sebibv Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 Hmmm...sa stii ca ai dreptate...asta inseamna doar ca o sa mai folosesc un adaptor 12-5V...dar e mai ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 man, pune 10W40 semisintetic...daca tot ii schimbi bujiile, schimba si filtru de aer si fa-i o sincronizare....daca nu are nevoie, nu schimba nici bujiile. CB 500 e o mobra f fiabila si atat timp cat respecti ce scrie in manual te tine cel putin o viata... Ahoi! Am pus Repsol 10W40 semisintetic, bujiile sunt comandate, trebuie sa ma uit la filtru de aer si bujiile neapart trebuie schimbate ca nu au fost schimbate de 3 ani desi a mers doar 5000-7000km. Sincronizarea e destul de dificila? Stiu ca e fiabila si nu e pretentioasa, oricum nu e pe gustul meu si deja femeia se gandeste sa o schimbe cu o Honda Shadow de 600cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 @ThunderByte Nu stiu daca era chinezaria USB instalata....camera facea prostii si cand am alimentat-o cu alimentatorul de iphone.... am incarcat bateria cu alt incarcator si acum merge...Va trebui sa masor totusi si tensiunea data de acea priza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Ahoi! Am pus Repsol 10W40 semisintetic, bujiile sunt comandate, trebuie sa ma uit la filtru de aer si bujiile neapart trebuie schimbate ca nu au fost schimbate de 3 ani desi a mers doar 5000-7000km. Sincronizarea e destul de dificila? Stiu ca e fiabila si nu e pretentioasa, oricum nu e pe gustul meu si deja femeia se gandeste sa o schimbe cu o Honda Shadow de 600cc. Sincronizarea e simpla dar trebe facuta la mecanic... Pacat ca vrea sa o schimbe, e o mobra care le ofera pe toate...pe mine 2 saptamani calare pe CB m-au determinat sa renunt la chopper/cruiser si sa trec la naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StincelN Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Buna seara, as vrea sa va rog daca poate cineva sa imi spuna ce dimensiuni are distantierul de la roata din spate la cb 500 model 99' cu disc, cel din partea cu discul, nu stiu cum am reusit dar la scimbul pneurilor l-am ratacit... Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Sincronizarea e simpla dar trebe facuta la mecanic... Pacat ca vrea sa o schimbe, e o mobra care le ofera pe toate...pe mine 2 saptamani calare pe CB m-au determinat sa renunt la chopper/cruiser si sa trec la naked Ahoi!Trebuie să văd ce și cum se face un syncron de carburatoare pe youtube.com Încă o întrebare am pentru posesorii de CB 500: - e firesc să aibă la rece o bătaie în blocul motor când funcționează la rece și ulterior după ce o bag în viteză și merg cu ea dispare acel sunet. Am sesizat că ori termocuplă ori senzorul de temperatură e dus, pentru că dacă să încălzește la maxim scuipă lichidul afară și nu pornește termocuplă, a schimbat careva cele două piese? Eu personal am testat multe motociclete și rămân în categoria chopper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Bataia aia se mai aude daca actionezi ambreiajul? Daca nu, este oala de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Ahoi! Trebuie să văd ce și cum se face un syncron de carburatoare pe youtube.com Încă o întrebare am pentru posesorii de CB 500: - e firesc să aibă la rece o bătaie în blocul motor când funcționează la rece și ulterior după ce o bag în viteză și merg cu ea dispare acel sunet. Am sesizat că ori termocuplă ori senzorul de temperatură e dus, pentru că dacă să încălzește la maxim scuipă lichidul afară și nu pornește termocuplă, a schimbat careva cele două piese? Eu personal am testat multe motociclete și rămân în categoria chopper. Eu, la multe motoare. In mare parte se potriveste de pe orice honda din aceeasi generatie, exemplu: VFR, Hornet, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Astăzi mi a sosit acestă minunăție, am văzut ca are un conector, găsesc undeva unde să-l leg sau trebuie sa fac o improvizație sau ajung la electrician? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 (editat) Minunatie pe naiba . La SJCAM-ul meu s-a dus bateria dupa ce am folosit-o vreo 10 ore. E drept ca nici bateria nu era öriginala". Hai sa iti spun cum am facut eu: - am taiat acea mufa - am de sfacut farul si am decojit firele de la becul de pozitie - am scos firele din papucii originali - am legat firele prizei peste cele decojite (eu nu am vrut sa tai firele) - am cositorit - am tras un termocontractibil peste - am schimbat siguranta cu care a venit jucaria cu una de 1 A (a venit cu una de 3 a mea). Avantaje: - nu am mai tras fire de la baterie sau din alta aprte - stiu sigur ca nu am curent in chinezarie dupa ce opresc faza Dezavantaje: - nu poti incarca ceva dupa ce opresti faza scurta (eu nu am nevoie) - am decojit totusi firele originale Editat Mai 12, 2017 de sebibv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Foarte tare, ms mult. Dacă ai și o fotografie e perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Din pacate sa stii ca nu am. Trebuie sa fii atent la polaritate si eu ti-as recomanda sa schimbi siguranta cu una mai mica. Asa sigur nu vei pune "presiune" prea mare pe comutatorul de pozitie (daca te gandesti la el). Mai sus am scris "faza". Am legat pe Pozitie. Din apcate moto a mea e sub prelata de o saptamana. A fost timpul destul de racoros in Brasov si nu am avut nici timp.