Sari la conținut

Accident Gradina Zoologica


R4z0r
 Share

Postări Recomandate

Eram 4 motoare, mergeam spre terasele de la gradina zoo sa bem o cafea.

La un moment dat, Petre care conducea GSXF-ul se afla primul, la vreo 25-30m in fata mea. A franat brusc ( aveam tot timpul din lume sa opresc) dar am crezut ca trage pe dreapta (m-am gandit ca i-a sunat telefonul) si cum stabilisem destinatia finala ( terasele de la zoo care erau la cca 500m distanta ), am decis sa ma angajez in depasirea lui intrand pe contrasens.

In momentul depasirii fiind foarte aproape de el, a virat brusc stanga cu intentia de a intra in scuarul de pe partea stanga a drumului ( practic in dreptul barierei de acces in padure unde ne mai oprisem cu alte ocazii). Manevra fiind in scurt , mi-am dat seama ca nu mai am timp sa franez eficient( in momentul ala acceleram) , am incercat sa culc motorul jos sperand ca astfel voi evita impactul , numai ca din pacate nu am reusit si l-am lovit in plin.

Deznodamantul putea fi mult mai urat pentru Petre daca cu noi in grup nu se afla Dan (dan74shadow), asistent ortoped la Colentina, care i-a aplicat imediat un garou pe picior, salvadu-i astfel viata.( multumesc Dane )

 

 

 

Un lucru foarte important.

In declaratia data politiei, Petre nu a incercat sa se disculpe, a scris exact ce sa intamplat, motiv pt care ii multumesc. Altul in situatia lui , ar fi declarat poate alta varianta, ar fi apelat la pile la cunostinte , o varianta care sa ma incrimineze si cine stie unde se ajungea.

 

Decizia procurorului care a instrumentat cazul N.U.P .

 

PS Acum nu mai conteaza decizia autoritatilor,nu mai conteaza cine a gresit, vinovat moral ma voi simti pt tot restul vietii, vinovat pt ca nu am reusit sa-l evit.... motiv pt care nu pot sa spun decat: IMI PARE RAU PRIETENE, IARTA-MA!

post-19041-1290790795_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Orice comentariu cred ca ar fi de prisos.Din pacate nu ma pot abtine.Mai rau decat atat,nu putea fi decat un deces.Prea mare pierdere pt. o amarata de privire peste umar sau in oglinda ,nefacuta.Stiu ,criticile sunt ultimul lucru de care aveti nevoie acum,dar este strigator la cer ,ca un om sa ramana infirm ,doar pt o chestie banala ,o asigurare ,despre care s-a scris in sute de randuri (referindu-ne in general la automobilisti).Mare pacat ca s-a intamplat uratenia asta de situatie.Sanatate multa la amandoi si multa putere celui care chiar are nevoie de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teribila situatia,nascuta dintr-un moment de neatentie. Ati fost puternici daca ati reusit sa depasiti situatia,asa ceva lasa urme adanci pe creier.

Sa aveti maximum de bafta si optimism.

Ai zis bine , un moment de neatentie...

Au fost unii la vremea respectiva care au spus ca nu aveam experienta, ca nu am respectat regulile nescrise ale mersului in grup...lucru total neadevarat pt ca nu ne cunosc.

 

Eu unul nu spun ca sunt prea experimentat, desi sunt pe 2 roti din 1994 cand mi-am luat primul scuter de 50cc, iar in urma cu 5 ani mi-am luat permisul si prima motocicleta de 125cc ( mi-a fost frica, am inceput usor, nu m-am aruncat din prima la motor de 1000.)

In privinta lui Petre, desi are o varsta frageda, a condus poate in 2-3 ani cat altii in 10, era un motociclist experimentat cu care nu-mi era frica sa plec la drum, un motociclist care conducea prudent si nu punea niciodata grupul in pericol....in acel moment chiar nu stiu ce s-a intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu uita ce inseamna accident de fapt (eveniment fortuit, imprevizibil, care întrerupe mersul normal al lucrurilor).

Deci, oricat ai incerca sa analizezi situatia si vinovatia, accidentele se intampla intotdeauna printr-un cumul de factori si nu numai. In fond fiecare are destinul lui in viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate daca privesti prin prisma destinului vezi altfel lucrurile,eu acum incep sa merg pe picioare fara carje si ma gandesc in toate felurile. Nu cumva daca nu pateam asta mi s-ar fi intamplat altceva mai rau peste doi kilometri?

