god666 Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Cred ca ar ajuta sa spui despre ce motocicleta e vorba. "Aia din poza" nu e suficient. yamaha yzf600r thundercat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Erai relaxat pe motor sau te tineai de ghidon? Eu am patit sa vobleze pe viraj si mi-am dat seama pe urma ca eu de fapt faceam exact cum nu trebuie. Voblaj de la problema mecaninca nu am avut pana acum asa ca nu am nimic de recomandat pe partea asta. desi daca la orice viteza sta fix si numai cand virezi vobleaza, parca e cam dubios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Erai relaxat pe motor sau te tineai de ghidon? Eu am patit sa vobleze pe viraj si mi-am dat seama pe urma ca eu de fapt faceam exact cum nu trebuie.Voblaj de la problema mecaninca nu am avut pana acum asa ca nu am nimic de recomandat pe partea asta. desi daca la orice viteza sta fix si numai cand virezi vobleaza, parca e cam dubios. deci nu merg incordat pe motor. nu consum anumite substante. eram foarte relaxat eu merg pe motorul asta si 350 de km(pentru ca atat am autonomie) fara sa ma dau jos de pe el este o motocicleta care te proteajaza foarte bine la vant(pana la 160 merg dret pe ea) eu am exclus eroare de pilotaj din start. dupa prima curba in care am simtit voblajul m am gandit ca poate am tras mai tare de gaz dar si in urmatoarea la fel a facut... la intoarcere am patit acelasi lucru. tocmai d'asta zic. e foarte dubios ca pana in 120 de km/h sa se comporte normal si peste sa vobleze d'asta m am gandit la echilibratul rotilor(nu le am echilibrat niciodata si il am de 2 ani) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Ai presiunea corecta in cauciucuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 (editat) Ai presiunea corecta in cauciucuri? asta e o intrebare buna la care nu am descoperit inca raspuns am auzit urmatoarele variante 2; 2,2; 2,5 eu am bagat 2,2 ce i drept nu am verificat(de anul trecut de cand am schimbat cauciucul) motocicleta cantereste undeva la vreo 230 de kg(cel putin) deci mai astept niste raspunsuri din partea cunoscatorilor Editat Mai 31, 2010 de god666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 asta e o intrebare buna la care nu am descoperit inca raspunsam auzit urmatoarele variante 2; 2,2; 2,5 eu am bagat 2,2 ce i drept nu am verificat(de anul trecut de cand am schimbat cauciucul) motocicleta cantereste undeva la vreo 230 de kg(cel putin) deci mai astept niste raspunsuri din partea cunoscatorilor Mersul cu presiune incorecta in cauciucuri se numeste tot... "eroare" de pilotaj. Nu exista combinatie de presiune "perfecta", aceasta variaza (rezonabil) functie de compozitie, masurile si forma balonului, calitatea asfaltului, condus sportiv sau croaziera... etc. Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 asta e o intrebare buna la care nu am descoperit inca raspunsam auzit urmatoarele variante 2; 2,2; 2,5 eu am bagat 2,2 ce i drept nu am verificat(de anul trecut de cand am schimbat cauciucul) motocicleta cantereste undeva la vreo 230 de kg(cel putin) deci mai astept niste raspunsuri din partea cunoscatorilor De obicei scrie pe bascula. Nu trebuie fix cat zice acolo,dar daca e prea mica (sa zicem sub 2 kg/cm2) apare instabilitate in timpul virajului. Verifica presiunea (la rece) daca zici ca nu ai verificat de anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Cum adica n-ai verificat presiunea in roti de anul trecut? