grex Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 dupa cum am mai spus aici intr-un topic, printr-o intamplare am gasit intr-o stare jalnica un ij 49. asa ca merita sa-l readuc la viata. cam asa arata cand l-am gasit, acum o sa vedem cat de bine o sa arate dupa ce o sa fie gata. revin cu poze de pe parcursul procesului de reconditionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 WOW!!......spor la surubareala!!!si bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 o sa ai mult de munca, dar la sfarsit vei fi rasplatit din plin.! bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 de unde ai dezgropat fosila? chestiile alea de langa sunt colti de mamut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 Roata din spate asa are spitele la IJ49? Mi se par foarte groase plus ca nu par prinse in butucul original.... "Gaura" din rezervor pt ce era? Un fel de torpedo pt acte si harti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 Roata din spate asa are spitele la IJ49? Mi se par foarte groase plus ca nu par prinse in butucul original.... "Gaura" din rezervor pt ce era? Un fel de torpedo pt acte si harti ? Coane da mai multe poze.Eu am un IJ din 56 cu altfel de amortizoare si fara gaura aia in bidon,cu schimbator si pe bidon.Nu am vazut la tine carburatorul.Baga poze si vei avea multe sfaturi.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 ij-urile 56 si 49 seamana foarte mult cu Mz ES 250! carbelitorul l-o avea pitit pe undeva,,,,,,dar la capitolul RUGINA esti pe locul 1!!!dar daca o sa desfaci motorul(si este indicat sa il desfaci in stadiul in care este)fa o poza ca tare my fierbe savad toate etapele!! brava in contiunare si spor mare la surubareala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 ij-urile 56 si 49 seamana foarte mult cu Mz ES 250! carbelitorul l-o avea pitit pe undeva,,,,,,dar la capitolul RUGINA esti pe locul 1!!!dar daca o sa desfaci motorul(si este indicat sa il desfaci in stadiul in care este)fa o poza ca tare my fierbe savad toate etapele!! brava in contiunare si spor mare la surubareala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 La prima vedere , m-am uitat mai mult la spatele motorului , esti posesorul unei facaturi. Ai 2 rinduri de amortizoare pe spate , sau nu vad eu bine ? Si roata aia de la ce este , ca nu am mai vazut asa ceva in viata mea ? La rezervor ai un spatiu pt. scule , doar sa-i faci un capac. Parca ai si juma' de carburator , dar oricum ii luai tu unul nou , asa ca nu conteaza. Cauta pe net poze originale si fa si tu o comparatie. Spor la treaba , ca ai de munca , nu gluma. Chiar merita ? Mai bine cauta si tu unul bun si pe asta tine-l pt. piese , ca e cam jale , la cita munca si bani tre' sa bagi in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 Spor la treaba....mai fa poze in timpul recontructiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 La prima vedere , m-am uitat mai mult la spatele motorului , esti posesorul unei facaturi. Ai 2 rinduri de amortizoare pe spate , sau nu vad eu bine ? Si roata aia de la ce este , ca nu am mai vazut asa ceva in viata mea ? La rezervor ai un spatiu pt. scule , doar sa-i faci un capac. Parca ai si juma' de carburator , dar oricum ii luai tu unul nou , asa ca nu conteaza. Cauta pe net poze originale si fa si tu o comparatie. Spor la treaba , ca ai de munca , nu gluma. Chiar merita ? Mai bine cauta si tu unul bun si pe asta tine-l pt. piese , ca e cam jale , la cita munca si bani tre' sa bagi in el. pentru unui din noi pasiunea sa dus odata cu ultimele inundati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 dupa cum am mai spus aici intr-un topic, printr-o intamplare am gasit intr-o stare jalnica un ij 49. asa ca merita sa-l readuc la viata. cam asa arata cand l-am gasit, acum o sa vedem cat de bine o sa arate dupa ce o sa fie gata. revin cu poze de pe parcursul procesului de reconditionare. din cate vad o sa ai mult de muncit! SPOR LA TREABA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 dupa cum am mai spus aici intr-un topic, printr-o intamplare am gasit intr-o stare jalnica un ij 49. asa ca merita sa-l readuc la viata. cam asa arata cand l-am gasit, acum o sa vedem cat de bine o sa arate dupa ce o sa fie gata. revin cu poze de pe parcursul procesului de reconditionare. Vezi ca sunt si rautaciosi unii?,dar nu te descuraja daca nu ai sa reusesti s-al restaurezi, cu putin talent si imaginatie poti scoate un chopper excelent din el. Ai toata iarna la dispozitie,spor la treaba si numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 12, 2008 Autor Share Postat Octombrie 12, 2008 da e o adevarata relicva. dar asta este si farmecul. de