gn77b Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 cati litri are? daca e cat frigideru', la ce te astepti? e de 45 litri. ma asteptam sa se schimbe ceva la motor din cauza lui dar nu la asta. pina la urma fenomenul e cauzat de aerodinamica (sau lipsa de)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Mai degraba de...schimbarea ei Cauta pe louis unul facut special pentru modelul tau si uita-te la prindericum sunt, eu de acolo cred ca e mai ales ca zici ca are joc...Incearca sa-l mai fixezi cu ceva inca o ranforsare pe undeva vezi daca mai face. Suportul pe care l-ai pus este al case-ului sau era gandit pentru altul? Editat August 19, 2010 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 unul dublu am si eu montat. diferenta este ca eu nu iau mainile de pe ghidon,iar eventualele trepidatii le ignor. explicatia vibratiei ar fi ca topcase se comporta ca o frana, infraneaza motorul. cand accelerezi nu se simte,dar la decelerare se comporta ca o mica parasuta. adica-ti trage spatele in jos si salta milimetric fata. iar cauciucul fata nu ar avea aderenta initiala. asta cred eu ca se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 pune amortizor de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 cel de la vinzare e altul. e strins bine tot insa are ceva joc (2-3 mm) in mecanismul de fixare Monokey. nu sint toate asa? pune-i o foaie de cauciuc sub el ca sa se fixeze mai bine in principiu, fiind departe de centrul de masa, oscilatiile se simt destul de puternic. daca poti baga un sistem de prindere construit pt motoreta ta a.i. sa il pozitionezi cat mai jos si cat mai in fata cu putinta. Daca nu ai un sistem original asigura-te ca prinderea manufacturata de tine nu permite oscilatii. Daca poti sa misti case-ul cu mana e nasol nu cred ca o sa gasesti un alt case care sa fie suficient de profilat erodinamic incat sa nu te afecteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Ce de pareri ... care mai de care ... Multa lume are problema asta pe franare sau in frana de motor, in principal din cauza schimbarii centrului de greutate spre spate (cand pui 12kg in varful coditei la ce te astepti ?), cand merg 2 persoane cu tot cu topcase se mai amelioreaza problema; si totodata din cauza faptului ca nu e aerodinamic. Nu prea are treaba cu jocul in prinderi si alte alea. P.S. Ia din ala de pe Louis "facut" special pt motorul tau ) Editat August 19, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 acelasi lucru si la mine la fz6 fazer. dar doar cand iau mainile de pe ghidon. atunci incepe sa vobleze. destul de neplacuta treaba. chiar ma gandeam si eu de la ce dreaq o fi.topcase-ul e din ala mai mic de 35l cred. ce nu inteleg este ca un preten care avea fz1 fazer cu topcase de 46 l nu se plangea de asa ceva. si eu am aceeasi problema, cu mainile sau cu o mana pe ghidon nu simt nimic, dar daca iau amandoua mainile incepe sa vobleze la mine de pe la 60 in sus se mai aude si un va-va-it (cred ca nu e roata fata foarte bine echilibrata ) si din cauza asta am pus acest voblaj pe seama dezechilibrarii rotii, ......o sa incerc sa merg si fara topcase ( 33 litri) sa vad daca se simte vreo diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 pune-i o foaie de cauciuc sub el ca sa se fixeze mai bine in principiu, fiind departe de centrul de masa, oscilatiile se simt destul de puternic. daca poti baga un sistem de prindere construit pt motoreta ta a.i. sa il pozitionezi cat mai jos si cat mai in fata cu putinta. Daca nu ai un sistem original asigura-te ca prinderea manufacturata de tine nu permite oscilatii. Daca poti sa misti case-ul cu mana e nasol nu cred ca o sa gasesti un alt case care sa fie suficient de profilat erodinamic incat sa nu te afecteze. nu e vorba de jovul la suportul improvizat (care de fapt nu are nici un fel de joc), e vorba de jocul la placa lui originala, cu acele 3 gheare. oricum eu ma indoiesc ca voblajul are legatura cu jocul, pentru ca de miscat topcase-ul nu se misca decit cind e gol si il aud cind/daca troncane. voblajul nu e ingrijorator, mai ales ca nu am obiceiul sa merg fara miini dar tot e un stres, ma gindesc daca odata nu poate sa se amplifice. am citit ca unele topcase-uri vin cu capete de ghidon mai grele pentru a atenua acele oscilatii, poate ar fi o varianta pina-mi iau amortizor de ghidon Ohlins si "topcase special pt. motorul meu" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 nu e vorba de jovul la suportul improvizat (care de fapt nu are nici un fel de joc), e vorba de jocul la placa lui originala, cu acele 3 gheare. oricum eu ma indoiesc ca voblajul are legatura cu jocul, pentru ca de miscat topcase-ul nu se misca decit cind e gol si il aud cind/daca troncane. voblajul nu e ingrijorator, mai ales ca nu am obiceiul sa merg fara miini dar tot e un stres, ma gindesc daca odata nu poate sa se amplifice. am citit ca unele topcase-uri vin cu capete de ghidon mai grele pentru a atenua acele oscilatii, poate ar fi o varianta pina-mi iau amortizor de ghidon Ohlins si "topcase special pt. motorul meu" Jocul ala din tablia lui in cele 3 puncte de prindere e normal.. . Eu cred ca e normal sa-ti modifice aerodinamica si totodata ca esti tu prea sensibil.. Daca pui si bagaje in el dupa aia ce-o sa mai faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Bai, nu ma speriati inainte de marea plecare!!! Tre' sa-mi iau un topcase Monolock de 47 de litri. Sa-mi fac griji? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Bai, nu ma speriati inainte de marea plecare!!! Tre' sa-mi iau un topcase Monolock de 47 de litri. Sa-mi fac griji? eu am mers 1850 km cu el in absolut toate conditiile posibile, drumuri perfecte, drumuri teribile, ploaie torentiala etc si sint intreg. nu e de speriat, e doar ceva nou si pur si simplu ma intrebam care e explicatia si daca a mai patit cineva. ia-ti topcase ca e una din cele mai utile chestii pe care le poti pune pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Acum nu trebuie sa te legi chiar atat de tare de ceea ce am spus. Am spus sa iti iei unul special gandit pentru Banditul tau, doar pentru ca am vazut improvizatii care au dat de furca celor de la ghidon tocmai din acest motiv: erau improvizatii. Eu iti spusesem sa te uiti pe louis sau pe site-ul de la Givi ca sa vezi daca e vreo diferenta intre cum s-ar prinde un case original pentru Bandit si cum vine cel pe care il ai tu si asa sa iti dai seama daca ce ai tu difera atat de mult incat sa duca la acele simptome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 nu e vorba de jovul la suportul improvizat (care de fapt nu are nici un fel de joc), e vorba de jocul la placa lui originala, cu acele 3 gheare. oricum eu ma indoiesc ca voblajul are legatura cu jocul, pentru ca de miscat topcase-ul nu se misca decit cind e gol si il aud cind/daca troncane. voblajul nu e ingrijorator, mai ales ca nu am obiceiul sa merg fara miini dar tot e un stres, ma gindesc daca odata nu poate sa se amplifice. am citit ca unele topcase-uri vin cu capete de ghidon mai grele pentru a atenua acele oscilatii, poate ar fi o varianta pina-mi iau amortizor de ghidon Ohlins si "topcase special pt. motorul meu" cu topcase (am uitat marca, l-am dat jos si l-am si vandut) special pentru rsv, care are amortizor de ghidon din fabrica pe la 170-180 se simteau niste oscilatii stanga-dreapta. nu neaparat ghidonul cat toata motocicleta. cam... 10-15 cm in lateral, eu mergand drept. dupa aia m-am uitat in carticica lui si scria ca e garantat sa nu faca astfel de probleme pana la 160 la ora. si e carenata... nu cred ca e cazul sa-ti faci probleme. asta e, are aerodinamica unei caramizi acel topcase! ce e ciudat in schimb e ca acum am niste coburi (de chopper ) cu care am mers si cu 280 si nu am simtit nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 La 280 la ora oricum nu mai simti nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Salut Calin , sa-mi dau si eu cu parerea , doar de la mine l'ai luat . Majoritatea topcase-urilor au specificatie din fabrica ca sunt " safe" pana la 120 km/h . sub viteza asta nici nu ar trebuii sa-l simti ca este pe moto . In cazul tau vezi prinderile suportului de moto. M'am plimbat 2 ani cu topcase-ul pe Bandit si la mers constant cu 160 si e OK daca prinderile sunt OK . Mergi linistit in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Bai, nu ma speriati inainte de marea plecare!!! Tre' sa-mi iau un topcase Monolock de 47 de litri. Sa-mi fac griji? La camila ta cu ghidon de un metru nu se pune problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 (editat) Am facut ieri un drum de 270 de km cu top cas, si am observat ca, cel putin la mine, vibreaza mai mult pe la 60, indiferent daca sunt pe accelerare sau franare, pur si simplu la viteza aia face el figura la mine, presupun ca e cumva determinata de viteza cat si de turatia/vibratiile produse de motor ... Am sa incerc sa imi montez niste capete de ghidon mai grele sa vad ce se intampla ... P.S. Sunt Thunderbyte. Editat August 21, 2010 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 (editat) oare astia au genti si topcaseuri facute special pt. motoarele lor ? se pare ca doar ''riderii'' nostrii au probleme de genu, am patit sa merg cu cativa la drum pe sportive si sa nu-si ia nici macar un rucsacel, ca le strica aerodinamica si balarii din astea, sunteti patetici poza cu sv-ul inclinat pe curba este cu dedicatie pt. un tovaras cu motor identic caruia ii car eu bagajele ca il trage in curbe si nush ce plua mea ii mai face, invatati dracu sa mergeti