betzigash Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 hehehe, pus pachetul de tigari in casca in fata barbiei sprijinit pe anti-vantul ala de sub barbie, pus telefonul pe pachet in picioare, pentru mai multa stabilitate tinut telefonul cu buzele in pozitia cimpazeu indragostit, io-te asa works like a charm. haha cred ca e singurul lucru util ce l-am invatat din topicul asta, ba chiar din majoritatea topicelor deschise in ultima vreme la sectiunea accidente... mai ramane sa-mi iau un tel cu camera, ca de filmat de mult vreau si io sa ma filmez, sa ma pun pe iutub si sa dau massuri zilnice cu linku'. buna treaba cu pachetu', nota 10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 cum bre nu era ud pe jos? Dar la cz cand ploua, cum ploua, de jos in sus? hehehe, pus pachetul de tigari in casca in fata barbiei sprijinit pe anti-vantul ala de sub barbie, pus telefonul pe pachet in picioare, pentru mai multa stabilitate tinut telefonul cu buzele in pozitia cimpazeu indragostit, io-te asa works like a charm. Bine, poate iarna asta o sa fac exercitii de tinut telefonul asa, desi mai degraba merg ca pieton sau ca scuterist (blasfemie) in carciuma la Ursu sa ma uit la filme rock sau poate cu motociclisti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 La asta ma gandeam si eu, ca daca-mi sterg muzica eu pot filma macar o ora cu telefonul pe card de 4GB. Bine, nu am un plan clar cum sa tin telefonul ala ca macar cand plec de pe loc trebuie sa folosesc abreiajul... Toate aparatele foto canon au limitare la filmare, maxim 3 min. Asa am si eu card de 1Gb, nu e problema. Filmeaza 3 min, se opreste, apoi tre sa apesi din nou pe rec, iar 3 min, tot asa. @Melciu, normal ca era ud pe jos, asta si spuneam. El m-a intrebat daca am mers cu morcovul, si eu am raspuns, " Nu, (virgula) era ud pe jos", adica, "nu, (nu mergeam cu morcovul), era ud pe jos" Limba romana, aloooo. Azi o sa mai incerc o tura, in alta padure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 @Melciu, normal ca era ud pe jos, asta si spuneam. El m-a intrebat daca am mers cu morcovul, si eu am raspuns, " Nu, (virgula) era ud pe jos", adica, "nu, (nu mergeam cu morcovul), era ud pe jos" Limba romana, aloooo. Azi o sa mai incerc o tura, in alta padure. Deh, si eu acuma. Cand am vazut virgula era mult prea tarziu pentru un edit. Aviz amatorilor de filmat din casca cu telefonul, am uitat un safety feature. Telefonul pe silent fara vibratii. Evident ca prima oara era dat pe "sa-ti sparg timpanele de tare ce e" ca de, eram cu mobra. Not a good idea. Nu ma suna nimeni cu zilele, dar atunci normal ca da.... Si inca o treaba, daca aveti vizor nou si e curat si mai e si lumina afara, merge si cu vizorul inchis ca sa nu bata vantul. Atentie doar la injuraturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Nu, era ud pe jos. Data viitoare o sa asez camera in asa fel incat sa se vada si vitezometrul. Drumul respectiv e plin de petice de smoala si pe alocuri azi erau si pete de noroi naclait, ca faceau ceva lucrari pe marginea drumului. Era o gluma cu trimitere la "altii", nicidecum o critica Eu sunt constient ca nu merg "ca la carte" si ma doare la bascula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 (editat) "acuma nu zic ca toti trebuie (putem?!) sa mergem ca flacaul asta...da' nici asa ca ianachim." Inca nu s-a terminat cu plimbarile . Miercuri am mai facut o tura pana in poiana (pe 4 grade celsius) Editat Noiembrie 14, 2008 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 "acuma nu zic ca toti trebuie (putem?!) sa mergem ca flacaul asta...da' nici asa ca ianachim." In mod cert e circuitul "de casa" si l-ar face la fel si noaptea fara faruri. Nu cred ca e aceeasi situatie...sincer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 In mod cert e circuitul "de casa" si l-ar face la fel si noaptea fara faruri. Nu cred ca e aceeasi situatie...sincer E ca si cum m-as filma mergand pana la Izvorani (la bunicii prietenei mele)... Stiu drumul pana la ultima gropitza si trecere de pietoni... Dar daca ma pui pe vreo curba spre poiana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Am mai filmat azi niste prostii dar nu mi-a iesit nimic calumea. Nu e buna camera mea, si nici nu am cum sa o prind calumea. Cred ca pana la urma o sa o tin in dinti. Rezultatul aici: /index.php?...t&p=1575418 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costigh Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 "acuma nu zic ca toti trebuie (putem?!) sa mergem ca flacaul asta...da' nici asa ca ianachim." Daca tot mi-a aparut plimbarea si pe aici, sa va explic treaba cu "mersul pe motor" influentat de felul in care e montata camera de filmat: 1.Daca montezi camera pe sasiu (in cazul meu chiar sub far) imaginea se inclina exact cat inclini motoru`, de unde si impresia ca am mers foarte sportiv. 