Sari la conținut

Minsk


csman
 Share

Postări Recomandate

tocmai mi-am luat un minsk de vreo 1 saptamana , dar am urmatoarea problema : ma streseaza claxonu original ... rad si curcile de mine :P cand claxonez ... asa ca va intreb pe voi ce claxon as putea sa pun sa se auda mai de doamne ajuta ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu prea ai ce sa-i faci.Asa-s toate, am avut si eu si tot asa facea.Magnetoul de minsk nu genereaza suficient curent pt a "pune in miscare" un claxon mai de doamne-ajuta!

 

naspa da tre sa existe ceva ... nu pot sa cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate rezolvi din surubul de reglaj... este pe spatele claxonului, reglezi cu motorul pornit desigur: misti un pic la stanga, claxonezi, daca nu iti place dai mai la dreapta (sau mai la stanga) in functie de cum se aude (mai intrerupt, mai subtire, etc), iar claxonezi, si tot asa!

Daca nu, incearca un claxon de auto.

Spor la treaba! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate rezolvi din surubul de reglaj... este pe spatele claxonului, reglezi cu motorul pornit desigur: misti un pic la stanga, claxonezi, daca nu iti place dai mai la dreapta (sau mai la stanga) in functie de cum se aude (mai intrerupt, mai subtire, etc), iar claxonezi, si tot asa!

Daca nu, incearca un claxon de auto.

Spor la treaba! :P

 

pai si la ce claxon auto te referi ... de dacie cica nu merge ... zi-mi exact ce claxon tre sa caut daca stii

Editat de csman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

tu n-ai ma nici surub de reglare! :P claxon de masina nu merge ca ala e pt.curent alternativ si tu ai continuu acolo! daca tot vrei claxon (nush la ce dreq iti trebuie) ia-ti unu' de masina si o baterie cu gel pe care o ascunzi intr-o cutie si gata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu n-ai ma nici surub de reglare! :banana: claxon de masina nu merge ca ala e pt.curent alternativ si tu ai continuu acolo! daca tot vrei claxon (nush la ce dreq iti trebuie) ia-ti unu' de masina si o baterie cu gel pe care o ascunzi intr-o cutie si gata!

 

bai nu te lua dupa asta ma!

cumparati un tub de oxigen, o goarna de locomotiva si una de TIR instaleazale pe motor si dupa aia cand claxonexi o sa fie foarte misto :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba tu n-ai de vandut fiare de calcat si masini de spalat? :D iar stai pe net la munca... bravo ma! vino dreq mai repede acasa ca mi-e foame!

 

:P :banana: :banana: :crack: :blink: :huh: :) :D :D :D :D

 

 

 

 

tocmai mi-am luat un minsk de vreo 1 saptamana , dar am urmatoarea problema : ma streseaza claxonu original ... rad si curcile de mine :D cand claxonez ... asa ca va intreb pe voi ce claxon as putea sa pun sa se auda mai de doamne ajuta ....

 

lt.navarro are aceeasi problema. intreaba-l si pe el, poate a revolvat ceva.

Editat de frankenstein
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nup, n-am rezolvat-o! :blady: dar EXACT la varianta baterie mica pe care sa o ascund in cutia laterala stanga - care -e goala- si un claxon normal , m-am gandit si io. Si sa mai pun bateria pe redresor asa... din gand in gand.

Si varianta cu goarna si tubu de aer comprimat e buna... da unde dreq gasesc?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum o fi la Minsk, dar la toate motocicletele care mi-au trecut prin curte (unele au mai si murit pe-acolo :P :banana:) aveam surub de reglaj pe spatele claxonului!

Si la Nipru aveam claxon de Dacie, numai ca Niprul are alternator k lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebe modoficata si goarna.. sau o goarna de camion, cu o adaptare pt canistra de aer comprimat, daca e nevoie. Alfel, claxonatul, nu va crede decat ca e prin zona un tuiciuriu de campie pitic si microbist. Prefer claxonul de "tir" -zis popular, AUTOTREN - mai corect, pentru cazul in care vreau sa "sperii" pe unu. Claxonul de masina e cel mai bun pentru cazul in care mai sunt intreg daca mi-a luat unu fatza ca sa-i zic pe "tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit" ceva dulce de "biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip" ma-sii. Ca turam motoru sa se auda claxonu dupa un caz ca asta si a sarit vita ca arsa, gata gata sa iasa din masina, ca "de ce-l claxonez", dar de cele mai multe ori ii apuca rasu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine e sa pui in locul bateriei o punte redresoare ( transforma curentul alternativ in curent continuu ) si apoi orice tip de claxon.