pe motoare n00bilor Editat August 21, 2010 de reltih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 (editat) cind mergeam cu rucascu' legat cu coarde elastice de codita nu simteam nimic si-am mers si cu 200, deci nu ma mir de cei din poze. nu e cazul de facut din tintar armasar, pur si simplu vroiam sa stiu daca a mai patit cineva fenomenul si care ar fi explicatia. Editat August 21, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 daca pui un rucsac la fel de mare sau o geanta la fel de mare ca un topcase, nu vad de ce ar fi vreo diferenta, iar eu nu zic ca nu-ti modifica aerodinamica si manevrabilitatea, ci pur si simplu ca este normal si nu inteleg de ce faceti voi din tantar armasar, pana si la masini daca legi ceva sus pe portbagaj si o incarci se simte, dar sa te ingrijorezi din asta si sa aberati cu genti speciale, care apropo nu exista, decat cele de la producatorul mobrei, e o mare tampenie, si eu cand incarc, mobra le asez cum imi vine, si ma trezesc ca sunt mai greu pe o parte, si daca iau mana de pe ghidon se duce unde vrea ea, este absolut normal, ce facem acu, nu mai plecam la drum ? nu mai luam bagaje ? o sa te obisnuiesti ! daca nu ai mers regulat cu bagaje sau topcaseuri, este doar o chestie de obisnuinta, fa 2 drumuri mai lungi si sa vezi ca nu mai simti nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 (editat) vad ca tu esti cel care face din tintar armasar. sincer sint curios daca ai simtit vreodata pe pielea ta ce inseamna un voblaj adevarat, din ala la care ti se misca ghidonul stinga dreapta vreo 15-20 cm si simti ca pur si simplu nu mai ai cum sa controlezi motorul (nu-mi veniti cu teoria ca dai gaz si nu mai stiu ce, ca se intimpla mult prea repede si e destul de zdruncinator la propriu si la figurat pentru ca un amator sa poata face ceva). din pacate eu am simtit si dupa mine e una din cele mai naspa chestii care se pot intimpla pe motor. pe principiul "las' ca merge si-asa" putem sa lasam si cauciucurile complet dezumflate ca na, "daca e sa cazi, tot cazi". Editat August 21, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 Mda...ca de obicei pana nu sare vreunul sa strice cate o discutie nu am mai fi pe mociclism.RO. Daca nu ar mai exista jigniri nu am mai fi pe un forum romanesc ci normal, pe unul din lumea civilizata right?! Frate decat sa va enervati ca vai ce prosti sunt ei aia care nu stie sa merge cu coburi...mai bine le-ati explica cum sa prinda coburii sau cum sa aseze lucrurile in ei. Dar daca si voi astia dejteptzii mergeti care cum apucati ce va mai bagati in seama??? A stiu, sa vada lumea cat sunteti voi de pregatiti si de instruiti! HALAL!!! @Calin: si mie mi s-a parut ciudat cu coburul la inceput. Incearca varianta plin si varinata gol/ cu sau fara pasager sa vezi daca mai face asa. Incearca si o alta setare a suspensiilor, poate fi si de acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 prin manualele de intretinere ale motocicletelor am vazut deseori ca se mentiona ca in cazul montarii unui topcase ( +- pasager ) sa nu se depaseasca viteza de 130 km\h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 (editat) bai omule, este altceva un voblaj de care zici tu, sa-ti fuga ghidonu' juma de metru si alta e sa simti niste turbulente si niste mici vibratii din cauza aerodinamicii, atat am incercat sa-ti explic, daca aveai voblaj de care zici tu, as fi tacut din gura, pune o poza te rog cu utilaju' si topcaseul montat si iti pot da o parere mai la obiect. iar tu draga mea super membra ai dat-o in bara cu topcaseurile tale dedicate si cred ca ar trebui sa te duci sa dai sfaturi pe topicul de sarmale, intra te rog pe siteul givi si arata-mi ce altceva in afara de suporti, parbrize si crashbaruri, gasesti dedicat pt. un tip de motor, cutia e cutie, merge pe toti suportii, ca vrei de 56 de litri sau de 10 litri este la alegerea ta! daca tu chiar ai impresia ca topcaseurile de hayabusa sunt puse in tunelul de vant, sau ca givi sau alti producatori de cutii le creeaza in vreun anume fel pt fiecare tip de mobra, ai mari probleme la mansarda sau chiar nu stii despre ce vorbesti, in ambele cazuri e nasol, urat, naspa, adica vorbesti sa nu adormi si esti doar o gospodina ! Mesaj completat am uitat-o pe aia cu instruitii si pregatii, BINE CA ESTI TU acu' pot sa te ating ? Editat August 21, 2010 de reltih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 reltih, acele "turbulente si niste mici vibratii din cauza aerodinamicii" se pot transforma intr-un voblaj de toata frumusetea, este suficienta o groapa mai deosebita sau un vanticel din lateral. Am patit in BG, pe la 250, dar eram pe un motor cu amortizor de ghidon, care si-a facut treaba. Geanta de textil pe codita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.