petrica Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 RD07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flesh_mechanic Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 dr big in primul rand, pt sunetul specific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 dr big in primul rand, pt sunetul specific daca alegi un motor pt sunet ... ai gradina larga mai ales cand e vorba de un enduro-touring nimic mai mult \m/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) am mers cu DR big si stiu cum e. monocilindru nu e confortabil la drum lung. nu are plaja lunga de turatii si trebuie sa mesteci f. des in cutie. devine suparator la un mom. datasta cu 1 cilindru=mai putine probleme...cat stai sa repari la mobra? in fiecare zi? @cristi mic: la ST uit de fiecare data in ce viteza sunt (deobicei in a 5-a la 50 km/ora ) si trage a dracu' de la 2000 ture cu pasager si bagaje. ce vrei mai mult? de la 50km pana la 170km/h. uiti ca mai ai cutie de viteze consum mediu: 6l% cu pasager si bagaje, mers intre forestiere si 150km/h pe sosea cu Africa nu m-am dat asa ca nu am nici o parere, decat ca e mai scumpa cu aprox 1000 de euro fata de ST la acelasi an de fabricatie. buahahahahahahahaha....SUPERTENERE hau ........e mai castoaca de o mie de ori decit africa lu' honda.... :smoke:sau mai bine zi-ne pe unde se afla supertenereul la 1800 de euri ca au si altii nevoie de scule bune Editat August 29, 2008 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jderul Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 intr-un final dispun de intregul monetar si acced la un motor mare si polivalent...deilema mea... africa twin, super tenere sau dr big? scopu motorului: multi multi km, biciuire zi de zi, asfalt, drumuri forestiere si poteci usoare. ...rog pareri! potecile le poti uita la categoria asta.. in rest ii foarte simplu Africa Twin ii pe primul loc, la distanta astronomica de restul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jderul Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Africa Twin. In primul rand pt ca are greutate comparabila cu DR BIG dar este V2. Supertenere este mai greu. Apoi, s-a produs mult mai mult timp decat celelalte 2, astfel incat este mai usor sa gasesti piese pt ea. si in ultimul rand: din aia am eu h a ..... nu-mi vine sa cred AT meu are numarul CJ75BUL al tau are tot BUL???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Să mă abțin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 pentru ca ai tu sau de ce?ca performante fizice, cp si nm, se pare ca st-ul bate... ST-ul poate castiga o lupta, doua... dat AT-ul castiga razboiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) hai sictir! hai sa vezi ce sictir iti pun eu in jurul gatului daca mai faci pe turturica in papusoi ! si mai lasa limbaju' de mahala ca vine momentul intrevederii ... Editat August 29, 2008 de dhamzea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 bah, ambele is moto de viata lunga. E mai lunga viata la AT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 E mai lunga viata la AT. i-ai masurat-o tu personal?? da' grosime are?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Nu inteleg de ce te oftici. AT e mama/tata lor si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Big-ul e motocicleta pe viata, daca ai luat-o greu o mai vinzi. AT-ul (ateul) nu e pentru cei religiosi . Deci ramane ST-ul, da' ala nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 macicasan, ia-ti st si incheie povestea..........................................................dac-o iei cu 1800 si arata super , ce rost are sa dai pe africa nu stiu cit in plus...........mi-a povestit un prieten [rabinu'] o chestie- era pe autostrada , el cu un bandit si un nene [ mi se pare ca doctorul , cu st]si ii jenau unii cu niste masini , nu mai stiu foarte bine cum stateau lucrurile , el cu banditul a trebuit sa retrogradeze ceva trepte ca sa iasa din incurcatura , si e 4 in linie frate , dar doctorul , doar a bagat mina in gaz si s-a dus........... doctorul....NFLT-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Să mă abțin? Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 a iesit din topicul acesta o mizerie. care mai de care da cu penele p-afara vis-a-vis de "scula" pe care o are sau pe care a avut-o. omu' a vrut o parere, insa ... cam subtirele reply-urile strict la obiect. uite asa e romanu' pana nu moare si capra vecinului nu se linisteste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Eu cred ca fazele astea cu viteza sint neesentiale la genul asta de moto. E adevarat ca se poate, dar nu asta e scopul lor. Eu de exemplu am cauciucuri enduro (Metz Karoo T) limitate la 160km/h (indice de viteza Q). Cred ca aici e vorba de fiabilitate si de capacitatea de a merge pe orice drum, iar la capitolul asta (cu riscul de prelungi disputa) ST e mai buna: cursa mai lunga la suspensii si o grada la sol uriasa. oricum e mai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Chestia asta se intampla cand conectorii bateriei sunt nestransi, sau corodati. Curata-i bine, unge-i cu un pic de vaselina, sa nu mai oxideze si strange-i la loc. Depunerea albicioasa de pe bornele bateriei se curata cu o carpa inmuiata in apa. Eventual, ca sa fi sigur, masoara cu un multimetru bateria in timp ce misti conectorii, daca apar intreruperi inseamna ca bateria e de vina. Ca sa nu se mai desfaca din cauza vibratiilor poti sa pui saibe grover, mare inventie. In loc de vaselina folositi miere de albine. Garantat 100% ca nu mai oxideaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 De ce nu lasati bre topicul asta pentru tehnice? Fac crampe la retina de cate ori intru aici degeaba................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 De ce nu lasati bre topicul asta pentru tehnice? Fac crampe la retina de cate ori intru aici degeaba................. Nu-s crampe! Ti se zbate ochiul... Asa se intampla cand vei vedea curand pe cineva cunoscut, la tura urmatoare! Stai numa' sa-mi iau mobra de la "prietenii" de la Bavaria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 scurt pe doi......Cine mai are??? Cum sta cu consumul? Manual in engleza????(am in germana si... ...) Pentru inceput cam atata. Asta a scris initiatorul topicului. Mie mi se pare o invitatie la tehnic. Dar nu, aici trebuie sa povestim si cu s-a f.u.t.u.t vecina de la 5 care are si ea un BMW. Am mai spus acum ceva vreme. Cand vad ca s-a mai scris ceva aici intru in speranta ca voi invata din experienta altora, adica sa vad problemele si rezolvarile problemelor acestui model. Dar surpriza, in loc sa citesc tehnice citesc despre intalniri ratate sau telenovele cu fel de fel de nedreptatiti de viata. Asta e, fiecare cum are chef.........................ca doar e democratie si fiecare are dreptul la o opinie, nu???????????? Sper ca n-am suparat pe nimeni. Nu asta e intentia mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Eu zic ca deja ne-am strans un grup de prieteni si putem sa ne povestim una sau alta. SIncer nu vad de ce ar putea sa deranjeze lucrul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Asta a scris initiatorul topicului. Mie mi se pare o invitatie la tehnic. Dar nu, aici trebuie sa povestim si cu s-a f.u.t.u.t vecina de la 5 care are si ea un BMW.Am mai spus acum ceva vreme. Cand vad ca s-a mai scris ceva aici intru in speranta ca voi invata din experienta altora, adica sa vad problemele si rezolvarile problemelor acestui model. Dar surpriza, in loc sa citesc tehnice citesc despre intalniri ratate sau telenovele cu fel de fel de nedreptatiti de viata. Asta e, fiecare cum are chef.........................ca doar e democratie si fiecare are dreptul la o opinie, nu???????????? Sper ca n-am suparat pe nimeni. Nu asta e intentia mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Eu zic ca deja ne-am strans un grup de prieteni si putem sa ne povestim una sau alta. SIncer nu vad de ce ar putea sa deranjeze lucrul asta. Da bre, sunt de acord cu grupul de prieteni. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa fie toate "balariile" intr-un singur loc. Ideea mea era sa lasam aici doar discutiile tehnice, iar in orice alta parte, unde vrea fiecare, celelalte trancaneli. Poate sunt unii care vor sa afle doar de motocicleta, strict. Nu mi se pare ok sa trebuiasca sa citesc alte nu stiu cate pagini de barfe si susanele doar ca sa aflu cum se strange nu stiu ce k.k.t de surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 sa-l stapinesti sanatos si fara probleme!ai facut o alegere buna. ref transmisie/cutie: dupa cum am zis nu e regula sa ai probleme dar sint destule cazuri asa ca cel mai sigur e sa pui ulei full sintetic la cutie si transmisia finala si asta cit mai des. La motor se pare ca modestul 20W50 mineral face treaba cu prisosinta. Poate ne vedem la un moment dat si facem schimb de pareri, cred ca nu sint prea multe 1100 gs pe la noi asa ca ar trebui sa tinem aproape. si inca ceva: uita-te la postul asta: http://www.advrider.com/forums/showthread....light=milestone te va face sa o privesti cu alti ochi. Subscriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.