rutakate Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 Salut, eu nu am carte service si m-ar interesa la cati km se schimba lichidul de racire si lichidul de frana, eu am facut vreo 9000 km si banuiesc ca ar trebui schimbate...ulei parca se baga 3.1 l sper sa-mi confirme cineva. Multam si numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 Lichidul de frana o data la 2 ani. Cel de racire - ma uit in carte si iti spun, dar cred ca la 18.000 km. Intervalele de service sunt de 6000 pentru maruntisuri, 12000 pentru unele componente si 18000 pentru altele, nimic la 9000. Ulei se baga 3 litri fara filtru si 3.2 litri cu filtru. Mie mi-au bagat 3 litri in service (Honda) chiar si cu filtru schimbat si nu sunt pe minim, deci e posibil si cu 3 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 salut. ma numesc dragos si stau in dr taberei. am si eu de vreo 3 luni un CB 500. ieri i-am dat motocicleta lui frati-miu pt 2 zile si a venit asta -seara fara aparatorile laterale din plastic, cele care imbraca rezervorul. are cineva idee de unde pot sa fac rost de altele? Sunt negru de suparare, si ma gandesc numai la asta. va rog sa ma ajutati, stiti pe cineva care dezmembreaza CB 500? dati-mi bip. 0740103587 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Nu stiu pe nimeni care dezmembreaza CB500, dar daca nu gasesti in alta parte vezi la service la Inter Motorcycle (Bd. Timisoara, dupa intersectia cu Valea Cascadelor pe stanga la 200m). Nu am idee cat costa, afli acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 Hop si eu.acum 2 zile m-am facut posesor de cb 500.e din 2002 si e varianta de 58 cp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 Pt. cei din Bucuresti: cunoasteti un CB verde inchis cu toba sport(suna ca un tractor), fara aripioarele de plastic de la radiator si ghidon de superbike??? Nu i-am retinut numarul si vreau sa vb ceva cu el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 Salut! Acum pot sa ma inscriu si eu in randul posesorilor de CB500. Despre ea: CB500S an 2000, 16000km din italia. ieri am vazut-o, acum astept sa fac actele si sa merg sa o inmatriculez. totusi am gasit cateva defecte optice si vreau sa intreb dak se pot remedia si cam la ce costuri s-ar ridica reparatiile. va intreb pe voi pt k sigur stiti mai bine k mine cum, unde, cat etc. prima chestie care mi-a sarit in ochi este rezervorul usor zgariat pe partea dreapta pe unde vine abtibildul ala cu Honda si usor infundata tabla, nu se simte decat cu mana, e putin vizibil. se pot indrepta rezervoare sau se inlocuiesc si gata? a doua chestie e carena din spate de sub sha, putin crapata dar am vazut mai sus k se repara f usor cu superglue. si a treia chestie va intreb dak se gasesc abtibilduri de lipit pe rezervor si pe carene pt k le-as cam schimba pe astea, sunt zgariate. nu vreau sa fac toate schimbarile astea acum dar asa pt cultura mea generala. multumesc! Salut.Cati bani ai dat pe ea? A mea e din 2002 si m-a costat 2400 Eu(cu tot cu transport), tot din Italia adusa. In legatura cu rezervorul "infundat" am si eu aceeasi problema.Am vorbit cu un prieten care are service si m-a sfatuit sa o las asa, cica daca ii scoate infundatura trebuie chituita si revopsita, plus abtipilduri noi(aprox. 60 euro 2 bucati ).Asfalt neted !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 pentru dragos: nu dispera cu fustitzele alea 2. Nici a mea nu le are si nu le simt lipsa:))si sincer sa fiu nu pricep la ce naiba folosesc. Mai mult te incurca daca ai ceva de mesterit (vezi operatiunile din haynes). Sunt pe ebay, da cam scumpe, vezi si la reprezentanta. Sau cauta pe forum ca sunt unii care fac carene, din ce-am vazut la un moment dat. Pana acum nu am auzit pe nimeni sa dezmembreze cb 500:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amacara1 Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 Adrian, Apelez inca o data la manualul tau de service. De cand a venit vremea 'rece' am observat ca motorul se incalzeste f greu, dar totusi prin radiator trece apa calduta. Asta ma face sa cred ca termostatul nu inchide bine. Ai idee unde este pozitionat acest termostat si eventual care este codul lui (ca sa-l pot comanda)? Multumesc frumos, Cristian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 Voi aveti protectie de asta pt motor?Daca da unde se poate gasi si cam cat costa?Si inca o data intreb....unde gasesc o viziera, sau windshhield?