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 De obicei scrie pe bascula. Nu trebuie fix cat zice acolo,dar daca e prea mica (sa zicem sub 2 kg/cm2) apare instabilitate in timpul virajului. Verifica presiunea (la rece) daca zici ca nu ai verificat de anul trecut. ok mersi frumos o sa vad maine ce reusesc daca nu te contactez poate mi dai mai multe detalii Cum adica n-ai verificat presiunea in roti de anul trecut? )) te pricepi? vrei sa ma ajuti? sau faci doar pe interesantul... tu de cate ori verifici presiunea? pe luna Mesaj completat Mersul cu presiune incorecta in cauciucuri se numeste tot... "eroare" de pilotaj. Nu exista combinatie de presiune "perfecta", aceasta variaza (rezonabil) functie de compozitie, masurile si forma balonului, calitatea asfaltului, condus sportiv sau croaziera... etc. Ride SAfe! omule daca poti sa mi dai un sfat e binevenit daca idiotul de mine intra cu 150 in curba crezi ca am un mers de... croaziera?? vad ca ai fzr1000 cred ca stii foarte bine dimensiunile de la yamaha(la gume) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 (editat) Verific o data pe saptamana si la fiecare iesire la drum lung. Am un dispozitiv electronic de marimea unui breloc cu care fac operatiunea dupa cum ti-am zis. Este folositor si este bine sa faci aceasta operatiune ca sa nu ai neplaceri. Te rog, lasa-mi placerea sa ma amuz cand dau peste astfel de postari Editat Mai 31, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Verific o data pe saptamana si la fiecare iesire la drum lung. Am un dispozitiv electronic de marimea unui breloc cu care fac operatiunea dupa cum ti-am zis. Este folositor si este bine sa faci aceasta operatiune ca sa nu ai neplaceri.Te rog, lasa-mi placerea sa ma amuz cand dau peste astfel de postari ok. multumesc frumos iti las aceasta placere de a te amuza dar crezi ca ar putea fi doar atat? sa fie doar presiunea din pneuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 (editat) Asta cu presiunea in gume sau ulei de furca imbatranit sau amortizor spate pe duca. Si da, si eu verific presiunea cam o data pe saptamana. Editat Mai 31, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Nu stiu de ce va beteti atata capul.... Atata timp cat nu sunt probleme sub 100 Km/h nu vad de ce iti faci griji, iar pe autostrada nu prea ai curbe, acolo unde se poate merge peste 100...... Totusi, poti sa te uiti mai atent la telescoape, si calitatea suprafetei de contact a cauciucului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 (editat) Nu stiu de ce va beteti atata capul.... Atata timp cat nu sunt probleme sub 100 Km/h nu vad de ce iti faci griji, iar pe autostrada nu prea ai curbe, acolo unde se poate merge peste 100......Totusi, poti sa te uiti mai atent la telescoape, si calitatea suprafetei de contact a cauciucului... Unii oameni poate intra si mai tare in curbe de 100 la ora, de ex in diferite viraje se poate intra si cu peste 200 la ora si eventual sa pui si genunchiul jos. Si stai linistit ca se poate merge cam peste tot cu peste 100 la ora fara probleme. Ontopic, presiunea la cauciucuri poate fi intradevar o problema dar si reglajul incorect al suspensiilor care afecteaza f mult ciclistica si capacitatea de aplecare in viraj mai ales la viteza mai mare unde forta centrifuga apasa motocicleta in suspensii ducand la modificarea unghiurilor si ciclisticii, cel mai corect in cazul asta suspensiile se regleaza sa aibe cam aceeasi duritate si revenire altfel iti poate intra in voblaj. Cel mai des din cauza suspensiilor iti intra in voblaj, la iesirea din viraj, atunci cand se schimba centrul de greutate. Presiunea la cauciucuri ar trebui sa o verifici saptamanal sau cel putin la fiecare iesire cand ai de gand sa mergi mai tare. O alta cauza dar f putin probababila ar putea fi ca una dintre roti sa fie