Sari la conținut

AM SCAPAT PE ARATURA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am mers cu DR big si stiu cum e. monocilindru nu e confortabil la drum lung. nu are plaja lunga de turatii si trebuie sa mesteci f. des in cutie. devine suparator la un mom. dat

asta cu 1 cilindru=mai putine probleme...cat stai sa repari la mobra? in fiecare zi?

@cristi mic: la ST uit de fiecare data in ce viteza sunt (deobicei in a 5-a la 50 km/ora :lol: ) si trage a dracu' de la 2000 ture cu pasager si bagaje.

ce vrei mai mult? de la 50km pana la 170km/h. uiti ca mai ai cutie de viteze

consum mediu: 6l% cu pasager si bagaje, mers intre forestiere si 150km/h pe sosea

cu Africa nu m-am dat asa ca nu am nici o parere, decat ca e mai scumpa cu aprox 1000 de euro fata de ST la acelasi an de fabricatie.

buahahahahahahahaha....SUPERTENERE hau ........e mai castoaca de o mie de ori decit africa lu' honda.... :rock: :D :bounce: :( :P :smoke:sau mai bine zi-ne pe unde se afla supertenereul la 1800 de euri ca au si altii nevoie de scule bune

Editat de jenifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-un final dispun de intregul monetar si acced la un motor mare si polivalent...

deilema mea... africa twin, super tenere sau dr big?

scopu motorului: multi multi km, biciuire zi de zi, asfalt, drumuri forestiere si poteci usoare.

...rog pareri!

 

potecile le poti uita la categoria asta..

in rest ii foarte simplu Africa Twin ii pe primul loc, la distanta astronomica de restul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Africa Twin. In primul rand pt ca are greutate comparabila cu DR BIG dar este V2. Supertenere este mai greu.

Apoi, s-a produs mult mai mult timp decat celelalte 2, astfel incat este mai usor sa gasesti piese pt ea.

 

si in ultimul rand: din aia am eu :bounce:

 

h a .....

nu-mi vine sa cred

AT meu are numarul CJ75BUL al tau are tot BUL????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca ai tu sau de ce?

ca performante fizice, cp si nm, se pare ca st-ul bate...

ST-ul poate castiga o lupta, doua... dat AT-ul castiga razboiul. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

macicasan, ia-ti st si incheie povestea..........................................................dac-o iei cu 1800 si arata super , ce rost are sa dai pe africa nu stiu cit in plus...........mi-a povestit un prieten [rabinu'] o chestie- era pe autostrada , el cu un bandit si un nene [ mi se pare ca doctorul , cu st]si ii jenau unii cu niste masini , nu mai stiu foarte bine cum stateau lucrurile , el cu banditul a trebuit sa retrogradeze ceva trepte ca sa iasa din incurcatura , si e 4 in linie frate , dar doctorul , doar a bagat mina in gaz si s-a dus...........

 

 

doctorul....NFLT-ul? :bounce: :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a iesit din topicul acesta o mizerie.

care mai de care da cu penele p-afara vis-a-vis de "scula" pe care o are sau pe care a avut-o.

omu' a vrut o parere, insa ... cam subtirele reply-urile strict la obiect.

uite asa e romanu' pana nu moare si capra vecinului nu se linisteste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca fazele astea cu viteza sint neesentiale la genul asta de moto. E adevarat ca se poate, dar nu asta e scopul lor. Eu de exemplu am cauciucuri enduro (Metz Karoo T) limitate la 160km/h (indice de viteza Q). Cred ca aici e vorba de fiabilitate si de capacitatea de a merge pe orice drum, iar la capitolul asta (cu riscul de prelungi disputa) ST e mai buna: cursa mai lunga la suspensii si o grada la sol uriasa.

oricum e mai buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia asta se intampla cand conectorii bateriei sunt nestransi, sau corodati. Curata-i bine, unge-i cu un pic de vaselina, sa nu mai oxideze si strange-i la loc. Depunerea albicioasa de pe bornele bateriei se curata cu o carpa inmuiata in apa. Eventual, ca sa fi sigur, masoara cu un multimetru bateria in timp ce misti conectorii, daca apar intreruperi inseamna ca bateria e de vina.