(spuneti-i cum vreti) pt naked?????!?!!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amacara1 Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 smakalan, Eu am avut aceasta protectie de cand a venit moto din Germania. Incearca pe louis.de (ma uit sa vad daca scrie pe a mea producatorul). Se merita! Efectiv daca pui moto jos se tine in ghidon, aceasta protectie si eventual scarita. Eu l-am pus jos de pe loc (din greseala, evident) si nu am reusit nici macar sa zgarii vopseaua de pe moto... Cristian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 smakalan, Eu am avut aceasta protectie de cand a venit moto din Germania. Incearca pe louis.de (ma uit sa vad daca scrie pe a mea producatorul). Se merita! Efectiv daca pui moto jos se tine in ghidon, aceasta protectie si eventual scarita. Eu l-am pus jos de pe loc (din greseala, evident) si nu am reusit nici macar sa zgarii vopseaua de pe moto... Cristian. Stii cumva cum sta treaba cu cei de la www.motolouis.ro ??? Ei isi pun vreun comision la produsele pe care le aduc din Germania, sau le aduc la pretul de catalog de acolo?....taxe postale,TVA....eu is din Cluj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amacara1 Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 smakalan, vezi ca este cineva din Ardeal care aduce de pe louis fara comision. Uita-te la rubrica vanzari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Adrian, Apelez inca o data la manualul tau de service. De cand a venit vremea 'rece' am observat ca motorul se incalzeste f greu, dar totusi prin radiator trece apa calduta. Asta ma face sa cred ca termostatul nu inchide bine. Ai idee unde este pozitionat acest termostat si eventual care este codul lui (ca sa-l pot comanda)? Multumesc frumos, Cristian. Sub rezevor gasesti usor un buson ca cele de radiator la masini. Chiar langa el e o piesa metalica (posibil aluminiu, din poze) in care intra 2 furtune groase in paralel si e conectata si de componenta cu busonul. Piesa asta metalica e "thermostat housing", termostatul e inauntru. Trebuie sa golesti partial circuitul de racire ca sa scoti termostatul, altfel o sa curga lichid pe motor si ce mai e pe-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 puteti sa-mi spuneti care este o valoare normala la testul de compresie? multumesc...si atat ca acum mai rar e asfaltul uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 puteti sa-mi spuneti care este o valoare normala la testul de compresie? multumesc...si atat ca acum mai rar e asfaltul uscat sal, pai rezultatul depinde de vechimea motorului, de exemplu la mine dupa 50 de mii de kilometrii facuti cu ei intr-un cilindru am avut 8 atmosfere iar in celalat 7 atmosefere. raposrtul de compresie dat de producator cand e noua mobra este de 10:1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 puteti sa-mi spuneti care este o valoare normala la testul de compresie? multumesc...si atat ca acum mai rar e asfaltul uscat 199 PSI / 14.0 BAR. Cifrele sunt din manualul de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Buna Ziua, Sunt si eu un incepator si pe forum si pe 2 roti (pe 4 roti am vreo 6 ani vechime si o Dacie obosita) si dupa ce m-am documentat si am intebat si eu in dreapta-stanga,m-am decis sa-mi iau ca prima motocicleta un CB 500 second-hand eventual de pe mobile.de. As vrea sa-mi spuneti si mie cand il cumpar la ce sa ma uit,adica probleme cunoscute la acest tip de motocicleta,puncte slabe,etc.Am vazut ca sunt 2 tipuri : PC 26 Japan si PC 32 Italy cu frane Brembo din 97 incoace.As vrea sa-mi spuneti si mie care ar fi mai bun si de ce.Cum sunt carburatoarele la CB 500 ? Ca daca sunt ca ala de Dacie,ma las pagubas . De asemenea,cine si-a mai adus motociclete din Germania as vrea sa-mi spuna si mie procedurile care se fac (vama,inmatriculare,costuri,etc).Astept posturi,multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Sunt doua variante, PC26 fabricata intre 93 si 96 si PC 32 intre 97 si 2002. Diferentele sunt la frana fata (minore), spate (PC26 are tambur, PC32 are disc) si se spune ca cele facute in Italia au probleme cu rugina in medii umede (adica in Anglia). Nu pot confirma sau infirma, am citit discutii prin UK. Puncte slabe nu sunt