alnke Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Sunetul e similar cu cele de pe youtube, iar senzatia de chopper e data de faptul ca se disting mai bine pulsatiile celor 2 cilindri ai motorului la relanti. In turatie alta este treaba, mai ales dincolo de 6000 rpm. Vitezanele de care vorbesti au cel mai probabil 4 cilindri care "pulseaza" la frecventa dubla, e normal sa fie diferente de sunet. Acum daca vrei sa sune ca o vitezana mai bine cumpara-ti una, caci ma indoiesc sa existe toba care sa o faca sa sune ca un "4 in linie". Cauta pe youtube clipuri cu Honda VTR1000 SP sau KTM RC8 sau orice model de Ducati sportiv si vezi cum suna la relanti, cu toba stock sau aftermarket. exact la bataia cilindrilor m-am gandit si eu.la cb500 am 2 batai in timp ce la una sport am 4 in acelasi timp.la relanti nu ma intereseaza asa rau doar in ture cand ma dau cu ea.parca sunetul acela imi creste adrenalina.apropo:la orice toba merge pus dbkiller sau silencer(cred ca e acelasi lucru)?sunt interesat cam cum functioneaza asa ceva.am gasit pe net niste tobe foarte ieftine din inox cu silencer si nu stiu daca m-ar satisface. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 @ Sir Vlad Acum m-am uitat mai bine tot 511 Ron sunt cauciucurile, numai ca acum preturile afisate includ TVA. Mi-am dat si eu comanda de ele..pana la urma la ce trebuie sa ma uit ca sa ma asigur ca e totul ok cu cauciucurile acestea care sunt ciudat de ieftine??? Da, nu stiu exact cum de sunt redusi atat de mult dar daca vin cu garantie si tot ce trebuie totul e in regula, facem economie de vreo 2 milioane Eu am vorbit cu ei si din pacate nu mai au pe stoc cauciucul de pe fata, dar le vine un nou transport la inceputul saptamanii viitoare, asa ca mai astept aprox o sapt pana pot sa le ridic. Oricum eu zic ca sunt niste cauciucuri foarte bune, abia astept sa o incalt cu ele Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihail_ionescul Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 salut. mi-am luat cb500. A fost varianta S aia carenata putin dar cel de la care am luat a cazut cu ea si i-a spart carena asa ca acum a devenit naked.I-a pus un bord diferit care nu merge mai deloc asa ca am hotarat si i-am luat eu un borg de honda original (varianta naked) dar cand o bag pe mufele alea nu indica mai nimic decat temperatura. posibil sa difere firele de la o varianta la alta? sau a faut fostul proprietar cv modificari? Are cineva o schema electrica pt cb500 varianta s si varianta cealalta? E sau cum ii zice. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 salut. mi-am luat cb500. A fost varianta S aia carenata putin dar cel de la care am luat a cazut cu ea si i-a spart carena asa ca acum a devenit naked.I-a pus un bord diferit care nu merge mai deloc asa ca am hotarat si i-am luat eu un borg de honda original (varianta naked) dar cand o bag pe mufele alea nu indica mai nimic decat temperatura. posibil sa difere firele de la o varianta la alta? sau a faut fostul proprietar cv modificari? Are cineva o schema electrica pt cb500 varianta s si varianta cealalta? E sau cum ii zice. Multumesc anticipat! Cauta un manual de reparatie, acolo sigur gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristyodb Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Salut Stie cineva cate ture se desface surubu de aer de la carburatoare? In manual zice intre 1 si 2 ture..voi la cat il aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Salut Stie cineva cate ture se desface surubu de aer de la carburatoare? In manual zice intre 1 si 2 ture..voi la cat il aveti? Le desfaci pe rand, jongland un pic cu ele pana scoti cea mai mare turatie la relanti fara sa umbli la surubul de la relanti, dupa care mai strangi fiecare surub intre 0,5 si 1 tura. Ca sa fii sigur ca faci treaba o data si bine ar fi ok sa ii faci si o curatare si sincronizare si sa ii pui un filtru de aer nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 in timp face depuneri pe orificile mici care duc la blocarea acestora. ( asta daca banuiesc ca ai pus antigel clasic) Azi am ajuns si eu pe la Florin-V la garaj. Omul punctual, ma astepta deja. Organizat,scurt la vorba in timpul lucrului,rapid, atent la detalii,ieftin ,drept pentru care il recomand si eu la randul meu cu incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 (editat) @ mbb Salut, am atasat mai jos pozele promise cu crasbar-urile. Da-mi un semn daca te intereseaza. Asfalt Uscat ! Editat Aprilie 21, 2012 de Sir Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristyodb Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Le desfaci pe rand, jongland un pic cu ele pana scoti cea mai mare turatie la relanti fara sa umbli la surubul de la relanti, dupa care mai strangi fiecare surub intre 0,5 si 1 tura. Ca sa fii sigur ca faci treaba o data si bine ar fi ok sa ii faci si o curatare si sincronizare si sa ii pui un filtru de aer nou. Am incercat sa le reglez dar nu prea se cunoaste nimic cand misc de ele....asa ca le-am lasat la 2 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 salut, Am achizitionat de curand un cb 500 si am impresia ca este limitat.imi da cineva o idee unde sunt limitate si cum pot sa i scot limitatoarele.Am citit ceva ca ar avea ceva pe admisie carburatoare sau are jigloare mai mici.DAca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator.multumesc si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Va salut, Am si eu o nedumerire, dupa mai bine de 4 ani de zile, abia acum am remarcat ca in talon la putere scrie 25 kW si pana si in cartea de identitate este trecut 25kW la 8500 de ture. Din cate stiu eu, are 57 de cai si vreo 43kw, au gresit cand au completat in cartea de identitate si automat si in talon ? Numai bine si asflat uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Va salut, Am si eu o nedumerire, dupa mai bine de 4 ani de zile, abia acum am remarcat ca in talon la putere scrie 25 kW si pana si in cartea de identitate este trecut 25kW la 8500 de ture. Din cate stiu eu, are 57 de cai si vreo 43kw, au gresit cand au completat in cartea de identitate si automat si in talon ? Numai bine si asflat uscat ! Datele sunt luate de pe actele cu care a venit de afara. Si la mine scrie la fel, aveam niste "saibe" pe gaturile de admisie intre carburatoare si motor. Bineinteles ca in acte tot 25 de kw are, stii normal in legislatie cand iei A-ul 2 ani motorul care il detii/pe care te opreste organul trebuie sa aibe pana in 25 de kw parca ... salut, Am achizitionat de curand un cb 500 si am impresia ca este limitat.imi da cineva o idee unde sunt limitate si cum pot sa i scot limitatoarele.Am citit ceva ca ar avea ceva pe admisie carburatoare sau are jigloare mai mici.DAca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator.multumesc si asfalt uscat Cati kw are in talon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Datele sunt luate de pe actele cu care a venit de afara. Si la mine scrie la fel, aveam niste "saibe" pe gaturile de admisie intre carburatoare si motor. Bineinteles ca in acte tot 25 de kw are, stii normal in legislatie cand iei A-ul 2 ani motorul care il detii/pe care te opreste organul trebuie sa aibe pana in 25 de kw parca ... Cati kw are in talon ? A mea nu se simte sa fie limitata, cred ca mi-as fi dat seama in atata timp...Daca e limitata, care e viteza maxima pe care o poti atinge ? sau iti limiteaza turatiile ? Cu respect, Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seadryro Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Am luat eu, pe la inceputul lui februarie, o pereche de Pilot Activ de la ei. A doua zi le-am primit. Le aveau in stoc. Am platit vreo 750 de lei plus transportul. Nu am intrebat de garantie. Mi-a placut ca la echilibrare au pus 10gr pe fata, nimic pe spate. Mai multe despre cauciucuri potrivite pentru CB500: http://www.ninjette.org/forums/showthread.php?t=9780 Salut, Ce stii de site-ul asta ? e de incredere ? Si eu caut cauciucuri de ceva timp si aici mi se par curios de ieftine. Pana acum toate ofertele pe care le-am primit pentru Michelin Pilot Activ (fata+spate) se invarteau pe la 850 de ron. Aici pe site vad ca sunt 620 de ron. Chiar 230 diferenta mi se pare un pic ciudat. A cumparat cineva de aici de la ei ? iti dau garantie si tot ce trebuie ? Multa bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 A mea nu se simte sa fie limitata, cred ca mi-as fi dat seama in atata timp...Daca e limitata, care e viteza maxima pe care o poti atinge ? sau iti limiteaza turatiile ? Cu respect, Vlad Stai linistit, cred ca observai pana acum in mers daca e limitata sau nu. Si a mea tot cu 25kw este inregistrata, desi