Sari la conținut

Un Nou Proiect


grex
 Share

Postări Recomandate

dupa cum am mai spus aici intr-un topic, printr-o intamplare am gasit intr-o stare jalnica un ij 49.

asa ca merita sa-l readuc la viata.

cam asa arata cand l-am gasit, acum o sa vedem cat de bine o sa arate dupa ce o sa fie gata.

revin cu poze de pe parcursul procesului de reconditionare. :unsure:

post-448-1223648726_thumb.jpg

post-448-1223648737_thumb.jpg

post-448-1223648750_thumb.jpg

post-448-1223648771_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Roata din spate asa are spitele la IJ49? Mi se par foarte groase plus ca nu par prinse in butucul original....

 

"Gaura" din rezervor pt ce era? Un fel de torpedo pt acte si harti ?

Coane da mai multe poze.Eu am un IJ din 56 cu altfel de amortizoare si fara gaura aia in bidon,cu schimbator si pe bidon.Nu am vazut la tine carburatorul.Baga poze si vei avea multe sfaturi.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ij-urile 56 si 49 seamana foarte mult cu Mz ES 250!

carbelitorul l-o avea pitit pe undeva,,,,,,dar la capitolul RUGINA esti pe locul 1!!!dar daca o sa desfaci motorul(si este indicat sa il desfaci in stadiul in care este)fa o poza ca tare my fierbe savad toate etapele!! brava in contiunare si spor mare la surubareala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ij-urile 56 si 49 seamana foarte mult cu Mz ES 250!

carbelitorul l-o avea pitit pe undeva,,,,,,dar la capitolul RUGINA esti pe locul 1!!!dar daca o sa desfaci motorul(si este indicat sa il desfaci in stadiul in care este)fa o poza ca tare my fierbe savad toate etapele!! brava in contiunare si spor mare la surubareala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La prima vedere , m-am uitat mai mult la spatele motorului , esti posesorul unei facaturi. Ai 2 rinduri de amortizoare pe spate , sau nu vad eu bine ? Si roata aia de la ce este , ca nu am mai vazut asa ceva in viata mea ? La rezervor ai un spatiu pt. scule , doar sa-i faci un capac. Parca ai si juma' de carburator , dar oricum ii luai tu unul nou , asa ca nu conteaza. Cauta pe net poze originale si fa si tu o comparatie. Spor la treaba , ca ai de munca , nu gluma. Chiar merita ? Mai bine cauta si tu unul bun si pe asta tine-l pt. piese , ca e cam jale , la cita munca si bani tre' sa bagi in el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La prima vedere , m-am uitat mai mult la spatele motorului , esti posesorul unei facaturi. Ai 2 rinduri de amortizoare pe spate , sau nu vad eu bine ? Si roata aia de la ce este , ca nu am mai vazut asa ceva in viata mea ? La rezervor ai un spatiu pt. scule , doar sa-i faci un capac. Parca ai si juma' de carburator , dar oricum ii luai tu unul nou , asa ca nu conteaza. Cauta pe net poze originale si fa si tu o comparatie. Spor la treaba , ca ai de munca , nu gluma. Chiar merita ? Mai bine cauta si tu unul bun si pe asta tine-l pt. piese , ca e cam jale , la cita munca si bani tre' sa bagi in el.

 

pentru unui din noi pasiunea sa dus odata cu ultimele inundati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum am mai spus aici intr-un topic, printr-o intamplare am gasit intr-o stare jalnica un ij 49.

asa ca merita sa-l readuc la viata.

cam asa arata cand l-am gasit, acum o sa vedem cat de bine o sa arate dupa ce o sa fie gata.

revin cu poze de pe parcursul procesului de reconditionare. :unsure:

 

din cate vad o sa ai mult de muncit! SPOR LA TREABA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum am mai spus aici intr-un topic, printr-o intamplare am gasit intr-o stare jalnica un ij 49.

asa ca merita sa-l readuc la viata.

cam asa arata cand l-am gasit, acum o sa vedem cat de bine o sa arate dupa ce o sa fie gata.

revin cu poze de pe parcursul procesului de reconditionare. :unsure:

Vezi ca sunt si rautaciosi unii?,dar nu te descuraja daca nu ai sa reusesti s-al restaurezi, cu putin talent si imaginatie poti scoate un chopper excelent din el. Ai toata iarna la dispozitie,spor la treaba si numai bine.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da e o adevarata relicva. dar asta este si farmecul. de cand mi-am luat japoneze astea nu se strica, in afara de schimbat uleiul si mici reglaje nu mai ai prea mult de lucru la ele.