 

Ca sa nu se mai desfaca din cauza vibratiilor poti sa pui saibe grover, mare inventie.

 

 

 

In loc de vaselina folositi miere de albine.

Garantat 100% ca nu mai oxideaza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu lasati bre topicul asta pentru tehnice? Fac crampe la retina de cate ori intru aici degeaba.................

 

Nu-s crampe! Ti se zbate ochiul...

Asa se intampla cand vei vedea curand pe cineva cunoscut, la tura urmatoare! :cheers: Stai numa' sa-mi iau mobra de la "prietenii" de la Bavaria... :banana:

:blbl: :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scurt pe doi......Cine mai are???

 

Cum sta cu consumul?

Manual in engleza????(am in germana si... :rolleyes: ...)

Pentru inceput cam atata.

 

 

Asta a scris initiatorul topicului. Mie mi se pare o invitatie la tehnic. Dar nu, aici trebuie sa povestim si cu s-a f.u.t.u.t vecina de la 5 care are si ea un BMW.

Am mai spus acum ceva vreme. Cand vad ca s-a mai scris ceva aici intru in speranta ca voi invata din experienta altora, adica sa vad problemele si rezolvarile problemelor acestui model. Dar surpriza, in loc sa citesc tehnice citesc despre intalniri ratate sau telenovele cu fel de fel de nedreptatiti de viata.

Asta e, fiecare cum are chef.........................ca doar e democratie si fiecare are dreptul la o opinie, nu????????????

 

Sper ca n-am suparat pe nimeni. Nu asta e intentia mea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta a scris initiatorul topicului. Mie mi se pare o invitatie la tehnic. Dar nu, aici trebuie sa povestim si cu s-a f.u.t.u.t vecina de la 5 care are si ea un BMW.

Am mai spus acum ceva vreme. Cand vad ca s-a mai scris ceva aici intru in speranta ca voi invata din experienta altora, adica sa vad problemele si rezolvarile problemelor acestui model. Dar surpriza, in loc sa citesc tehnice citesc despre intalniri ratate sau telenovele cu fel de fel de nedreptatiti de viata.

Asta e, fiecare cum are chef.........................ca doar e democratie si fiecare are dreptul la o opinie, nu????????????

 

Sper ca n-am suparat pe nimeni. Nu asta e intentia mea :rolleyes:

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca deja ne-am strans un grup de prieteni si putem sa ne povestim una sau alta. SIncer nu vad de ce ar putea sa deranjeze lucrul asta.

 

Da bre, sunt de acord cu grupul de prieteni. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa fie toate "balariile" intr-un singur loc. Ideea mea era sa lasam aici doar discutiile tehnice, iar in orice alta parte, unde vrea fiecare, celelalte trancaneli. Poate sunt unii care vor sa afle doar de motocicleta, strict. Nu mi se pare ok sa trebuiasca sa citesc alte nu stiu cate pagini de barfe si susanele doar ca sa aflu cum se strange nu stiu ce k.k.t de surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-l stapinesti sanatos si fara probleme!

ai facut o alegere buna.

ref transmisie/cutie: dupa cum am zis nu e regula sa ai probleme dar sint destule cazuri

asa ca cel mai sigur e sa pui ulei full sintetic la cutie si transmisia finala si asta cit mai des.

La motor se pare ca modestul 20W50 mineral face treaba cu prisosinta.

Poate ne vedem la un moment dat si facem schimb de pareri, cred ca nu sint prea multe 1100 gs pe la noi

asa ca ar trebui sa tinem aproape.

 

si inca ceva:

uita-te la postul asta: http://www.advrider.com/forums/showthread....light=milestone

te va face sa o privesti cu alti ochi. :D

 

Subscriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...