Asta mi-a fost soarta,multumesc ca nu a fost mai grav si merg inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In privinta lui Petre, desi are o varsta frageda, a condus poate in 2-3 ani cat altii in 10, era un motociclist experimentat cu care nu-mi era frica sa plec la drum, un motociclist care conducea prudent si nu punea niciodata grupul in pericol....in acel moment chiar nu stiu ce s-a intamplat.

El mai poate conduce motocicleta acum? Sau s-a lasat?

Am citit tot topicul, dar nu am vazut clar ce picior i-a fost amputat. Din schema ta presupun ca stangul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate daca privesti prin prisma destinului vezi altfel lucrurile,eu acum incep sa merg pe picioare fara carje si ma gandesc in toate felurile. Nu cumva daca nu pateam asta mi s-ar fi intamplat altceva mai rau peste doi kilometri?

Asta mi-a fost soarta,multumesc ca nu a fost mai grav si merg inainte.

Sunt toalmente de acord.

Exista ceva superior, care ne face sa tragem cateodata ghidonul pentru a evita ceva (o fi subconstientul, d-zeu, alah, nu conteaza, important e ca nu este controlabil), la fel cum cateodata parca ne trage sa facem o tampenie. Eu de exemplu in anumite zile parca simt ca nu e bine sa urc pe motor, iar acum pentru mine sezonul s-a terminat, desi afara inca e cald. Prea multe accidente in mai putin de 3 saptamani, inclusiv unul cu un prieten (nu grav, dar totusi accident).

 

Imi pare rau ca in urma unui accident a fost pierdut un picior si o prietenie. Daca va consoleaza, pot sa va spun ca sunt sigur ca sunt multi care au invatat greseala din accidentul vostru...

 

Sanatate si putere morala, va doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca va consoleaza, pot sa va spun ca sunt sigur ca sunt multi care au invatat greseala din accidentul vostru...

 

Regulile de mers in grup trebuie cunoscute bine bine.

 

In cazul de fata, prima motocicleta trebuia sa semnalizeze manevra, si sa se asigure ca o poate realiza in siguranta.

 

La cea de a doua motocicleta nu sunt sigur cum au stat treburile judecand doar din prisma desenului si textelor scrie: ori nu a respectat distanta, nu a anticipat manevra ...

 

Dar oricum astea sunt pareri care nu prea au valoare acum dupa ce s-a intamplat tragedia.

 

Sanatate maxima e tot ce pot zice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca dupa accident Petre a inceput sa evite in mod inconstient lucruri sau persoane care ii aduceau aminte de lucruri dureroase,se intampla asa cand incerci sa reprimi amintiri neplacute. Banuiesc ca nu i-ar fi usor sa treaca pe la locul accidentului,cred ca evita si sa priveasca spre spitalul unde a fost internat , asa s-ar explica de ce s-a retras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amandoi sunt vinovati, cel din fata ca nu s a asigurat iar cel din spate ca nu a pastrat distanta.Mi se pare urat ca unul sa l evite pe calalalt(chiar daca s-a ajuns la o astfel de operatie).

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai trenurile si tramvaiele au o directie de mers previzibila,asa ca o distanta laterala se impune intotdeauna,mai ales pe 2 roti.Nu ca ar fi fost cazul aici ,dar zic si eu.

Mesaj completat

O intrebare simpla cand circuli in grup ,valabila pt toti;oare m-am facut inteles despre ce doresc sa fac,de ceilalti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai trenurile si tramvaiele au o directie de mers previzibila,asa ca o distanta laterala se impune intotdeauna,mai ales pe 2 roti.Nu ca ar fi fost cazul aici ,dar zic si eu.

Mesaj completat

O intrebare simpla cand circuli in grup ,valabila pt toti;oare m-am facut inteles despre ce doresc sa fac,de ceilalti?

 

Din cate am inteles s-a intamplat cam asa: CLIK cu diferenta ca cel din spate l-a vazut pe primul franand dar i-a inteles gresit intentia de a vira stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am inteles s-a intamplat cam asa: CLIK cu diferenta ca cel din spate l-a vazut pe primul franand dar i-a inteles gresit intentia de a vira stanga.

Crede-ma ca sunt socat.....exact asa s-a intamplat accidentul cu deosebirea ca eu am avut vizibilitate.

