti - ma rog ai prins ideea, si un 2014 probabil la fel de "interesant" :)

 

Un articol interesant despre nemulțumirile lui Rossi si ale lui Burgess față de Ducati.

 

Fain articolul, thanks. :cheers: Ziceau la un moment dat "Their pace in the second half was so impressive" etc etc. Pai bine bine dar in cursa de casa, unde si testeaza mult etc. Nu cred sa se faca primavara cu o floare, dar vom vedea in urmatoarele curse, unde mai aduc si alte noutati (sa speram)

 

"When I passed Bradl I was trying to get on Dovi’s rear wheel,” said Hayden. “I threw up a Hail Mary and went for it. The thought of being on the podium on the Ducati in Italy was incredible.” Mi-am stropit ecranul cu bere cand am citit faza cu Hail Mary, are simtul umorului Nicky :)

 

Pe langa citatul postat de tine, la fel de relevant mi se pare si:

“There’s lots of other little things. The Honda gets a jump on us out of the corners because it’s smoother and the Yamaha is another step better. They’ve got primary and secondary injectors, while we’ve only got single injectors.”

 

Toate acestea - din gura cuiva ca Burgess care stie cu ce se mananca acea mobra si care are habar si cum se misca concurenta - poate dau de gandit celor care sustin in continuare ca adevarata problema a Ducati o reprezinta Rossi (eventual Hayden).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa Laguna s-a confirmat ca nu se face primavara cu o floare la Ducati. Timpii din calificari / cursa sunt exact la fel ca cei de la inceputul lui 2011, adica la 1-1.5 secunde in spatele primului clasat..

 

adica evolutie 0 de la inceputul lui 2011 pana la jumatatea sezonului 2012 in raport cu concurenta.:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa Laguna s-a confirmat ca nu se face primavara cu o floare la Ducati. Timpii din calificari / cursa sunt exact la fel ca cei de la inceputul lui 2011, adica la 1-1.5 secunde in spatele primului clasat..

 

adica evolutie 0 de la inceputul lui 2011 pana la jumatatea sezonului 2012 in raport cu concurenta.:scratch:

 

Nu e tocmai așa: dacă rămâi la aceeași distanță față de concurență înseamnă că ai dezvoltat în același ritm cu ei. Ducati trebuie să dezvolte mai mult decât concurența pentru a putea recupera deficitul.

 

 

un articol mai vechi ce arata ca poate alege din 3 echipe si toate de uzina cand majoritatea contractelor sunt deja semnate

 

http://www.infomoto....si-de-la-ducati

 

Post-race debrief Rossi, Laguna Seca (versiunea completă aici):

 

Q Is it now just between Ducati and Yamaha? Are those the only choices you have

 

A I have also the third option, but is not in the factory team

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valentino Rossi will not stay at Ducati next season. Will go to Yamaha, where he reached an agreement, whether he has signed or not is yet to be determined.

 

Sursa

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e tocmai așa: dacă rămâi la aceeași distanță față de concurență înseamnă că ai dezvoltat în același ritm cu ei. Ducati trebuie să dezvolte mai mult decât concurența pentru a putea recupera deficitul.

 

Uneori parca nu vorbim aceeasi limba :)

 

evolutie 0 de la inceputul lui 2011 pana la jumatatea sezonului 2012 in raport cu concurenta = dacă rămâi la aceeași distanță față de concurență înseamnă că ai dezvoltat în același ritm cu ei. Ducati trebuie să dezvolte mai mult decât concurența pentru a putea recupera deficitul.

 

Am implicat exact acelasi lucru ca tine, nicidecum ca Ducati nu a evoluat / dezvoltat deloc de acum 1.5 ani, ,ar fi total lipsit de adevar...

 

sincer mas bucura sa vina ca pilot nr 2 la yama daca asa se pune problema (nu ma asteptam)sa vedem atunci spectacol:)))

 

Pai aia iti spuneam si acum exact o saptamana (24 July) pe topicul MotoGP Sezon 2012 - cu citatul lui Zeelenberg:

"Jorge is our champion rider for two years. ..... In the past Valentino was the hero here and it was a completely different situation. If he comes back now it will not be the same. That is quite clear. Jorge is not the final decision maker but he is our number one rider and that's what Yamaha has already decided, that is clear. Jorge is our future so to not discuss this matter with him would not be clever and that’s the reality"

Deci acu' te-ai lamurit :)

 

Inca ceva: ca si alegere - l-as aprecia mai mult daca ar alege drumul greu, ar ramane la Ducati si ar incerca sa castige si cu ei. Dar cum ziceam, cred ca asta ar fi in detrimentul tuturor.

