Sari la conținut

Seara Blestemata


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

1) Am ajuns la un accident pe Bd-ul Timisoara pe la ora 1:30 unde un baiat cu un chopper (virago 250??) se pare ca nu a vazut refugiul de tramvai si s-a infipt la propriu in gardul de pe marginea acestuia la o viteza destul de mare se pare (motorul s-a oprit cam la 30-40 m). Cand am ajuns, cei de la descarcerare incercau sa-l scoata, baiatul nu misca si era intr-o pozitie destul de naspa, am auzit mai tarziu ca ar fi murit la impact, dar la cum circula zvonurile in astfel de cazuri sper sa nu fie adevarat. Deci este vorba de un Chopper - B 19 VBM.

 

2) In timp ce eram opriti la baiatul din primul accident, au inceput sa se adune motociclisti, iar unul cu un Transalp sau ceva de genul si cu pasagera a cazut vrand sa urce pe linia de tramvai fara sa vada ca este o bordura destul de inalta in acea zona intre carosabil si linie. El ok, fata un picior bulit, bine ca era ambulanta chiar langa ei si au preluat-o instant. Insanatosire grabnica fetei.

 

Cam dupa faza asta m-am gandit ca e ceva in neregula in seara asta si am spus in gluma sau mai in serios celorlalti sa bagam motoarele la caldura. Ok, dar hai sa mai dam o tura pe Cet-Vest sa vedem daca mai e cineva.

 

3) Cand am ajuns acolo, pustiu, am vazut decat un baiat care se dadea si altul (pasager) care se uita la el. In 5 minute ne-am adunat vreo 10 motoare si chiar cand ne-am gandit noi sa urcam motoarele pe trotuar, apar alte 2 motoare in zare care veneau spre noi, presupun pe o roata ca nu i-am vazut prea bine. Primul (R1 nou) pune frana sa traga langa noi iar al doilea (R6 2006) neasteptandu-se ca asta sa franeze asa brusc il ia in plin, mai exact a pus frana brusc, i-a fugit fata si s-a infipt cu farurile in cauciucul spate de la R1. Amandoi au cazut, R1 parea cat de cat ok (deh cauciucul si roata spate au preluat tot impactul) iar R6-ele avea toata fata praf si pierdea ulei. Baietii tinerei amandoi (18-20) au scapat nevatamati, cel de pe R6 (baiat destept) avea combinezon full si la cum l-am vazut dandu-se peste cap ma bucur ca l-a purtat si n-a avut nimic. Celalalt a cazut intr-un fel de pe loc dar s-a lovit la picior neavand protectii. Bafta la reparat.

 

Deci, o seara blestemata pe renumitul Bd. Timisoara, dupa cate am vazut in seara asta ma mir ca nu am facut si eu vreo boacana, ca deh sunt mai ghinionist de fel. :unsure:

 

Poza cu chopper-ul . . . baiatul este pe unde se vad ultimile lumini de ambulanta.

post-3178-1223683146_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 163
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

dap , din pacate baiatul cu virago a murit , io stiam ca e de 125 , ma rog nu mai conteaza , azi isi luase numerele la motor , nu imi vine sa cred , il cunosteam , pana la 10 cand am plecat la munca am stat cu el

andu il cheama

trebuia sa plece la iasi dar a pierdut trenul in seara asta si a iesit la plimbare

RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-zeu sa-l ierte!!!!!si a fost totul linistit toata seara pe Timisoara....mai toata lumea plecase la ora aia de acolo si uite ca a mai ramas cineva si sa intamplat ce sa intamplat!!!!!!!!!!!!Aveti mare grija fratilor seara pe acolo ca uda aia continu'!!!!!!!!R.I.P!!! :unsure: :rock: :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am vazut cat de grava e treaba si cate ambulante sunt ...am vrut doar sa ajung acolo cat mai repede , am uitat de bordura aia mica si am luat-o de-a lungul avand 30 la ora , sutem ok si eu si pasagera , cateva julituri .