2.Daca montezi camera pe casca (cazul lui Ianachim) iti creaza impresia ca iei curbele "ca la ilioara" (dupa cum se exprima cineva intr-un post) pentru ca in curba nimeni (sper) nu inclina si capul decat cel mult cateva grade. 3.in cazul meu camera a fost montata la o inaltime de aprox 60-70 cm iar in cazul lui Ianachim probabil la aprox 1,5 m (in functie de inaltimea pilotului) deci in aceeasi curba si la acelasi grad de inclinare (sa zicem 35 grade) camera mea e la 0.46m fata de pata de contact a anvelopei cu asfaltul iar in cazul celalalt la 0.86m, de unde si impresia ca e foarte mult in interiorul curbei. Deci! Nu mai comentati ca nu se apleaca suficient in curbe sau e prea in interiorul curbei pt. ca este doar o impresie! Pana in poiana brasov am urcat anul asta cam de 6 ori (iar anii trecuti am locuit in Buc) deci lasati comentariile cum ca ala e circuitul meu. Iar apelativul "Flacau" i se potriveste de minune fiului meu. Sper ca nu am deranjat pe nimeni cu postul meu, iar daca am gresit ceva din ceea ce am spus puteti sa ma contraziceti (cu argumente serioase). Respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 (editat) Ianachim, postul tau tine inca steagul sus... Nu oboseste lumea sa posteze! Da' mai bine asa, decat sa dam cu RIP... Editat Noiembrie 16, 2008 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 16, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2008 Daca tot mi-a aparut plimbarea si pe aici, sa va explic treaba cu "mersul pe motor" influentat de felul in care e montata camera de filmat: 1.Daca montezi camera pe sasiu (in cazul meu chiar sub far) imaginea se inclina exact cat inclini motoru`, de unde si impresia ca am mers foarte sportiv. 2.Daca montezi camera pe casca (cazul lui Ianachim) iti creaza impresia ca iei curbele "ca la ilioara" (dupa cum se exprima cineva intr-un post) pentru ca in curba nimeni (sper) nu inclina si capul decat cel mult cateva grade. 3.in cazul meu camera a fost montata la o inaltime de aprox 60-70 cm iar in cazul lui Ianachim probabil la aprox 1,5 m (in functie de inaltimea pilotului) deci in aceeasi curba si la acelasi grad de inclinare (sa zicem 35 grade) camera mea e la 0.46m fata de pata de contact a anvelopei cu asfaltul iar in cazul celalalt la 0.86m, de unde si impresia ca e foarte mult in interiorul curbei. Deci! Nu mai comentati ca nu se apleaca suficient in curbe sau e prea in interiorul curbei pt. ca este doar o impresie! Pana in poiana brasov am urcat anul asta cam de 6 ori (iar anii trecuti am locuit in Buc) deci lasati comentariile cum ca ala e circuitul meu. Iar apelativul "Flacau" i se potriveste de minune fiului meu. Sper ca nu am deranjat pe nimeni cu postul meu, iar daca am gresit ceva din ceea ce am spus puteti sa ma contraziceti (cu argumente serioase). Respect. sal man e o placere sa mai vezi ca unii oameni chiar gandesc ai apreciat aproape bine camera mea e montata chiar la 1.80 pt ca merg pe in gs 1200 si cand stau in sa ajung cu picioarele jos ca si cum as sta in picioare plus ca e montata pe stanga castii si nu pe centru o sa ramaii mirat dra daca citesti cel 32 de pagini o sa gasesti un gogonel care reclama ca el stie cum e cu capul inclinat in curbe asfalt uscat cat mai tine si bafta ps dupa tura am am mai aflat ceva destul de important amortizorul central fata are proble si pierde ulei deci si aici poate fi o cauza minora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator trotinet Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 data viitoare cand vei cadea, sa filmezi si peisajul din jur ca sa nu ne plictisim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 17, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2008 instructiv o singura "chichita" am si eu udatura aia de pe poligon nu se poate compara cu udatura de pe STRADA unde 100& EXISTA PIETRIS, PRAF, PAMANT DE LA BASCULANTE SAU APA LUATA DIN DAMBOVITA FOARTE UNSUROASA DECI REVENIND LA IDEE nu comparati AMKARTUL CU STRADA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Eu zic k mai bine ai experienta in conditii de udatura 'ideala' decat sa nu ai deloc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 Eu zic k mai bine ai experienta in conditii de udatura 'ideala' decat sa nu ai deloc... eu zic sa iesiti cu motoru' si pe frig - cand gumele nu au nici un fel de aderenta si fuge spatele in toate directiile - e interesant si garantat inveti sa mergi preventiv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manuel_ktm Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 instructiv o singura "chichita" am si eu udatura aia de pe poligon nu se poate compara cu udatura de pe STRADA unde 100& EXISTA PIETRIS, PRAF, PAMANT DE LA BASCULANTE SAU APA LUATA DIN DAMBOVITA FOARTE UNSUROASA DECI REVENIND LA IDEE nu comparati AMKARTUL CU STRADA da ai