Purghy Postat Septembrie 21, 2005 Share Postat Septembrie 21, 2005 La cati km se schimba cauciucurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaicbr Postat Septembrie 21, 2005 Share Postat Septembrie 21, 2005 Cand se tocesc. Sa ai MINIM 1mm adancimea desenului de pe cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Septembrie 21, 2005 Share Postat Septembrie 21, 2005 1 ? stiam 3 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 21, 2005 Share Postat Septembrie 21, 2005 Minim slick Gumele le schimbi cand ai chef sau cand s-a sters profilul pe centrul gumei.Chelie, adica. Daca te interesa nr de km pt un cauciuc, variaza mult in functie de motor/guma/utilizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 21, 2005 Admin Share Postat Septembrie 21, 2005 Daca vrei sa fie ca la carte uita-te la gume,au intre canale niste ridicaturi mici(martori). Cind profilul gumei se toceste pina la acel nivel trebuie sa-l schimbi.Mai poti simti si motocicleta cum se comporta,dar asta tine de experienta. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Septembrie 22, 2005 Autor Share Postat Septembrie 22, 2005 Eu sunt mai tampa asa ca insist. Nu va suparati! Adica trebuie sa masor pe centru, intre ridicaturi si daca am mai putin de 1mm sau 3mm (???) inseamna ca trebuie sa le schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crashmx Postat Septembrie 22, 2005 Share Postat Septembrie 22, 2005 din ce punct de vedere te intereseaza schimbatul???? legal sau cat timp poti merge safe cu motorul????? daca te intereseaza sa fii in regula cand te opreste garcea tre sa ai min 1mm sau 3mm ....nu mai stiu exact dar oricum nu cred ca te va intreba cineva ceva vreodata decat daca vor fi tocite la maxim ceea ce inseamna ca nu prea mai poti merge cu motorul..... daca te intereseaza sa mergi safe trebuie sa schimbi cand simti ca motorul nu mai functioneaza corect dpdv al gumelor....nu mai are aderenta, pe viraje nu mai sta bine, etc..... cu gumele nu e de glumit asa ca ar tre sa le schimbi inainte sa se toceasca fff mult.... exemplu: am pus michelin pilot power( cica cele mai bune gume de strada) pe un zx6r si dupa 6-7 mii de Km sau dus un pic...se vede ca s-au tocit daca te uiti atent.... am intrebat si eu pe cineva cam la cat timp ar tre sa le schimb????? cica 15.000KM cam atat tin gumele astea daca mergi normal , adik fara fara acrobatii pe strada, fara dat pe circuit, etc..... ps: durata unei gume tine de mai multe chestii: tip motor, tip cauciuc, felul cum mergi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 22, 2005 Share Postat Septembrie 22, 2005 (editat) In anglia se pare ca limita pentru moto e 1 mm. In pagina vezi cum arata indicatorul de uzura la masina . http://www.2pass.co.uk/tyres.htm Pt masurat adincimea poti folosi moneda de 50 de bani pe care tocmai am masurat-o : - distanta dintre linia care subliniaza 'BANI' si margine e 2 mm in punctul cel mai departat. - distanta intre coltul lui I (din banI) sau al lui B si marginea monedei e 1 mm. Edit : masuratoarea se face in locul cel mai putin adinc : pe mijloc pentru oameni normali cu cauciucuri corect umflate. Pt cazuri patologice (cauciucuri dezumflate sau cei care merg mai mult de 50% din timp pe curbe), se masoara in lateral, unde e cauciucul cel mai tocit. Editat Septembrie 22, 2005 de mihaip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Septembrie 22, 2005 Autor Share Postat Septembrie 22, 2005 Fir-ar, nu am 50 de bani!!! Normal ca ma intereseaza pentru propria-mi siguranta! Nu imi pasa ce zice nenea garcea. Eu am trecut de 12.000 km si cauciucurile nu au fost schimbate niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crashmx Postat Septembrie 22, 2005 Share Postat Septembrie 22, 2005 Fir-ar, nu am 50 de bani!!! Normal ca ma intereseaza pentru propria-mi siguranta! Nu imi pasa ce zice nenea garcea. Eu am trecut de 12.000 km si cauciucurile nu au fost schimbate niciodata. pai atunci gandeste-te sa le schimbi cat de curand...... iti recomand michelin pilot power..... .... daca te intereseaza suna-ma si vorbim..... 0746326294 sau 0722742101..... eu unul asta recomand..... am folosit si alte gume dar cand am pus michelin s-a schimbat total motorul...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Septembrie 22, 2005 Autor Share Postat Septembrie 22, 2005 Am gasit dimensiunile care imi trebuie la Pneurom: pentru fata: PIRELLI City Demon Front 3/0 - 18 - 47 S 2,420,463 lei sau METZELER Perfect ME 77 3/0 - 18 TL 47 S 2,491,146 lei pentru spate: PIRELLI City Demon 130/90 - 15 - 66 S 3,499,673 lei sau METZELER Perfect ME 77 130/90 - 15 - 66 S 4,185,385 lei Ce sa iau? Pirelli sau Metzler? Ce inseamna TL? La mine in carte scrie asa: FATA: 3.00-18 47P SPATE: 130/90-15M/C 66P Le-am ales bine pe alea din lista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 22, 2005 Share Postat Septembrie 22, 2005 n-ai si tu un prieten sa se ocupe de treburile astea nasoale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 22, 2005 Share Postat Septembrie 22, 2005 TL=Tubeless Tyre http://www.metzelermoto.co.uk/product_info/marking/index.htm Intre Pirelli si Metzler cred ca poti sa iei Pirelli pt simplul motiv ca e mai ieftin. Acum trebuie sa vezi si care sint cu sau fara camera si de care iti trebuie. Metzlet tubeless pe spate se pare ca sint mai scumpe : METZELER Perfect ME 77 130/90 - 15 TL 66 S 4,588,795 lei Pirelli or fi si ele tubeless ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Septembrie 26, 2005 Autor Share Postat Septembrie 26, 2005 toate sunt tubeless... la mine in manual scrie "with tube" Stie cineva daca Metzler sunt mai bune decat Pirelli? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 26, 2005 Admin Share Postat Septembrie 26, 2005 Salut.. Tu ia-ti care sunt mai ieftine.La Virago nu se pune problema ca la un motor de viteza si oricum la chopper o guma noua te tine 30.000 cel putin.Eu am Metzeler pe Vulcan,am facut vreo 12.000 si nu se vede nici o urma de uzura. Bafta multa.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Octombrie 2, 2005 Share Postat Octombrie 2, 2005 Cauciucurile se schimba dupa cum au zis multi de altfel atunci cand profilul lor se sterge. De obicei un cauciuc uzat incepe sa te fure la mers, mai ales pe apa sau nisip si daca nu te mai intelegi cu el atunci il schimbi. De ex. eu am schimbat un cauciuc dupa ce am facut 3 pene pe spate intr-o saptamana, ceea ce mi-a intarit convinderea ca acel cauciuc e uzat si trebuie schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Octombrie 2, 2005 Share Postat Octombrie 2, 2005 toate sunt tubeless... la mine in manual scrie "with tube" Stie cineva daca Metzler sunt mai bune decat Pirelli? Vezi ca la roti cu spite nu merge TL. De fapt sunt niste jante care permit TL cu spite prinse pe lateralul ei,nu pe centru ca la biciclete. A mea are spitele pe centru, nu pot folosi fara camera. Vezi un pic si la a ta, dar eu din cate am vazut nu cred sa poti pune TL. Vezi sa nu iei cauciucurile si apoi sa te uiti la ele in vitrina ! later edit: m-am uitat la poza ta din profil.Nu se vede f clar, dar ai spitele pe centru nu pe marginea jantei. Asta inseamna ca nu poti pune TL, spitele nu etanseaza deci trebuie obligatoriu camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 2, 2005 Share Postat Octombrie 2, 2005 poti pune linistita TL in combinatie cu o camera, nu-i nici un bai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Octombrie 2, 2005 Share Postat Octombrie 2, 2005 corect, stress.... eu ma gandeam la posibilitatea de a fi mai ieftine cauciucele celelalte decat TL, si nu ar merita sa dai mai mult decat poti folosi. A fost o exprimare gresita de a mea, cea cu uitatul in vitrina.... @purghy, ideea e sa nu uiti de camere. Daca pe astea ai mai facut pene , etc...schimba-le si pe ele iarna asta , daca tot faci o intinerire ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nashu' Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 pai atunci gandeste-te sa le schimbi cat de curand...... iti recomand michelin pilot power..... .... daca te intereseaza suna-ma si vorbim..... 0746326294 sau 0722742101..... eu unul asta recomand..... am folosit si alte gume dar cand am pus michelin s-a schimbat total motorul...... Salut, Am si eu nevoie de un sfat: am un Kawasaki ZZR 600 si trebuie sa schimb cauciucul pe spate ca e varza. Cum sunt mai incepator si asta e prima schimbare de anvelopa nu stiu ce sa aleg si mai ales de unde sa-l cumpar ??? Ce marca e mai buna pentru ce am eu nevoie si de unde gasesc la un pret rezonabil ? CRASHMX: unde gasesc un MICHELIN Pilot Power si la ce $ ? (pe spate am 160/60 ZR 17 69W ) Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 help la service printre altele mi-au spus ca trebuie sa schimb si cauciucurile deoarece desi nu sunt tocite, "s-au intarit" in timp din cauza conditiilor atmosferice (foarte cald) este posibil asa ceva sau vor sa ma talhareasca? intr-adevar motocicleta nu prea a fost folosita inainte s-o cumpar si cauciucurile au o vechime mare dar putini kilometri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 Intr-adevar este posibil . Si eu am avut niste cauciucuri atit de tari ca abia le-a scos la masina caci cu levierele nu se putea. Asa ca schimba-le ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 Salut, Am si eu nevoie de un sfat: am un Kawasaki ZZR 600 si trebuie sa schimb cauciucul pe spate ca e varza. Cum sunt mai incepator si asta e prima schimbare de anvelopa nu stiu ce sa aleg si mai ales de unde sa-l cumpar ??? Ce marca e mai buna pentru ce am eu nevoie si de unde gasesc la un pret rezonabil ? CRASHMX: unde gasesc un MICHELIN Pilot Power si la ce $ ? (pe spate am 160/60 ZR 17 69W ) Mersi ! Salut, Intra si tu pe link-ul urmator, si "inregistreaza-te": /index.php?showtopic=29169 Incerc sa strang impreuna informatiile despre zezerici:) De exemplu, am scris si acolo... eu mi-am gasit cauciuc pe fata - (120/60 R17) - in targ la Vitan, second-hand, marca Metzeller, cu o gaura de cui reparata apoi cu 200.000; in rest e super ok (parea nerulat) Am dat 700.000 pe el si cred eu ca merita. S-ar putea sa gasesti si pentru spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.