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 25, 2017 Share Postat Iunie 25, 2017 (editat) Ahoi! Se vinde Honda CB 500 neagra din 1996, are 52.000 km e in stare buna de functionare, a fost schimbat uleiul si filtru de ulei de aproximativ 500 de km. Singur propietar din Romania! Dotari - parbriz si crashbar. Pret 1700 euro (usor negociabil) Detalii la telefon 0744475352 (Dan intre orele 13-23) Editat Iunie 25, 2017 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
esanuandrei Postat August 5, 2017 Share Postat August 5, 2017 Salutare Domnilor, Repostez o mica solicitare de piese pentru o Honda CB500. Rugamintea este, dacan aveti ceva disponibil, sa nu postati in acest topic, pentru a evita spammarea lui. Multumesc! In urma unei scurte neacordari de prioritate, din partea unui domn ce iesea dintr-o benzinarie, m-am ales cu o motocicleta avariata ce isi asteapta status-ul de la asigurari. La cate sunt trecute in deviz, presupun ca o vor evalua la dauna totala, insa mi-ar placea sa o pot pune la loc pe roti. Drept urmare, lista de piese de care sunt interesat, daca le aveti, trimiteti va rog PM, FARA comment aici - sa nu spammam acest topic, sau SMS/apel la 0742882120 cu piesa si pretul. Fac o estimare pana vine raspunsul de la ei. Piese de inlocuit: 1) Furca Fata - Telescoape, Juguri, etc. - aceasta e indoita si o schimb cu totul - eventual daca stiti ca s-ar potrivi de la alte modele de motocicleta. 2) Roata fata - o sa o duc la verificat sa vad daca e avariata, posibil doar sa fi sarit cauciucul de pe ea. discurile si frana sunt ok. 3) Ghidon, inclusiv capete de ghidon, greutati, etc. 4) Geam ceasuri bord (stanga, vitezometru) 5) Maneta frana si maneta ambreiaj 6) Suport maneta ambreiaj ce contine si prinderea de oglinda 7) Semnalizari fata (eventual set si spate), doar stanga fata sparta, dar restul la model. 8) Scarita pilot stanga, eventual si pasager stanga Aici daca are cineva tot ansamblu de suport pt scarite, cu scarite, si pt stanga, si pt dreapta, sunt interesat. 9) Comanda electrica lumini/pornire - de pe partea dreapta Piese de reparat, dar trimiteti va rog daca aveti unele in stare buna. 10) Carena stanga fata - zgariata 11) Rezervor - zgariat 12) codita - zgariata 13) galerie evacuare - infundata (a intrat roata in ea), desi cred ca merge si asa . Va multumesc, Andrei Esanu, 0742882120 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xeph Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 Cam stagnant topicu asta, hai cu niste CB500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip85 Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Nu stau sa mai citesc ce ti s-a sugerat deja. Statorul: Cu motorul pornit si mufa scoasa trebuie sa ai cam 15v curent alternativ pe combinatii de culori gen 1-2 1-3 2-3, iar in turatie trebuie sa se duc pe la 70-80 de volti, diferenta nu trebuie sa fie mare intre permutari, nu mai mare de 1-1.5volti la relanti si 3-4 in turatie. Nu e indicat sa tii motorul foarte mult pornit asa, generatorul merge in gol si risti sa il prajesti. Releul: Masuratoarea cu releul in mana data de manual e cam irelevanta din punctul meu de vedere. Masoara cu motorul la relanti incarcarea la bornele bateriei(de data asta cu aparatul pe curent continuu), vezi cat ai, cu far stins, cu far aprins, tu alegi, apoi in aceleasi conditii masori direct la iesirea din releu fara sa scoti mufa, bagi testerele in mufa. Nu trebuie sa ai diferente mari intre, nu mai mare de 0.5 volti. Daca ai verifica mufa in sine si siguranta principala de 30 de amperi, o gasesti la capatul firului de plus al bateriei, pe releul de pornite sub mufa cu 4 pini. Daca totusi diferenta e mica intre curentul la baterie si curentul la releul ai o sansa sa fie mufa intre stator si instalatie exidata, verifica. Daca aia e ok e releul dus. La cb merge orice releu cu 5 fire, inclusiv chinezesc, de Linhai de 300. Salut, Am o problema cu incarcarea la un CB 500. Dupa decesul unei baterii, am schimbat atat bateria cat si releul de incarcare. Cu noua configuratie ma situez intre 14.4 -14.0 intre orice turatii si cu manetele incalzite la maxim ( 32 w ) cat si pozitiile pornite. In aceleasi interval de tensiune ma aflu si cu acesti consumatori opriti. Problema apare cand pornesc farul. Cu nimic altceva