Sari la conținut

Rossi's Fan Club 46


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

poate prindem si noi in viata asa ceva pe digi :D . eu nu cred ca se va retrage la sfarsitul lui 2014 si va castiga ceva mai multe curse ca anul asta. ramane de vazut!

Pe sky e pay per view daca bine stiu.daca vreti ceva asemanator cu in cont pe motogp puteti avea parte de multi screen.desi pe net mai face figuri. Editat de P T R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe sky e pay per view daca bine stiu.daca vreti ceva asemanator cu in cont pe motogp puteti avea parte de multi screen.desi pe net mai face figuri.

hmm da, cred ca au bagat asa ceva recent, pentru ca am avut acum vreo 3 ani cont platit pe motogp.com si nu era vorba despre asa ceva. pana una alta, se stie cine difuzeaza la noi cursele in 2014?

 

rossi isi prezinta echipa de moto3 la ranch :D http://www.motogp.com/en/videos/2014/Rossis+Ranch+hosts+Team+SkyVR46+launch . sper sa apara curand videoclipul si pe youtube ca sa poata sa-l vizioneze si cei fara cont pe motogp.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a

Si uite ce zice Carlo Pernat despre furnizorul unic de pneuri in motogp...

http://www.gpone.com/carlopernat/

 

Pe scurt, zice ca, urmare a situatiei de la MP al Australiei, se impune renuntarea la un singur furnizor de pneuri pentru clasa motogp intrucat Bridgestone a gresit destul de grav (nici n-a avut numarul necesar de pneuri, nici pneul adecvat circuitului). Carlo zice ca e timpul ca Dorna sa-i contacteze pe cei de la Michelin si Pirelli pentru a se asigura un mediu propice de desfasurare a curselor.

 

Nu stiu cat de bine e ceea ce zice Carlo, dar io-s partizanul ideii de a exista mai multi producatori de pneuri in motogp.

 

 

Pe 13 decembrie va avea loc o actiune umanitara de sustinere a Spitalului Amico (care dezvolta un proiect legat de diagnosticarea si vindecarea epilepsiei, deranjamentelor de comportament, a retardului mental) in care se vor vinde la licitatie cateva obiecte apartinand lui Valentino Rossi - de noua ori campion mondial motogp (tricoul Bye Bye Baby), Tony Cairoli - de sapte ori campion mondial MX (combinezon KTM), Fernando Alonso - dublu campion mondial F1si Felipe Massa (tricou Ferrari semnat de Alonso si Massa) si Vincenzo Nibali - ultimul castigator al Turului Italiei la ciclism (tricoul roz din Turul Italiei).



Max Biaggi este, si acum, dupa atatia ani, marcat de duelul sau cu Vale.

Uite aici un interviu recent in care vorbeste despre cele scrise in cartea autobiografica si nu numai http://www.tgcom24.mediaset.it/sport/superbike/2013/notizia/biaggi-va-oltre-anche-su-rossi_2014163.shtml

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi a circulat pe net informatia ca Vale se va casatori si ceremonia religioasa va avea loc la Limbiate (un orasel de la intrarea in Milano), acolo unde locuieste Linda Morselli (logodnica lui Vale).

O interventie a lui Rossi la postul de radio "Radio Deejey Asganaway" a creat si mai multa confuzie, el initial, sustinand ca e adevarata stirea. Mai apoi a recunoscut ca glumeste.

 

 

post-56994-0-08237700-1386794271_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu e gay pana la urma!

Nu ca ar fi o problema dar macar stim ca nu e fiindca il vedem cu o femeie dupa el!

Casa de piatra ce sa zic !

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se insoara Rossi. Era si cazul. :D Sa speram ca o sa faca si el vreo 2 mici campioni mondiali, sa fie gata sa intre in business cand se pensioneaza Marquez. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeremy Burgess mai scoate cate ceva din sacul de povesti despre perioada recenta alaturi de Rossi.