Ar trebui o punte cam de 50V si 5A, costa pina in 50.000

La carpatiul meu daca aprind farul si claxonez nu mai tine motorul la relanti :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu aceeasi problema cu Mobra. La magnetoul meu, bobina pentru far si claxon este modificata pentru 12V si claxonul de mobra este de 6V. Saracul abia guita si el ceva, am incercat sa-l reglez, dar numai cu motorul la relanti suna si el normal, daca e turat, gata, moare. Era sa-l ard de tot.

 

Asa ca m-am gandit sa pun un claxon de Dacie. Dar nu stiu sigur ceva.

 

Claxonul de DACIA este alimentat la curent alternativ sau la curent continuu ???? :P

 

Mie imi trebuie pe curent alternativ.

 

(Dupa mintea mea ar trebui sa fie pe curent alternativ ca sa poata functiona) (are o bobina care face o lamela sa vibreze nu??) (in CC ce draku vibreaza???)

 

:banana: Peste tot unde am intrebat de asta (magazine cu vanzatori retardati) nu stiau sa-mi raspunda!!!!!!!!! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hombre, peste tot se foloseste curent continuu. De aia ai + si - (care de obicei se pune la sasiu). Din acelasi motiv, la instalatiile electrice auto/moto, adica mai toate, care au generator se foloseste puntea redresoare, care transforma c.a. in c.c. AC/DC :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot cel mai bine o baterie cu gel si un claxon ... dc sa ne complicam cu punti redresoare si alte lucruri ... si la mine daca pun un claxon mai puternic cu punte de redresare ... nu cred ca imi mai merge nimic ... dar tot nu am aflat CAT TINE O BATERIE CU GEL SI CAM CAT AJUNGE !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hombre, peste tot se foloseste curent continuu. De aia ai + si - (care de obicei se pune la sasiu). Din acelasi motiv, la instalatiile electrice auto/moto, adica mai toate, care au generator se foloseste puntea redresoare, care transforma c.a. in c.c. AC/DC :crack:

 

Vai, nu ma-nnebuni !!! Ce descoperire !!!! Nici nu stiam asta! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Afla ca la Mobra nu exista absolut nimic care sa functioneze in CC. Totul este in CA. Nu are punte redresoare. Si daca Dacia (ca exemplu) are punte redresoare asta duce automat la concluzia ca toate echipamentele de pe ea functioneaza in CC ????.

 

Intr-un circuit in care exista si CC si CA masa (-) este comuna, dar pentru circuitul de CA acest minus nu are nici o semnificatie. (e ca si cum ai spune ca priza de acasa 220V/50Hz CA are plus sau minus !!!) :P :banana: :banana: )

 

In curent alternativ (sau tensiune alternativa) nu exista notiunea de + sau - !!!!

 

De exemplu la Mobra una din borne este legata la sasiu, dar asta nu inseamna ca este - (minus) in nici un caz. Putea foarte bine sa fie si cealalta. (da' n-are rost sa tin un curs de electrotehnica aici)

 

Eu am intrebat cum se alimenteaza claxonul de Dacia, in CC sau in CA. Ce-i asa de complicat? Si nu stiu pentru ca nu am avut niciodata dacie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fie cum spui tu atunci. Gindeste-te insa ca sunt auto/moto mai vechi care folosesc ca generator de curent dinamul, care scoate direct c.c. De aia nu au punte redresoare...

Ma rog, n-ai decit sa pui claxonul la c.a. Poate o sa faca ca o sirena de pompieri :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No offense man. Am sa mai citesc si eu. Am acasa niste carti vechi de auto lasate mostenire si am sa ma uit in scheme pe-acolo.

 

Daca se alimenteaza in CC ii pun un redresor inainte si rezolv problema. Da cred ca o sa moara faru' cand am sa claxonez. Chestia e ca nu vreau sa dau bani aiurea pe un claxon auto si sa nu-l folosesc la nimic.

 

Bafta! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

claxonu la dacie are masa si +.Cel mai indicat la minsk in situatia data e sa-i pui punte si claxon din targ/dezmembrari si nu te costa mult.O baterie cu gel e peste 500 mii plus ca o sa tragi fire aiurea pe acolo,iar bateria trebe invelita bine in carpe,spuma,ceva ca sa nu sa rupa elementii in ea,si nu cred ca ai loc unde s-o bagi :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

@Belbody claxonul de dacie dupa parerea mea e pe CC atata timp cat il iei si il legi cu doua fire la baterie si merge.... la fel si unu de scuter... cu unu de comunista nu am incercat

dar va spun ca la scuter daca nu ai baterie tot ca ratza face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...