cand mi-am luat japoneze astea nu se strica, in afara de schimbat uleiul si mici reglaje nu mai ai prea mult de lucru la ele. cu siguranta il voi face, si o sa ajunga in tr-o stare cat mai originala posibil, n-are rost sa stric asa ceva pe cinestie ce chopper. bineinteles ca a suferit niste modificari de-a lungul timpului(amorrtizoarele spate) dar aste-a or sa dispara. cam asa trebuie sa arate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 vb cu Cristi dij Maracineni, el are ijul 49 deja "restaurat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 13, 2008 Autor Share Postat Octombrie 13, 2008 dupa o oarecare documentare privind piesele care trebuiesc refacute, cumparate sau reconditionate, a inceput marea dezmembrare. folosind 3 bucati de spray degripant, firme diferite sa le vad diferentele, plus 0.3 l de lichid de frana, nelipsitul ciocan, flex si dalta a inceput munca. cred ca am strans cam 5kg de rugina+pamant dupa ce am dezmembrat jucaria. marea majoritate a suruburilor s-au desfacut fara probleme, dar utilizand degripant si chei inelare de calitate. dupa desfacerea pe subansamble a urmat motorul. motorul gripat, dincauza ca nu a avut carburator, filtru de aer, bujia pusa, etc. era teapan, teapan. plin de rugina si chiar un fel de pamant depus in capul pistonului. pistonul nu a cedat deact prin distrugere cu toate ca am incercat toate solutiile posibile, dar asta este tot era compromis. ambielajul la fel calat si plin de rugina a cedat dupa cateva batai voinicesti cu ciocanul. tinand cont de calitatea ireprosabila a cutiei de viteze chiar imi pare rau dupa setul ambielaj+piston, pacat ca nu a fost conservata cum trebuia, banuiesc ca mosul de o avusese a avut grija ff multa de ea. in consecinta am dat comnada la dani pt setul motor urmand sa pastrez doar cilindrul care este la cota 2. acum trebuie sa pregatesc piesele pt sablare, iar unele din ele(cadrul,etc) vor fi vopsite in camp electrostatic. cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 nu este de mirare ce agasit in motor!!!ba chiar este normal daca bujia nu a fost pusa filtrul de la carbelitor la fel..........tare sunt curios sa vad ce se afla in cutie!si sa bagi poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 13, 2008 Autor Share Postat Octombrie 13, 2008 nu este de mirare ce agasit in motor!!!ba chiar este normal daca bujia nu a fost pusa filtrul de la carbelitor la fel..........tare sunt curios sa vad ce se afla in cutie!si sa bagi poze! tocmai asta spuneam, in cutie este totul impecabil are o cutie ff bine finisata si fara uzuri, cutie asa bine facuta(din ce am desfacut eu) mai am vazut doar la simson si la japoneze. pe langa ij, nipra pare facuta in curte de niste copii, asa de prost finisate sunt piesele, bavuri, cenusa de turnare pe piese, etc. cu toate ca am mai avut un ij planeta, pt ca n-am avut probleme cu ea n-am deschis cutia, si la ijurile mai noi tot calitate buna sunt piesele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 cutia poate de DKW, Âşi de aici apar diferențele constuctive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 as vrea totusi sa..va arat un ij 56' chopperit . l-am luat in aceeasi stare ka si cel de sus si cu putina imaginatie si multa munca de bani nu mai zic,arata asa : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 foarte frumos > oldbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 15, 2008 Autor Share Postat Octombrie 15, 2008 ieri am dus piesele la sablat (aproape intreaga motocicleta), cateva piese or sa fie si vopsite in camp electrostatic, asa ca pana la sfarsitul saptamanii am pauza la piesele mari si o sa ma ocup de cele marunte care mi-au ramas acasa. am refacut camasile telescoapelor spate ddin inox, cred ca s-a schimbat aspectul, nu? a venit si ij-ul Jupiter 3 donator de organe. mie o sa-mi trebuiasca putine lucruri de pe el asa ca in cazul in care va trebuiesc piese de pe el sa spuneti. de preturi sa nu ma intrebati, ma intereseaza mai mult piese ce aveti prin curte. in principiu se da: motorul, nu stiu ce cota este, acum cativa ani functiona, a stat intrun garaj, nu este calat si se da complet. cadrul, rotile, rezervor, aripile. farul rezervat pt Mendoza. esapamentele si barca de atas rezervate pt Dany Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 (editat) Iti dau 2 mil pe barca... ps.scuze acum am vazut ca e promisa Editat Octombrie 15, 2008 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Iti dau 2 mil pe barca... ps.scuze acum am vazut ca e promisa de barca aia am nevoie ca de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Esti un mare domn, grex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.