In momentul in care Petre a franat eu eram la cca 25-30 m in spatele lui pe aceeasi banda, crezand ca se opreste am intrat in depasirea lui pe contrasens . In timp ce il depaseam (eram deja pe contrasens), mai aveam cativa metri si treceam de el cand acesta a facut stanga si l-am lovit in plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Daca va consoleaza, pot sa va spun ca sunt sigur ca sunt multi care au invatat greseala din accidentul vostru...

 

Sanatate si putere morala, va doresc!

 

:alcy:

 

Salut faptul ca acest topic a venit insotit de o schita a locului accidentului. Numai asa pot si altii sa invete si sa nu mai repete aceleasi greseli.

 

Totusi cred ca mai lipseste ceva:

Regulile de mers in grup trebuie cunoscute bine bine.

 

 

Sanatate maxima e tot ce pot zice

 

Care sunt acele reguli de mers in grup ? Eu de pe youtube am ramas cu o singura amintire "nu se depaseste conducatorul coloanei" Mai exista si alte reguli ?

 

Sanatate tuturor ! Acum ca s-a epuizat ghinionul e clar ca vor veni numa vremuri bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care sunt acele reguli de mers in grup ?

LECTURA PENTRU IARNA, pentru incepatori si pentru cei care simt ca au motociclismul la degetul mic ... nu strica niciodata cate o recapitulare

 

http://www.motociclism.ro/tutoriale/files/

 

Ne vedem cu bine la primavara si cu motocicletele pregatite pentru noul sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care sunt acele reguli de mers in grup ? Eu de pe youtube am ramas cu o singura amintire "nu se depaseste conducatorul coloanei" Mai exista si alte reguli ?

Nu se depaseste DELOC cand mergi in coloana. Ca de-aia e coloana, fiecare sta la locul lui. Oricum, mersul in grup mai mare de 4-5 mie mi se pare riscant. Daca pleaca 10 prieteni impreuna, mai bine sparg gasca in doua, dupa mobre, dupa mancarimea din palma, dupa experienta, dupa ce vor ei. E mult mai sigur in doua grupe de 5 decat intr-una de 10.

(ma refer aici la mersul la drum in grup, nu la coloanele de la parade, marsuri, etc; acolo se merge cu 20 la ora constant si pericolul e infim)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se depaseste DELOC cand mergi in coloana. Ca de-aia e coloana, fiecare sta la locul lui. Oricum, mersul in grup mai mare de 4-5 mie mi se pare riscant. Daca pleaca 10 prieteni impreuna, mai bine sparg gasca in doua, dupa mobre, dupa mancarimea din palma, dupa experienta, dupa ce vor ei. E mult mai sigur in doua grupe de 5 decat intr-una de 10.

(ma refer aici la mersul la drum in grup, nu la coloanele de la parade, marsuri, etc; acolo se merge cu 20 la ora constant si pericolul e infim)

 

Off topic. Adevarat si nu prea. La intrunirea de la Radauti parada a mers vreo 20 km in afara localiatii, pe drum intre localitati cu o viteza de 80 - 100 km/h si au fost o gramada care depaseau de la sfarsitul coloanei pana in fata.

 

On topic. Imi pare rau de cel accidentat, sa speram ca intr'o zi va veti strange mana.

Editat de pomo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic. Adevarat si nu prea. La intrunirea de la Radauti parada a mers vreo 20 km in afara localiatii, pe drum intre localitati cu o viteza de 80 - 100 km/h si au fost o gramada care depaseau de la sfarsitul coloanei pana in fata.

 

On topic. Imi pare rau de cel accidentat, sa speram ca intr'o zi va veti strange mana.

Corect, in afara se poate merge mai tare, dar ramane valabila interdictia depasirii. Adica...asa ar trebui, tot timpul se gasesc "dastepti"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Sincer?Nu prea simt compasiune pentru astfel de cazuri!

 

dude nu zi ca nu stii cu cine te pornesti la drum. eu iti zic ca am mers vreo 100km cu unu in coasta mea la 5 metri la 130-160km/h.

ii dadeam eu ca poate ma mai distantez ..el se tinea dupa mine. o lasam mai moale , doar doar se duce el in fata si ma asez eu la 20-30m in spate, dar nu mi-a iesit asa ca vrand nevrand i-am dat 200 si m-am dus numai sa nu faca ala o manevra si sa ma dea de pamant si pe mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...