Am aflat dupa ce mi-am ridicat motorul ca e vorba de Andu....care iesise la plimbare cu noi dar a ramas in urma cu un alt grup de 3 motoare mai mici ......Inca nu-mi vine sa cred .....acum jumatate de ora mancam tortila impreuna si mi-a oferit o cola care o luase in plus iar acum ma intorc si aflu ca a murit ........nu stiu ce sa mai zic decat ca nu pot sa cred............azi isi luase numarul ....si abia si l-a montat .......Trebuia sa fi prins trenul de Iasi ........DUMNEZEU SA-I ODIHNEASA SUFLETUL IN PACE .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost si eu acolo .

a nimerit cu pieptul partea stanga , fix in tijele de refugiu de tramvai (l-am vazut in salvare)... , casca era plina de sange (nu era sparta ...ci doar un pic julita) iar motoreta nu avea mai nimic stramb , nici roata , nimic nimic ...doar suportul de far si bordul un pic crapate

Pacat ... RIP :unsure:

Editat de blue_nightwish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu imi place sa postez aici si sper sa nu mai fie nevoie sa o mai fac vreodata... o fac deoarece il cunoscusem saptamana trecuta. pacat... pacat ca plecat prea dereme...

 

 

RIP :unsure: :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pot sa spun ca pt mine e putin ciudat.. drum drept , luminat , sincer nu inteleg. cica mai erau 2 motociclisti cu el care au fugit. felicitari. daca v-ati revenit va rog sa povestiti ce sa intamplat acolo , mie greu sa cred ca sa dus direct in refugiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:unsure: :rock: R.I.P.

 

Cum naiba s-a intamplat? virago de 250 e usoara si f. manevrabila?

 

Decat sa mergeti la terasa sau sa stati pe net mai bine ati exersa niste franari de urgenta prin poligon,

nu se stie cand e nevoie.........

Si ar scadea si nr de accidente

 

Categoria A (de pe permis, nu imbecilul) si un combinezon nu ne fac automat motociclisti,

trebuie si putin efort pt asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:unsure: :rock: R.I.P.

 

Cum naiba s-a intamplat? virago de 250 e usoara si f. manevrabila?

 

Decat sa mergeti la terasa sau sa stati pe net mai bine ati exersa niste franari de urgenta prin poligon,

nu se stie cand e nevoie.........

Si ar scadea si nr de accidente

 

Categoria A (de pe permis, nu imbecilul) si un combinezon nu ne fac automat motociclisti,

trebuie si putin efort pt asta

r.i.p

stiam ca pe timisoara se aduna doar speeduri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of! e rau sa-mi incep ziua cu aflarea vestilor de geul asta. o zi urata!

Dumnezeu sa-l odihneasca pe bietul copil!

 

ieri era sa ma ia si pe mine pe sus un imbecil cu o vectra pe stirbei voda, a tras stanga brusc de volan si s-a bagat peste mine. am avut noroc ca era trecere de pietoni cu zgura din aia portocalie si franarea a fost destul de eficienta. doua ore am tremurat tot, n-am mai fost bun de nimic. apoi m-a sunat un amic, ii murise bateria si am impins de motor de m-am plictisit. ce voiam sa zic, baiatul cu care am venit aseara acasa, cel cu bateria muci, e incepator, si la drumul spre casa a mers destul de crispat, de concentrat ca sa nu mai opreasca motorul si sa fie nevoie sa impingem iar de ea. mersul concentrat asupra motocicletei l-a facut sa mearga destul de "unsafe" sa zic asa, noroc ca era traficul cat de cat lejer. ce voiam sa spun este ca incepatorii au nevoie de tot ajutorul nostru si de toata sustinerea pe care le-o putem oferi. mers cu ei, mers incet, invatat sa fie nepasatori la caxoane si sa fie atenti la drum, trebuie sa invete sa se asigura la intersectii, cum sa abordeze o curba. nu trebuie ca sa-i demonstrezi tedeiului care te-a claxonat ca tu intotdeauna esti mai tare, si sa bagi mana-n gaz sa-i arati cine-i mai smecher. lipsa experientei traficului, indiferent ca ai fost sofer de scuter sau ai bagat ceva kilometri pe patru roti, te fac sa gresesti des, sa nu anticipezi miscarile celor din jurul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trist dar adevarat.eram si eu sa ma infig intr-o conserva care trecuse pe rosu, mare noroc ca nu am facut-o, a fost singurul meu incident in care eram sigur ca se transforma in accident si totul s-a intamplat de asemenea, aseara.