multe: bataie la motor la kilometri mai multi (spre 50.000, lantul de distributie, schimbarea costa vreo 400 EUR). Discul de frana de pe fata uneori se deformeaza, dar nu prea des. In rest nu imi mai trece nimic prin cap. Vezi consumabilele in ce stare sunt, de la cauciucuri la kitul de lant. Ca idee, exista si CB 500S semicarenata, la drum lung apreciezi un parbriz si cele de fabrica arata mult mai bine decat hidoseniile de pe Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jarod Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 Zilele astea am luat si eu un CB 500, din 95 de pe BikeShop.ro......Am fost sa il vad, mi-a placut, si acum astept sa imi iasa numerele (pe joi), ca sa merg sa o iau acasa ..... Cateva specificatii: - motocicleta adusa din elvetia, inmatriculata in germania si apoi adusa in tara (de vreo 2 luni), estetic arata f bine, dar prezinta rujina pe suspensiile spate,suportul pt cutii laterate (sau ce o fi chestia neagra metalica de langa semnalizatoarele spate), esapament si suruburile carenei oxidate...semn ca nu a fost folosita in ultima vreme, sau a fost tinuta afara neingrijita, parerea mea (voi ce ziceti?) - cablu vitezometru nu functioneaza, kilometraj oprit la 26 000 km - cauciucuri, lant, coroana spate in stare buna - partea superioara a carenei si-a pierdut luciul, este mata, ca si elementele de pe ghidon. (cu carena am aflat ca a fost spalata cand s-a adus in tara si asa si-a pierdut luciul ?!) - motor, sunet excelent, nu a scos fum la pornire la rece....accelerare..... Revin cu impresii dupa ce o sa fac mai multi km cu ea.....(momentan am afacut vreo 100 de m)! Asfalt uscat! (cat se poate pt perioada asta)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 Mersi de lamuriri Adrian.Am citit toate posturile de aici si am vazut ca esti expert la mecanica,speram sa-mi raspunzi tu De asemenea,cine si-a mai adus motociclete din Germania as vrea sa-mi spuna si mie procedurile care se fac (vama,inmatriculare,costuri,etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 Zilele astea am luat si eu un CB 500, din 95 de pe BikeShop.ro......Am fost sa il vad, mi-a placut, si acum astept sa imi iasa numerele (pe joi), ca sa merg sa o iau acasa ..... Cateva specificatii: - motocicleta adusa din elvetia, inmatriculata in germania si apoi adusa in tara (de vreo 2 luni), estetic arata f bine, dar prezinta rujina pe suspensiile spate,suportul pt cutii laterate (sau ce o fi chestia neagra metalica de langa semnalizatoarele spate), esapament si suruburile carenei oxidate...semn ca nu a fost folosita in ultima vreme, sau a fost tinuta afara neingrijita, parerea mea (voi ce ziceti?) - cablu vitezometru nu functioneaza, kilometraj oprit la 26 000 km - cauciucuri, lant, coroana spate in stare buna - partea superioara a carenei si-a pierdut luciul, este mata, ca si elementele de pe ghidon. (cu carena am aflat ca a fost spalata cand s-a adus in tara si asa si-a pierdut luciul ?!) - motor, sunet excelent, nu a scos fum la pornire la rece....accelerare..... Revin cu impresii dupa ce o sa fac mai multi km cu ea.....(momentan am afacut vreo 100 de m)! Asfalt uscat! (cat se poate pt perioada asta)! felicitari pentru motor! l-am mai vazut pe bikeshop mai demult, nu stiu cu ce pret. acum aparuse din nou si ma uitam si eu la el. sper sa ma alaturi si eu in curand familiei CB --- Mesaj completat în 04 Nov 2007 20:27 ------------- 199 PSI / 14.0 BAR. Cifrele sunt din manualul de service. mersi de raspuns. imi pare rau pentru ros46... inca ceva: se poate face testul la un service auto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 salut, m-am facut si eu cu o cebica 500s din 99 acum vreo 3 saptamani, dar pana sa apuc sa va zic de ea am trantit-o intr-o rapa pe cheia... partea buna e ca sunt intreg, partea rea e ca ea e cam avariata... furca indoita, sa dea Domnu sa se repare, bordu smuls, far hmmm.. sa zicem recuperabil si carene facute tandari. stiti cumva pe unde gasesc dintre cele mentionate sa pot s-o pun din nou pe picioare? Va multumesc! Si la cat mai multi km fara evenimente, nu ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 Nu am mai intrat de mult, ce a patit ros 46? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 Nu am mai intrat de mult, ce a patit ros 46? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.