remu1 Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 August 2008 . Plecare din Constanta in jurul orei 10. Intrat in Bulgaria pe la 11 . Seara la 21 erau in Orestiada (Grecia) . Dupa aceasta au vizitat toata peninsula Halkidiki pe contur . Tot drumul in total 3200 km. 10 zile . Si toate astea pe un enduro de 350 , doua persoane , plus bagaje suficiente . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 August 2008 . Plecare din Constanta in jurul orei 10. Intrat in Bulgaria pe la 11 . Seara la 21 erau in Orestiada (Grecia) . Dupa aceasta au vizitat toata peninsula Halkidiki pe contur . Tot drumul in total 3200 km. 10 zile . Si toate astea pe un enduro de 350 , doua persoane , plus bagaje suficiente . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 August 2008 . Plecare din Constanta in jurul orei 10. Intrat in Bulgaria pe la 11 . Seara la 21 erau in Orestiada (Grecia) . Dupa aceasta au vizitat toata peninsula Halkidiki pe contur . Tot drumul in total 3200 km. 10 zile . Si toate astea pe un enduro de 350 , doua persoane , plus bagaje suficiente . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 August 2008 . Plecare din Constanta in jurul orei 10. Intrat in Bulgaria pe la 11 . Seara la 21 erau in Orestiada (Grecia) . Dupa aceasta au vizitat toata peninsula Halkidiki pe contur . Tot drumul in total 3200 km. 10 zile . Si toate astea pe un enduro de 350 , doua persoane , plus bagaje suficiente . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 August 2008 . Plecare din Constanta in jurul orei 10. Intrat in Bulgaria pe la 11 . Seara la 21 erau in Orestiada (Grecia) . Dupa aceasta au vizitat toata peninsula Halkidiki pe contur . Tot drumul in total 3200 km. 10 zile . Si toate astea pe un enduro de 350 , doua persoane , plus bagaje suficiente . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 August 2008 . Plecare din Constanta in jurul orei 10. Intrat in Bulgaria pe la 11 . Seara la 21 erau in Orestiada (Grecia) . Dupa aceasta au vizitat toata peninsula Halkidiki pe contur . Tot drumul in total 3200 km. 10 zile . Si toate astea pe un enduro de 350 , doua persoane , plus bagaje suficiente . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 August 2008 . Plecare din Constanta in jurul orei 10. Intrat in Bulgaria pe la 11 . Seara la 21 erau in Orestiada (Grecia) . Dupa aceasta au vizitat toata peninsula Halkidiki pe contur . Tot drumul in total 3200 km. 10 zile . Si toate astea pe un enduro de 350 , doua persoane , plus bagaje suficiente . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 August 2008 . Plecare din Constanta in jurul orei 10. Intrat in Bulgaria pe la 11 . Seara la 21 erau in Orestiada (Grecia) . Dupa aceasta au vizitat toata peninsula Halkidiki pe contur . Tot drumul in total 3200 km. 10 zile . Si toate astea pe un enduro de 350 , doua persoane , plus bagaje suficiente . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 August 2008 . Plecare din Constanta in jurul orei 10. Intrat in Bulgaria pe la 11 . Seara la 21 erau in Orestiada (Grecia) . Dupa aceasta au vizitat toata peninsula Halkidiki pe contur . Tot drumul in total 3200 km. 10 zile . Si toate astea pe un enduro de 350 , doua persoane , plus bagaje suficiente . Ma scuzati de atitea posturi in plus dar cred ca a fost o problema tehnica a sistemului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Salut tuturor. Sunt nou in grupul F 650. Sambata ma duc sa imi achizitionez unul rosu si frumos in stare buna (sper). Daca imi puteti trimite si mie un manual pt F 650 din 1996, as fi recunoscator. Nu mai am rabdare pana sambata. Cred ca ma imbat si ma culc pana sambata dimineata sa treaca vremea. Multumesc inca o data pt cine se ofera si bine-nteles cu berea/vinul/alcool whateve' de rigoare il cinstesc. Numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius13 Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 felicitari pentru alegerea facuta si pentru faptul ca ai avut curaj sa-ti ie-i carnet moto (si eu tot din iulie).Respect! Multumesc frumos! Te felicit si eu pentru carnet moto si iti doresc drumuri lungi cu soare! ce e frumos de vazut pe acolo prin zona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 (editat) ... Editat Octombrie 24, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 (editat) ... post triplu, sorry Editat Octombrie 24, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 Sa moara masa ce ploua afara si eu tre sa plec acasa la 23.00 calare pe mobra.