Cat despre idiotii care sustin ca, capacitatea motorului este cea mai importanta cand iti iei primul motor nu pot decat sa il dau exemplu pe tipul cu virago, D-zeu sa il odihneasca.Cu cat esti mai sigur pe tine cu atat e mai posibil sa ti se intample neprevazutul si sa nu ai puterea sa mai reactionezi, sa nu mai ai ce face.As dori (precizez de pe acum, categoria A keep away) ca acest topic sa nu se transforme intr-un flame, totusi a murit unul dintre noi care nu a avut nici o vina si a primit o lectie nemeritata....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odihna in pace baiatului si putere familiei! Merg si eu zilnic pe Timisoara si pot spune ca e urat (cel putin pt. mine ca incepator), sunt santiere, masini de REBU, udat FRECVENT, carosabil nămolit si multe stradute de pe care ies multi fara sa se asigure. Nu mai zic de cei cu camioanele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trist dar adevarat.eram si eu sa ma infig intr-o conserva care trecuse pe rosu, mare noroc ca nu am facut-o, a fost singurul meu incident in care eram sigur ca se transforma in accident si totul s-a intamplat de asemenea, aseara.

Cat despre idiotii care sustin ca, capacitatea motorului este cea mai importanta cand iti iei primul motor nu pot decat sa il dau exemplu pe tipul cu virago, D-zeu sa il odihneasca.Cu cat esti mai sigur pe tine cu atat e mai posibil sa ti se intample neprevazutul si sa nu ai puterea sa mai reactionezi, sa nu mai ai ce face.As dori (precizez de pe acum, categoria A keep away) ca acest topic sa nu se transforme intr-un flame, totusi a murit unul dintre noi care nu a avut nici o vina si a primit o lectie nemeritata....

 

 

urit si stupid accident...mai ales ca motorul nu era ss sau ceva care sa te bage in pom fara sa vrei..in fine...revenind la puterea motorului, cred ca pt incepatori este mai bine un motor ceva mai lenes pt primii 2 ani...accidente se pot intimpla si la cei cu experienta...de cind mi-am luat RSV-ul, am tras citeva ture mai bune si citeva depasiri la mustatza pt ca motorul poate..apoi imi dadeam suturi in fund ca pe conservari i-am speriat si am avut noroc ca nu au avut timp de reactie sa faca o prostie ca frina brusca sau tras de volan stinga...asa ca mai bine mers cu cap si fara vitejii, chiar daca motorul poate...vitejiile pe circuit...

 

pacat de baiat...f trist

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De data asta recunosc ca nu a mai contat experienta sau capacitatea motorului.Sa reusesti sa te omori cu asa ceva este curat ghinion.Nu imi pot explica o pierdere de control(nu avea cu ce) sau altceva decat pur ghinion.Pacata de el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trist, am jurat ca nu mai postez pe topic-ul asta dar e ceva in neregula in ultimul timp, cand nu ne omoara conservarii, ne omoram singuri, trist, foarte trist.. D-zeu sa-l aibe in paza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trist, cat ghinion, sa pierzi trenu...

 

interesant ca amicii lui nu au ramas la locul accidentului, din ce am inteles erau in urma cu motorete mai micute, probabil si incepatori.

 

suspect.

 

Dumneazeu sa il odihneasca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pot sa spun ca pt mine e putin ciudat.. drum drept , luminat , sincer nu inteleg. cica mai erau 2 motociclisti cu el care au fugit. felicitari. daca v-ati revenit va rog sa povestiti ce sa intamplat acolo , mie greu sa cred ca sa dus direct in refugiu.

 

cum sa fuga ma si sa lase omul acolo?

RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...