Australianul ofera o analiza destul de completa a problemelor cu care s-a confruntat Vale in acest dezamagitor an 2013. "Pana la San Marino, Valentino Rossi a insistat in a regla motocicleta exact asa cum era cea din 2009, contrar opiniei mele, si doar in ultimele cini Mari Premii a decis sa piloteze motocicleta pe care trebuia s-o piloteze si nu pe aceea pe care si-ar fi dorit s-o piloteze. Multe lucruri s-au schimbat de cand noi am plecat de la Yamaha (la finele lui 2010), in special modul in care trebuie pilotata motocicleta cu aceste noi pneuri Bridgestone, care au aparut pentru prima data cand noi eram la Ducati. Set-up-ul folosit in perioada 2008-2010 nu functiona cu aceasta noutate. Probabil ne-ar fi trebuit mult mai mult timp pentru a ajunge la un raspuns satisfacator. Pneul nu functiona cum trebuie la Desmosedici, dar acolo ne-am lovit si de alte probleme, asa ca pneul n-a constituit o prioritate. La Yamaha, Valentino ales acel pneu pe care l-a ales majoritatea pilotilor." O alta problema cu care s-a confruntat binomul Rossi-Burgess in primul an dupa revenirea la Yamaha, a fost legata de frane. Pentru a explica problemele, Burgess a luat in discutie cursa din Malaezia, de pe un circuit apreciat de Rossi - Sepang. "Valentino a reusit sa obtina al doilea timp in calificari, dar n-a izbutit sa tina pasul cu primii trei din cauza franelor. Dupa patru tururi, temperatura franelor a crescut foarte mult si pentru asta a fost constrans sa reduca ritmul si, evident, a pierdut contactul cu cei de la conducere. Solutia era ca, plecand din pozitia a doua, sa nu fi ajuns al patrulea la finalul primului tur. Cand te afli intr-o situatie de competitie extrema, atacand la maxim inca de la inceput, motocicleta este la limita. Nu se poate risipi o energie imensa doar pentru a recupera pozitiile pierdute. Acesta este ceea ce noua generatie de piloti o intelege si o face aparent foarte bine"



Mick Doohan despre Vale si ultimul sau sezon :

"He can't like not winning although the sport needs him and he has still got as many fans as ever. The sport will be a poorer place without him. I'm sure fourth is not good enough in Valentino’s mind, but it is a hell of a lot better than where he was last year.

"I think his experience is against him in terms of how far he is prepared to push himself and how long he wants to stay in the sport. But you never doubt Valentino. I have no doubt if they could get the bike to exactly his liking he could push more but he knows if he pushes any further he will go down the road.

"Valentino’s experience though may mean he is not prepared to push as hard as those top three guys. They are still in the ‘want and need’ part of their careers rather than in the ‘it would be great to do that again’ part of their careers."

 

Cam ceea ce discutam si noi p-aci...Experienta are doua taisuri...

Oare o reusi Vale sa mai puna piciorul, anul viitor, in zona 'want and need' sau va ramane tot in 'ar fi strasnic sa mai fac asta o data'?



Vale a facut public video-ul despre prima parte din Enduranch 2013.

post-56994-0-47476100-1387238298_thumb.jpg

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

da, bun articolul. nu as vrea sa se retraga, chiar daca nu mai ia campionate. insa daca se intampla asta, as vrea sa-l vad in wsbk, dar nu cred ca va face mutarea. deja are echipa in moto 3, scoala de piloti, are cu ce sa-si ocupe timpul. si ma gandesc ca daca ar participa activ la vreun sport, cred ca ar fi ceva in legatura cu raliurile unde se pare ca are un potential foarte mare. wsbk cred ca ar fi un down-grade prea mare pentru el. este clar ca cei mai buni de acolo se duc in MotoGP si cei mai slabi din MotoGP se duc in WSBK... nu cred ca ar accepta. este ca si cum s-ar duce la moto2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca va face pasul catre competiile pe 4 roti mai ales ca a obs si el cum eperimentul v8 facut de Stoner a esuat lamentabil. Gandirea dintre cele 2 competitii este diferita si la 35 de ani nu te poti schimba asa usor precum rotile in formula 1. Una este hobby alta este competitia, acum brandul VR46 poate produce mai multi bani decat orice alt titlu in WSBK, ramane de vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca stie ca a fi sef la sat e mai bine decat sclav la oras si se va duce in WSBK sa se retraga ca un mare campion ceea ce a si fost de fapt!

Trista zi va fi aia cand se va retrage!

Eu sunt primul care recunoaste asta!

:(

Editat de Sergiu 28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai trist e sa il vezi cum se chinuie pentru locul 4, in timp ce coechipierul castiga curse una dupa alta.

 

 

Eu cred ca stie ca a fi sef la sat e mai bine decat sclav la oras

 

Uite exemplu la Adrian Mutu... nu i-a fost rusine sa se intoarca la sat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

"This season is very important for me and the fact that we officially start the season here in Jakarta makes it even more special," said Rossi. "I can't remember any previous unveiling by Yamaha made outside Europe, so today's event was special for several reasons.

 

"Yamaha deliberately decided to offer the Indonesian dealers the chance to host the unveiling of the 2014 M1 during their big annual meeting here in Jakarta and this is another sign of the increasing importance of the SE Asian market for the global business. I truly hope to be able to race here again, very soon, before it's too late!

 

"We unveiled the new livery for 2014 today; it's very nice, very elegant and has more white than last year. It's still very much in the Yamaha Factory style and I like it a lot.

 

"The expectations for the coming season are very high. My target is to try and do better than last year, be more competitive and fight for the podium every weekend. I am sure our bike will be very competitive again.

 

"It was already very good last year and Yamaha engineers were able to develop it further through the season therefore I expect a lot from my new M1 and I am sure it will get even better during the season."

 

Rossi will join his 2014 rivals on track for the first pre-season test at Sepang in Malaysia next month.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...