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiru_seb69 Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 VA SALUT PE TOTI, sunt Sebastian ,din Bacau,am si eu o APRILIA PEGASO 650 DIN 96,si am mici probleme cu bendixul.Am desfacut-o,dar nu reusesc sub nici o forma sa dau fulia jos,am facut o presa ,care a iesit f bine,dar cu tot efortul meu nu reusesc.DATI-MI o sugestie ,va rog. Unde pot gasi acea piesa pe care tr. sa o inlocuiesc(bendixul),si care este pretul ei?MULTUMESC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 /index.php?showtopic=80133 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...991-146492.html PS: ....nu e opera mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 Bach,ai gresit topicul.Asta e de fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s1r1nx Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 vezi discutia aicihttp ://www.transalp.ro/forum/viewtopic.php...;sk=t&sd=a multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 iata si unde postasem eu. se vede ca mosuu... tot mos e ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 pt k e mai compresat,alt avans la aprindere ,ambielajul "para"(usurat) nu k la 800 'normale' ...adictelea falcile ambielajului sunt rotunde exact ca la mz,ij..etc....si 800 are tot 2 balansieri dispusi aprox k la 650....trepideaza la ture mici dar la ture mari e cel mai sef pe cind la 800 e pe dos la ture mari face urit....750-u' e cel mai reusit,nervos k 650-u si finutz k 800-tele. fb dl Manuel, uite as mai invata lumea,care este treaba cu vibratu si cu datu cu parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 pt k e mai compresat,alt avans la aprindere ,ambielajul "para"(usurat) nu k la 800 'normale' ...adictelea falcile ambielajului sunt rotunde exact ca la mz,ij..etc....si 800 are tot 2 balansieri dispusi aprox k la 650....trepideaza la ture mici dar la ture mari e cel mai sef pe cind la 800 e pe dos la ture mari face urit....750-u' e cel mai reusit,nervos k 650-u si finutz k 800-tele. fb dl Manuel, uite as mai invata lumea,care este treaba cu vibratu si cu datu cu parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 pt k e mai compresat,alt avans la aprindere ,ambielajul "para"(usurat) nu k la 800 'normale' ...adictelea falcile ambielajului sunt rotunde exact ca la mz,ij..etc....si 800 are tot 2 balansieri dispusi aprox k la 650....trepideaza la ture mici dar la ture mari e cel mai sef pe cind la 800 e pe dos la ture mari face urit....750-u' e cel mai reusit,nervos k 650-u si finutz k 800-tele. fb dl Manuel, uite as mai invata lumea,care este treaba cu vibratu si cu datu cu parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 pt k e mai compresat,alt avans la aprindere ,ambielajul "para"(usurat) nu k la 800 'normale' ...adictelea falcile ambielajului sunt rotunde exact ca la mz,ij..etc....si 800 are tot 2 balansieri dispusi aprox k la 650....trepideaza la ture mici dar la ture mari e cel mai sef pe cind la 800 e pe dos la ture mari face urit....750-u' e cel mai reusit,nervos k 650-u si finutz k 800-tele. fb dl Manuel, uite as mai invata lumea,care este treaba cu vibratu si cu datu cu parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Scoti saua si te uiti in dreapta, cam acolo unde stai cu oolele . Ai sa vezi o cutiuta neagra cu ampearjele sigurantelor trecute pe capac. Apesi pe clemele laterale, tragi capacul afara si... voila! Bafta! Mersi frumos RobbieB. Cred ca la mine cutiuta aia e argintie, adika metalica asa, ca defapt aia e si singura cutiuta de sub sa, am crezut ca e computerul ala...ok. Si inca ceva, am deschis capacul de la rezervorul de ulei si e ok uleiul, ca desi m-am uitat cum se verifica uleiul, in ochiul ala rotund n-am reusit sa vad nimic, desi am ridicat-o pe cricul central pe loc drept si m-am uitat si cu lanterna...cum vezi de e ok uleiul in martorul ala din fata de la ghidon? ca eu nu m-am prins...am masina de 9 ani da martorul ala de ulei m-a dat pe spate la logica... Si ai idee cam pe unde as gasi niste oglinzi ok cu tot cu suport pt GS urile noastre...? neamtu e destept la tehnica, mai putin la filetul ala din bachelita sau ce mama masii e, de la oglinda, la care mi s-a mancat filetul si acum, imi sta bleaga oglinda...asa am cumparat motorul... Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.