strambe si sa aibe o bataie laterala destul de mare incat sa provoace voblajul. Editat Mai 31, 2010 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 ce i drept nu am verificat(de anul trecut de cand am schimbat cauciucul) Man, si la masina verific presiunea mai des, nu mai vorbesc de moto. In orice manual este data ca "pre-ride check"! De anul trecut, lol, pai roata aia a stat asa toata iarna si tu vrei sa aiba presiunea la care ai lasat-o? In plus, nu stiu unde ai gasit tu curba cu asfalt perfect, dar poate fi asfaltul de vina si sa aiba mici valurele, care luate cu motocicleta vertical abia le simti, dar cand esti aplecat schimba cu totul stabilitatea motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 cati km are anvelopa de pe spate ? nu este cam "patrata"? daca da, atunci autostrada e de vina... Asfaltul nu a fost razuit? Daca te dai frecvent cu 200km/h de ce ti se pare ca verficarea lunara a presiunii este prea des ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 (editat) O alta cauza dar f putin probababila ar putea fi ca una dintre roti sa fie strambe si sa aibe o bataie laterala destul de mare incat sa provoace voblajul. eu tind sa cred ca asa e cauza deci nu stie nimeni nici un service in bucuresti care sa faca asta Mesaj completat In plus, nu stiu unde ai gasit tu curba cu asfalt perfect, dar poate fi asfaltul de vina si sa aiba mici valurele, care luate cu motocicleta vertical abia le simti, dar cand esti aplecat schimba cu totul stabilitatea motocicletei. iti arat eu in tara asta cu drumuri atat de proaste niste curbe la care ti vine sa te intorci sa le mai iei odata... si inca odata un exemplu este padurea bogata(pe drumul dintre brasov-sighisoara) de ce nu puteti vb si voi asa cum a facut o bogdis(membru din 2004 cu nici 400 de posturi) Editat Iunie 1, 2010 de god666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 deci nu stie nimeni nici un service in bucuresti care sa faca asta Cred ca sunt o groaza. Ia vezi aici: /index.php?showforum=130 Vezi ca forumul asta are si un buton "Search". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 cati km are anvelopa de pe spate ? nu este cam "patrata"? daca da, atunci autostrada e de vina... stai tu linistit ca la mine nu se patrateste cauciucul(are vreo 8000de km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 okmersi frumos o sa vad maine ce reusesc daca nu te contactez poate mi dai mai multe detalii te pricepi? vrei sa ma ajuti? sau faci doar pe interesantul... tu de cate ori verifici presiunea? pe luna Mesaj completat omule daca poti sa mi dai un sfat e binevenit daca idiotul de mine intra cu 150 in curba crezi ca am un mers de... croaziera?? vad ca ai fzr1000 cred ca stii foarte bine dimensiunile de la yamaha(la gume) Daca "idiotul" de tine intra in curbe cu 150Km/h fara sa stie ce important este sa ai presiunea corecta in cauciucuri... te las pe tine sa ghicesti ce cred eu despre "stilul" tau de mers god666@Yesterday, 08:14PM (... am incercat sa ma aplec mai mult sa nu ma scoata pe sensul opus. voblajul a devenit mai violent (de mentionat ca inca acceleram)...). Daca orgoliul tau poate sa accepte ideea ca poate nu procedezi intocmai bine la abordarea virajelor, mi'as permite sa'ti aduc la cunostinta ca la deschiderea gazului (accelerare), suspensia fata se destinde marind "trail"-ul, motocicleta tinzand sa iasa de pe arcul trasei initiale. Geometria si ciclistica unei motociclete variaza foarte mult datorita elasticitatii suspensiilor functie de folosirea gazului sau a franelor, neadaptarea acestora la conditiile necesare unei anumite situatii fiind reteta perfecta a voblajului. Discutiile pe aceasta tema ar putea face subiectul unei interesante dezbateri... DACA nu ai fi atat de convins ca tu esti un mare artist pe curbe si voblajul pe care il reclami nu implica (si) erori de pilotaj. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strejeav Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 posibil sa fie si un mic joc in bascula spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Daca "idiotul" de tine intra in curbe cu 150Km/h fara sa stie ce important este sa ai presiunea corecta in cauciucuri... te las pe tine sa ghicesti ce cred eu despre "stilul" tau de mers pai idiotul de mine a mai intrat cu 150 in curbe si nu a avut probleme. am avut acum si am scris despre asta gandindu ma ca poate au mai patit o si altii sau poate cineva imi da un sfat(dar vad ca sunt foarte putini aceia care pot sa posteze fara sa critice). ai putea foarte simplu sa spui: "ba esti cam prost... nu e bine ce faci si cum faci. INCEARCA SA FACI ASA:.........." Daca orgoliul tau poate sa accepte ideea ca poate nu procedezi intocmai bine la abordarea virajelor, mi'as permite sa'ti aduc la cunostinta ca la deschiderea gazului (accelerare), suspensia fata se destinde marind "trail"-ul, motocicleta tinzand sa iasa de pe arcul trasei initiale. Geometria si ciclistica unei motociclete variaza foarte mult datorita elasticitatii suspensiilor functie de folosirea gazului sau a franelor, neadaptarea acestora la conditiile necesare unei anumite situatii fiind reteta perfecta a voblajului. orgoliul meu accepta critici dar prefera un sfat/recomandare urcam un deal. trei curbe. stanga, dreapta, stanga(toate la urcare).am inceput urcarea cu 140 si pana in a treia nu am depasit 150(pe urma nu am mai accelerat). CUM AR FI TREBUIT SA FAC? Discutiile pe aceasta tema ar putea face subiectul unei interesante dezbateri... DACA nu ai fi atat de convins ca tu esti un mare artist pe curbe si voblajul pe care il reclami nu implica (si) erori de pilotaj. nu stiu de unde ai tras tu concluzia asta despre mine? sincer te inseli. hai sa facem discutia interesanta ca asa vor mai afla si altii care citesc. bine nteles daca ai ceva de zis si daca doresti sa ti impartasesti experienta. CE CREZI CA AM FACUT SAU UNDE CREZI CA AM GRESIT? Ride Safe! multumesc la fel Mesaj completat posibil sa fie si un mic joc in bascula spate de retinut.. nu stiu cum dracu o sa fac sa verific asta ca nu prea am pe ce sa o ridic deci fratilor va rog frumos care nu aveti nimic de spus sa nu mai postati aiurea omul asta e membru din 2003 si are 100 de posturi. in 10 cuvinte a spus destul. altii aveti mii de posturi si nu ati fost in stare sa spuneti ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Intreb si eu, din pura curiozitate, sau poate mai fac si eu un post: unde mergi tu cu viteze de astea? Altceva: de cand ai inceput topicul asta ai verificat presiunea in roti? Nu inteleg de ce esti asa de ofuscat, afla ca nu e nimeni obligat sa-ti dea raspunsuri tie aici scurte si la obiect, astea sunt parerile date - ia-le asa cum sunt. Pui o intrebare, ti se dau niste raspunsuri, apoi nu esti multumit de ele si crezi ca de fapt are tot ce credeai initial. Daca tot esti asa de sigur ca e roata stramba de ce ne mai stresezi pe aici? Joc la bascula - da, e posibil - dar nu te gandesti ca un joc nu apare peste noapte (sau mai corect peste iarna) cat motocicleta a stat neutilizata? Nu admiti ca ti s-a dezumflat roata dar admiti ca ti-a aparut un joc la bascula.. jiizzz. (mare ti-e gradina..) Si da, daca tot esti asa mare "racer" ar trebui sa stii ca presiunea in pneuri se verifica inainte de fiecare tura mai