pornit tensiunea cade pe undeva la 13.0 -13.2 V. Ce teste am facut: - cu motorul oprit am pus contactul si masurat curentul consumat < 1 A (cred ca pe la 0.2 -0.3 A de fapt nu mai tin minte exact ) . Cu farul pornit 6 A. - masurat noul releu (chiar e nou) - rezistenta ~490 ohmi intre pini si capacitatea pe la 500. Nu exista fluctuatii majore - Masurat rezistenta statorului. Aceleasi valori intre fire < 10 ohmi. Verificat sa nu fie scurt la masa - Tensiunea intre fire de la stator cu morul pornit : ~18 Vac la 1500 rpm ~40 Vac la 5000 rpm. Aceleasi valori intre toate combinatiile de fire. La o prima privire contactele intre stator si releu par a fi ok. O sa le curat in curand sa ma asigur ca e totul bine si acolo. Suspectez o posibila problema la stator cu faptul ca iesirea maxima e 40Vac si lumea tot mentioneaza valori de 70-80Vac. Dar nu am gasit nicaieri o cifra oficiala... Voi ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xeph Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 Stie cineva de pe ce modele se potrivesc scaritele de pasager? sau de unde pot cumpara unele compatibile, vad ca nu exista aftermarket si alea de la chinezi cred ca nu se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Septembrie 9, 2017 Share Postat Septembrie 9, 2017 salut, cumpar bord si eventual o toba originala in stare buna (sau daca aveti de alt tip cu prinderea deja prinsa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 Salut, Am o problema cu incarcarea la un CB 500. Dupa decesul unei baterii, am schimbat atat bateria cat si releul de incarcare. Cu noua configuratie ma situez intre 14.4 -14.0 intre orice turatii si cu manetele incalzite la maxim ( 32 w ) cat si pozitiile pornite. In aceleasi interval de tensiune ma aflu si cu acesti consumatori opriti. Problema apare cand pornesc farul. Cu nimic altceva pornit tensiunea cade pe undeva la 13.0 -13.2 V. Ce teste am facut: - cu motorul oprit am pus contactul si masurat curentul consumat < 1 A (cred ca pe la 0.2 -0.3 A de fapt nu mai tin minte exact ) . Cu farul pornit 6 A. - masurat noul releu (chiar e nou) - rezistenta ~490 ohmi intre pini si capacitatea pe la 500. Nu exista fluctuatii majore - Masurat rezistenta statorului. Aceleasi valori intre fire < 10 ohmi. Verificat sa nu fie scurt la masa - Tensiunea intre fire de la stator cu morul pornit : ~18 Vac la 1500 rpm ~40 Vac la 5000 rpm. Aceleasi valori intre toate combinatiile de fire. La o prima privire contactele intre stator si releu par a fi ok. O sa le curat in curand sa ma asigur ca e totul bine si acolo. Suspectez o posibila problema la stator cu faptul ca iesirea maxima e 40Vac si lumea tot mentioneaza valori de 70-80Vac. Dar nu am gasit nicaieri o cifra oficiala... Voi ce parere aveti? Cu motorul pornit si mufa scoasa trebuie sa ai cam 15v sau peste curent alternativ pe combinatii de fire gen 1-2 1-3 2-3, iar in turatie trebuie sa se duc pe la 70-80 de volti(undeva la 5000 de ture), diferenta nu trebuie sa fie mare intre permutari, nu mai mare de 1-1.5volti la relanti si 3-4 in turatie. Vezi ca generatorul se mufeaza in instalatie si apoi intalatia in releu, nu vine direct in releu. Verifia mufa, daca tin bine minte mufa se afla sub unul din capacele laterale, posibil chiar langa releul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claudiu_Lucian Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Salut, ce ulei de lant folositi si la ce interval de km se unge langul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 22, 2017 Share Postat Septembrie 22, 2017 La 300km cu orice ulei decent; am uns si cu Motul, si cu Motorex, dar cand nu am avut la mine am luat si ulei de 15 lei din OMV si am uns mai des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 23, 2017 Share Postat Septembrie 23, 2017 e prea subtire, daca folosesti ulei, da-i cu T90 / 80W90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claudiu_Lucian Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Intr-un final am folosit un sprei de lant de la Repsol. Imi pare rau ca pentru curatat am dat banii pe un sprei de curatat lantul, de 3x mai scump decat un sprei de frane si mi-a parut acelasi lucru. In plus, ulterior am vazut ca pot folosi si motorina pentru a spala lantul! Greselile "copilariei" ))! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 (editat) Eu il curat cu un amestec de benzina+motorina si il ung cu un lubrifiant Bison https://shop.maviprod.ro/imaginimari/admin_upload_1_imaginiproduse_1.000151.jpg » Post actualizat in 27 Sep 2017 07:31Se vinde: https://lajumate.ro/honda-cb500-6344997.html Editat Septembrie 27, 2017 de Obed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Octombrie 18, 2017 Share Postat Octombrie 18, 2017 Salut, a pus cineva termostat de tico? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.