dreptate strada iti ofera orice fel de surprize fata de circuit si nimic nu se compara cu realitatea strazilor de la noi dar tot e ceva sa faci la scoala si asa ceva adica mersul pe ploaie. cand am facut eu scoala acum 4 ani daca nu era frumos afara nu se mai tineau orele in poligon(oricum era singurul loc unde s-a facut scoala, nu stiu cum mai e acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 18, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2008 (editat) eu zic sa iesiti cu motoru' si pe frig - cand gumele nu au nici un fel de aderenta si fuge spatele in toate directiile - e interesant si garantat inveti sa mergi preventiv... gata mestere am iesit si pe frig 3 grade se pune? da am o singura problema nu.mi fuge spatele ce sa fac ? merg repede sa iau niste cursuri de "poponeata fugit" cum da sa fuga cum intra ASC si.mi taie gazul Editat Noiembrie 18, 2008 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 Poti sa te invarti ca titirezul 10 ani pe poligonul ala si sa-ti explice vreo 10 maestrii emeriti ai sportului, sa-ti dea si lucrare de control, pana nu mergi pe strada este egal cu 0. Zero. Eu sunt de parere ca mersul pe motocicleta ca si inotul ca si mersul pe bicicleta, il inveti singur. Tu cu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 Ador mersul pe ploaie Sincer nu ma deranjeaza decat aburirea vizierei si stropii de ploaie de pe viziera, pe o strada intunecata unde vin din sens opus masini cu faza lunga... Si, eventual, ala din fata sa te tina vreo 500m cu morcovul in poponeata cu franele lui (se joaca cu pedala doar sa aprinda stopurile), pana cand pune o frana pana la podea, iar tie iti ajunge fundul motocicletei in dreptul ghidonului! Crezi ca asta te poate invata in poligon??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 am patit si eu aceeasi chestie tot in bulgaria cand treceam muntii, doar ca nu am cazut, m-am ales doar cu transpiratii reci. ideea e ca ei au vopseaua aia alunecoasa si putin in relief. ca si cum a fi un plastic aplicat pe asfalt. ar fi o idee sa invatam cum sa ne dam pe curbe. personal imi e frica si caut sa nu duc mobra, si instinctul meu de conservare, la limita. ceva teorie stiu si la practica ma descurc, dar in conditii mai dure nu as face fata. ianachim, bine ca esti intreg. asta e tot ce conteaza, dupa cum arata mobra crash-ul si protectia de la cilindri si-au scos banii. daca agatza cu crash-ul bordura se indoia puternic, pana la cilindru. daca agatza cu roata bordura as fi tentat sa zic ca pica pe partea stanga a mobrei polemicile sunt cele care nu ajuta la nimic pace! daca tot e extrasezon si stam sa citim, am gasit si un manual de moto. l-a pus aici: http://s6.transfer.ro/storage/ProfMoto-c2257.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 am patit si eu aceeasi chestie tot in bulgaria cand treceam muntii, doar ca nu am cazut, m-am ales doar cu transpiratii reci. ideea e ca ei au vopseaua aia alunecoasa si putin in relief. ca si cum a fi un plastic aplicat pe asfalt. ar fi o idee sa invatam cum sa ne dam pe curbe. personal imi e frica si caut sa nu duc mobra, si instinctul meu de conservare, la limita. ceva teorie stiu si la practica ma descurc, dar in conditii mai dure nu as face fata. ianachim, bine ca esti intreg. asta e tot ce conteaza, dupa cum arata mobra crash-ul si protectia de la cilindri si-au scos banii. daca agatza cu crash-ul bordura se indoia puternic, pana la cilindru. daca agatza cu roata bordura as fi tentat sa zic ca pica pe partea stanga a mobrei polemicile sunt cele care nu ajuta la nimic pace! Stai mai un pic, ca tocmai s-a lasat frigul si mai nimeni nu mai merge cu motorul acum. Adica daca picam toti la pace ca i se poate intampla oricui un pocinog in curba (alunecat pe vopsea sau atins de bordura sau pata de ulei sau asfalt prost sau ce o fi) - inclusiv unuia ca impricinatul care din cate stiu eu are obiceiul sa faca cateva zeci de mii de km pe an de cativa anisori - noi de acum pana la primavara pe ce ne mai certam? Adica pe langa plictiseala gramada mai vrei si sa ingropam un subiect de polemica atat de palpitant unde initiatorul topicului s-a varat singur in gura lupilor de tastatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 de ex am putea sa ne certam organizat la o lectii de condus mobra. cine se ofera sa ne explice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 19, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2008 (editat) eu unul sper sa nu se incheie aici sezonul moto ori in wk end ul asta ori in urmatorul vreau o tura pana in vama veche in fct de cum imi vin noile anvelope si amortizorul fata asa ca pote mai pun un film de pe drumuri o sa am grija de data asta sa scriu mare INTERZIS INCEPATORILOR SI PERSOANELOR SUB 28 DE ANI Editat Noiembrie 19, 2008 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.