lunga. Multumesc pentru atentie si scuze ca am postat sa ma aflu in treaba pe topicul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator SEKTU Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Stiu prea bine curbele alea , asfaltul e de cacao. De fapt , de la Ghimpati la Giurgiu , TOT asfaltul e de cacao. Nu ca are gauri , dar are , asa , niste denivelari , nici nu le vezi , dar eu , cu mobra mea de cam 230 kile , la 120 la ora , parca sint cangur , ma deplasez prin salturi.La primul drum , ajuns in Giurgiu , am inceput sa verific amortizoarele , credeam ca mi-am luat teapa cind am cumparat mobra si am pierdut tot uleiul din ele. Pe alte drumuri , chiar mai bombardate , dar fara valuri , nu face asa. Nu face deloc. 150 la ora pe curbele alea , e viteza , nenica. Sau poate sint eu un fricos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Intreb si eu, din pura curiozitate, sau poate mai fac si eu un post: unde mergi tu cu viteze de astea? Altceva: de cand ai inceput topicul asta ai verificat presiunea in roti? Nu inteleg de ce esti asa de ofuscat, afla ca nu e nimeni obligat sa-ti dea raspunsuri tie aici scurte si la obiect, astea sunt parerile date - ia-le asa cum sunt. Pui o intrebare, ti se dau niste raspunsuri, apoi nu esti multumit de ele si crezi ca de fapt are tot ce credeai initial. Daca tot esti asa de sigur ca e roata stramba de ce ne mai stresezi pe aici? Joc la bascula - da, e posibil - dar nu te gandesti ca un joc nu apare peste noapte (sau mai corect peste iarna) cat motocicleta a stat neutilizata? Nu admiti ca ti s-a dezumflat roata dar admiti ca ti-a aparut un joc la bascula.. jiizzz. (mare ti-e gradina..) Si da, daca tot esti asa mare "racer" ar trebui sa stii ca presiunea in pneuri se verifica inainte de fiecare tura mai lunga. Multumesc pentru atentie si scuze ca am postat sa ma aflu in treaba pe topicul tau. -ce viteze mah? spune mi unde e viteza aia pe care o crezi tu exagerata? si eventual ce e asa exagerat? -aici ploua... si la chei am un altfel de breloc... cu care nu pot verifica presiunea -sunt ofuscat pentru ca nu esti in stare sa ti exprimi punctul de vedere fara a critica. daca spui unui om sa nu mai faca cutare lucru, spune i si de ce... altfel nu esti cu nimic mai destept. spune mi tu ce presiune ar trebui sa am in pneuri?? stii? tu nu vezi ca aberezi... ma acuzi ca nu admit unele lucruri... la fel cum ma intrebi unde merg cu vitezele astea care pentru tine par astrnomice... si eu pot sa spun despre tine... "jiizzz" incepi si tu cu "mare racer"?? tu de unde ai tras concluzia asta? nu ai pentru ce sa ti ceri scuze te mai astept daca mai ai vreun sfat BUN pentru mine sau daca ti vine o alta idee Mesaj completat Stiu prea bine curbele alea , asfaltul e de cacao. De fapt , de la Ghimpati la Giurgiu , TOT asfaltul e de cacao. Nu ca are gauri , dar are , asa , niste denivelari , nici nu le vezi , dar eu , cu mobra mea de cam 230 kile , la 120 la ora , parca sint cangur , ma deplasez prin salturi.La primul drum , ajuns in Giurgiu , am inceput sa verific amortizoarele , credeam ca mi-am luat teapa cind am cumparat mobra si am pierdut tot uleiul din ele. Pe alte drumuri , chiar mai bombardate , dar fara valuri , nu face asa. Nu face deloc. 150 la ora pe curbele alea , e viteza , nenica. Sau poate sint eu un fricos. a fost prima data pentru mine cand am facut drumul asta. 150 intr o curba lejera pe care o vezi toata si cu 2 benzi pe sens si nu mai era nimeni pe drum... sincer nu m ar speria... acum depinde si ce motocicleta ai. a mea are 207 la gol. o sa vad cum se comporta pe alt drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.