Pe de alta parte - "easy way" Yamaha - ar insemna podiumuri din nou destul de rapid - o optiune mult mai dulce si lipsita de risc pe final de cariera - si decizia inteleapta :)

Editat de vampiria_t
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare imi este teama sa nu pateasca, la echipa de uzina Yamaha, ceea ce a patit Spies. Declaratia lui Zeelenberg nu miroase a bine... Cred ca o solutie mai buna ar fi sa mearga la o echipa de client, dar sa isi asigure sprijinul uzinei, decat sa ajunga la o echipa de uzina si sa mearga pe o motocicleta de client.

Sa ramana la Ducati, este sinucidere curata. Ducati nu are nici forta si nici know how-ul de a dezvolta o motocicleta competitiva, in acelasi ritm cu japonezii. Asadar, matematic vorbind, nici o sansa sa castige cu Ducati in viitor, oricate eforturi ar face, atat el cat si echipa.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare imi este teama sa nu pateasca, la echipa de uzina Yamaha, ceea ce a patit Spies. Declaratia lui Zeelenberg nu miroase a bine... Cred ca o solutie mai buna ar fi sa mearga la o echipa de client, dar sa isi asigure sprijinul uzinei, decat sa ajunga la o echipa de uzina si sa mearga pe o motocicleta de client.

Sa ramana la Ducati, este sinucidere curata. Ducati nu are nici forta si nici know how-ul de a dezvolta o motocicleta competitiva, in acelasi ritm cu japonezii. Asadar, matematic vorbind, nici o sansa sa castige cu Ducati in viitor, oricate eforturi ar face, atat el cat si echipa.

 

  • Ducati a avut o motocicletă competitivă în 2007 și 2008, nu văd de ce n-ar putea să redevină competitivi pe viitor;
  • Tu ai impresia că "motocicletele de client cu sprijin de uzină" (cum a avut Sic) sunt la fel ca cele ale echipei oficiale? Adică Honda are o echipă oficială (în care Repsol și alții bagă zeci de milioane), dar e dispusă să riște să fie bătută de LCR/Gresini?!? Chiar dacă piesele de pe motocicletă ar fi aceleași, iar pilotul ar beneficia de ultimele update-uri, electronica nu va fi niciodată la nivelul echipei oficiale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ducati a avut o motocicletă competitivă în 2007 și 2008, nu văd de ce n-ar putea să redevină competitivi pe viitor;
  • Tu ai impresia că "motocicletele de client cu sprijin de uzină" (cum a avut Sic) sunt la fel ca cele ale echipei oficiale? Adică Honda are o echipă oficială (în care Repsol și alții bagă zeci de milioane), dar e dispusă să riște să fie bătută de LCR/Gresini?!? Chiar dacă piesele de pe motocicletă ar fi aceleași, iar pilotul ar beneficia de ultimele update-uri, electronica nu va fi niciodată la nivelul echipei oficiale.

 

Nu fi asa sigur, daca contractul prevede o motocicleta cu ultimele specificatii, uzina trebuie sa se supuna. Totul consta in felul in care se negociaza. Pai daca punem problema asa, ar trebui sa ne intrebam, daca nu cumva al doilea pilot oficial "beneficiaza" tot de o motoreta mai putin "egala" cu a colegului. Ceea ce se intampla cu Spies si plecarea lui de la Yamaha,in conditii destul de tulburi, ma face sa cred ca da. Probabail la fel se procedeaza si la Honda.. O declaratie a lui Zelemberg, de zilele astea, ii arata clar lui Rossi, care ii este locul, daca se intoarce la Yamaha... ceea ma face sa imi pun in mod legitim intrebarea, daca va avea tratament egal, in ceea ce priveste materialul de concurs, cu colegul Iorghe.