actele de Germania si traducerile legalizate dupa acestea spuneau clar ca nu este limitata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Stai linistit, cred ca observai pana acum in mers daca e limitata sau nu. Si a mea tot cu 25kw este inregistrata, desi actele de Germania si traducerile legalizate dupa acestea spuneau clar ca nu este limitata. Mersi mult, si eu ma gandeam ca trebuie sa fi trecut astia aiurea in Romania, pentru ca as fi simtit, nu cred ca as fi putut urca pana la 170 km/h cu tot cu pasager daca era limitata. Cu respect, Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_el Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Salutare, E cineva cu CBF500 pe aici? Presupun ca intru si eu in aceeasi categorie cu CB500-le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 e vreun cb ist din arges? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pravale baba Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 (editat) Salut! Stie cineva de unde pot lua oglinda dreapta (modelul rotund, cromat) si capete de ghidon? Contra-cost, bineninteles! Noi sunt prea scumpe iar la dezmembrari gasesc rar, si atunci prea tarziu. As incerca si oglinzi universale dar nu gasesc pentru HONDA CB 500 din 1998. Capete de ghidon universale am luat dar surubul nu are acelasi pas cu filetul dinauntru. Daca ma ajuta cineva, ma revansez la prima intalnire. Multumesc! Editat Aprilie 26, 2012 de Pravale baba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Salut! Stie cineva de unde pot lua oglinda dreapta (modelul rotund, cromat) si capete de ghidon? Contra-cost, bineninteles! Noi sunt prea scumpe iar la dezmembrari gasesc rar, si atunci prea tarziu. As incerca si oglinzi universale dar nu gasesc pentru HONDA CB 500 din 1998. Capete de ghidon universale am luat dar surubul nu are acelasi pas cu filetul dinauntru. Daca ma ajuta cineva, ma revansez la prima intalnire. Multumesc! Salut ! Poate te pot rezolva eu. Capete de ghidon pot sa-ti dau eu, second hand evident (cu tot cu suruburi). Le-am scos demult cand mi-am schimbat mansoanele. Oglinzi am asa: 2 oglinzi rotunde originale (Sunt in stare buna dar nu mi-au placut niciodata) 4 oglinzi rotunde cromate drepte (toate sunt avariate intr-un fel sau altul dupa cele 2 incidente pe care le-am avut in decursul ultimelor 4 ani) Zi-mi daca esti interesat Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pravale baba Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Salut! Multumesc pentru raspuns! Capetele de ghidon le iau sigur, La oglinzi as vrea sa ma uit mai intai. Ne putem intalni? Eu sunt tot din Buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unk669 Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Salut! Multumesc pentru raspuns! Capetele de ghidon le iau sigur, La oglinzi as vrea sa ma uit mai intai. Ne putem intalni? Eu sunt tot din Buc. Salut ... daca ramane cuiva un capat de ghidon spuneti-mi si mie ) as vrea sa-l achizitonez. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peperonaldo19 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Salut, de cateva saptamani am achizitionat o superba Honda CB PC 32 din 1998. Motocicleta este limitata la 120... (bine mai mult se simte strangulata la turatii de peste 6000) cine stie cum se scot limitatoarele ? Precizez ca a fost adusa din Germania. Atasez mai jos ceva poze cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Salut, de cateva saptamani am achizitionat o superba Honda CB PC 32 din 1998. Motocicleta este limitata la 120... (bine mai mult se simte strangulata la turatii de peste 6000) cine stie cum se scot limitatoarele ? Precizez ca a fost adusa din Germania. Atasez mai jos ceva poze cu ea Salut, nu am solutie la problema ta, am vrut doar sa-ti zic ca e superba ! sa o stapanesti sanatos si fara incidente ! Apropo, ai idee unde pot gasi de cumparat carena aia inferioara care mascheaza galeriile ? Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peperonaldo19 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 salut, multumesc frumos, nu stiu, cred ca au fost date jos de pe ceva model de la suzuki, sau poate kawa... nu stiu. Eventual ai putea sa iti faci din fibra sau efectiv dintro carena de speed sa tai tu (in conditiile in care ar fi avantajos si pt tine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.