cu siguranta il voi face, si o sa ajunga in tr-o stare cat mai originala posibil, n-are rost sa stric asa ceva pe cinestie ce chopper.

bineinteles ca a suferit niste modificari de-a lungul timpului(amorrtizoarele spate) dar aste-a or sa dispara.

cam asa trebuie sa arate!

post-448-1223833475_thumb.jpg

post-448-1223833495_thumb.jpg

post-448-1223833514_thumb.jpg

post-448-1223833601_thumb.jpg

post-448-1223833612_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa o oarecare documentare privind piesele care trebuiesc refacute, cumparate sau reconditionate, a inceput marea dezmembrare.

folosind 3 bucati de spray degripant, firme diferite sa le vad diferentele, plus 0.3 l de lichid de frana, nelipsitul ciocan, flex si dalta a inceput munca.

cred ca am strans cam 5kg de rugina+pamant dupa ce am dezmembrat jucaria. marea majoritate a suruburilor s-au desfacut fara probleme, dar utilizand degripant si chei inelare de calitate.

dupa desfacerea pe subansamble a urmat motorul.

motorul gripat, dincauza ca nu a avut carburator, filtru de aer, bujia pusa, etc. era teapan, teapan. plin de rugina si chiar un fel de pamant depus in capul pistonului. pistonul nu a cedat deact prin distrugere cu toate ca am incercat toate solutiile posibile, dar asta este tot era compromis.

ambielajul la fel calat si plin de rugina a cedat dupa cateva batai voinicesti cu ciocanul.

tinand cont de calitatea ireprosabila a cutiei de viteze chiar imi pare rau dupa setul ambielaj+piston, pacat ca nu a fost conservata cum trebuia, banuiesc ca mosul de o avusese a avut grija ff multa de ea.

in consecinta am dat comnada la dani pt setul motor urmand sa pastrez doar cilindrul care este la cota 2.

acum trebuie sa pregatesc piesele pt sablare, iar unele din ele(cadrul,etc) vor fi vopsite in camp electrostatic.

cateva poze

post-448-1223899202_thumb.jpg

post-448-1223899212_thumb.jpg

post-448-1223899224_thumb.jpg

post-448-1223899235_thumb.jpg

post-448-1223899352_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este de mirare ce agasit in motor!!!ba chiar este normal daca bujia nu a fost pusa filtrul de la carbelitor la fel..........tare sunt curios sa vad ce se afla in cutie!si sa bagi poze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este de mirare ce agasit in motor!!!ba chiar este normal daca bujia nu a fost pusa filtrul de la carbelitor la fel..........tare sunt curios sa vad ce se afla in cutie!si sa bagi poze!

tocmai asta spuneam, in cutie este totul impecabil

are o cutie ff bine finisata si fara uzuri, cutie asa bine facuta(din ce am desfacut eu) mai am vazut doar la simson si la japoneze.

pe langa ij, nipra pare facuta in curte de niste copii, asa de prost finisate sunt piesele, bavuri, cenusa de turnare pe piese, etc.

cu toate ca am mai avut un ij planeta, pt ca n-am avut probleme cu ea n-am deschis cutia, si la ijurile mai noi tot calitate buna sunt piesele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am dus piesele la sablat (aproape intreaga motocicleta), cateva piese or sa fie si vopsite in camp electrostatic, asa ca pana la sfarsitul saptamanii am pauza la piesele mari si o sa ma ocup de cele marunte care mi-au ramas acasa.

am refacut camasile telescoapelor spate ddin inox, cred ca s-a schimbat aspectul, nu?

 

a venit si ij-ul Jupiter 3 donator de organe. mie o sa-mi trebuiasca putine lucruri de pe el asa ca in cazul in care va trebuiesc piese de pe el sa spuneti. de preturi sa nu ma intrebati, ma intereseaza mai mult piese ce aveti prin curte.

in principiu se da:

motorul, nu stiu ce cota este, acum cativa ani functiona, a stat intrun garaj, nu este calat si se da complet.

cadrul, rotile, rezervor, aripile.

farul rezervat pt Mendoza.

esapamentele si barca de atas rezervate pt Dany

post-448-1224045364_thumb.jpg

post-448-1224045410_thumb.jpg

post-448-1224045439_thumb.jpg

post-448-1224045467_thumb.jpg

post-448-1224073307_thumb.jpg

post-448-1224073327_thumb.jpg

post-448-1224073372_thumb.jpg

post-448-1224073388_thumb.jpg

post-448-1224073419_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...