 

Cat despre Ducati si cat de competitiv a fost in 2007 si 2008 s-a exprimat bine Burges, cand a spus ca Ducati a sarbatorit victoriile, dar nu a analizat serios esecurile. Da, a castigat curse in anii pe care ii mentionezi (chiar si un titlu).. numai nu uita ca motoreta din 2007 a fost total diferita de cele din 2008-2010, cand lupta la titlu ramasese doar un vis umed, iar de 2011 nu mai vorbim, pt. ca stim f. bine povestea. Asadar, putem spune ca singura motoreta competitiva la Ducati, a fost modelul din 2007.. dar si atunci sa nu uitam problemele cu care s-a confruntat Yamaha. In 2008, situatia s-a schimbat radical.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ducati a avut o motocicletă competitivă în 2007 și 2008, nu văd de ce n-ar putea să redevină competitivi pe viitor;
Total de acord, dar au nevoie si de un pilot pe masura. Un pilot care sa poate duce acea motocicleta la limita, altfel orice dezvoltare stagneaza.
Rossi nu este acel pilot, si ar face f bine sa se orienteza in alta directie. Desi...
...habar nu am ce implicatii are preluarea de catre Audi. Rossi e in pozitie sa stie...
Pana la urma orice mutare e la fel de probabila acum.
 
 
Tu ai impresia că "motocicletele de client cu sprijin de uzină" (cum a avut Sic) sunt la fel ca cele ale echipei oficiale? Adică Honda are o echipă oficială (în care Repsol și alții bagă zeci de milioane), dar e dispusă să riște să fie bătută de LCR/Gresini?!? Chiar dacă piesele de pe motocicletă ar fi aceleași, iar pilotul ar beneficia de ultimele update-uri, electronica nu va fi niciodată la nivelul echipei oficiale.

Cu siguranta ca o echipa de uzina beneficiaza de cei mai competenti oameni dar si de un avans tehnologic, chiar daca mic pana la inexistent (tech3/inceput de sezon) in functie de perioada din an si alti factori.

Dar am vazut cazuri in care piloti ai unor echipe client cu material de uzina, au invins si chiar dominat echipa de uzina. Stiu ca pana si constructorii japonezi isi asuma (voluntar) riscul de a fi batuti de echipe carora le furnizeaza material tehnic.

Editat de 9fingers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fi asa sigur, daca contractul prevede o motocicleta cu ultimele specificatii, uzina trebuie sa se supuna. Totul consta in felul in care se negociaza. Pai daca punem problema asa, ar trebui sa ne intrebam, daca nu cumva al doilea pilot oficial "beneficiaza" tot de o motoreta mai putin "egala" cu a colegului. Ceea ce se intampla cu Spies si plecarea lui de la Yamaha,in conditii destul de tulburi, ma face sa cred ca da. Probabail la fel se procedeaza si la Honda.. O declaratie a lui Zelemberg, de zilele astea, ii arata clar lui Rossi, care ii este locul, daca se intoarce la Yamaha... ceea ma face sa imi pun in mod legitim intrebarea, daca va avea tratament egal, in ceea ce priveste materialul de concurs, cu colegul Iorghe.

 

Treaba asta e veche și cunoscută. M-am și contrazis cu <ăla cu Wankel la avatar> pe un topic la un moment dat pe tema asta. Cel mai vizibil a fost la prezentarea Repsol Honda din 2011, când se vedea clar că Dovi avea furcă și frâne "spec. 2010" pe motocicletă (spre diferență de Stoner și Pedrosa, care aveau modelul nou). Da, în pozele oficiale.

 

Bineînțeles, HRC nu a spus-o pe față, explicând că cei doi aveau un model mai nou care trebuia încă testat, așa că preferă să aibă ambele specificații la început. Da, da. Bullcrap. După a 4-a sau a 5-a cursă i-a venit "fața" nouă și lui Dovi.

 

Cat despre Ducati si cat de competitiv a fost in 2007 si 2008 s-a exprimat bine Burges, cand a spus ca Ducati a sarbatorit victoriile, dar nu a analizat serios esecurile. Da, a castigat curse in anii pe care ii mentionezi (chiar si un titlu).. numai nu uita ca motoreta din 2007 a fost total diferita de cele din 2008-2010, cand lupta la titlu ramasese doar un vis umed, iar de 2011 nu mai vorbim, pt. ca stim f. bine povestea. Asadar, putem spune ca singura motoreta competitiva la Ducati, a fost modelul din 2007.. dar si atunci sa nu uitam problemele cu care s-a confruntat Yamaha. In 2008, situatia s-a schimbat radical.

 

Nu poți spune că în 2008 situația s-a schimbat radical: Stoner a câștigat o treime din cursele din acel sezon. Dacă ar fi fost constant și în rest, s-ar fi putut bate la titlu până la capăt.

 

Oricum, nu asta e ideea, ci faptul că Ducati poate să dezvolte fără probleme o motocicletă câștigătoare în viitor, mai ales acum cu banii nemților.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare imi este teama sa nu pateasca, la echipa de uzina Yamaha, ceea ce a patit Spies. Declaratia lui Zeelenberg nu miroase a bine... Cred ca o solutie mai buna ar fi sa mearga la o echipa de client, dar sa isi asigure sprijinul uzinei, decat sa ajunga la o echipa de uzina si sa mearga pe o motocicleta de client.

Sa ramana la Ducati, este sinucidere curata. Ducati nu are nici forta si nici know how-ul de a dezvolta o motocicleta competitiva, in acelasi ritm cu japonezii. Asadar, matematic vorbind, nici o sansa sa castige cu Ducati in viitor, oricate eforturi ar face, atat el cat si echipa.

 

Nu te contrazic pt ca in pricipiu sunt deacord cu cele de mai sus, doar punctez niste mici chestiuni:

 

-Spies a avut clar si ghinion in acest sezon, dar la fel de adevarat este si ca a fost un fel de "pilot de test" la uzina. Deci si fara ghinion - nu stiu daca ar fi avut sanse egale cu Laurentiu..

-In 2010 Rossi a fost primadona la Yama, iar dupa primele curse Laurentiu a avut o victorie in plus...deci fie au avut exact acelasi material de concurs, fie in cazul in care s-a aplicat chestia de mai sus -> Laurentiu a fost mai bun chiar si inainte de momentul accidentarii lui Vale.

-Da, pe 2013 ar fi sinucidere si pt el si Ducati...dar pt viitor - nu pot baga mana in foc ca Ducati nu va ajunge iar in top. Nu ai de unde sa stii cum vor evolua lucrurile sub noul stapan Audi - poate refac prototipul cu totul, poate il zboare pe Preziosi, poate aduc alti piloti - POATE - nu stii ce aduce viitorul...

-Uite ca in viata roata se intoarce, si din prima vioara la Yamaha - cand l-a tratat pe Laurentiu cu spatele (si paddock inchis) - , acum Vale ar fi vioara a2a si va fi nevoit sa zambeasca frumos lui Horhel, care din spusele lui Zeelenberg are un cuvant greu de spus la posib. revenirii lui la Yama. Nu mi-am putut opri un zambet la situatia penibila creata - si mica bâlbă: (link de la PzKpfW http://www.superbikeplanet.com/2012/Jul/120730c.htm -> thanks!)

Q How would you feel about stepping back to Yamaha, stepping back to being the teammate of Lorenzo again, after there was some tension before? He said that he would not have a problem with this. From your side, what is your feeling?

 

A The situation change a lot, because, so - my feeling change a lot, because change the situation. I mean, I had some problem in the past with Jorge, especially because I was angry with Yamaha. Because after what all I did for Yamaha, they put me in a team, a very strong teammate. So I was pissed off with Yamaha, more than him. Now, now is a different situation. I understand that anyway Yamaha make the right choice for Yamaha. And I think this is not a big problem.

 

Acum Laurentiu e in acceasi situatie - de a primi in echipa un "very strong teammate" - si la prima vedere cel putin - nu se agita.

Concluzie: e bine sa lasi intotdeauna loc de "buna ziua", iar daca esti in pozitia de favorit, intinde o mana noului venit - s-ar putea ca situatia se se schimbe odata..;)

 

[...] ar trebui sa ne intrebam, daca nu cumva al doilea pilot oficial "beneficiaza" tot de o motoreta mai putin "egala" cu a colegului. Ceea ce se intampla cu Spies si plecarea lui de la Yamaha,in conditii destul de tulburi, ma face sa cred ca da. Probabail la fel se procedeaza si la Honda..

 

Personal abia astept momentul in care Spies va "ciripi" - lucrurile intre el si Yama au decurs dubios - sper sa ne lamurim in curand..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-ar mira ca Rossi sa plece la viitoarea echipa Monster-Marlboro-Coca-Cola, cert e ca Ducati si el nu vor performa niciodata impreuna. Acolo e lipsa de comunicare si de aici lipsa unei motociclete, singurul lucru benefic amandurora ramane imaginea si vanzarile noilor modele.

 

Sper ca Rossi sa faca o rocada cu Crutchlow, la aceasta miscare amandoi vor face un pas inainte. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ideal ar fi sa vedem rezultate bune obtinute de Rossi, pe Ducati. Dar trebuie sa tinem cont ca omu' nu mai are 23 de ani, sa aiba tot timpul din lume la dispozitie. Cum a spus si el, "inca 2 ani in MotoGP", si cam asta ar fi cariera lui. Iar in ritmul in care au "evoluat" cu motocicleta lor, nu cred ca se va intampla minunea nici in urmatorii 2 ani, indiferent de cat sprijin vor avea din partea nemtilor de la Audi. Asa ca eu personal prefer ca Rossi il lase pe altul mai capabil sa inteleaga motocicleta si sa o dezvolte, iar el sa se mute pe motocicleta pe care a inteles-o cel mai bine si la care contributia lui a dat rezultate ... YZR M1.

 

Iar Ducati, eu cred ca o sa aiba rezultate bune daca vor aduce un pilot tanar, ambitios si bataios. Cu lupii batrani si experimentati, nu cred ca vor face mare lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amin! :agree: Cred ca a fost unul din atuuri si pt Stoner (pe langa talent etc bla bla - asta pt fanii lui) - e mai ok sa iti formezi stilul direct pe "calul naravas" decat sa il calaresti dupa ce ai mers o viata pe iepe docile :)

Editat de vampiria_t
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca stil de pilotaj, Crutchlow s-ar potrivi cu Ducati, insa nu cred ca este suficient de rapid si constant, ca sa obtina rezultate. In nici un caz, la nivelul lui Stoner. Ar mai fi Scott Redding, care are un stil de pilotaj la fel de agresiv, dar nu are constanta si mai ales maturitatea necesara. Nu cred sa existe in acest moment, in motomondial, un pilot care sa scoata rezultate cu Ducati. Si orice pilot ai aduce, nu inseana ca problemele motocicletei au disparut ca prin minune. Motocicleta aia are probleme majore de conceptie, de proiectare, care trebuie solutionate, abia apoi se poate pune problema unui pilot care sa o dezvolte si sa o duca la performanta. Ca sa dau raspuns unui coleg de forum, spun ca, da, Ducati ar putea sa dezvolte o motocicleta competitiva, dar nu in viitorul apropiat.. nici macar mediu si cu urmatoarele conditii:

1. Noul stapan, Audi, sa se implice neconditionat si nelimitat in proiect, financiar dar si in ceea ce priveste organizarea echipei (cam bate vantul pe acolo, din cate se pare).

2. Sa se dispenseze de Preziosi si solutiile lui "novatoare"

3. Sa fie adus un proiectant japonez (stiu ca nu place fanilor marcii, dar cand bagi zeci, sute de milioane, intr-un asemenea proiect si vrei performante la varf, trebuie sa fii pragmatic. Place sau nu place, dar japonezii sunt d-zei in domeniul asta). O motocicleta performanta, care sa castige titluri mondiale, nu se realizeaza numai cu bani, oricat de bogati si disponibili sunt cei de la Audi, ci si cu know how, pe care nici italienii nici nemtii nu il au, in acest moment. Parerea mea.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar, Rossi fuge de la Ducati.

Nu sta el sa fie masurat cu piloti tineri si infometati, pe material aprox. identic (oricum, cu sprijin de uzina). Pana si Barbera il deranja, cu GPZero...

http://www.asphaltandrubber.com/racing/ducati-corse-junior-team-strategy-motogp/

Editat de 9fingers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca a fost un zvon doar (aici).....insa Rossi la Yamaha ramane cea mai plauzibila varianta.

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...